Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 38 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 apgriezienu samazināšana

AutorsZiņojums
Moroz
13. Sep 2009, 12:42 #1

Kopš: 04. Sep 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 346zs.

Kads var pateik ka samazinat apgriezienus braucot?
Nomainit reduktoru,vai tas atkarigs no motora?
Offline
Instigater
13. Sep 2009, 12:58 #2

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nomainot reduktoru, ņem no dīzeļa, viņiem ir ļoti gari reduktori. 5.robā pie 50 km/h ir aptuveni 1k rpm. Tātad pie simta ir kaut kur ap 2000 apgriezieniem.
Offline
Kashelz
13. Sep 2009, 13:00 #3

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Tas atkarigs kaadaa atrumaa brauc, taalaak ir kaarba kuraa robaa ar savu attieciibu un arii gala reduktors, kur arii ir attieciiba. Jautaajums ir tas, ko tu gribi panaakt?
Offline
Driver
13. Sep 2009, 13:02 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Pardodot 518 vai 520 un noperkot 540 vai 530. Tiem motors nekapj ara braucot uz 140kmh. Vai ari uzliekot garaku reduktoru, bet tad tavs nemotors no krusta ieskriesies vel lenak ka kiniesu rolleris.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
13. Sep 2009, 13:02 #5

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Uz jo garaak sreduktors, tas ir ar mazaaku skaitli:1 ieguusi lenaaku auto, uzraaviena var nebuut vispar, bet ieguusi to, ka degvielu pateree mazaak! Un vispaar, razjotaaji ir paredzejushi optimaalo reduktoru katram auto, ta teik viduscelju un ar to ari vajadzetu braukt
Offline
Say10
13. Sep 2009, 14:08 #6

Kopš: 26. Jan 2009

No: Dobele

Ziņojumi: 506

Braucu ar: E30, E90


13 Sep 2009, 13:02:58 Kashelz rakstīja:
Uz jo garaak sreduktors, tas ir ar mazaaku skaitli:1 ieguusi lenaaku auto, uzraaviena var nebuut vispar, bet ieguusi to, ka degvielu pateree mazaak! Un vispaar, razjotaaji ir paredzejushi optimaalo reduktoru katram auto, ta teik viduscelju un ar to ari vajadzetu braukt

oh rly?
skaitlis jeb attiecības cipars ir kardāna pilni apgriezieni pret vienu pilnu riteņa apgriezienu

[ Šo ziņu laboja Say10, 13 Sep 2009, 14:08:29 ]

Offline
Kashelz
13. Sep 2009, 14:11 #7

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu es saku to, ka ja tev ir teiksim 3.15:1, tad uzraviens buus sliktaaks nekaa tev buutu teiksim 3.45:1! Ieguvums bus pie vienaada atruma mazaak rpm dzinejam ar 3.15 nekaa 3.45. Tas, ka tu vari teoretiski sasniegt ar 2.xx:1 mashiinas aatrumu 250+ KM/h neko nenozimee, jo dzinejam nebus speeka parvaret pretspekus un to izdariit.
Offline
Driver
13. Sep 2009, 14:16 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja reduktors ir (pienemsim) 3.00, tatad attieciba ir 3.00 pret 1 un tas nozime, ka lai ritenis apgrieztos par vienu pilnu apgriezienu, kardans bus japagriez par tris pilniem apgiezieniem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Say10
13. Sep 2009, 14:17 #9

Kopš: 26. Jan 2009

No: Dobele

Ziņojumi: 506

Braucu ar: E30, E90


13 Sep 2009, 14:11:43 Kashelz rakstīja:
Nu es saku to, ka ja tev ir teiksim 3.15:1, tad uzraviens buus sliktaaks nekaa tev buutu teiksim 3.45:1! Ieguvums bus pie vienaada atruma mazaak rpm dzinejam ar 3.15 nekaa 3.45. Tas, ka tu vari teoretiski sasniegt ar 2.xx:1 mashiinas aatrumu 250+ KM/h neko nenozimee, jo dzinejam nebus speeka parvaret pretspekus un to izdariit.

īsti nesapratu, ko tu domā ar ''uzrāvienu'' bet dinamiskāka braukšana paljube ir ar isaku reduktoru
Offline
Driver
13. Sep 2009, 14:21 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nav dinamiskaka brauksana ar isaku
pec iespejas isaks der tikai trasei un driftam.
bet uz ielas auto ar max isaku, lidz 100kmh vinnesi kadu pussekundi, bet jau lidz 160 pazaudesi kadas tris sekundes.
iegusi nevis normali braucamu auto pilsetas apstaklos, bet gan raustekli ar kuru visu laiku to vien bus jadara ka japarsledzas


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rosigais
13. Sep 2009, 14:22 #11

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


13 Sep 2009, 14:17:06 Say10 rakstīja:

13 Sep 2009, 14:11:43 Kashelz rakstīja:
Nu es saku to, ka ja tev ir teiksim 3.15:1, tad uzraviens buus sliktaaks nekaa tev buutu teiksim 3.45:1! Ieguvums bus pie vienaada atruma mazaak rpm dzinejam ar 3.15 nekaa 3.45. Tas, ka tu vari teoretiski sasniegt ar 2.xx:1 mashiinas aatrumu 250+ KM/h neko nenozimee, jo dzinejam nebus speeka parvaret pretspekus un to izdariit.

īsti nesapratu, ko tu domā ar ''uzrāvienu'' bet dinamiskāka braukšana paljube ir ar isaku reduktoru

jā, briesmu lieta ir ka Tu nesaproti
Offline
Say10
13. Sep 2009, 15:06 #12

Kopš: 26. Jan 2009

No: Dobele

Ziņojumi: 506

Braucu ar: E30, E90


13 Sep 2009, 14:22:01 rosigais rakstīja:

13 Sep 2009, 14:17:06 Say10 rakstīja:

13 Sep 2009, 14:11:43 Kashelz rakstīja:
Nu es saku to, ka ja tev ir teiksim 3.15:1, tad uzraviens buus sliktaaks nekaa tev buutu teiksim 3.45:1! Ieguvums bus pie vienaada atruma mazaak rpm dzinejam ar 3.15 nekaa 3.45. Tas, ka tu vari teoretiski sasniegt ar 2.xx:1 mashiinas aatrumu 250+ KM/h neko nenozimee, jo dzinejam nebus speeka parvaret pretspekus un to izdariit.

īsti nesapratu, ko tu domā ar ''uzrāvienu'' bet dinamiskāka braukšana paljube ir ar isaku reduktoru

jā, briesmu lieta ir ka Tu nesaproti

Bez stresa
Offline
Moroz
13. Sep 2009, 15:21 #13

Kopš: 04. Sep 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 346zs.

Isak sakot man pie 110km/h. ir 3000apgr. Gribetos samazinat tos lidz 2000-2500apgr. Kadu reduktoru ieteiksiet
Offline
Driver
13. Sep 2009, 15:27 #14

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tev ir 520 vai jaudigaks?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Moroz
13. Sep 2009, 15:33 #15

Kopš: 04. Sep 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 346zs.


13 Sep 2009, 15:27:37 Driver rakstīja:
tev ir 520 vai jaudigaks?

520 vanos.
Offline
Driver
13. Sep 2009, 15:37 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

neliktu garaku, tad tas auto ieskrietos vel lenak un neietu vel izteiktak del vargaa motora un lidzarto tiri psihlogiski tu topitu gazi vairak un degvielas ekonomija diezvai sanaktu.
reala ieguvuma nebutu, ja neskaita to ka tahometrs raditu mazak.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Moroz
13. Sep 2009, 15:43 #17

Kopš: 04. Sep 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 346zs.


13 Sep 2009, 15:37:30 Driver rakstīja:
neliktu garaku, tad tas auto ieskrietos vel lenak un neietu vel izteiktak del vargaa motora un lidzarto tiri psihlogiski tu topitu gazi vairak un degvielas ekonomija diezvai sanaktu.
reala ieguvuma nebutu, ja neskaita to ka tahometrs raditu mazak.

Labi paldies pa infu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo