Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: e34 520 vs 525. Kuru pirkt?

AutorsZiņojums
Driver
31. Oct 2009, 23:27 #101

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

automatam tas ir vel iztektak, delj hidromuftas!
Bet braucot ar mehaniku 1,2,5 ari ir labaks paterinjs kaa ar 1,2,3,4,5.
Un tas ir parbaudits uz vairakiem auto, kur ar motora vadibu viss ir kartiba, nevis motors ruc un ir labi. runa ir par ieskrejienu 0-70kmh un vienmerigu brauksanu lidz nakamajai apstasanas vietai.

31 Oct 2009, 23:17:32 Justas rakstīja:
Driver, tas par to straujo startu/dinamisku brauksanu ir vairak attiecinams uz automatkrabam. Jo atrak tiek sasniegts maksimali atlautais vai velamais atrums, jo karbai mazak darba vnk izsakoties.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
31. Oct 2009, 23:30 #102

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Oct 2009, 23:10:55 kiddLV rakstīja:
jaa - bet tajaa pashaa laikaa ellju vispaar need , nekur nekas nesulo un negrab.. ble man nav k-kaads Dodge iesmeereec? absoluuti nebembiska iztureeshanaas

man ar 318 m40 ar loti isu reduktoru pilseta ap 13-14 sanak
bija ari 318 ar garu reduktoru un paterinju pilseta lidz 11

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
31. Oct 2009, 23:48 #103

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Es pilnībā piekrītu Driver. Arī savulaik šito izsecināju, ka no viena tipa jaņem jaudīgākais. Pie šitā secinājuma nonācu kad domāju kādu E38 izvēlēties. No M62 viennozīmīgi ar tilpumu 4.4l, bet nu netīšām sanāca nopirkt 735i Atšķirība patēriņā 0,5l doties papildus veseli 50 kumeļi
Offline
rupucis85
31. Oct 2009, 23:49 #104

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju

kaa var zinaat vai iis vai garsh reduktors?
man pie 100 km/h 3000 apgr
Offline
rupucis85
31. Oct 2009, 23:52 #105

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju


31 Oct 2009, 23:48:56 riddler rakstīja:
par topika pamat jautaajumu!


poh ko pirkt, galvenais lai pirmkaart ir labs virsbuuves staavoklis, otrkaart normaali piepakaots, ielikt 2.0 vietaa var easy 2,5 un viss

vaig lai arii motoriic buutu OK stavoklii - lai negrab un neklaudz.
Offline
Driver
31. Oct 2009, 23:53 #106

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Oct 2009, 23:49:48 rupucis85 rakstīja:
kaa var zinaat vai iis vai garsh reduktors?
man pie 100 km/h 3000 apgr

iss, uzliekot garaku auto paliks gausaks, bet biki ekonomiskaks.
Precizu ciparu man neprasi, nezinashu pateikt.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
31. Oct 2009, 23:54 #107

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


31 Oct 2009, 23:49:48 rupucis85 rakstīja:
kaa var zinaat vai iis vai garsh reduktors?
man pie 100 km/h 3000 apgr

Tev sanāk diezgan īss. Man uz E36 328i ir 3.45 attiecība un arī 3000rpm pie 100km/h

[ Šo ziņu laboja buncix, 31 Oct 2009, 23:55:11 ]

Offline
rupucis85
31. Oct 2009, 23:56 #108

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju


31 Oct 2009, 23:54:49 buncix rakstīja:

31 Oct 2009, 23:49:48 rupucis85 rakstīja:
kaa var zinaat vai iis vai garsh reduktors?
man pie 100 km/h 3000 apgr

Tev sanāk diezgan īss. Man uz E36 328i ir 3.45 attiecība un arī 3000rpm pie 100km/h

man ir 318, bet tev 328.
tev vajadzeja buut mazak apgr/min.
Offline
buncix
31. Oct 2009, 23:58 #109

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


31 Oct 2009, 23:56:14 rupucis85 rakstīja:

31 Oct 2009, 23:54:49 buncix rakstīja:

31 Oct 2009, 23:49:48 rupucis85 rakstīja:
kaa var zinaat vai iis vai garsh reduktors?
man pie 100 km/h 3000 apgr

Tev sanāk diezgan īss. Man uz E36 328i ir 3.45 attiecība un arī 3000rpm pie 100km/h

man ir 318, bet tev 328.
tev vajadzeja buut mazak apgr/min.

Nu man standartā ir laikam 2.92
Offline
Driver
01. Nov 2009, 00:01 #110

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Vinjs ir drifters, ganjau speciali uzlicis iso
vel jau var meginat 4.10 kautkur izrakt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
01. Nov 2009, 00:03 #111

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


01 Nov 2009, 00:01:25 Driver rakstīja:
Vinjs ir drifters, ganjau speciali uzlicis iso
vel jau var meginat 4.10 kautkur izrakt

4.10 būs par traku Tad nu patiešām autiņš būs jaliek malā un jaizmanto tikai trasei
Offline
kars
01. Nov 2009, 00:58 #112

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


31 Oct 2009, 20:29:38 Ugunsdzesejs rakstīja:
Nu 320 ēd ~10L uz simtu
ja ticēt powerim, tad sanāk +/- tā:
316 - 15-18L pa pilsētu
318 - 13-15L
320 - 10-11
323/325 - 8-9L
328 - 5L
M3 3.0 - 2L
M3 3.2 - līst atpakaļ bākā grūti braukt, jo jādomā vislaik, kur benzīnu atliet.

Tāpēc ieteiktu tev ņemt E34 535 - tas ir +/- tāds, kurš neēd neko un bākā arī netek.


tā arī ir

melnā maģija ar tiem tilpumiem/patēriņiem
Offline
Taspac
01. Nov 2009, 09:26 #113

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Pēc ilgāka laika varu pateikt kā ir ar motoriem no viena tipa.

M60B30 un M60B40

530 tourings V8 automāts (pilsētā mierīgi ripinot 16, elastīgs motors, var viegli braukt mierīgos tempos. Nav grūti sasniegt 18 L, tikai drusku vairāk jāspiež pedālis. Bet 3,0 ir elastīgs sākumā un beigās, pa vidu viņš ir ļoti laidens, kā rezultātā ir vajadzīgs liels patēriņš lai brauktu dinamiski.


540 mehānika, sedans. Ar šo mašīnu varbūt var sasniegt 16 L pilsētā, bet ir ļoti grūti pabraukt mierīgi, tanī pašā laikā mierīgi braucot, motoram vairāk pa 2000 rpm nav vajadzības dot, tikai tas ka sajūta ka auto tiek mocīts. Līdz ar to nesaspirngstot ir visi 19 brīvi. Bet atdeve ir nesalīdzināma.


Ko var secināt, tikai to ka es labprāt ieliktu sev 4,0 - trijnieka vietā, jo tā starpība nav tik liela patēriņā, cik tomēr jaudā.


Bija savā laikā arī 525 M50B25.

Tāds motorzāģīts, tik tiešām dēļ īsā reduktora. Pēc 4500 RPM bija diezgan sprigans. Ēda 15 L pilsētā. Liekas ka 530 V8 ir visoptimālākais.

Bet vispār secinājums ir viens. BMW pilsētas patēriņš ir bezgalīgs, kaut kādus litrus uz simts var skaitīt tikai braucot normas robežās. Un tā ir ar visiem motoriem sākot ar 2,0 līdz 4,0

Tāpēc ja man agrāk bija jautājums par patēriņiem, tad tagad esmu sapratis ka tas nav svarīgi, svarīgi ir cik km diena tu brauc.

Bija man arī Audi B4 2,3 automāts, ēda vairāk kā 525 un vispār negāja. Tas bija īsts murgs

Un bija arī 1,8 L golfs, kurš ēda tāpat 10 - 11 litri brīvi ar savu monošprici.

Tā kā patērīņš ir nosacīts jēdziens, pie nosacīta auto.

Galvenais ir nobruakums un uzturēšanas izmaksas mēnesī.
Offline
barker
01. Nov 2009, 09:55 #114

Kopš: 26. Jan 2006

Ziņojumi: 400

Braucu ar:

Tas ir psc.Cik pa šitiem gadiem palasos par patēriņiem,tad iznāk,ka 3.5 iet lopā un nerij neko.Iznāk, ka rūpnīcas pa velti taisa motorus 1.6,1.8,2.0.Manam 1.6 nu nekādi nevaru dabūt vairāk par 10 litri/pilsētā(kāja nav smaga )Vidējais tāpat 7,5 l/100km.Iepriekš bija gan 2.5(vid. patēriņš 12l/100km,gan 2.8(vid. pat. 13,5 l/100 km).A tas ,ka 2.5 rij 9 litri uz simta ir vēlamā uzdošana par esošo.Vienīgi ja nolaiž no Gaiziņa ar izslēgtu motoru,tad viņš tā rij .
Principā jau ir tā kam tev tā mašīna ir domāta.Ja vienkārši kā pakaļas pārvietotājs,tad pilnīgi pietiek ar 2.0,a ja gribas gāzt,tad arī 2.5 būs par mazu
Offline
Ugunsdzesejs
01. Nov 2009, 10:01 #115

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Vēl pie patēriņa klāt nāk tas, ko kurš uzskata par dinamisku vai agresīvu braukšanu. Mana māte strauju uzsākšanu, lai pirmais uztaisītu kreiso, uzskata par agresīvu, bet autobusa apdzīšanu par dinamisku braukšanu.
Man pašam mierīgā braukšanā ietilpst arī daži pedāļi grīdā...

Attiecīgi par patēriņiem var strīdēties līdz vēmienam.
Offline
zefirs
01. Nov 2009, 10:24 #116

Kopš: 18. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 263

Braucu ar: Allroad

Ja gribas vidējos reālos patēriņus apskatīties, tad lūk laba vieta kur to darīt - http://www.spritmonitor.de/en/
Offline
Driver
01. Nov 2009, 12:01 #117

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Nov 2009, 10:24:26 zefirs rakstīja:
Ja gribas vidējos reālos patēriņus apskatīties, tad lūk laba vieta kur to darīt - http://www.spritmonitor.de/en/


tur ir citi celji (rites pretestiba) un citas kvalitates degviela.
Un nesakiet ka tas ir fufelis, man uz majam no krustojuma ved divi celji, reali sudigs 9km, bet labs ap 13.
Nezkapec braukt pa garo un labo ir izdevigak gan laika, gan degvielas zinja

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Andryuha37
01. Nov 2009, 14:20 #118

Kopš: 10. May 2007

No: Sigulda

Ziņojumi: 262

Braucu ar: Iedvesmu...


01 Nov 2009, 12:01:52 Driver rakstīja:

01 Nov 2009, 10:24:26 zefirs rakstīja:
Ja gribas vidējos reālos patēriņus apskatīties, tad lūk laba vieta kur to darīt - http://www.spritmonitor.de/en/


tur ir citi celji (rites pretestiba) un citas kvalitates degviela.
Un nesakiet ka tas ir fufelis, man uz majam no krustojuma ved divi celji, reali sudigs 9km, bet labs ap 13.
Nezkapec braukt pa garo un labo ir izdevigak gan laika, gan degvielas zinja

tas tocna...labaak nechakareret hadeni un motoru.Paarbaudiiits dziivee!!!
Offline
martinsg
01. Nov 2009, 14:47 #119

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


01 Nov 2009, 12:01:52 Driver rakstīja:

01 Nov 2009, 10:24:26 zefirs rakstīja:
Ja gribas vidējos reālos patēriņus apskatīties, tad lūk laba vieta kur to darīt - http://www.spritmonitor.de/en/


tur ir citi celji (rites pretestiba) un citas kvalitates degviela.
Un nesakiet ka tas ir fufelis, man uz majam no krustojuma ved divi celji, reali sudigs 9km, bet labs ap 13.
Nezkapec braukt pa garo un labo ir izdevigak gan laika, gan degvielas zinja


+1

Par sho 100% paarliecinaajos, beraukaajot ar BMW, kuram ir kruiizs. Pie vienaadas braukshanas un satiksmes intensitaates, atkariibaa no celja seguma, pateerinsh atshkiras pat liidz pat 2l/100km
Offline
Knoll
26. Nov 2009, 01:26 #120

Kopš: 03. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 175

Braucu ar:


31 Oct 2009, 20:01:19 Danky rakstīja:
Ja velos pirkt BMMW E34 kada ir starpiba star 520 un 525 ka ir ar paterinu utt. ko labak ieteiktu iegadaties !

LOL .. lab lab protams 2.5 2.0 motors pa maz jaudiigs un rij daudz un njefiga neiet a 25 kakras un ja pers pers ar 24v motoru tam zobene vismaz nav jamaina un labak iet
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo