Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
RmaxLV
17. Jan 2017, 19:22 #26361

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1004

Braucu ar: Thirsty 9

Cik tad daudzi no jums bendzingalvām p3c sotaka vēl ceļ baigi? man liekas musu platuma grados griezes moments ir win priekš daily auto
Offline
RenegadeX
17. Jan 2017, 19:23 #26362

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


17 Jan 2017, 17:08:30 @RmaxLV rakstīja:

17 Jan 2017, 15:30:20 @Alxz rakstīja:

17 Jan 2017, 15:25:08 @RenegadeX rakstīja:

17 Jan 2017, 15:11:02 @Alxz rakstīja:

17 Jan 2017, 15:09:26 @RmaxLV rakstīja:

17 Jan 2017, 15:03:45 @Alxz rakstīja:
nezinu vai bijis, bet stūres airbaga atsaukums ir. Vismaz manam 2003. g. e39 ar M stūri. Aizbraucu un inchape, pa velti nomainīja, nomazgāja un ar kafiju sacienāja. Nebiju iedomājies, ka 14 gadus vecai mašīnai tādi prikoli notiek.

Kā tu uzzināji par atsaukumu?


kāpēc tāds jautājums? zvanīju dīlerim ar pāris jautājumiem par savu auto, aģents pateica - "starp citu, vēl nav izziņots, bet pēc pāris dienām sāksies atsaukums airbag palaidējsistēmai, tavs modelis ir tai skaitā. sūtam detaļas?" un es piekritu.

nav plašāks info uz kuriem modeļiem (no kura gada, mēneša līdz kuram) ir tas atsaukums. Vai sanāk ka jāzvana dīlerim un jāprasa kādi atsaukumi attiecas uz manu auto?


toč nezinu. es gribēju uzzināt kas no ekstrām nav manam autiņam, lai būtu maxxxx komplektācija, iedevu vinu, viņš teica, ka principā viss ir un piedāvāja servisu. moš ja ir oriģinālā emkas stūre, var samainīt.

man nomainīja visu to apaļo sūdu uz kā ir bmw emblēma.

Nu st7re man tāda, pēc vin M steering wheelzbet gads ir 02

Edit :2002-2005 BMW 325i Sedan
2002-2005 BMW 325xi Sedan
2002-2005 BMW 330i Sedan
2002-2005 BMW 330xi Sedan
2002-2005 BMW 325xi Sportswagon
2002-2005 BMW 325i Sportswagon
2002-2006 BMW 330Ci Convertible
2002-2006 BMW 325Ci Convertible
2002-2006 BMW M3 Convertible
2002-2006 BMW 325i Coupe
2002-2006 BMW 330i Coupe
2002-2006 BMW M3 Coupe
2002-2003 BMW M5 Sedan
2002-2003 BMW 540i Sedan
2002-2003 BMW 525i Sedan
2002-2003 BMW 530i Sedan
2002-2003 BMW 540i Sportswagon
2002-2003 BMW 525i Sportswagon
2003-2004 BMW X5 3.0i Sports Activity Vehicle
2003-2004 BMW 4.4i Sports Activity Vehicle
BMW says that only the X5 and 5 Series models with optional sports steering wheel are part of the recall.


izskatas ka sudi tie pencini. Dizeli saraksta nav
Offline
rekeds
17. Jan 2017, 19:26 #26363

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


17 Jan 2017, 19:12:56 @edzhaans rakstīja:

Pakots E39 dīzelis ir kā skaista meiča, bet kā atver muti tad redele šķība un uz jautājumu "Kā tevi sauc daiļaviņ" viņa atbildēs "Inga, boļac".
Piedodiet, ka dragāju jūsu sapņus.




Inpa, boļac

[ Šo ziņu laboja rekeds, 17 Jan 2017, 19:27:04 ]

Offline
edzhaans
17. Jan 2017, 19:27 #26364

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Jan 2017, 19:22:57 @RmaxLV rakstīja:
Cik tad daudzi no jums bendzingalvām p3c sotaka vēl ceļ baigi? man liekas musu platuma grados griezes moments ir win priekš daily auto

Griezes moments ir win priekš 5tā roba pilsētā. Tam nav nekāda sakara ar celšanu pēc 100. Tieši dīzelis grūtāk ceļ pēc 100, jo tad vajag griezt līdz galam, ar ko dīzelis īpaši netiek galā, un augsti apgriezieni nav dīzeļa stiprā puse. Var mēģināt pārslēgties pie 4k, bet tad jūs netrāpīsiet griezes momentā. Dīzelim ir šaurs diapozons, vismaz E39 ar M57, es nerunāju tur par triturbo biturbo dīzeļiem kā 550d.
Un vispār. Salīdzināt pūtes dzinēju ar atmo, joprojām mums ir topā, paskatieties, ar kādu jaudu var palielīties bezturbo dīzeļu īpašnieki.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Jan 2017, 19:30:19 ]

Offline
Mikus188
17. Jan 2017, 19:29 #26365

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


17 Jan 2017, 19:22:57 @RmaxLV rakstīja:
Cik tad daudzi no jums bendzingalvām p3c sotaka vēl ceļ baigi? man liekas musu platuma grados griezes moments ir win priekš daily auto
Kam tev to mega griezi no apakšām ikdienai vajag ? nonstopā velkā piekabi vai vnm pilns bagāns ar kartupeļiem ?
Offline
rekeds
17. Jan 2017, 19:29 #26366

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

neies jau strīdēties ar zinātājiem, bet ap 100, kkas ap 1.5k apgriezieniem, ne?
Offline
rekeds
17. Jan 2017, 19:31 #26367

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


17 Jan 2017, 19:29:22 @Mikus188 rakstīja:
Kam tev to mega griezi no apakšām ikdienai vajag ?


lai Astarte varētu ar vienu kūpošu riteni uzmest goda apli un noparkoties starp pārējiem vienradžiem

kas tie par tādiem dīvainiem jautājumiem?

[ Šo ziņu laboja rekeds, 17 Jan 2017, 19:32:32 ]

Offline
Maa
17. Jan 2017, 19:32 #26368

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Kā varēja tomātam to atmiņu kā braukts notīrīt
Offline
rekeds
17. Jan 2017, 19:33 #26369

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

kaut kad pirms gada te runāja, ja atmiņa nedirš, ka gāzen jātura kkādas 30 sec līdz sāk klikināties.

kura atslēgas pozīcija, neatminos

//diršu

1. Get in your car, it doesn't matter if you close the door or not.
2. Turn the key to the on (not start) position, the position just before the starter turns over. BMW: press start button – foot off brake - all idiot lights on.
3. Press the gas pedal to the floor with the key in the "on" position. BMW: All idiot lights on.
4. Hold the pedal to the floor for five seconds, then turn the key back to the "off position". BMW: foot off brake press start button - all idiot lights now off (don't remove the key), then release the gas pedal.
5. Wait a full 2 minutes for a full electronic alignment. Don't remove the key.
6. Start engine, drive the car, notice the difference.

[ Šo ziņu laboja rekeds, 17 Jan 2017, 19:34:48 ]

Offline
edzhaans
17. Jan 2017, 19:35 #26370

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Jan 2017, 19:29:56 @rekeds rakstīja:
neies jau strīdēties ar zinātājiem, bet ap 100, kkas ap 1.5k apgriezieniem, ne?


Jā, dīzelim laikam, jā, un tapēc ar dīzeli ir ērti, nav jāmet pa robiem, iespied un brauc.
Offline
Mikus188
17. Jan 2017, 19:35 #26371

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


17 Jan 2017, 19:31:29 @rekeds rakstīja:

17 Jan 2017, 19:29:22 @Mikus188 rakstīja:
Kam tev to mega griezi no apakšām ikdienai vajag ?


lai Astarte varētu ar vienu kūpošu riteni uzmest goda apli un noparkoties starp pārējiem vienradžiem

kas tie par tādiem dīvainiem jautājumiem?
parasts jautājums , visi slavē dīzeļa griezi un kampienu no apakšām, bet kam jums nah ikdienai to vajag neviens nepasaka
Offline
edzhaans
17. Jan 2017, 19:38 #26372

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Jan 2017, 19:29:22 @Mikus188 rakstīja:

17 Jan 2017, 19:22:57 @RmaxLV rakstīja:
Cik tad daudzi no jums bendzingalvām p3c sotaka vēl ceļ baigi? man liekas musu platuma grados griezes moments ir win priekš daily auto
Kam tev to mega griezi no apakšām ikdienai vajag ? nonstopā velkā piekabi vai vnm pilns bagāns ar kartupeļiem ?

Tapēc, ka cilvēki domā, ka grieze=ekonomija, lai gan ekonomija dīzelim galvenokārt ir tapēc, ka tas ir kompresijaizdedzes dzinējs.
Ai, vzvezdu, te tak čipot un griezt ārā ir way to go, bet paši nesaprot, ko kura detaļa dara un kapēc.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Jan 2017, 19:42:09 ]

Offline
RmaxLV
17. Jan 2017, 19:41 #26373

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1004

Braucu ar: Thirsty 9


17 Jan 2017, 19:27:36 @edzhaans rakstīja:

17 Jan 2017, 19:22:57 @RmaxLV rakstīja:
Cik tad daudzi no jums bendzingalvām p3c sotaka vēl ceļ baigi? man liekas musu platuma grados griezes moments ir win priekš daily auto

Griezes moments ir win priekš 5tā roba pilsētā. Tam nav nekāda sakara ar celšanu pēc 100. Tieši dīzelis grūtāk ceļ pēc 100, jo tad vajag griezt līdz galam, ar ko dīzelis īpaši netiek galā, un augsti apgriezieni nav dīzeļa stiprā puse. Var mēģināt pārslēgties pie 4k, bet tad jūs netrāpīsiet griezes momentā. Dīzelim ir šaurs diapozons, vismaz E39 ar M57, es nerunāju tur par triturbo biturbo dīzeļiem kā 550d.
Un vispār. Salīdzināt pūtes dzinēju ar atmo, joprojām mums ir topā, paskatieties, ar kādu jaudu var palielīties bezturbo dīzeļu īpašnieki.
jūs mani nesapratat, es tieši runaju par celanu lidz simts un cik tad tie bendzinnieki topi pec sotaka daily??
Un griezi no apaksham vajag lai normali dinamiski pilseta startetu krustojumos un mazu atrumu apdzishanās e39 ir govs k@ nekā

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 17 Jan 2017, 19:49:08 ]

Offline
dzuris
17. Jan 2017, 19:43 #26374

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


17 Jan 2017, 19:35:53 @Mikus188 rakstīja:

17 Jan 2017, 19:31:29 @rekeds rakstīja:

17 Jan 2017, 19:29:22 @Mikus188 rakstīja:
Kam tev to mega griezi no apakšām ikdienai vajag ?


lai Astarte varētu ar vienu kūpošu riteni uzmest goda apli un noparkoties starp pārējiem vienradžiem

kas tie par tādiem dīvainiem jautājumiem?
parasts jautājums , visi slavē dīzeļa griezi un kampienu no apakšām, bet kam jums nah ikdienai to vajag neviens nepasaka


Man vajag. jooooo. Var atri apdzit nekurinot. Krustojuma rezka izraut, strauji pa joslam parlekt ja vajag. Unnnn biezi piekabi vazaju Un vel lai slipi saliktu sniega es nezinu vai renegade piefikseja bet slipejot tai kastei regulari pa sarkano dzivojas un ikdiena ari ieskrejiens uz jurmalenes vienmer lidz redline
Offline
rekeds
17. Jan 2017, 19:43 #26375

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Aigis
17. Jan 2017, 19:44 #26376

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10198

Braucu ar: kūtiņu

Neticēsiet, bet mans 2bla2 tapo laukā e60 2.5 dīzeli
Offline
dzuris
17. Jan 2017, 19:45 #26377

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


17 Jan 2017, 19:41:58 @RmaxLV rakstīja:

17 Jan 2017, 19:27:36 @edzhaans rakstīja:

17 Jan 2017, 19:22:57 @RmaxLV rakstīja:
Cik tad daudzi no jums bendzingalvām p3c sotaka vēl ceļ baigi? man liekas musu platuma grados griezes moments ir win priekš daily auto

Griezes moments ir win priekš 5tā roba pilsētā. Tam nav nekāda sakara ar celšanu pēc 100. Tieši dīzelis grūtāk ceļ pēc 100, jo tad vajag griezt līdz galam, ar ko dīzelis īpaši netiek galā, un augsti apgriezieni nav dīzeļa stiprā puse. Var mēģināt pārslēgties pie 4k, bet tad jūs netrāpīsiet griezes momentā. Dīzelim ir šaurs diapozons, vismaz E39 ar M57, es nerunāju tur par triturbo biturbo dīzeļiem kā 550d.
Un vispār. Salīdzināt pūtes dzinēju ar atmo, joprojām mums ir topā, paskatieties, ar kādu jaudu var palielīties bezturbo dīzeļu īpašnieki.
jūs mani nesapratat, es tieši runaju par celanu lidz simts un cik tad tie bendzinnieki topi pec sotaka daily??


Coms saka ka benzina behas zem 6 nemaz neiet dizels iesuka robezas 180-200. Tiktalu brivi aiziet
Offline
rekeds
17. Jan 2017, 19:46 #26378

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


17 Jan 2017, 19:43:21 @dzuris rakstīja:
Var atri apdzit nekurinot. Krustojuma rezka izraut, strauji pa joslam parlekt ja vajag.


kā man sākumā kaitināja turbolags. uzsit pedāli, tā kaitinošā sekunde pusotra, kad varētu pārraut jau pāri krustojumam,

brālim ar čipu un dekatu nejutu lagu, gan jau vasarā sev ar pabeigšu
Offline
klimpis
17. Jan 2017, 19:47 #26379

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 810

Braucu ar: bmw GB


17 Jan 2017, 19:44:07 @Aigis rakstīja:
Neticēsiet, bet mans 2bla2 tapo laukā e60 2.5 dīzeli
tas taks nevar but , tev taks nav grieze
Offline
Mixzzz
17. Jan 2017, 19:47 #26380

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Kad aizņemies dīzeli un pa šoseju braucot kājas salst

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo