Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Kaross
25. Apr 2018, 00:25 #3261

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kas vainas pneimai? Jauns oriģināls spilvens 400Euro. Iet vismaz 200 000km.
Slapji paklājiņi kur jāmeklē? Aizmugurē?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kriii
25. Apr 2018, 10:45 #3262

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 827

Braucu ar: F02, Insignia

Slapjie paklāji dēļ durvju hidrobarjeras ir gan F10, gan F11.
Offline
janisdaubergs
25. Apr 2018, 10:57 #3263

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio

Braucu ar F11, nobraukti ~ 20k km, uz tāfeles patreiz 152k un patreiz nav par ko sūdzēties.
Cik atminos arī E60/61 bija tas pats - jauns uni maksā dārgāk un lietots lētāk, jo otreizējā tirgū laikam sedanus vairāk grib.
Man personīgi uni ļoti patīk, ir vesti gan matrači, gan siltumnīcas DYI komplekts gan vēl viss kas sedanā neietilpstošs + pieturā runā, ka emaljungai pietiks vietas bagāžas nodalījumā.
Durvis netek, lūka netek.
Offline
Archuks
25. Apr 2018, 11:07 #3264

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


24 Apr 2018, 23:55:53 @KF rakstīja:
Kapēc F11 ir tik stipri lētāki kā F10?

Ir kāds neizdevies tehniskais risinājums tajos F11, vai vienkārši понты дороже денег un visi grib sedanus?

Pavisam vienkārši - viņi ir vairāk saražoti + otrreizējā tirgū Tourings nekotējas kā sedans.

[ Šo ziņu laboja Archuks, 25 Apr 2018, 11:08:08 ]

Offline
RH
25. Apr 2018, 11:41 #3265

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1095

Braucu ar: četriem riņķiem

Kas ar F07 tie kotējas vai arī na ļubiteļa un grūti nopārdot pēcāk
Offline
Chris
25. Apr 2018, 11:46 #3266

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

F07 vairāk komfortam un ģimenei, ceļošanai… kā nekā uz F01 bāzes.
Nezinu, F11 ir pat baigi ok, nezinu kapēc cilvēki baidās no viņiem. Vizuāli F11 labāk simpatizē, kā F10. Protams, gaumes lieta…

[ Šo ziņu laboja Chris, 25 Apr 2018, 11:51:51 ]

Offline
sn
25. Apr 2018, 14:53 #3267

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879538

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

F07 ir neglīta pakaļa, tāpēc viņus ir grūti nopirkt. Tos pērk tie, kuri grib F01 nevis F10/F11, bet bagažniekā vietas par maz.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Chris
25. Apr 2018, 15:06 #3268

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

F07 LCI M veidolā ir ok... ieskaitot arī aizmuguri
Offline
Uuzeris9
27. Apr 2018, 21:37 #3269

Kopš: 12. Feb 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Vīri, vajag palīdzību. Nolasot no obd parādas divi kļūdu kodi:

P255B - PTO Speed Selector Sensor/Switch 2 Range/Performance

P255C - PTO Speed Selector Sensor/Switch 2 Low

Kāds var palīdzēt saprast kas tas un kur meklēt vainu?
Offline
N53series
27. Apr 2018, 22:26 #3270

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

pakustini vadus. varbuut kaut kur kontakts pazudis. paskaties gofru pirms gaisa meeriitaaja.
veel vareetu buut EGR vaarsts aizseereejis, to vajadzeetu aizvietot ar zaglusku. DPF novaakt.
ritenju kolodku dachikus uz iso salaist.
Offline
Uuzeris9
27. Apr 2018, 22:33 #3271

Kopš: 12. Feb 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:


27 Apr 2018, 22:26:34 @N53series rakstīja:
pakustini vadus. varbuut kaut kur kontakts pazudis. paskaties gofru pirms gaisa meeriitaaja.
veel vareetu buut EGR vaarsts aizseereejis, to vajadzeetu aizvietot ar zaglusku. DPF novaakt.
ritenju kolodku dachikus uz iso salaist.



Paldies!

[ Šo ziņu laboja Uuzeris9, 27 Apr 2018, 22:34:51 ]

Offline
N53series
27. Apr 2018, 22:37 #3272

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 Apr 2018, 22:33:28 @Uuzeris9 rakstīja:

27 Apr 2018, 22:26:34 @N53series rakstīja:
pakustini vadus. varbuut kaut kur kontakts pazudis. paskaties gofru pirms gaisa meeriitaaja.
veel vareetu buut EGR vaarsts aizseereejis, to vajadzeetu aizvietot ar zaglusku. DPF novaakt.
ritenju kolodku dachikus uz iso salaist.



Paldies!


nav par ko!
Offline
Locis
30. Apr 2018, 23:23 #3273

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pēc laba meistara ieteikuma,šodien nedaudz pajaucos un izmazgāju radiatorus. Esot izplatīta ''kaite''. Konkrētais meistars ir saņēmis uz remontu 3 F10 ar karšanas problēmā,ko novērsa iztīrot radiatorus. Viens pat esot kārbu nobeidzis,jo nedzēsejas.

Man vēl nebija izteiktas problēmas, tikai uz šosejas nedaudz virs vidus turējās eļļas temperatūra,bet radiatori,kā jau mani brīdināja, bija kapitāli aizdirsušies.
Vārdsakot,vajag izņemt elektro ventilatoru, izārdīt visu tik tālu,ka tiek starpā starp tosola un kondicioniera radiatoram,tad ar spiedienu izmazgāt,jo kompresors,visdrīzāk,jau būs bezspēcīgs.

[ Šo ziņu laboja Locis, 30 Apr 2018, 23:24:29 ]

Offline
Cherbikoff
30. Apr 2018, 23:36 #3274

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

Šodien tikai beidzot uzliku vasaras diskus un mašīnu tagad nenormāli mētā pa risēm.

Pa ziemu bija uz prastajiem R17 ar 225/55 riepu virsū un viss stīgā bija. Gāja taisni, pa risēm nemētāja. Tagad uzliku R18, priekšā 245/45, aizmugurē 275/40 un pabraukt vairs normāli nevar. Tak ne jau ka visi sakostiem zobiem sadzīvo ar to mētāšanos pa risēm? Vai man vienkārši braukt savirzi regulēt, jo tur viss slikti, ko iepriekš caur ziemas baloniem nejuta?
Offline
Krishus
01. May 2018, 00:05 #3275

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

piekarei/savirzei pizdohen
Offline
HiJaCKeR
01. May 2018, 00:23 #3276

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


30 Apr 2018, 23:36:18 @Cherbikoff rakstīja:
Šodien tikai beidzot uzliku vasaras diskus un mašīnu tagad nenormāli mētā pa risēm.

Pa ziemu bija uz prastajiem R17 ar 225/55 riepu virsū un viss stīgā bija. Gāja taisni, pa risēm nemētāja. Tagad uzliku R18, priekšā 245/45, aizmugurē 275/40 un pabraukt vairs normāli nevar. Tak ne jau ka visi sakostiem zobiem sadzīvo ar to mētāšanos pa risēm? Vai man vienkārši braukt savirzi regulēt, jo tur viss slikti, ko iepriekš caur ziemas baloniem nejuta?

bij man kādreiz riepas tādas pacietas Goodyear F1, arī pa risēm stūre bij jātur ar abām rokām, nomainīju uz citām, kas bij mīkstākas, viss bij ok
Offline
SandFish
01. May 2018, 00:35 #3277

Kopš: 26. Feb 2010

Ziņojumi: 52

Braucu ar: xD


30 Apr 2018, 23:36:18 @Cherbikoff rakstīja:
Šodien tikai beidzot uzliku vasaras diskus un mašīnu tagad nenormāli mētā pa risēm.

Pa ziemu bija uz prastajiem R17 ar 225/55 riepu virsū un viss stīgā bija. Gāja taisni, pa risēm nemētāja. Tagad uzliku R18, priekšā 245/45, aizmugurē 275/40 un pabraukt vairs normāli nevar. Tak ne jau ka visi sakostiem zobiem sadzīvo ar to mētāšanos pa risēm? Vai man vienkārši braukt savirzi regulēt, jo tur viss slikti, ko iepriekš caur ziemas baloniem nejuta?


Man ir ļoti līdzīgas izjūtas no ziemas R18 pārsēžoties uz vasaras RunFlat R19. Un manā gadījumā diezin vai dažos mēnešos būs izdevies tik ļoti sajāt savirzi/piekari.
Visticamāk nāksies arī vasarā pārsēsties uz R18, jo tā cīņa ar ceļu un risēm nav sevišķi viegla..
Offline
Kaross
01. May 2018, 01:38 #3278

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nezinu ko jums tur mētā, bet man nekādu problēmu nav. Priekšā 245/35/R20, aizmugurē 285/30/R20. Jāregulē ir savirze un jātaisa piekari ja mētā pa ceļu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
aldy
01. May 2018, 07:35 #3279

Kopš: 06. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 30

Braucu ar: formula1 + 0 = f10

Varat lūdzu padalīties ar meistara kontaktiem? Ar aktuāls jautājums. Paldies!

30 Apr 2018, 23:23:20 @Locis rakstīja:
Pēc laba meistara ieteikuma,šodien nedaudz pajaucos un izmazgāju radiatorus. Esot izplatīta ''kaite''. Konkrētais meistars ir saņēmis uz remontu 3 F10 ar karšanas problēmā,ko novērsa iztīrot radiatorus. Viens pat esot kārbu nobeidzis,jo nedzēsejas.

Man vēl nebija izteiktas problēmas, tikai uz šosejas nedaudz virs vidus turējās eļļas temperatūra,bet radiatori,kā jau mani brīdināja, bija kapitāli aizdirsušies.
Vārdsakot,vajag izņemt elektro ventilatoru, izārdīt visu tik tālu,ka tiek starpā starp tosola un kondicioniera radiatoram,tad ar spiedienu izmazgāt,jo kompresors,visdrīzāk,jau būs bezspēcīgs.
Offline
DjCrack
01. May 2018, 09:22 #3280

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Es ari domaju, ka pa cietu gumija vai maz protektors, man A5 ar lietotam metaja, ar jaunam perfekti turejas!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo