Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Nelec 525tds e34

AutorsZiņojums
Rudzix
18. Oct 2009, 12:37 #1

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Probleema taada jo aukstaaks laiks jo neiespeejamaak iedarbinaat pie miinusiem bez ievilkshanas vispaar nevar iedarbinaaat.Pa siltu laiku jaasilda vairaakas reizes sveces un tad peec ilgas griezhsanas dazhreiz var iedarbinaat.Domaaju vaina svecees- nomainiju bet nekaa, probleema taa pati, degvielas fitru arii nomainiju gaisa filtru arii.Kur vareetu buut vaina?palasiju postus -itkaa suuknii vainaa naw jo ja suuknis beigts tad karsts nelec bet man tieshi augsts,kaut arii silts ne pilniigi uzreiz pielec bishki jaapagriez.bet vismaz pielec a auksts nee.
Izsakat savus viedokljus kas vareetu buut par vainu.
Offline
Digital
18. Oct 2009, 13:08 #2

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3720

Braucu ar: Elektrību

Motor kaput, tur nav vairs kompresijas lai vinjs auksts pielektu!
Offline
asxs
18. Oct 2009, 21:09 #3

Kopš: 13. Nov 2004

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

parbaudi vai vadibas signaals pienaak uz kvelsvecu releju
es savaa laikaa nomainiiju kvelsvecu releju, beigaas vadibas bloks bij nobeidzies kuru vajadzeeja nomainiit
Offline
12
18. Oct 2009, 21:12 #4

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Vispirms aizbrauz uz servi un pārbaudi kompresiju.
Offline
asxs
18. Oct 2009, 21:15 #5

Kopš: 13. Nov 2004

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

iesaakumaa vajag paarbaudiit vai spanungs pienaak uz kveelsveceem, TDSu arii vasaraa ir gruuti iedarbinaat ja sveces nesilda
Offline
Rudzix
21. Oct 2009, 16:43 #6

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Kādas pazīmes ir kad ir iztiepta ķēde ?
straava liidz sveceem arii pienaak viss ok bet kompresiju veel neesmu meerijis
Offline
Rikardo333
21. Oct 2009, 16:47 #7

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


21 Oct 2009, 16:43:09 Rudzix rakstīja:
Kādas pazīmes ir kad ir iztiepta ķēde ?
straava liidz sveceem arii pienaak viss ok bet kompresiju veel neesmu meerijis


ja būtu izstiepta ķēde tad izmainītos aizdedzes moments undzinējs skaļi strādātu un pielaist arī būtu grūti.Bet ķēde nevar tik tālu izstiepties lai nelektu vispār,it īpaši auksts,siltam vēl varbūt.
Aizdzen uz diagnostiku-tā būs ātrāk un vienkāršāk,jo problēmu var būt 100 un 1.
Offline
Rikardo333
21. Oct 2009, 16:52 #8

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


kaaada veel kjeede 524?

Topika nosaukums: Tēma: Nelec 525tds e34
Offline
M20Edition
21. Oct 2009, 22:18 #9

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

Tiešām vecīt aizden sākumā uz diagnostiku to M51B25 motoru .. manam brālim bija tāda e34 95 gada.. TDS.. problēmu bija gana savā laikā
Offline
Bubi
21. Oct 2009, 22:46 #10

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 926

Braucu ar: Volvo

Un kā ir vasarā? Vai tad arī neleca, kad bija pastāvējis kadu laiciņu? Piem. nakti.???
Un kad esi beidzot pielaidis, vai pēc tam ilgi jagriež, vai arī lec no pus apgrieziena?

[ Šo ziņu laboja Bubi, 21 Oct 2009, 23:13:39 ]

Offline
Rudzix
22. Oct 2009, 15:27 #11

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Vasaras sākumā bija normāli tad sliktāk un sliktāk līdz tam ka kaut kur augustā sveces bija jāsilda 2x lai normāli pilēktu , naktī lēca tāpat kā dienā un tagad pie mīnusiem ir suudi -laimes spēle citreiz pielec citreiz nē. Simptomi ir tādi -kad sāk griezt tad tākā uzsit bet nepeilec pēctam ir ilgi jāgriezh un pielec. Sveču maiņa tikai bišku uzlaboja pielaišnau (no vecejām svecēm 1 nestrādāja).
Silts dzinējs nelec no pus apgrieziena jāgriež kādas 2s.
Offline
Bubi
22. Oct 2009, 23:30 #12

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 926

Braucu ar: Volvo


22 Oct 2009, 15:27:59 Rudzix rakstīja:
Vasaras sākumā bija normāli tad sliktāk un sliktāk līdz tam ka kaut kur augustā sveces bija jāsilda 2x lai normāli pilēktu , naktī lēca tāpat kā dienā un tagad pie mīnusiem ir suudi -laimes spēle citreiz pielec citreiz nē. Simptomi ir tādi -kad sāk griezt tad tākā uzsit bet nepeilec pēctam ir ilgi jāgriezh un pielec. Sveču maiņa tikai bišku uzlaboja pielaišnau (no vecejām svecēm 1 nestrādāja).
Silts dzinējs nelec no pus apgrieziena jāgriež kādas 2s.


Nu es tev ietektu aizdzīt mašīnu uz dizeļa centru, jo iemesli var būt 100 un 1. Lai viņi tur diagnostiku uztaisa. Bet vispar es saskāros ar kaut ko līdzīgu. Man neleca kad bija pastāvējusi kadu laiciņu. Beigts bija bākas sūknis, degviela vnk aiztecēja atpakaļ uz bāku un sūknis strādaja pa tukšo, nācas griezt kādas 5 reizes kapēr degvielu uzpumpēja un tikai tad pieleca. Un vēl tev ir visdrīzākais jāregulē aizdedzes moments.

[ Šo ziņu laboja Bubi, 22 Oct 2009, 23:32:39 ]

Offline
Chief
22. Oct 2009, 23:37 #13

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:


22 Oct 2009, 15:27:59 Rudzix rakstīja:
Vasaras sākumā bija normāli tad sliktāk un sliktāk līdz tam ka kaut kur augustā sveces bija jāsilda 2x lai normāli pilēktu , naktī lēca tāpat kā dienā un tagad pie mīnusiem ir suudi -laimes spēle citreiz pielec citreiz nē. Simptomi ir tādi -kad sāk griezt tad tākā uzsit bet nepeilec pēctam ir ilgi jāgriezh un pielec. Sveču maiņa tikai bišku uzlaboja pielaišnau (no vecejām svecēm 1 nestrādāja).
Silts dzinējs nelec no pus apgrieziena jāgriež kādas 2s.


paskaties, vai pa degvielas vadu, pirms filtra gaiss/burbulji nenaak kopaa, ar degvielu.
Offline
Bubi
22. Oct 2009, 23:49 #14

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 926

Braucu ar: Volvo


22 Oct 2009, 23:37:14 Chief rakstīja:

22 Oct 2009, 15:27:59 Rudzix rakstīja:
Vasaras sākumā bija normāli tad sliktāk un sliktāk līdz tam ka kaut kur augustā sveces bija jāsilda 2x lai normāli pilēktu , naktī lēca tāpat kā dienā un tagad pie mīnusiem ir suudi -laimes spēle citreiz pielec citreiz nē. Simptomi ir tādi -kad sāk griezt tad tākā uzsit bet nepeilec pēctam ir ilgi jāgriezh un pielec. Sveču maiņa tikai bišku uzlaboja pielaišnau (no vecejām svecēm 1 nestrādāja).
Silts dzinējs nelec no pus apgrieziena jāgriež kādas 2s.


paskaties, vai pa degvielas vadu, pirms filtra gaiss/burbulji nenaak kopaa, ar degvielu.


Norauj labāk vispar nost to trubu un pastartē un apsties vai degviela nāk, un ja nenāk, tad noperc jebkurā auto detaļu veikalā pretvārstu (klapanu) un ieliec viņu starp sūkni un degvielas filtru, lai degviela neiet atpakaļ uz bāku.

[ Šo ziņu laboja Bubi, 22 Oct 2009, 23:49:38 ]

Offline
Rikardo333
23. Oct 2009, 00:50 #15

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss

Kad auksts dzinējs tad noskrūvē vienai forsunlai degvielas vadu un startējot apskaties vai nāk vispār degviela uz pašām forsunkām.
P.S.Tikai neskrūvē vaļā ceturto cilindru.
Offline
Driver
23. Oct 2009, 00:55 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ko jus njematies ar tik vecu dzineju, ja vinjs lektu perfekti, tad tas drizak butu nestandarta gadijums.
Dizelim atskiriba no benzina ir loti svariga precizitate.
Ja grib, lai viss ir ka vajag, tur gandriz visam vajag iziet cauri - parbaudit, saremontet, noregulet, utt
nebus kaa ar 20 gadigu benzinmotoru, kur viss turas kopa uz punjkiem, daudzkas nestrada ka vajag, bet motors tapat vel pielec un iet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Rikardo333
23. Oct 2009, 01:22 #17

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


23 Oct 2009, 00:55:59 Driver rakstīja:
Ko jus njematies ar tik vecu dzineju, ja vinjs lektu perfekti, tad tas drizak butu nestandarta gadijums.
Dizelim atskiriba no benzina ir loti svariga precizitate.
Ja grib, lai viss ir ka vajag, tur gandriz visam vajag iziet cauri - parbaudit, saremontet, noregulet, utt
nebus kaa ar 20 gadigu benzinmotoru, kur viss turas kopa uz punjkiem, daudzkas nestrada ka vajag, bet motors tapat vel pielec un iet

Tātad?!
Offline
Driver
23. Oct 2009, 01:33 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Salikt jaunas kvelsveces, parbaudit/atremontet sprauslas, parbaudit/atremontet un noregulet sukni, salikt visas gumijas trubas jaunas, parliecinaties vai motoram vispar vel ir kautkada kompresija, it seviski aukstam, ja nepieciesams atremontet.
Dargi?
Protams, jo tak gribas pa leto nopirkt vecu dizeli, kuram gazt ieksha leto soljki un pec iespejas mazak likt ieksha naudu, bet taja pasa laika sudzeties kapec nelec.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Rudzix
25. Oct 2009, 17:12 #19

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Sestdien ar gaismu devos uz garāžu, nonjēmu 3. forsunkai trubu ieliku traucinjā un padarbināju biški.Trauciņš var teikt ka pēc darbināšanas bija tukšš.
Izvilku no bākas degvielas sūkni cik varēju iztīriju un pameigjināju kā pumpēja-viss bija ok pumpēja labi.Tad tika izpūsti šlangi līdz filtram.Kad jau gandrīz biju ielicis sūkni atpakaļ atcerējos paskatīties bākā - tajā vietā kur stāv bākas sūknim iesūkšanas siets,tur peldēja kkas līdzīgs vilnai kkāds mēslu kamols - izvilku ārā.Visu saliku kopā un vualā tagad lec nesalīdzināmi labāk gan silts gan auksts.
Tas mēslu kamols darbināšanas momentā tika piesūkts pie sietiņa un netika iesūkts pietiekošs daudzums degvielas tāpēc arī bija jāgriež tik ilgi.
Paldies visiem par palīdzību!
Offline
Rikardo333
25. Oct 2009, 17:16 #20

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


25 Oct 2009, 17:12:50 Rudzix rakstīja:
Sestdien ar gaismu devos uz garāžu, nonjēmu 3. forsunkai trubu ieliku traucinjā un padarbināju biški.Trauciņš var teikt ka pēc darbināšanas bija tukšš.
Izvilku no bākas degvielas sūkni cik varēju iztīriju un pameigjināju kā pumpēja-viss bija ok pumpēja labi.Tad tika izpūsti šlangi līdz filtram.Kad jau gandrīz biju ielicis sūkni atpakaļ atcerējos paskatīties bākā - tajā vietā kur stāv bākas sūknim iesūkšanas siets,tur peldēja kkas līdzīgs vilnai kkāds mēslu kamols - izvilku ārā.Visu saliku kopā un vualā tagad lec nesalīdzināmi labāk gan silts gan auksts.
Tas mēslu kamols darbināšanas momentā tika piesūkts pie sietiņa un netika iesūkts pietiekošs daudzums degvielas tāpēc arī bija jāgriež tik ilgi.
Paldies visiem par palīdzību!

Prieks par Tevi!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo