Online

Pašreiz BMWPower skatas 81 viesi un 14 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
josi
18. Sep 2019, 22:12 #4701

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2362

Braucu ar: E87 118iA ’07


18 Sep 2019, 19:57:24 @Angelz rakstīja:
Inicilizējot durvju logu gala stāvokļus vvv vēlamo rezultātu nesasniegs. Tas ir opcionāli kodējams.

Gadījumā nejauc ar aizvēršanos pie aizslēgšanas? ja arī kodējas, tad defaultā tas jau ir ieslēgts.
Offline
Zusurs
18. Sep 2019, 22:42 #4702

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 589

Braucu ar: F10 535d

Tas ir normāli, ka uz kādu brīdi pēc braukšanas stiprā lietū auto uz brīdi pazuda jauda (535 divtrubīnu dīzelis)?

Pirms stundas pusotras maucu no Rīgas uz Jelgavu pa to lietusgāzi, un atpakaļceļā pamanīju, ka braucamais vispār nevelk - pedālis grīdā līdz kick-down, a apgriezieni knapi ceļās un uzrāviena nekāda. Nekādu kļūdu nerādīja. Pastāvēju 10 minūtes benzīntankā, iedzēru kafiju, uzpīpēju, iesēdos braukt tālāk un atkal uzrāviens normāls, kā ierasts.

Kāds tam varēja būt iemesls?

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 18 Sep 2019, 22:43:57 ]

Offline
abyss
19. Sep 2019, 06:32 #4703

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 5324

Braucu ar: e39 523


18 Sep 2019, 22:42:58 @Zusurs rakstīja:
Tas ir normāli, ka uz kādu brīdi pēc braukšanas stiprā lietū auto uz brīdi pazuda jauda (535 divtrubīnu dīzelis)?

Pirms stundas pusotras maucu no Rīgas uz Jelgavu pa to lietusgāzi, un atpakaļceļā pamanīju, ka braucamais vispār nevelk - pedālis grīdā līdz kick-down, a apgriezieni knapi ceļās un uzrāviena nekāda. Nekādu kļūdu nerādīja. Pastāvēju 10 minūtes benzīntankā, iedzēru kafiju, uzpīpēju, iesēdos braukt tālāk un atkal uzrāviens normāls, kā ierasts.

Kāds tam v arēja būt iemesls?



Es ceru, ka Tu saproti, ka tas nav normāli. BMW inženieri neparedzēja, ka f sērijai stipra lietus laikā pazūd jauda

Kas pa iemeslu hvz, ved vien uz diagnostiku, vai arī gaidi kamēr fail safe mode būs standarta režīms tam auto
Offline
Kaross
19. Sep 2019, 08:47 #4704

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2707

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Tas ir normāli. Ir aprakstīts pat TIS materiālos.
Tieši 535D pēc ļoti stipra lietus vairs neiet līdz nepastāv uz vietas vismaz 20min. Lietus sensors logā detektē lietu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
19. Sep 2019, 08:55 #4705

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2707

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Citāts no NewTIS: Please, do not drive in rain, you will expierence huge power loss and your iPhone could stop working too.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Elviss
19. Sep 2019, 10:12 #4706

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 18981

Braucu ar: VAZ 2101 80'

man pazūd jauda tikai, kad smidzina. Stiprā lietū liekas, ka pat iet labāk.

-----------------
Offline
SteelRat
19. Sep 2019, 10:18 #4707

Kopš: 11. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 157467

Braucu ar: F11

Man lietū vispār bail braukt, veras kā E60 535d, preFL čipots RS12 killer

-----------------
Tev mūžam dzīvot, Latvija! Baltu Spēks!
Offline
Cherbikoff
19. Sep 2019, 10:44 #4708

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 985

Braucu ar: BMW & Mercedes


18 Sep 2019, 19:57:24 @Angelz rakstīja:

18 Sep 2019, 16:41:50 @sys9291 rakstīja:

18 Sep 2019, 13:59:07 @vvv rakstīja:
Ja pareizi sapratu,tad pat dēļ tāda sūda jāvēršas pie kodētājiem?
Uz kurieni pasaule iet? Drīz sūds podā būs jāpiekodē

a gala stāvokļus logam iemācīji? un nekas tur nav jākodē.... pat vienkāršāk nekā uz E39...


Inicilizējot durvju logu gala stāvokļus vvv vēlamo rezultātu nesasniegs. Tas ir opcionāli kodējams.


nu uzraksti vēl sarežģītāk

par pašu problēmu, tas ir tāpat kā visiem bmw jau no hvz cik seniem laikiem, ar kautkādām niansēm nelielām katram modelim, bet pa lielam turi nospiestu pogu uz leju, kad logs nobraucis lejā turpini turēt pogu dažas sekundes, tad uzreiz velc pogu uz augšu un turpini turēt dažas sekundes pēc tam kad logs jau ir uzbraucis augšā. Precīzu tutoriāli vari apskatīties youtube, jo tur ir aizdedzei access režīmā jābūt un citas nianses, kuras tagad neatceros. Darbiņš uz pāris minūtēm max, ieskaitot visu youtube skatīšanos.
Offline
Angelz
19. Sep 2019, 11:53 #4709

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1927

Braucu ar: ///Montu


19 Sep 2019, 10:44:30 @Cherbikoff rakstīja:

nu uzraksti vēl sarežģītāk

par pašu problēmu, tas ir tāpat kā visiem bmw jau no hvz cik seniem laikiem, ar kautkādām niansēm nelielām katram modelim, bet pa lielam turi nospiestu pogu uz leju, kad logs nobraucis lejā turpini turēt pogu dažas sekundes, tad uzreiz velc pogu uz augšu un turpini turēt dažas sekundes pēc tam kad logs jau ir uzbraucis augšā. Precīzu tutoriāli vari apskatīties youtube, jo tur ir aizdedzei access režīmā jābūt un citas nianses, kuras tagad neatceros. Darbiņš uz pāris minūtēm max, ieskaitot visu youtube skatīšanos.


Kā teikt LLP...

Tiem kas tankā, es vispār neminēju kā inicializēt logu min/max stāvokļus, man domāt info par to atrast tīkla resursos nevienam dauz maz domājošam cilvēkam nesagādātu prbl. Vnk runa iet par to ka, tam nav nekāda sakara ar to ko vēlas panākt vvv. Ir atsevišķi kodējamas vērtības, lai logu var virināt pēc vēlmes. Pietiekami skaidri izteicos?

-----------------
Dažāda profila datoru un elektronikas remontdarbi. BMW diagnostika, kodēšana, programmēšana u.c.
Offline
josi
19. Sep 2019, 13:23 #4710

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2362

Braucu ar: E87 118iA ’07

kaut kā sķiet, ka tas, ko vēlas panākt @vvv, ir skaidrs visiem, izņemot Tevi

Vadītāja durvīm logu slēdzis uz īsu/ātru pie spiedienu netaisa logu ciet,jātur nospiests. Vaļā verot viss o. K. Ātri nospiežot logs veras vaļā kā vajag.


Ko tu tur vēl gribi kodēt?
Offline
sys9291
19. Sep 2019, 15:04 #4711

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1634

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Sep 2019, 11:53:19 @Angelz rakstīja:

19 Sep 2019, 10:44:30 @Cherbikoff rakstīja:

nu uzraksti vēl sarežģītāk

par pašu problēmu, tas ir tāpat kā visiem bmw jau no hvz cik seniem laikiem, ar kautkādām niansēm nelielām katram modelim, bet pa lielam turi nospiestu pogu uz leju, kad logs nobraucis lejā turpini turēt pogu dažas sekundes, tad uzreiz velc pogu uz augšu un turpini turēt dažas sekundes pēc tam kad logs jau ir uzbraucis augšā. Precīzu tutoriāli vari apskatīties youtube, jo tur ir aizdedzei access režīmā jābūt un citas nianses, kuras tagad neatceros. Darbiņš uz pāris minūtēm max, ieskaitot visu youtube skatīšanos.


Kā teikt LLP...

Tiem kas tankā, es vispār neminēju kā inicializēt logu min/max stāvokļus, man domāt info par to atrast tīkla resursos nevienam dauz maz domājošam cilvēkam nesagādātu prbl. Vnk runa iet par to ka, tam nav nekāda sakara ar to ko vēlas panākt vvv. Ir atsevišķi kodējamas vērtības, lai logu var virināt pēc vēlmes. Pietiekami skaidri izteicos?

man arī radās iespaids, ka nedarbojas comfort close (otrais slēdža stāvoklis) jo neesmu saskāries, ka defaultā 3 logiem iet, a vienam nokodēts nost)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Sep 2019, 15:05:12 ]

Offline
Angelz
19. Sep 2019, 16:29 #4712

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1927

Braucu ar: ///Montu


18 Sep 2019, 11:32:53 @vvv rakstīja:
Vadītāja durvīm logu slēdzis uz īsu/ātru pie spiedienu netaisa logu ciet,jātur nospiests. Vaļā verot viss o. K. Ātri nospiežot logs veras vaļā kā vajag. Sīkums protams, bet kaitina, jo esmu pīpētājs un logu virinu ne tikai vasarā. TĀKĀ F arī logu slotiņas un šķidrums jāpiekodē prasu šeit cik advancēts tas sūda slēdzis ir efkai?


BTW, par kura F sērijas virsbūvi/gads iet runa?

-----------------
Dažāda profila datoru un elektronikas remontdarbi. BMW diagnostika, kodēšana, programmēšana u.c.
Offline
RSAWorkshop
19. Sep 2019, 17:20 #4713

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3591

Braucu ar: e39

f10 prefeisu, laikam 2009tā vai 2010 gada 523i

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
vvv
19. Sep 2019, 17:56 #4714

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 837

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

2010 gada. Bet man liekas ka vaina slēdzī, jo šodien vienreiz vērās kā vajag. Pēc tam atkal kirdik.
Offline
njakts
19. Sep 2019, 21:24 #4715

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: auto


19 Sep 2019, 10:12:27 @Elviss rakstīja:
man pazūd jauda tikai, kad smidzina. Stiprā lietū liekas, ka pat iet labāk.


Water injection for daaays, boi!!
Offline
sys9291
20. Sep 2019, 11:04 #4716

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1634

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Sep 2019, 17:56:00 @vvv rakstīja:
2010 gada. Bet man liekas ka vaina slēdzī, jo šodien vienreiz vērās kā vajag. Pēc tam atkal kirdik.

pilnīgi iespējams...
Offline
Zusurs
21. Sep 2019, 14:10 #4717

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 589

Braucu ar: F10 535d

Pēdējās pāris dienas no rīta iedarbinot 535d brīvgaitā un sākot braukt lēkā apgriezieni no 700-1000 - ar šito dzinēju tas ir nenormāli jūtams, jo viss auto nolīgojas uz katru reizi. Pabraucot līdz pirmajam krustojumam problēma pazūd (auto nav paspējis uzsilt ne drusku vēl).

Zinu, ka jādzen uz diagnostiku tā kā tā (pirms pāris dienām tepat rakstīju, ka izbraucot pa stipu lietu autiņam pilnībā pazuda jauda uz brīdi), bet varbūt kāds no pieredzes jau var pateikt, kas varētu būt vainojams pie augšminētās problēmas?
Offline
Kaross
21. Sep 2019, 14:29 #4718

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2707

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

EGR, beigtas sprauslas, nobraukts dzinējs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Zusurs
21. Sep 2019, 16:47 #4719

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 589

Braucu ar: F10 535d

Paldies - cik lasīts šeit un ārzemju forumos, EGR ir biežākā minētā problēma.
Offline
sys9291
21. Sep 2019, 18:36 #4720

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1634

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2019, 14:10:35 @Zusurs rakstīja:
Pēdējās pāris dienas no rīta iedarbinot 535d brīvgaitā un sākot braukt lēkā apgriezieni no 700-1000 - ar šito dzinēju tas ir nenormāli jūtams, jo viss auto nolīgojas uz katru reizi. Pabraucot līdz pirmajam krustojumam problēma pazūd (auto nav paspējis uzsilt ne drusku vēl).

Zinu, ka jādzen uz diagnostiku tā kā tā (pirms pāris dienām tepat rakstīju, ka izbraucot pa stipu lietu autiņam pilnībā pazuda jauda uz brīdi), bet varbūt kāds no pieredzes jau var pateikt, kas varētu būt vainojams pie augšminētās problēmas?

a kas notiek, ja stāvot uz vietas patur 1500 rpm kādas sekundes 10-15?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips