Online

Pašreiz BMWPower skatas 33 viesi un 5 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
kexxx
10. Jan 2021, 15:44 #6341

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 6454

Braucu ar:


10 Jan 2021, 15:23:43 @mrc rakstīja:

10 Jan 2021, 13:45:26 @radiaators rakstīja:

10 Jan 2021, 12:34:24 @mrc rakstīja:

29 Dec 2020, 15:16:14 @Elviss rakstīja:

29 Dec 2020, 15:00:44 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 14:38:56 @Elviss rakstīja:
Kāds saskāries ar kārbas remontu? Kas tur parasti izbeidzas?

Grozies kā gribi papadoss uz 2,5 pakām drošvien būs...
Vismaz RAAPā cik man stāsta, tad tādi cipari grozās jaunajām kārbām...

Nu cipars skaidrs, jā. Šogad pus mašīnas cena būs ielikta.


Ieguldīta
Tas viss automātiski pieplusojas auto cenai, kad tirgosi nost

Zin kā ir ar šitādiem "gudriniekiem" kā Tu ?! Pieņemsim situāciju ka ir divi pēc izlaiduma gada un komplektācijas +/- vienādi f10 cenā 14k euro, vienam no tiem saimnieks saka un ar bildēm, čekiem apliecina, ka ir veicis vairākus samērā dārgus apkopes remontus, bet parcik tādiem kā Tu tas nav arguments, tad Tu paņem otru f10 no plača, kuram ir smukāki diski, hedaups un pilnais digitālais spidometrs. Pēc mēneša, kad aizved uz servisu un Tev pasaka, ka vārstu vāks sulo, jātīra ieplūdes kolektors, aizmugurējā reduktora bukses aprautas un dzinēja ķēde izstiepusies un ka tas viss nostājas uz 2k euro, tad tādi kā Tu bļaus pa visu internetu un nozākās pārdevēju, ka Tev redziet esot iesmērēts sūds...! Ja cilvēks nav spējīgs novērtēt auto iepriekšējā saimnieka veiktos ieguldījumus, lai auto būtu labā tehniskā un vizuālā stāvoklī, tad tas kas tādam cilvēkam patiesi ir vajadzīgs - iegrābties kārtīgā sūdā un pašam pēc pilnas programmas iziet šo pieredzi !
P.S. vienlaikus apspriežot ss'ā esošos auto, tādi kā Tu daudzkārt mēdzat izteikt viedokli, kad kāds no apskatāmajiem auto ir nojāts/nekopts mēsls, tādus gan jūs neejat un nepērkat,tad nevajag te gudroties un mētāt krānus kā tavā avatarā !


Nē, man tas vecums, kad veca premium miskaste, kurā “ieguldīt” (lasi-papist) naudu ir way to go laikam pārgājis, tāpat kā vēlme mēģināt uzlēkt augstāk par paša dirsu. 3k € remontos jau nostājas bezmaz gada līzinga maksājumos tačkai ar garantiju. Tām, protams, arī gadās huiņas, net tad vismaz tā ir nevis mana, bet dīlera problēma.

Edit:
Tevis aprakstītais piemērs ir principā pareizs. Lauķis nepirks tavu pusplikot efku ar visiem ‘ieguldījumiem’, lauķis norpiks Jelgavā jo Jelgavas lamatai ir oriģinālie 200k km
Attiecīgi papisis tu esi divkārt, (‘ieguldot’ un nepārdodot), lauķis ir ieberzies, vienīgais ieguvējs tajā situācijā ir jelgavnieks



Cik nu ir nācies kko pārdot- 99% pircēju neinteresē, ko esi remontējis un cik ieguldījis
Interesē divas lietas- ko tūlīt pec iegādes jāremontē un cena

Tā ka var pat necerēt diži atsist kko no ieguldītā
Offline
Locis
10. Jan 2021, 15:57 #6342

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer


10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.

Ja grib lēti uzturēt nullīte. Lietots nostājas dārgāk.
Viens iemesls,kāpēc pēdējie auto nostājās BMW, ir tieši dēļ 6 cil dīzeļiem,jo reti kuram citam ražotājam ir tādi. Man nepatīk 2.0 skaņa,nu vispār kā suga.

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Jan 2021, 15:57:37 ]

Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 16:05 #6343

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jan 2021, 15:57:11 @Locis rakstīja:

10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.

Ja grib lēti uzturēt nullīte. Lietots nostājas dārgāk.
Viens iemesls,kāpēc pēdējie auto nostājās BMW, ir tieši dēļ 6 cil dīzeļiem,jo reti kuram citam ražotājam ir tādi. Man nepatīk 2.0 skaņa,nu vispār kā suga.


Katram savs, rekur divi radiators un elvis iebāzuši pusi cenas efkās uz remontu, pieņemu, ka pirktas droši vien ir 13-18k diapozonā, izmaksā tātad 20-25k, atlikusī cena tagad tāpat ir tie paši 10-15k, teorētiski padirstas 10 pakas uz remonta un vērtības zuduma.
triperauto līzingā, kurš nebūs pavisam lētākais sūds ko var dabūt maksā ap 30k zem tur īsti nekā nav.
Pabrauc gadu remontos likts nekas nav, bet virs 20k pārdot jau būs problēma, anyway 10k padirsti.
Ilgākos termiņos tā starpība augs un veidojas jau pret jauno drotu, jo vienā brīdī tās efku cena apstājas uz apmēram 10k vērtību uz kādiem 2-3 gadiem, kamēr līzinga drots tieši tajā laikā zaudē lielāko daļu vērtības un jau jāsāk arī remontēt.

Ja domā variantus, kur katru gadu ņem jaunu no salona, tad tur naudas izmešana ir tieši tāda pati, ja ne vēl lielāka summāri savelkot.
Offline
mrc
10. Jan 2021, 16:21 #6344

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 459

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti

Nu, te vēl vari ierēķināt arī to, ka garantijas drotam vismaz tās izmaksas ir daudzmaz prognozējamas.. elitārajai efkainai aizbrauksi nomainīt sviru un eļļu, izrādās, ka vēl 4 lietām pesda un servisā atstāsi 3x vairāk peso, nekā biji ieplānojis, un bērnam ziemas kombinezonam vairs nepaliks
Offline
proTEST
10. Jan 2021, 16:33 #6345

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2372

Braucu ar: 9 x 99


10 Jan 2021, 15:23:46 @josi rakstīja:
Elektromehāniska rokasbremze (EMF) pieturēšanā iesaistās tikai pie izslēgta motora, pārējā laikā riteņi tiek pieturēti hidrauliski no DSC bloka puses.

Sapratu
Kurā virzienā tad ieteiktu skatīties, kas ir par problēmu?
Vai vēl labāk ar šo problēmu griezties pie Tevis?
Offline
radiaators
10. Jan 2021, 17:33 #6346

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2972

Braucu ar: F11 525d


10 Jan 2021, 16:05:39 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:57:11 @Locis rakstīja:

10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.

Ja grib lēti uzturēt nullīte. Lietots nostājas dārgāk.
Viens iemesls,kāpēc pēdējie auto nostājās BMW, ir tieši dēļ 6 cil dīzeļiem,jo reti kuram citam ražotājam ir tādi. Man nepatīk 2.0 skaņa,nu vispār kā suga.


Katram savs, rekur divi radiators un elvis iebāzuši pusi cenas efkās uz remontu, pieņemu, ka pirktas droši vien ir 13-18k diapozonā, izmaksā tātad 20-25k, atlikusī cena tagad tāpat ir tie paši 10-15k, teorētiski padirstas 10 pakas uz remonta un vērtības zuduma.
triperauto līzingā, kurš nebūs pavisam lētākais sūds ko var dabūt maksā ap 30k zem tur īsti nekā nav.
Pabrauc gadu remontos likts nekas nav, bet virs 20k pārdot jau būs problēma, anyway 10k padirsti.
Ilgākos termiņos tā starpība augs un veidojas jau pret jauno drotu, jo vienā brīdī tās efku cena apstājas uz apmēram 10k vērtību uz kādiem 2-3 gadiem, kamēr līzinga drots tieši tajā laikā zaudē lielāko daļu vērtības un jau jāsāk arī remontēt.

Ja domā variantus, kur katru gadu ņem jaunu no salona, tad tur naudas izmešana ir tieši tāda pati, ja ne vēl lielāka summāri savelkot.

Nu uzrakstiji pilnīgi tā, ka liekas manas domas būtu nolasījis !

Piekrītu arī @Locis - 4 cilindru sulaspaka arī man subjektīvi šķiet nebaudāms pasākums no visiem aspektiem...

Un nekad nebūtu domājis, ka tādus vārdus te rakstīšu, bet piekrītu arī manam liekākajam Trampa topika oponetam @kexx ,ka samērā reti kurš spēj novērtēt un reti kuru interesē pie auto iegādes iepriekšējā saimnieka ieguldītie līdzekļi un pūliņi, lai auto uzturētu labā tehniskajā un vizuālajā stāvoklī...
Šovs sākās pie pirmā lielākā servisa apmeklējuma, kad tiek sastādīts defektu akts un piestādīta provizoriska remontizmaksu tāme - tad ir kā tad tā ?!
Offline
kexxx
10. Jan 2021, 17:45 #6347

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 6454

Braucu ar:

Lai novērtētu iepriekšēja saimnieka ieguldījumus- vajag kko saprast no auto uzturēšanas kopumā un paintetesēties par konkrētā modeļa īpatnībām
Cik daudzi to saprot? Cik daudzi interesējas?
Skuju- izdomā, ka grib bembi, ierauga spīdīgas bildes, sapucētu salonu... Izlaiž apli, pārdevējs dzied "radnoj prabeg, ņi bitij ņi krašenij, 1 hozjain v germaņiji" un aidā uz mogo
Offline
-Edm-
10. Jan 2021, 18:45 #6348

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18091

Braucu ar: fenšuj systems


10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.
pēc vlasika kanālā teiktā šis topiks būtu slēdzams jo f10/1 ir nesamērojami dārgs apkopēs,pie dirsas vai tur divrocis vai sekspaka motortelpā,tur bez tā ir kur sakraut

-----------------
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 18:56 #6349

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu nekā nepareiza jau arī nav
Topiks jau tieši tik tamdēļ ir, lai nabagi var apspriest remontus
Offline
Locis
10. Jan 2021, 19:48 #6350

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer

Bet nu es nezinu, kas tur baigi jāgrūž, tajā fka, pirms 4 gadi nopirku ar 230k,tagad praksitski 360 k. Vēsture OK,probeg OK, servisā arī pārbaudīju, Latvija uz firmu bijis, direktors braucis
Nezināšanas dēļ nobraucu līdz 250k, tad atskārtu ka šim motoram ķēde jāmaina, līdz 300k kvēlsvecu bloks , plusa vads zem auto beigts, pāris bukses, tad ap tiem 300k visi 4 amji, 4 bremžu diski, tad ap 350k sūkņa stekeris bākā (ap 120 jauns sūknis ), kolektora tīrīšana un nedaudz vēlāk kloķenes skriemelis. Vienīgi par prieku Kaspicham dpf nenomainīju
Kaut kas jau ir darīts, bet tā pateikt, ka pus cena iegruzta, gan nevarētu

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Jan 2021, 20:08:38 ]

Offline
pelu_junkurs
10. Jan 2021, 20:34 #6351

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: žurx

Tev edc amīši?
Offline
Locis
10. Jan 2021, 20:37 #6352

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer

Nop, tupi amīši, tikai pneima ar sport režīmu
OK, ja būtu edc būtu dārgāks remonts..
Offline
HiJaCKeR
10. Jan 2021, 21:04 #6353

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3315

Braucu ar: BMW E90 330i

viņš tai video pieminēja metāla skaidas degvielas sistēmā, man šķiet no šejiniešiem kāds ar te bij rakstījis, ka tas piemeklēja
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 21:10 #6354

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Skaidas degvielas sistēmā nav nekas unikāls, visiem N47, N57 var gadīties, jo sūknis ļoti līdzīgas uzbūves
Offline
sys9291
10. Jan 2021, 21:12 #6355

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3133

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Jan 2021, 21:10:13 @vadjiksBMW rakstīja:
Skaidas degvielas sistēmā nav nekas unikāls, visiem N47, N57 var gadīties, jo sūknis ļoti līdzīgas uzbūves

Skaidas bija arī TDS dzinējos... un viena kanna kreisās degvielas dara ne vien tādus brīnumus...
Offline
Kristapskristaps
11. Jan 2021, 09:26 #6356

Kopš: 24. Jul 2017

Ziņojumi: 106

Braucu ar: r19 j10 et-10

F10/F11 Oem style 613M r18 diski ar svaigam michelin ziemas riepām. ļoti labs stāvoklis 730eur
][/URL]

[ Šo ziņu laboja Kristapskristaps, 11 Jan 2021, 09:26:41 ]

Offline
proTEST
11. Jan 2021, 09:51 #6357

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2372

Braucu ar: 9 x 99



Pieejams jauns BMW oriģinālais labais spogulis
BMW OEM kods - 51 16 7 350 730
Paredzēts 5. sērijas F10/F11/F18 facelift modeļiem
Komplektācija – bez aizmugurējā vāciņa, bet spoguļa stikliņa, Shadowline, kamera, Lane-change warning (S5AG)
Papildus bildes
Cena – 600EUR (argumentējami runājama) – ir iespējams izrakstīt pavadžimi

Ar mani var sazināties rakstiski vēstulē vai arī telefoniski - Jānis 26112530
Offline
michals1
11. Jan 2021, 11:27 #6358

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1266

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.

Par ieguldījumie f11.
Autiņš,2016 gads, pirkts tieši gadu atpakaļ,ar nobraukumu 147k.km. Gada laikā veiktas tikai eļļas maiņas un mainīts viens gultnis 280eur vērtībā.
Viss!
Nekādi 3k.,kā te raksta.
Tagad nobraukums 180k.km.
Paskatīsimies,ko rādīs šis gads.

[ Šo ziņu laboja michals1, 11 Jan 2021, 18:58:22 ]

Offline
Locis
11. Jan 2021, 11:40 #6359

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer

Gultnis 280
Offline
dr_viruss
11. Jan 2021, 11:41 #6360

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: e60 530d FL


11 Jan 2021, 11:27:06 @michals1 rakstīja:
Par ieguldījumie f11.
Autiņš pirkts tieši gadu atpakaļ,ar nobraukumu 147k.km. Gada laikā veiktas tikai eļļas maiņas un mainīts viens gultnis 280eur vērtībā.
Viss!
Nekādi 3k.,kā te raksta.
Tagad nobraukums 180k.km.
Paskatīsimies,ko rādīs šis gads.


Vari sākt atlikt naudu ķēžu maiņai.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips