Online

Pašreiz BMWPower skatas 76 viesi un 61 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Mednieks
08. Jun 2019, 10:35 #35001

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 699

Braucu ar: sievietēm


08 Jun 2019, 10:14:07 @gnachabmwe46 rakstīja:
Bremžu līmenis ir līmenī un visas 4 bremžu kalotkas ir ap 50 - 60 % veselas bet uz paneli izmet kļūdu  CHECK BREACK LININGS un deg sarkana bremžu izsaukuma zīme! Zinu ja kluči iet uz beigām tad deg dzeltana bremžu izsaukumu zīme bet šī ir sarkana! Pa nakti mašīnu noliku uz bruģi lai novērotu vai no kaut kurienes nekas nepil bet  uz bruģi nebija nekādu pilēšanas pazīmes! Kādam ir bijusi līdzīga problēma un kā ar viņu tikt galā?

Varbūt izbeidzies/nopuvis devējs, apskaties kontaktu devējam, tur man reizi bija problēma.
Offline
Peecis
09. Jun 2019, 22:55 #35002

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2077

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Olīvīti un Passat B5 Variant TDI

Tikko atgriezos no Horvātijas ar e39 Touringu. (3.0dA)
5000km.
Vidējais tēriņš 8.8l.
Bija arī pāri divītim. Vidēji pa bāņiem ap 170. Nevienā brīdī necentos ietaupīt degvielu.
Vispār super auto (ar komforta beņķiem) tālai un ātrai braukšanai. Uzticams arī ļoti.
Offline
NK
10. Jun 2019, 16:16 #35003

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: E39

Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.
Offline
Peecis
10. Jun 2019, 19:03 #35004

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2077

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Olīvīti un Passat B5 Variant TDI


10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.

Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?

[ Šo ziņu laboja Peecis, 10 Jun 2019, 19:04:16 ]

Offline
Ruudis
10. Jun 2019, 22:21 #35005

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1488

Braucu ar: Pienpak

AC ventilators slēgsies iekšā tad, kad vajadzēs, nevis tad, kad nospiedīsi pārsliņas pogu. Un pilsētā vari nemīzt slēgt iekšā, jo ja nebūs kkas ar dzesi, tad AC vnk izslēgsies.
Ja gribi 100% pārliecināties, ka viss ir ok, tad pieslēdz INPAi un palaid ventilatoru caur PC
Offline
bum_bumz
10. Jun 2019, 23:23 #35006

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3151

Braucu ar: E34


09 Jun 2019, 22:55:01 @Peecis rakstīja:
Vidējais tēriņš 8.8l.
Bija arī pāri divītim. Vidēji pa bāņiem ap 170. Nevienā brīdī necentos ietaupīt degvielu.
Vispār super auto (ar komforta beņķiem) tālai un ātrai braukšanai. Uzticams arī ļoti.

Vienalga daudz liekas. Ar ručku, bez steigas, Alpus un mazos ceļus ieskaitot 5,8
5-er, jebkuras paaudzes, ir labs ceļojumiem, šaubu nav.
Offline
NK
10. Jun 2019, 23:28 #35007

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: E39


10 Jun 2019, 19:03:34 @Peecis rakstīja:

10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.

Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?

2001.g 530da tourings
Tu domā to kurš paslēpts aiz bardačoka, ja nemaldos nr 76? Pats neesmu līdis tur iekšā. Domāju ka elektriķim jau nu vajadzēja viņu pārbaudīt. Rīt paskatīšos pats lai būtu 100 % pārliecināts.
Offline
NK
10. Jun 2019, 23:30 #35008

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: E39


10 Jun 2019, 22:21:54 @Ruudis rakstīja:
AC ventilators slēgsies iekšā tad, kad vajadzēs, nevis tad, kad nospiedīsi pārsliņas pogu. Un pilsētā vari nemīzt slēgt iekšā, jo ja nebūs kkas ar dzesi, tad AC vnk izslēgsies.
Ja gribi 100% pārliecināties, ka viss ir ok, tad pieslēdz INPAi un palaid ventilatoru caur PC

Caur PC jau mēģināja palaist
Offline
Chubakla
11. Jun 2019, 09:29 #35009

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: e39

Ja kondiškas sistēmā nebūs spiediens - tad ventilātors neieslēgsies, tā pat ka AC
Offline
cietaisrieksts
11. Jun 2019, 11:30 #35010

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 94

Braucu ar:

Jautājums par m57d30 motoru.

Lieta tāda, ka siltajam laikam sākoties paràdījās tāda problēma, ka no izplešanās trauka pa to pārplūdes trubu vai kā viņu dēvē pēc auto noslāpēšanas pil ārā antifrīzs uz zemes.

Gribu noskaidrot kur meklēt problēmu ? Izplešanās traukam korķi jau nomainīju, nekādas izmaiņas. Vainigs pats trauks jeb kāda jau lielāka problēma ?
Offline
Peecis
11. Jun 2019, 18:38 #35011

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2077

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Olīvīti un Passat B5 Variant TDI


10 Jun 2019, 23:23:01 @bum_bumz rakstīja:

09 Jun 2019, 22:55:01 @Peecis rakstīja:
Vidējais tēriņš 8.8l.
Bija arī pāri divītim. Vidēji pa bāņiem ap 170. Nevienā brīdī necentos ietaupīt degvielu.
Vispār super auto (ar komforta beņķiem) tālai un ātrai braukšanai. Uzticams arī ļoti.

Vienalga daudz liekas. Ar ručku, bez steigas, Alpus un mazos ceļus ieskaitot 5,8
5-er, jebkuras paaudzes, ir labs ceļojumiem, šaubu nav.

Man atkal šķiet maz. Jo mašīna pilna līdz griestiem un pedālis grīdā tikko kāds pavācas malā no kreisās joslas
P.S. Pirms pāris gadiem, kad gāju cauri Vācijai uz divīša kruīzā, tad vidēji bija 10l.
Principā katru dienu bāka
P.P.S. Man turbo gt2260 un arī sprauslas ražīgākas un protams regulējums cits

[ Šo ziņu laboja Peecis, 11 Jun 2019, 18:43:04 ]

Offline
vertikal
11. Jun 2019, 19:25 #35012

Kopš: 10. Dec 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 172

Braucu ar: e39 528i

joprojām ceru, ka kāds varbūt pārdod šofera vai abus priekšējos brūnos ādas sēdekļus

Vienalga sportsize vai stock, galvenais lai nav totāli izjāti un lai nav el. regulējami
Offline
haskiplaneta
13. Jun 2019, 09:10 #35013

Kopš: 02. Nov 2014

Ziņojumi: 188

Braucu ar:

Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm
Offline
racer83
13. Jun 2019, 09:43 #35014

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 122

Braucu ar: mello


13 Jun 2019, 09:10:03 @haskiplaneta rakstīja:
Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm


Garkalnē 80 vai 100e par restaruēto. Daudzi kliedz, ka gerai
Offline
RSAWorkshop
13. Jun 2019, 09:48 #35015

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3278

Braucu ar: e39


11 Jun 2019, 11:30:25 @cietaisrieksts rakstīja:
Jautājums par m57d30 motoru.

Lieta tāda, ka siltajam laikam sākoties paràdījās tāda problēma, ka no izplešanās trauka pa to pārplūdes trubu vai kā viņu dēvē pēc auto noslāpēšanas pil ārā antifrīzs uz zemes.

Gribu noskaidrot kur meklēt problēmu ? Izplešanās traukam korķi jau nomainīju, nekādas izmaiņas. Vainigs pats trauks jeb kāda jau lielāka problēma ?

Apmaini korķi
Es teiktu, ka diez vai ieliki oriģinālo korķi

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Online
haskiplaneta
13. Jun 2019, 10:23 #35016

Kopš: 02. Nov 2014

Ziņojumi: 188

Braucu ar:


13 Jun 2019, 09:43:14 @racer83 rakstīja:

13 Jun 2019, 09:10:03 @haskiplaneta rakstīja:
Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm


Garkalnē 80 vai 100e par restaruēto. Daudzi kliedz, ka gerai
Vakar braucu uz garkalni un ta ari netiku, un masinai sarava siksnas, jo aizlidija demferis no vietas. Tagad kamer masina taisas esmu bez ratiem, un ar neparedzetiem izdevumiem. Tapec tiek mekleta laba b/u konkreta rajona
Offline
NK
13. Jun 2019, 10:27 #35017

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: E39


10 Jun 2019, 19:03:34 @Peecis rakstīja:

10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.

Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?

Drošinātājs vesels. Diez releji varētu būt pie vainas? Man viņiem jābūt 3 GB. Tad sanāk ja ventiks vispār negriež nevienā ātrumā, tad vainīgs pirmais?
Offline
Peecis
13. Jun 2019, 13:37 #35018

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2077

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Olīvīti un Passat B5 Variant TDI


13 Jun 2019, 10:27:29 @NK rakstīja:

10 Jun 2019, 19:03:34 @Peecis rakstīja:

10 Jun 2019, 16:16:10 @NK rakstīja:
Kas vēl ietekmē kondiškas ventilatora darbību izņemot regulatoru? Ventilators griežās ja pieliek vadus pa taisno pie štekera. Elektriķis teica ka visticamāk regulators(kastīte pie labās glāzes) vainīgs. Pieslēdzu jau 2 citus regulatorus bet ventiks negriež. Pati kondiška sapildīta un uz šosejas darbojās kā vajag, bet pilsētā neriskēju slēgt.

Kura gada auto?
Drošinātāju zem bardačoka skatīji?

Drošinātājs vesels. Diez releji varētu būt pie vainas? Man viņiem jābūt 3 GB. Tad sanāk ja ventiks vispār negriež nevienā ātrumā, tad vainīgs pirmais?

Man domāt, ka tam venķikam nav ātrumu. Bezpakāpju regulācija
Offline
Peecis
13. Jun 2019, 13:39 #35019

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2077

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Olīvīti un Passat B5 Variant TDI


13 Jun 2019, 09:43:14 @racer83 rakstīja:

13 Jun 2019, 09:10:03 @haskiplaneta rakstīja:
Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm


Garkalnē 80 vai 100e par restaruēto. Daudzi kliedz, ka gerai

Man nav laba pieredze. Nopirku spilvenu, drusku laida. Katru rītu bija viena puse lejā. Līdz vasaras karstumā uzsprāga ar labu bāzienu. Stāvošam auto. Aizvedu viņam to spilvenu, bija valcējums vaļā. Sataisīja, bet tāpat laida nost. Nopirku no ebay. Viss ideāli.
Offline
haskiplaneta
13. Jun 2019, 13:42 #35020

Kopš: 02. Nov 2014

Ziņojumi: 188

Braucu ar:


13 Jun 2019, 13:39:37 @Peecis rakstīja:

13 Jun 2019, 09:43:14 @racer83 rakstīja:

13 Jun 2019, 09:10:03 @haskiplaneta rakstīja:
Steidzami perku prieks 2003gada e39 530d touringa, labo aizmugurejo pneimo spilvenu(parasto), stavokli labu vajag. Vēlamais rajons (ogre,ikskile). Ar piedavajumiem pm


Garkalnē 80 vai 100e par restaruēto. Daudzi kliedz, ka gerai

Man nav laba pieredze. Nopirku spilvenu, drusku laida. Katru rītu bija viena puse lejā. Līdz vasaras karstumā uzsprāga ar labu bāzienu. Stāvošam auto. Aizvedu viņam to spilvenu, bija valcējums vaļā. Sataisīja, bet tāpat laida nost. Nopirku no ebay. Viss ideāli.
Skade ta ka nav ipasi laika gaidit, un dotaja momenta nav auto ar ko pabraukat un pameklet, un masinai9 jabut lidz ritdienai gatavai. Tapec ebayi un interneta sutisanas vispar jau atkrit
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips