Online

Pašreiz BMWPower skatas 78 viesi un 31 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Vantage
11. Dec 2018, 10:35 #3661

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5436

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


11 Dec 2018, 10:11:34 @proTEST rakstīja:

11 Dec 2018, 09:37:34 @protams rakstīja:
Tu tak pat neiedziļinājies, tas ir 2.0 benzīna F10..laulība uz mūžu

Facelift modelim 6cyl benzīnieks nāca tikai 530i.
Šis ir 528i ar 2.0 benzīna dzinēju ar 2 turbīnām.


Parādi kaut vienu facelift 530i ar r6 dzinēju? Eiropai benzīns bija sulaspaka 520-528 un 535i turbo r6, 550i v8.

[ Šo ziņu laboja Vantage, 11 Dec 2018, 10:36:01 ]

Offline
Vantage
11. Dec 2018, 14:00 #3662

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5436

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


11 Dec 2018, 13:52:58 @proTEST rakstīja:

11 Dec 2018, 10:35:09 @Vantage rakstīja:
Parādi kaut vienu facelift 530i ar r6 dzinēju? Eiropai benzīns bija sulaspaka 520-528 un 535i turbo r6, 550i v8.

Varbūt arī.
Neesmu interesējies vai vispār ir 530i modelis.
Tās bija vnk manas iedomas.


ir, ir, tas ir atmo n53 series uber labais dzinējs, kas nāca pre-faceliftā. 272ps un vienu brīdi pat niezēja nagi tādu ieķert. visjaudīgākais no tiem n53 sūdiem, kas bija implantēti sākot ar 523, 528, visbeidzot 530to modifikāciju.
Offline
smudo
11. Dec 2018, 14:24 #3663

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1343

Braucu ar:


09 Dec 2018, 22:56:24 @proTEST rakstīja:
https://www.mdecoder.com/decode/d793768
Auto pirkts jauns LV
Visu laiku bijis 1 īpašnieks
Oriģināls nobraukums uz doto brīdi 120k km
Ir nomainīti visi bremžu diski + kluči BMW OEM pirms kādiem 10-20k km
Garantijas laikā ir nomainīts reduktora blīvslēgs un viena svira. Vismaz tas, kas man ir zināms
Virsū R17 lietie diski ar normālām Pirelli ziemas riepām. Līdzi dodas R18 lietie diski (Style 32 ar labām Michelin Pilot Sport 4 riepām.
Cena 20k. Cipars ir adekvāts?


Tirgū LV šādu auto nav daudz, tādēļ jautājums par precīzu tirgus cenu ir subjektīvs. Šāds auto jauns pat pēc dīlera atlaidēm maksāja ap 50k EUR. Pajautā sev, pa cik tu būtu gatavs pārdot auto, ko būtu lietojis nepilnus 5. gadus un nobraucis 120km tajā laikā. Pašreiz piedāvātā pārdevēja cena ir aptuvenu 40% no jauna auto iegādes vērtības.
Offline
Cherbikoff
11. Dec 2018, 15:57 #3664

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 985

Braucu ar: BMW & Mercedes


10 Dec 2018, 13:40:00 @Chris rakstīja:

08 Dec 2018, 16:16:41 @Cherbikoff rakstīja:


muļķības. Sākumā braucu ar OEM diskiem un klučiem, pēc tam nomainīju uz Zimmermann + TRW klučiem. Starpības nekādas. Braucu daudz un arī pa bāņiem kur neskaitāmas reizes esmu no tiem 200+ bremzējis. Nezinu cik kkm jau nobraukāti, nekas nemet un stājas labi.


Varbūt ir ZM un varbūt ir fake-ZM?
Cik dzirdēts, ZM tiešām nav uzticami (dubultajā izpildījumā).

Ņēmi perfarētos?




Var jau būt ka tiem kam ir problēmas ar viņiem vienkārši ir fake iesmērēti

Man tagad ir viengabalainie un neperforētie.
Offline
GS
18. Dec 2018, 15:51 #3665

Kopš: 13. Jun 2003

No:

Ziņojumi: 46522

Braucu ar: eleven

Uz tirdziņu F11 525D
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/52...34BGkBnSVo=.html

Tikko izveikta pilna apkope, samainīti kluči, nočipots utt. Gan vizuāli gan tehniski viss labi - pēdējā mēneša laikā diagnosticēts gan iekš Wess gan Senson.

Poweram 12.650

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Offline
initial
27. Dec 2018, 18:12 #3666

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 107

Braucu ar:

Varbūt kāds tirgo f11 šķērstieņus (reliņiem).
Vai var uz nedēļu izīrēt ?
Offline
32cm
27. Dec 2018, 20:42 #3667

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2124

Braucu ar: EK

120 EUR - F10/F11 msport bampers
Offline
osko555
27. Dec 2018, 21:00 #3668

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA

Sveiki.

Problēmas ar salona ventilāciju. Ir tā, ka salonā ik pa laikam beidz pūst gaisu. Ja uzliek max ātrumu, tad pūš apmēram 20sec un tad ventilators apstājas uz pāris minūtēm. Atstājot max funkciju pēc pàris minūtēm atkāl sāk pūst utt. Tas pats arī ar pārējiem režīmiem (pūš, nepūš, pūš, nepūš).

Vai problēma būs ar salona ventilatora motoru vai regulatoru (bildē 1 vai 2)??

Bilde

Paldies!

[ Šo ziņu laboja osko555, 27 Dec 2018, 21:07:16 ]

Offline
sys9291
27. Dec 2018, 21:03 #3669

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1421

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Dec 2018, 21:00:55 @osko555 rakstīja:
Sveiki.

Problēmas ar salona ventilāciju. Ir tā, ka salonā ik pa laikam beidz pūst gaisu. Ja uzliek max ātrumu, tad pūš apmēram 20sec un tad ventilators apstājas uz pāris minūtēm. Atstājot max funkciju pēc pàris minūtēm atkāl sāk pūst utt. Tas pats arī ar pārējiem režīmiem (pūš, nepūš, pūš, nepūš).

Vai problēma būs ar salona ventilatora motoru vai regulatoru (bildē 1 vai 2)??


Paldies!

nu te vajadzētu diagnostiku - jo tik pat labi IBS var taisīt līdzīgus pigoriņus...
Offline
Locis
06. Jan 2019, 20:58 #3670

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7238

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti

Man sķiet,ka vienreiz jau prasīju,bet neviens neatbildēja.
Nesteidzīgi ir doma savu F11 iemainīt pret F11 ar X-drive. Kāda pieredze? Viens biedē,ka pa servisiem jādzīvojas- vai tas ir pārspīlēti? Par cik laiks ir dārgs,papildus problēmas dzīvē nevajag. Ok,es saprotu,ka tur ir kam vairāk nobrukt,bet,salīdzinot ar kaut kādu Subaru,Audi ,tur ir sliktāk?

Pieņemsim,ja tur obligāti jāliek runflat,tad ar kaut kādu adaptivo piekari,kaut ar R19-20 tas nebūs mirstamā vaina,runājot par komfortu?
Offline
Kaross
06. Jan 2019, 22:39 #3671

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2639

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

BMW nejēdz pilnpiedziņu - tas nu ir fakts.
Vai būs sliktāk par Audi, Subaru - viennozīmīgi jā.
Vai tā, ka jādzīvojas pa servisiem? Domāju, ka nē. Divas pusasis un reduktors nav iemesls, lai visu laiku dzīvotos pa servisiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
PowerBMW
06. Jan 2019, 22:55 #3672

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5435

Braucu ar:


06 Jan 2019, 22:39:20 @Kaross rakstīja:
BMW nejēdz pilnpiedziņu - tas nu ir fakts.
Vai būs sliktāk par Audi, Subaru - viennozīmīgi jā.
Vai tā, ka jādzīvojas pa servisiem? Domāju, ka nē. Divas pusasis un reduktors nav iemesls, lai visu laiku dzīvotos pa servisiem.


Jo pabāks 4x4 jo tālāk jāiet pēc traktora

nēsmu redzējis nevienu BMW ko velk traktors.... secinājums-nebrauc kur brauc traktori un pilnpiedziņa ideāla

Bet ja nopietni,tad F nēsmu baigi mocijis,bet E pilnpiedziņas pilnībā apmierina ikdienu
Offline
Kaross
07. Jan 2019, 00:20 #3673

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2639

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

ne tā es to domāju. Par pašu konstrukciju vairāk. Tos F-sēriju reduktorus vai kā tautā - "razdatkas" pat garantijas laikā mainīja. Citiem sanāk arī pēc garantijas ieberzties un daudziem tūkstošiem. Neesmu dzirdējis vispār, ka kādam Audi ko tādu darītu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Locis
07. Jan 2019, 00:27 #3674

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7238

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti

Nu šādam auto tā piedzina vairak komfortam interese,ne par bezcela spejam.

To arī apmēram gribēju saprast,cik nopietna tur tā konstrukcija,bet ja garantijas laikā šķist ara,tad diez ko uzticama jau nav. Liekas,ka tādām razdatkām bez maz vai mūžīgi vajadzētu iet.
Offline
GReddy
07. Jan 2019, 01:16 #3675

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 222

Braucu ar: C6 Allroad

Pacieties divus mēnešus, pāries
Offline
osko555
10. Jan 2019, 09:12 #3676

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA

Vai ir nozīme, kāda brenda bremžu kluču sensors tiek likts? Kādu iesakat?

Kā arī kura brenda klučus izvēlēties?
Offline
wanksta
10. Jan 2019, 10:46 #3677

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 5103

Braucu ar: muti

Jā, nu nodiluma sensoru vispār var likt tikai orģinālo
Offline
kaaasis
10. Jan 2019, 14:51 #3678

Kopš: 26. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW F11 520D

Labdien,

Sākoties ar mīnusiem šoziem savam F11 esmu pamanijis jaunu niķi. Katru rītu kad aizeju uz mašīnu aizmugurē pneima ir nosēdusies zemē, kā iedarbinu tā paceļas atpakaļ augšā un viss ir kārtībā.
Nav paredzēta regulējamā pneimopiekare komplektācijā.

Tas nozīmē, ka kkas iet uz beigām?

Paldies.
Offline
RSAWorkshop
10. Jan 2019, 14:59 #3679

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3485

Braucu ar: e39


10 Jan 2019, 09:12:22 @osko555 rakstīja:
Vai ir nozīme, kāda brenda bremžu kluču sensors tiek likts? Kādu iesakat?

Kā arī kura brenda klučus izvēlēties?

Nav starpība, gan vemo, gan bosch, gan trw, gan textar, gan swag strādās vienādi
Klučus gan derētu ATE, Jurid, textar, brembo, kaut ko tādu

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 10 Jan 2019, 14:59:50 ]



-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Elviss
10. Jan 2019, 15:03 #3680

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 18925

Braucu ar: VAZ 2101 80'


10 Jan 2019, 14:51:05 @kaaasis rakstīja:
Labdien,

Sākoties ar mīnusiem šoziem savam F11 esmu pamanijis jaunu niķi. Katru rītu kad aizeju uz mašīnu aizmugurē pneima ir nosēdusies zemē, kā iedarbinu tā paceļas atpakaļ augšā un viss ir kārtībā.
Nav paredzēta regulējamā pneimopiekare komplektācijā.

Tas nozīmē, ka kkas iet uz beigām?

Paldies.

Visdrizāk kaut kas uz galu iet. Varbūt jau coķis balonā vai laiž gaisu kompresors.

-----------------
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips