Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
audistsM5
01. Dec 2010, 11:43 #861

Kopš: 21. Jan 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: HZ - 13

kads ir mainijis touringam gaisa spilvenus uz amartizatoriem/atsperem? vai vispar var nomainitt? un tad veel jautajums vai visiem touringiem aizmugure ir tie spilveni?
Offline
Ekimons
01. Dec 2010, 12:38 #862

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

wtf?!
ārējās temp.datčiks man ir cimdu nodalījumā, bet pie lielajiem mīnusiem sāk rādīt nevis normālos, atvienošanas rezultātā, -40, bet pie reāliem -15 rāda -8
šodien -5


+ vai ir iespējams iedarbināt autonomo pečku no atslēgas, respektīvi, atslēdzot durvis ar tālvadību?

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 01 Dec 2010, 12:39:53 ]

Offline
Cumpars
01. Dec 2010, 13:10 #863

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555

Kā Jūs cīnaties ar mūžīgo problēmu pie lielākiem mīnusiem, kad e39 durvis atver bet ciet nevar dabūt kamēr salons neuzsilst un jātur ar roku ciet?

Vai ir kautkas vienkāršāks izņemot raut nost apšuvumus un sapūst visu kārtīgi ar WD40 vai tamlīdzīgu smāķi?

Jo ja pūš to WD40 slēdzenē vai gar ručkām kautkur pa spraugām - īpaši nepalīdz
Offline
M3RJ
01. Dec 2010, 13:11 #864

Kopš: 12. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 666

Braucu ar: 3

Vajag sadu disku R16 uz e39 PM.


-----------------
Žaluzijas & aizkaru stangas

Pārdod/Pērk/Remontē portatīvos
Offline
karro
01. Dec 2010, 13:13 #865

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4389

Braucu ar: studentu variantu

es nez, kā e39, bet e30 tādas vainas tika novērstas servīzē, kur onkuļi rūpīgi izjauca mehānismu, iztīrīja, saeļļoja un viss bija
Offline
Srakans
01. Dec 2010, 13:14 #866

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


01 Dec 2010, 12:38:55 Ekimons rakstīja:
wtf?!
ārējās temp.datčiks man ir cimdu nodalījumā, bet pie lielajiem mīnusiem sāk rādīt nevis normālos, atvienošanas rezultātā, -40, bet pie reāliem -15 rāda -8
šodien -5


+ vai ir iespējams iedarbināt autonomo pečku no atslēgas, respektīvi, atslēdzot durvis ar tālvadību?

kkur iet biš uz īso. Caur kādu slapjumu vai sniegu. Notin štekerim galu
Offline
e1984
01. Dec 2010, 13:46 #867

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 327

Braucu ar:


01 Dec 2010, 13:10:26 Cumpars rakstīja:
Kā Jūs cīnaties ar mūžīgo problēmu pie lielākiem mīnusiem, kad e39 durvis atver bet ciet nevar dabūt kamēr salons neuzsilst un jātur ar roku ciet?

Vai ir kautkas vienkāršāks izņemot raut nost apšuvumus un sapūst visu kārtīgi ar WD40 vai tamlīdzīgu smāķi?

Jo ja pūš to WD40 slēdzenē vai gar ručkām kautkur pa spraugām - īpaši nepalīdz


Man tas pats, kā atver tā ciet nevar dabūt kamēr neuzsilst. Tiko iedomajos tadu lietu kā iekapt iekšā pievērt durvis un mēģināt aizslēgt ar pogu uz viduskonsoles
Offline
Juanito
01. Dec 2010, 13:48 #868

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

Veel pirms ziemas sala pamaniiju ka nenaak logu shkjidrums uz prieksheejaa stikla, bet uz aizmugureejaa (touring) viss ok. Tu ir divi motorinji bachokaa vai arii vnk kaukur aizserejusi schljauka kas naak liidz priekshejam labajam spaarnam (tur nekas nenaak aaraa)?
Offline
trojasZ
01. Dec 2010, 14:51 #869

Kopš: 17. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: betona maisītāju


01 Dec 2010, 13:46:41 e1984 rakstīja:

01 Dec 2010, 13:10:26 Cumpars rakstīja:
Kā Jūs cīnaties ar mūžīgo problēmu pie lielākiem mīnusiem, kad e39 durvis atver bet ciet nevar dabūt kamēr salons neuzsilst un jātur ar roku ciet?

Vai ir kautkas vienkāršāks izņemot raut nost apšuvumus un sapūst visu kārtīgi ar WD40 vai tamlīdzīgu smāķi?

Jo ja pūš to WD40 slēdzenē vai gar ručkām kautkur pa spraugām - īpaši nepalīdz


Man tas pats, kā atver tā ciet nevar dabūt kamēr neuzsilst. Tiko iedomajos tadu lietu kā iekapt iekšā pievērt durvis un mēģināt aizslēgt ar pogu uz viduskonsoles

mehānismi aizsals kad mitrums tiek iekšā, kā arī logi var iesalt pie gumijām! Mans spriedums - Lielos mīnusos labāk mašīnu nemazgāt!
Offline
matiicins
01. Dec 2010, 14:57 #870

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


01 Dec 2010, 13:10:26 Cumpars rakstīja:
Kā Jūs cīnaties ar mūžīgo problēmu pie lielākiem mīnusiem, kad e39 durvis atver bet ciet nevar dabūt kamēr salons neuzsilst un jātur ar roku ciet?

Vai ir kautkas vienkāršāks izņemot raut nost apšuvumus un sapūst visu kārtīgi ar WD40 vai tamlīdzīgu smāķi?

Jo ja pūš to WD40 slēdzenē vai gar ručkām kautkur pa spraugām - īpaši nepalīdz
WD40 jau tāpat nepalīdzēs, pārāk šķidrs. Labāk ir ar kādu moto ķēžu eļļu sapūst iekšā, vismaz es sapūtu un tagad durvis vairs nepaliek vaļā
Offline
Cumpars
01. Dec 2010, 15:19 #871

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555


01 Dec 2010, 14:57:00 matiicins rakstīja:
WD40 jau tāpat nepalīdzēs, pārāk šķidrs. Labāk ir ar kādu moto ķēžu eļļu sapūst iekšā, vismaz es sapūtu un tagad durvis vairs nepaliek vaļā


ķēžu eļļas arī ir tādos flakonos kurām ir tā mazā plastmasas caurulīte, lai var slēdzenē iebāzt

[ Šo ziņu laboja Cumpars, 01 Dec 2010, 15:19:53 ]

Offline
Kathy
01. Dec 2010, 16:23 #872

Kopš: 03. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 723

Braucu ar: gāzi

Mani piedzīvojumi un ietekumi Jums

Reāli, šorīt nokavēju skolu! 2H !! Tātad. Izeju no rīta ārā, noslauku sniega mici no sava e39. Taisu durvis vaļā..bet..opāā.. IESALUSI SLĒDZENE

ko nu? Brīnumainā kārtā, viena pakaļējās durvis bija vaļā. Ielīdu iekšā, pārlīdu priekšā, uzsildīju mašīnu, braucu uz RIMI pēc tās slavenās WD-40 . Pāris lati atkal nost no konta, stāvvietā kamēr neviens neredz, pūšu iekšā WD-40. Protams,( kāds pārsteigums? ) nekas nenotiek. Dusmās no aizmugures pārlienu priekšā dodos uz autoveikalu, kur pieprasu PAŠU labāko atkausētāju. Iedod un slavē. / pēc 20 min/
sēžu mājas priekšā mašīnā ar aizsalušām durvīm ,"ieslēgusi" emo un konkrētu depresiju, kad nāk apskaidrība
KĀ ES ĀTRĀK NEIEDOMĀJOS?
1. Paņemu termoforu
šiten to te
2.ielēju karstu ūdeni.
3.pieliku no ārpuses pie durvīm t.i.slēdzenes rajonā
4. 20 sek paturu piespiežot ar celīti lai lielāka saskare
5. un vuolā ! Durvis ir vaļā bez nekādiem smirdīgiem WD-40 un citiem sdūdiem


Cerams kādam šis padoms noderēs vismaz man katru rītu nebūs jādomā par rīta vingrošanu lienot pāri no aizmugurējiem beņķiem.

Šīs sezonas MUST HAVE - TERMOFORS

[ Šo ziņu laboja Kathy, 01 Dec 2010, 16:24:11 ]

Offline
vadims
01. Dec 2010, 16:27 #873

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

To termoforu neatstāj tikai mašīnā
Offline
Cumpars
01. Dec 2010, 16:29 #874

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555

Man ar bija aizsalušas visas kad mašīna visu pagājušo ned, līdz vakardienai nostāvēja nekustināta, ar pulti nevērās vaļā, bet ar arslēgu šofera atslēdzās
Offline
Aigis
01. Dec 2010, 18:42 #875

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10199

Braucu ar: kūtiņu

ar tās pats kreņķis ar durvīm, iekšā tiec, a ciet durvis neturās sēdi kā lohs, klapē durvis 15min
redzēs, šodien visu dienu nostāvēja siltā telpā, cerēsim tas mitrums būs izgarojis, un WD40 nežēloju
bet vispār jostai ir tāds garums lai izvērtu caur rokturi un piesprādzētos, durvis vaļā neveras
Offline
Kathy
01. Dec 2010, 19:11 #876

Kopš: 03. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 723

Braucu ar: gāzi


01 Dec 2010, 18:42:21 Aigis rakstīja:
ar tās pats kreņķis ar durvīm, iekšā tiec, a ciet durvis neturās sēdi kā lohs, klapē durvis 15min
redzēs, šodien visu dienu nostāvēja siltā telpā, cerēsim tas mitrums būs izgarojis, un WD40 nežēloju
bet vispār jostai ir tāds garums lai izvērtu caur rokturi un piesprādzētos, durvis vaļā neveras
nu jā, man tas pats bija- atvērt var, bet uzreiz viss mehanisms sasalst un taisi ciet cik gribi, nak atpakaļ kad iekap iekšā un dabū kaut kā ciet- netiec ārā. Bet pamēģini ideju ar termoforu garantēts- vairāk pa dienu arī nesasals.
Par tiem wd-40 un citiem "atledotajiem" saku uzreiz- nav vērts tērēt tos pāris latus un ticēt ka nekas nesasals, vai atsals.Esmu pa 4dienam jau kādus 5 "atledotājus" izmantojusi, atšķirīgās cenu robežās.
Labāk no rīta 20 sek paturu klāt siltu ( ne verdošu) termoforu nekā smērēju rokas un durvis ar nekam nederīgu eļļu

[ Šo ziņu laboja Kathy, 01 Dec 2010, 19:12:47 ]

Offline
BG
01. Dec 2010, 20:19 #877

Kopš: 14. Apr 2005

Ziņojumi: 1094

Braucu ar:

Durvju slēdzenēm lietoju šo te:

Slēdzeņu atsaldētājs un eļļotājs

Nopērkams Depo pa ~1,20 Ls
Offline
berny757
05. Dec 2010, 08:07 #878

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

E39tds neraža aukstumā...
pāris dienas atpakaļ arī manā zemē teperatūra nokritās līdz -6. no rīta itkā bez jebkādas problēmas piestartēju un devos uz darbu. pec darba ierāpos mašīnā, mēģīnu piestartēt, bet nekā. kolēģi palīdzēja piepīpēt un pēc ilgākas griešanas izdevās pielaist. mierīgi aizripinājos mājās. no rīta atkal bija tā pati problēma, bet neviena piepīpēšana vairs nelīdzēja. dabūju evakuātoru, aizvedu līdz siltākai vietai, samainiju visus filtrus, eļļas, kvēlsveces un aķi, bet rezultāts nekāds. beigās jaunais aķis tika nosēdināts un mocijāmies ar startu. tagad kad tempratūra svārstās no -2 līdz +2 ar pailgu griešanu var pielaist...
varbūt kādam ir kāda ideja par to ko vel vajadzētu nomainīt?
Offline
Chief
05. Dec 2010, 08:11 #879

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:

zemspiediena suukni
Offline
berny757
05. Dec 2010, 08:24 #880

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


05 Dec 2010, 08:11:15 Chief rakstīja:
zemspiediena suukni
cik saprotu, viņam ir divi sūkņi, viens bākā un viens pie motora. kurš no tiem ir zemspiediena?

[ Šo ziņu laboja berny757, 05 Dec 2010, 08:25:08 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo