Online
Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7239
Braucu ar: muti
| Nu kaut kas aizies pa gaisu no AC sistēmas, vari cerēt ka motortelpā ne salonā | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8223
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
Savu laik nobraucu ar neejosu 2 gadi, nekas nenotika aukstu puta lidz bridim, kad bij jasak probkas stavet, tad vairs neputa aukstu | Offline | | |
Kasics | | Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2463
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
Gadus 5 ar tādu nobraucu lietojot kondicionieri- nekas nesalūza un neuzsprāga.
Vienīgi stāvot korķos kondiķis tik labi nedzesēja. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2630
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās) | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet. | Offline | | |
tralots | | Kopš: 12. Mar 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: E39 3.0d tomats
| Paldies par atbildem. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2630
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt | Offline | | |
|
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 707
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku ! | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7685
Braucu ar:
|
Kāds zin kas par style ir šie?
Man uz e39 stāv šādi 18" (platumu nezinu)
Diski vienāda platuma un ir uzmontētas 245/40/18 riepas.
Skatos jaunas riepas, tikai nevaru izdomāt, kādu izmēru likt. Bimmerforumā citi raksta, ka liek 235/40 priekšā (kā to paredz ražotājs) un aizmugurē atstāj 245/40 (ražotājs paredz 235/40)
Ar tādu profilu ir nedaudz par cietu. Ir jēga likt 235/45?
edit: atradu, tie ir e60 diski style 123 8j[ Šo ziņu laboja hasans, 21 May 2017, 17:45:36 ] | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Idealais variants 245/40 prieksa un 255/40 aizmugure. | Offline | | |
Kasics | | Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2463
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:
21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !
A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis. | Offline | | |
Tick | | Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
|
21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:
21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:
21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !
A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.
e39 vispār ir bez kondiškas? | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2630
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 May 2017, 20:57:24 @Tick rakstīja:
21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:
21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:
21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !
A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.
e39 vispār ir bez kondiškas?
Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
21 May 2017, 21:57:16 @Mixzzz rakstīja:
Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku
Standard equipment on the launch models included dual front and side airbags, pretentioners and load limiters for the front seatbelts,[24] anti-lock brakes, traction control, power steering, and air conditioning.
[ Šo ziņu laboja edzhaans, 21 May 2017, 22:31:34 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6071
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 May 2017, 21:57:16 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 20:57:24 @Tick rakstīja:
21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:
21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:
21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:
21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:
21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.
moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !
A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.
e39 vispār ir bez kondiškas?
Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku
arī ar kruķilkām bija kondiška un pečkas ventilators nez kāpēc savādāks
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
welder | | Kopš: 28. Mar 2010
Ziņojumi: 360
Braucu ar: 335d,exc530
| Ko tauta saka par Zimmerman bremžu klučiem?Nečīkst? | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| ātrumkārbu zinātājiem,
pāris reizes izvelkot no Park ir klink. (pēc nakts stāvēšanas) zf agregāts. liekas, ka agrāk nebija (vai arī nedzirdēju, jo tagad logus pašauju vaļā), uwaga un pie kārbniekiem?
Pāldies! | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Man ar to sakas beigas stavot pie sofera durvim dzirdama ati strinkskona bija | Offline | | |
Mahars | | Kopš: 16. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW530
|
22 May 2017, 10:32:21 @welder rakstīja:
Ko tauta saka par Zimmerman bremžu klučiem?Nečīkst?
man remsa nečikst nekas,tie itka mikstaki.Zimermann diski priekšā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|