Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 49 viesi un 19 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
duzis89
31. Jul 2020, 15:43 #5921

Kopš: 29. Sep 2013

Ziņojumi: 361

Braucu ar: 318i

sveiki, kur var parbaudit kede f10? 520d
Offline
Gats
03. Aug 2020, 11:05 #5922

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar: E60

Sveiki.
Interesē reāla atsauksme par 5 f serija 2.0d...jauda ssobriid neskaitam,bet vairak par uzticamiibu dzineejam...labs vai labaak nennemt?
Offline
radiaators
03. Aug 2020, 11:55 #5923

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3319

Braucu ar: F11 525d


03 Aug 2020, 11:05:16 @Gats rakstīja:
Sveiki.
Interesē reāla atsauksme par 5 f serija 2.0d...jauda ssobriid neskaitam,bet vairak par uzticamiibu dzineejam...labs vai labaak nennemt?

Apkopes ziņā viss tas pats kas 2,5l vai 3,0l dīzelim tikai dzinējam četri katli...
Offline
chaboska
03. Aug 2020, 11:56 #5924

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar:

Apkopes tomēr lētākas, ņemot vērā ka 3l eļļas mazāk dzinējā, kvēlsveces par 2 mazāk, utt.
Offline
Gats
03. Aug 2020, 12:13 #5925

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar: E60

Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?
Offline
radiaators
03. Aug 2020, 12:13 #5926

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3319

Braucu ar: F11 525d


03 Aug 2020, 11:56:55 @chaboska rakstīja:
Apkopes tomēr lētākas, ņemot vērā ka 3l eļļas mazāk dzinējā, kvēlsveces par 2 mazāk, utt.

Nekā personīga, bet nu ja cilvēks tā sāk rēķināt, tad viņam pilnīgi noteikti nevajag BMW !!!
Kaut kādu vw polo ar 1,0l 3 cilindru dzinēju būs pašā laikā !
Offline
chaboska
03. Aug 2020, 12:16 #5927

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar:


03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?

Noamini ķēdi un brauc. 3.0d tapat jāmaina ķēde pie attiecīgā nobraukuma. Iespējams lielāks diskomforts, jo 2.0d skaļāks.
Offline
radiaators
03. Aug 2020, 12:16 #5928

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3319

Braucu ar: F11 525d


03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?

Ķēdes jāmaina kā vieniem, tā otriem...bez starpības !
Offline
BigDog24
03. Aug 2020, 13:03 #5929

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 662

Braucu ar: dīzeli

Es pabrauktu ar abiem diviem- man pašam tuvāks 20d, jo lielākoties braucu līdz 100km/h. To motoru daudz maz izgriežu vismaz līdz 3k apgriezieniem. Ātrumkārba tāpat arī atļauj normāli kruizēt pa maģistrālēm.
Offline
rabbit
03. Aug 2020, 21:11 #5930

Kopš: 03. Jan 2010

No: Gulbene

Ziņojumi: 235

Braucu ar: f11 530xd

Ir kādam kontakti čaumalu strūklai , kas var atbraukt un iztīrīt ieplūdes portus n57?
Offline
protams
04. Aug 2020, 09:08 #5931

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4683

Braucu ar: eFnulzībn


03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?

Pa lielam viss tas pats. nobraucu ar 520d no 54-122kkm, profilaksei uz 80kkm nomainīju ķēdes, nepatika man tāds kā šik-šiks no motortelpas, vibrācija arī kļuva mazāka, priekšā viens gultnis gaudoja un laikam arī vienu sailentbloku priekšā mainīja, apkopes pārsvarā, patēŗiņš uz trases tikai pēc grāmatas, pilsētā visi 8-9 bet tas dēļ R19 ar RF gan jau...
Offline
Kaross
04. Aug 2020, 09:09 #5932

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3344

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet NEuzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?


Nedaudz pielaboju tavu rakstīto. Jebkurš tas dzinējs virs 250-300k km sāks sevi parādīt no "labās" puses. Kopš es pārsvarā ar viņiem strādāju pēdējos gadus, liekas, ka lielāki sūdi netiek ražoti. Uzsvars uz pārsvarā, jo vienkārši neko citu nevajag remontēt, serviss ir noslogots ar šiem vien.
Proporcionāli e39 m57 iet 500-600k km bez problēmām
E60 M57 iet 400-500k km.
F10 N57 iet 250-300k km.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Gats
04. Aug 2020, 13:19 #5933

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar: E60

Kas parsvaraa par problema ir?kapitalka vai kkas vienkarsaks?
Offline
radiaators
04. Aug 2020, 14:30 #5934

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3319

Braucu ar: F11 525d


04 Aug 2020, 13:19:17 @Gats rakstīja:
Kas parsvaraa par problema ir?kapitalka vai kkas vienkarsaks?

Ja eļļu maina ar lieliem intervāliem, tad var šāles apraut dzinējam...
- ķēdes plīst
- ieplūdes kolektori jātīra no sodrejiem un tiem mēdz izkust/izdegt caurumi
- dzinēja vārstu vāka deformēšanās - bieža parādība
- Egr vārst mēdz nosprūst
- Kvēpu filtrs jāuzmana
- Mēdz izveidoties caurumi atgāzu dzesētājā, bet no kaut kāda izlaiduma gada bija atsaukums, ja nemaldos - 2013.g
- Metāla skaidas augstspiediena sūknī draud, ja izbrauc tukšu bāku un pēctam zāģē ar tukšu sūkni, tā te poweristi saka no savas pieredzes...
Kaut kā tā...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 04 Aug 2020, 14:30:33 ]

Offline
R_S
04. Aug 2020, 14:33 #5935

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 674

Braucu ar: nākotnes klasiku

F11 atteicās darboties logu pogu un spoguļu panelis vadītaja durvīs kā arī sēdekļu atmiņa.
Zināma problēma?
Offline
Elviss
04. Aug 2020, 14:39 #5936

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 20020

Braucu ar: VAZ 2101 80'

vēl F11 tipiski piekares balonu maiņa, arī kompresora.

tekošas kreisās aizmugures durvis.


Atsaukums bija gan EGR, gan kaut kādam kondiškas radiatoram

-----------------
Offline
sn
04. Aug 2020, 14:48 #5937

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1877460

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


04 Aug 2020, 09:09:44 @Kaross rakstīja:
Proporcionāli e39 m57 iet 500-600k km bez problēmām
E60 M57 iet 400-500k km.
F10 N57 iet 250-300k km.

un B47?

augstāk vispār diskusijā nevar saprast, ja piemin kaut kādu 2.5 nevis norāda vai 525D pieredze ir bijusi ar N57D30 6 cilindru vai N47D20 4 cilindru dzinēju

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Online
radiaators
04. Aug 2020, 15:06 #5938

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3319

Braucu ar: F11 525d


04 Aug 2020, 14:48:14 @sn rakstīja:

04 Aug 2020, 09:09:44 @Kaross rakstīja:
Proporcionāli e39 m57 iet 500-600k km bez problēmām
E60 M57 iet 400-500k km.
F10 N57 iet 250-300k km.

un B47?

augstāk vispār diskusijā nevar saprast, ja piemin kaut kādu 2.5 nevis norāda vai 525D pieredze ir bijusi ar N57D30 6 cilindru vai N47D20 4 cilindru dzinēju

Cilvēks jautāja par f11 520 tātad attiecīgi N47D20 un jautāja arī ar ko tas atšķiras no f11 525D vai 530D N57D30 - diskusijā iesaistītajiem uzreiz bija skaidra jautājuma būtība...
Offline
sn
04. Aug 2020, 15:31 #5939

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1877460

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

viņš jautāja par 2.0d, tātad tur var būt 518D/520D/525D N47D20 vai 518D/520D B47D20. un tad jau tālāk prasīja, ar ko atšķiras no N57D30 turbo, twin turbo vai tri-turbo

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Online
Gats
04. Aug 2020, 17:29 #5940

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar: E60

Nu butiba jau interese ta uzticiba...ja neskaita jaudu vai 2.0d ir tik pat uzticams ka 2.5 vai 3.0d?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips