Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: E38 automāts + S62 ?

AutorsZiņojums
edzulis
22. Oct 2009, 14:42 #21

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

manuālis sucks big time iekš 7er. Kāda jēga no 7er ar manuāli ar m motoru, ja tik pat labi uzreiz var nopirkt M5 ar manuāli

p.s 97' manuālis maksā ~ 3k eur
Offline
defekc
22. Oct 2009, 14:42 #22

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW


22 Oct 2009, 14:26:52 Bute rakstīja:
iemesls - [IMG] http://www.fluidmotorunion.com/wp-content/uploads/2009/04/dsc05863-625x352.jpg[/IMG]


kads shaadai ieriicei ir nosaukums?

nevau atrast video, kur e46 m3 ar shaadu te, parasts ikdienas auto ar vienu pogas spiedienu paartop par racecar ar taisnaam trubaam
Offline
edzulis
22. Oct 2009, 14:43 #23

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Oct 2009, 14:41:55 Bute rakstīja:

22 Oct 2009, 14:33:11 edzulis rakstīja:
Tad teorētiski S62 vajadzētu smuki tur ievietoties un savienoties ar automātisko kārbu?

Sore, ja kādam tas liekas smieklīgi


nu bet tas tak ir M60 saimes dzineejs, vinjam pat visi tehniskie caurumi un stiprinaajumi ir tieshi taadi pashi, kaa parastam 4,0 vai 4,4. Lielaakaa starpiiba ir hola deveeju izvietojumaa, vieniem naak uz spararata, otriem uz prieksheejaa shkivoka. Attieciigi jaaskataas, ar kuru paarnesumkaarbu ies kopaa - vecaa tipa vai ''jaunaa'' (steptronic' u)


To arī gribēju dzirdēt!
Offline
buncix
22. Oct 2009, 14:44 #24

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


22 Oct 2009, 14:42:47 edzulis rakstīja:
manuālis sucks big time iekš 7er. Kāda jēga no 7er ar manuāli ar m motoru, ja tik pat labi uzreiz var nopirkt M5 ar manuāli

p.s 97' manuālis maksā ~ 3k eur

Nu bet kāda jēga tad septītajā no S62? Tad jau labāk paskaties gatavu E38 alpīnu ar 430zs.
Offline
KASELS
22. Oct 2009, 14:46 #25

Kopš: 02. Dec 2002

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: baudu

donors
k.

-----------------
Ja netici man, pajautā man!
Offline
Maxis
22. Oct 2009, 14:51 #26

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


22 Oct 2009, 14:42:55 defekc rakstīja:

22 Oct 2009, 14:26:52 Bute rakstīja:
iemesls - [IMG] http://www.fluidmotorunion.com/wp-content/uploads/2009/04/dsc05863-625x352.jpg[/IMG]


kads shaadai ieriicei ir nosaukums?




+1
Offline
buncix
22. Oct 2009, 14:52 #27

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Nu ja ceļ augšā pirmsfeislifta modeli E38, tad tur vēl jaiegulda pamatīgas naudas vizuālajā. Tādam noteikti prasīsies viņu visu pārkrāsot, shadowline, pāršūt nodilušos sēdekļus, koiloverus lai var saregulēt piekari un priekšējajās arkās nav milzīgas spraugas. Doma jau forša, kā nekā septītais visu laiku ir bijis tāds kā BMW flagmanis, bet idejas īstenošana tāda padārga.
Offline
plakanais
22. Oct 2009, 14:53 #28

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Oct 2009, 14:43:23 edzulis rakstīja:

22 Oct 2009, 14:41:55 Bute rakstīja:

22 Oct 2009, 14:33:11 edzulis rakstīja:
Tad teorētiski S62 vajadzētu smuki tur ievietoties un savienoties ar automātisko kārbu?

Sore, ja kādam tas liekas smieklīgi


nu bet tas tak ir M60 saimes dzineejs, vinjam pat visi tehniskie caurumi un stiprinaajumi ir tieshi taadi pashi, kaa parastam 4,0 vai 4,4. Lielaakaa starpiiba ir hola deveeju izvietojumaa, vieniem naak uz spararata, otriem uz prieksheejaa shkivoka. Attieciigi jaaskataas, ar kuru paarnesumkaarbu ies kopaa - vecaa tipa vai ''jaunaa'' (steptronic' u)


To arī gribēju dzirdēt!


siikaak uz shaada tipa jautaajumiem un probleemaam, ar ko vareetu saskaarties, var atbildeet tikai taads, kas ar to ir saskaaries dabaa - manupraat, neviens iisti shaadu SWAP nav taisiijis, taa kaa - visas iespeejas buut pirmajam

Reaalaa pasaulee tas notiek tikai un vieniigi taa, ka tiek braukaats pa shrotiem un paarcilaata rokaam vesela chupa ar detaljaam, domaajot - peetot, kas buus tas, ko iisti tur var pielaagot, citu versiju nav. Vai nu maksaa kaadam kaapostu, kas ar to grib nodarboties vai arii dari pats, ja fishka ir iistajaa vietaa un rokas no pakaljas neaug. Viss ir izdaraams
Offline
edzulis
22. Oct 2009, 14:57 #29

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Oct 2009, 14:44:39 buncix rakstīja:
Nu bet kāda jēga tad septītajā no S62? Tad jau labāk paskaties gatavu E38 alpīnu ar 430zs.


PAr jēgu nezinu. Tikai nosapņoju. Tipa nu tāds unoficial M7 Alpina nice. Bet sakarīga maksā ~ 25-30k, ja vispār var sameklēt sakarīgu. Pārsvarā nobrauktas + šķūņi mobilē.

Un pirmsfacelift e38 nerulez. Jau pieminētie krāsošanas darbi, salons utt.

šitāds vajadzīgs

Offline
plakanais
22. Oct 2009, 14:57 #30

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Oct 2009, 14:51:30 Maxis rakstīja:

22 Oct 2009, 14:42:55 defekc rakstīja:

22 Oct 2009, 14:26:52 Bute rakstīja:
iemesls - [IMG] http://www.fluidmotorunion.com/wp-content/uploads/2009/04/dsc05863-625x352.jpg[/IMG]


kads shaadai ieriicei ir nosaukums?




+1


EVC Valve
Offline
plakanais
22. Oct 2009, 14:59 #31

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

http://www.youtube.com/watch?v=nVAAErSuSgc&...=player_embedded
Offline
buncix
22. Oct 2009, 15:07 #32

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

PRincipā pēc idejas liekās, ka tur nekā traka nav tajā swap. Jo kā jau bute teica, S62 ir uz M62 bāzes taisīts. Tas nozīmē, ka visi stiprinājumi motora telpā ir tādi paši. Arī cik esu pētījis realoem.com detaļu saderību dažādiem autiņiem, tad tās kārbas, gan manuālās, gan automātiskās, der gan pa labi, gan pa kreisi. Reku piemērs E39 M5 6 ātrumu manuālā kārba der sekojošiem auto: Links
Kāpēc tad lai automāts no 740tā nederētu S62
Offline
plakanais
22. Oct 2009, 15:09 #33

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Oct 2009, 15:07:31 buncix rakstīja:
PRincipā pēc idejas liekās, ka tur nekā traka nav tajā swap. Jo kā jau bute teica, S62 ir uz M62 bāzes taisīts. Tas nozīmē, ka visi stiprinājumi motora telpā ir tādi paši. Arī cik esu pētījis realoem.com detaļu saderību dažādiem autiņiem, tad tās kārbas, gan manuālās, gan automātiskās, der gan pa labi, gan pa kreisi. Reku piemērs E39 M5 6 ātrumu manuālā kārba der sekojošiem auto: Links
Kāpēc tad lai automāts no 740tā nederētu S62


pizdjosh i provokacija, sakaraa ar kaarbaam, ETKA melo.

Nevar S62 kaarbu uzlikt, teiksim, uz M50
Offline
defekc
22. Oct 2009, 15:09 #34

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW


22 Oct 2009, 15:07:31 buncix rakstīja:
PRincipā pēc idejas liekās, ka tur nekā traka nav tajā swap. Jo kā jau bute teica, S62 ir uz M62 bāzes taisīts. Tas nozīmē, ka visi stiprinājumi motora telpā ir tādi paši. Arī cik esu pētījis realoem.com detaļu saderību dažādiem autiņiem, tad tās kārbas, gan manuālās, gan automātiskās, der gan pa labi, gan pa kreisi. Reku piemērs E39 M5 6 ātrumu manuālā kārba der sekojošiem auto: Links
Kāpēc tad lai automāts no 740tā nederētu S62


nu hvz

piem E36 318i Sedan

mlje taa kaarba ir milziiga, skuju uzliks

+ vel kur E60 ir redzeets ar manualo atrumkarbu?

[ Šo ziņu laboja defekc, 22 Oct 2009, 15:13:42 ]

Offline
LA
22. Oct 2009, 15:13 #35

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Tač DeCe vecajam 540i bija kārba no e39 M5 , ja nekļūdos. Uz uz tā paša motora tak ir arī automāti.
Offline
LA
22. Oct 2009, 15:15 #36

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


22 Oct 2009, 15:09:18 defekc rakstīja:

22 Oct 2009, 15:07:31 buncix rakstīja:
PRincipā pēc idejas liekās, ka tur nekā traka nav tajā swap. Jo kā jau bute teica, S62 ir uz M62 bāzes taisīts. Tas nozīmē, ka visi stiprinājumi motora telpā ir tādi paši. Arī cik esu pētījis realoem.com detaļu saderību dažādiem autiņiem, tad tās kārbas, gan manuālās, gan automātiskās, der gan pa labi, gan pa kreisi. Reku piemērs E39 M5 6 ātrumu manuālā kārba der sekojošiem auto: Links
Kāpēc tad lai automāts no 740tā nederētu S62


nu hvz

piem E36 318i Sedan

mlje taa kaarba ir milziiga, skuju uzliks

+ vel kur E60 ir redzeets ar manualo atrumkarbu?


Tev parādīt e60 ar manuāli vai pats apskatīsies ?
Offline
plakanais
22. Oct 2009, 15:21 #37

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Oct 2009, 15:18:31 adolfs rakstīja:
cik taadam diez beigaas pateerinjsh


Steels saka, ka vinjam eed 8 litrus Taatad ar automaatu - chiriks
Offline
defekc
22. Oct 2009, 15:22 #38

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW


22 Oct 2009, 15:15:06 Lauris rakstīja:

22 Oct 2009, 15:09:18 defekc rakstīja:

22 Oct 2009, 15:07:31 buncix rakstīja:
PRincipā pēc idejas liekās, ka tur nekā traka nav tajā swap. Jo kā jau bute teica, S62 ir uz M62 bāzes taisīts. Tas nozīmē, ka visi stiprinājumi motora telpā ir tādi paši. Arī cik esu pētījis realoem.com detaļu saderību dažādiem autiņiem, tad tās kārbas, gan manuālās, gan automātiskās, der gan pa labi, gan pa kreisi. Reku piemērs E39 M5 6 ātrumu manuālā kārba der sekojošiem auto: Links
Kāpēc tad lai automāts no 740tā nederētu S62


nu hvz

piem E36 318i Sedan

mlje taa kaarba ir milziiga, skuju uzliks

+ vel kur E60 ir redzeets ar manualo atrumkarbu?


Tev parādīt e60 ar manuāli vai pats apskatīsies ?


apskatijos, nekad dziivee nebiju redzejis
Offline
LA
22. Oct 2009, 15:26 #39

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


22 Oct 2009, 15:22:26 defekc rakstīja:

22 Oct 2009, 15:15:06 Lauris rakstīja:

22 Oct 2009, 15:09:18 defekc rakstīja:

22 Oct 2009, 15:07:31 buncix rakstīja:
PRincipā pēc idejas liekās, ka tur nekā traka nav tajā swap. Jo kā jau bute teica, S62 ir uz M62 bāzes taisīts. Tas nozīmē, ka visi stiprinājumi motora telpā ir tādi paši. Arī cik esu pētījis realoem.com detaļu saderību dažādiem autiņiem, tad tās kārbas, gan manuālās, gan automātiskās, der gan pa labi, gan pa kreisi. Reku piemērs E39 M5 6 ātrumu manuālā kārba der sekojošiem auto: Links
Kāpēc tad lai automāts no 740tā nederētu S62


nu hvz

piem E36 318i Sedan

mlje taa kaarba ir milziiga, skuju uzliks

+ vel kur E60 ir redzeets ar manualo atrumkarbu?


Tev parādīt e60 ar manuāli vai pats apskatīsies ?


apskatijos, nekad dziivee nebiju redzejis


jā diezkas nav , bet nekas ar laiku manuāļi izzudīs un vienīgie , kas brauks ar manual būs Steels un martinezs - jo viņš brauks ar e30 , protams.
Offline
A.R.S.
22. Oct 2009, 15:41 #40

Kopš: 26. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 784

Braucu ar:

Man slapjais sapnis ir bijis E36 Compact ar M62 vai vēl labāk ar S62 .

Teksts no vienas lapas:
Physically, yes the S62 engine from an E39 M5 will fit in the E38 and E32 7 series. The S62 is a very close cousin to the M60/M62 installed in the E32 and E38 7 series.

However, it comes down to an electronics and wiring issue. Because of the extremely specialized DME (Digital Motor Electronics) computer and system implemented into the E39 M5, you would have a engine management and wiring nightmare on your hands, especially on the E32.

Keep in mind, the S62 engine is equipped with 8 individually activated throttle butterflies installed on each cylinder, while the M60/62 uses one. Furthermore, the S62 also uses a 'drive by wire' system for the accelerator pedal. The E38 7 series began using a single butterfly drive-by-wire system starting with the 1999 M.Y. M62TU engine.

To summarize, it would be a very expensive transplant; but if you wanted to attempt it I would recommend the following to make the mod a somewhat practical project:

A 1999-2001 E38 7-series, a DME from an E39 M5, a manual transmission from an E39 M5, access to a BMW DIS Plus or MODIC diagnostic/programming computer, an instrument cluster from an E39 M5, lots of wiring and access to the BMW TIS (Technical Information System) CD rom.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo