Online

Pašreiz BMWPower skatas 18 viesi un 5 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas bildes. Otrais sējums.

AutorsZiņojums
uldens1
03. Nov 2019, 14:55 #5301

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10206

Braucu ar:


03 Nov 2019, 14:32:36 @KM rakstīja:
Man bija no LT identisks M3, ari skiet 93g..nopirku no pensionariem, teica ka piedereja delam, bet sis nomira.. kas zin varbut tas pats
Galīgi nebūtu brīnums,tādu auto jau nav daudz
Offline
Marteens
03. Nov 2019, 18:37 #5302

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9314

Braucu ar:

Aaaa.....nu re.Pēdējais kam izpildīja LT nāvessodu.

[ Šo ziņu laboja Marteens, 03 Nov 2019, 18:40:01 ]

Offline
Agritis
03. Nov 2019, 19:31 #5303

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1961

Braucu ar: Astra ST


02 Nov 2019, 21:07:07 @qa rakstīja:

02 Nov 2019, 20:09:07 @uldens1 rakstīja:

02 Nov 2019, 19:07:52 @qa rakstīja:
Lielākā daļa no tiem kas te sūdzas,nemaz paši nav piedzīvojuši,bet zin tikai no vēstures stundām un 'tētis man teica'.
Nebija tajos laikos nabadzība, bet DEFICĪTS,kurš radīja iespaidu par nabadzību. Lielākajai daļai bija nauda obligācijas,krājkasē noguldīta. Visiem bija jumts,ēdiens,apģērbs,medicīnas pakalpojumi,nebija nevienam kredītsaistības turpmākajiem 25 gadiem. Tāpēc kunkstēt par nabadzību būtu nevietā. Tāpēc arī bija absurds,ka lietotu auto vareji pārdot dārgāk,Kā jaunu. Džinsi,stereo ,,,, viss Ko pustosie kapitālisti speja saražot bija nenormāli dārgs un dažos gadījumos arī bīstams(ja pieķer). Esmu priecīgs kur esam šodien,bet bija labi laiki arī 80desmitajos. Jā,puišeli būdami gulējām zem kamaziem,ikarusiem un skrūves parvilkām.
P.s. kādam šoferim(loham) jābūt lai novestu ikarusu tik tālu,ka uz lūžņiem jādzen bija.

Demokrātijas/izvēles iespējas/cilvēka brīvība bija stipri ierobežota,bet noteikti nebija nabadzība.
Ja tajos laikos nebij nabadzība,tad tagad,uz to laiku fona,esam bagātnieki
Ko dev ja bij kaut kāda nauda bet neko nevarēja nopirkt??Tā bij turība??Turība ir tad kad tev ir viss nepieciešamais.

un 25 gadi bankai verdzībā,tas ir sapnis par partikusu dzīvi?

Tajos laikos gandrīz visi 'grozījās' ,Tāpēc bija tikai 0.5% kuri nemācēja iztikt ar 110 rubļu ārsta algu. Arī tad lielai daļai likās,ka ir viss nepieciešamais. Paskataties uz laukiem tad un tagad pirms sākat bļaut cik viss bija slikti tad un kruta tagad. Dzive nav tikai Rīgā,Maskavā,Tallinā, Kijevā u.t.t..
Katram laikam ir sava burvība. Bija labi tad un ir arī šobrīd,bet vienmēr vajag atcerēties,ka var būt labāk,bet var arī sliktak.
P.s. te ir vēstures topiks,neviss politikas,Kā te dažam komentetajam gribētos.


Tieši tie laiki arī lieliski iemācīja to "grozīšanos" līdz kaula smadzenēm. Tādēļ arī vēl 30 gadus pēc tā sūda sabrukuma liela daļa liek lietā grozīšanās mākslu un spēj domāt tikai par to, kā visu iegrozīt tikai sev par labu, un diespasarg neatdot kloķīšus kādam citam
Offline
8203
03. Nov 2019, 21:14 #5304

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 947

Braucu ar: BMW


02 Nov 2019, 18:34:32 @Spok5 rakstīja:
Cik var ar to sovjetu tēmu ņemties. Cieni savu pagātni. Basta. Bija sūdīgi, zo? Labāk lai atbrauc pīle, nekā ar pēdu kātot uz skolu.

Tas ir tas pats, kas droņīt uz Jagu E-type, kas pēc definīcijas ir nebraucams, idiotiskas konstrukcijas pārākais mēsls. Saulītē to sūdu ieceļ tikai tas, ka viņš daudz maz labi izskatās un turīgajiem kungiem ap 60 uz viņu stāv, jo tas ir vāģis no viņu tīņu laikiem.


Pag, etype ir 60tie gadi. un apļa laiki nav nemaz tik slikti ar rindiniekiem salīdzinot pat ar mūsdienu stock auto.
Ja kungi ir gatavi maksāt 150k+€ par to auto tad tur ir kaut kas vairāk.

Ar to auto vajag izbraukt, lai saprastu kāpēc viņš ir tur kur viņš ir.
Offline
Vantage
04. Nov 2019, 12:18 #5305

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5256

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

Tiem kas runā, ka sovjetu auto ir mēsli.

Nav taisnība tajā, ka kāds speciāli nemācēja, nevēlējās vai neprata, nespēja nošpikot vai uztaisīt labus auto. Ideju bija daudz un gana interesantu (kaut vai Volga ar V6 dzinēju, Moskvič kabriolets utt.), fakts un visa kļūda bija tajā, ka viss avtoproms balstījās uz Ministrijas lēmumu, Ministrija uz ģenerāļu un protams KPSS tā brīža partijas sekretāra personīgo, ne praktisko, vajadzīgo vai jebkāda veida objektīvo redzējumu pat uz tādu nesvarīgu lietu kā nosaukums.



https://www.kolesa.ru/article/kreml-molotovets-...rye-ne-prizhilis

ne velti šitādu idiotismu dēļ, par piemēru, nomira ZIL 4102


sux nevis padumjie auto, bet padumjie laiki. turpat kautkur salīdzināt E-typu, nosaucot to praktiski par sūdu ir pilnīgs barbarisms.

[ Šo ziņu laboja Vantage, 04 Nov 2019, 12:19:01 ]

Offline
uldens1
04. Nov 2019, 13:26 #5306

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10206

Braucu ar:

nu uztaisītu to volgu ar v6 domā viņa būtu laba???Tak tieši tāds pats mēsls,tajā sistēmā nevarēja neko labu uzražot
Offline
Gachaans
05. Nov 2019, 12:21 #5307

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 567

Braucu ar: OOOO

kaut kā, no tā FB linka par reketieriem, aizklīdu līdz raidījumu sērijia par psrs laiku mafiju:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLgWn407g...oAIhED7MOjgjvv6x

lai gan bērnībā padomju gadus drusku pieredzējis tiku, to ka tas pizģets griezās tādos apmēros, iedomāties nespēju.
Offline
RVR
05. Nov 2019, 13:19 #5308

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 18638

Braucu ar: RVR

Labi dzīvot un viegli pie tā tikt ir gribējuši visos laikos un pie visām varām.
Atšķiras tikai specifika katram konkrētajam laikmetam un vietai.
Offline
RVR
08. Nov 2019, 20:31 #5309

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 18638

Braucu ar: RVR

Šodienas vakara pasākuma kontekstā:





Offline
ozo
11. Nov 2019, 12:30 #5310

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17891

Braucu ar: Braucu ar

Nekad neesmu sapratis, kāpēc uz jumta ir tie veidojumi?

Links

7/10
Offline
Oo_jaa_rs
11. Nov 2019, 12:43 #5311

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Subaru

Nav gadījumā liftiem?!
Offline
user
11. Nov 2019, 12:48 #5312

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 27354

Braucu ar:


04 Nov 2019, 12:18:12 @Vantage rakstīja:
Tiem kas runā, ka sovjetu auto ir mēsli.

Nav taisnība tajā, ka kāds speciāli nemācēja, nevēlējās vai neprata, nespēja nošpikot vai uztaisīt labus auto. Ideju bija daudz un gana interesantu (kaut vai Volga ar V6 dzinēju, Moskvič kabriolets utt.), fakts un visa kļūda bija tajā, ka viss avtoproms balstījās uz Ministrijas lēmumu, Ministrija uz ģenerāļu un protams KPSS tā brīža partijas sekretāra personīgo, ne praktisko, vajadzīgo vai jebkāda veida objektīvo redzējumu pat uz tādu nesvarīgu lietu kā nosaukums.

[IG]https://kolesa-uploads.ru/-/87c90b47-34b8-4348-a60a-8c0bb3532aa0/img-20191031-161722.jpg.webp[/IMG]

https://www.kolesa.ru/article/kreml-molotovets-...rye-ne-prizhilis

ne velti šitādu idiotismu dēļ, par piemēru, nomira ZIL 4102
[IM]https://cdn.motor1.com/images/mgl/Z8jl3/s1/zil-4102.jpg[/IMG]

sux nevis padumjie auto, bet padumjie laiki. turpat kautkur salīdzināt E-typu, nosaucot to praktiski par sūdu ir pilnīgs barbarisms.


mhm, tieši tādēļ šobrīd Krievijas auto būve ir neredzētos augstumos un kvalitātē
Offline
Vantage
11. Nov 2019, 12:58 #5313

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5256

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

A kas ir un jābūt šobrīd? Konkurētnspējīgas padomju laiku rūpnīcu atraugas, tāpat kā Latvijā. Izdzīvoja tikai AvtoVaz kuru nopirkta Renault-Nissan. Nācās ieviest ražošanas/kvalitātes standartus, atlikt dzeršanu darba laikā, priekšniekiem atņemt glamurnās tačkas (reāli) un tagad vismaz širpotrebs drusku zem Dačijas līmenī tautas vajadzībām tiek ražots. un pilda savu funkciju.

p.s. visādi gerčikovi un lipmaņi kliedzošā balsī brēc "RŪPNĪCAS! VAJAGA RŪPNĪCAS!" ne jau rūpnīcas un dzelzi ar tūkstoš darbiniekiem vajag, bet gan IP.

[ Šo ziņu laboja Vantage, 11 Nov 2019, 12:59:46 ]

Offline
artis83
11. Nov 2019, 13:05 #5314

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 5594

Braucu ar: audi

ja tā padomā, tad neviena soc valsts auto marka nav saglabājusies, izņemot tās, kuras paņēmušas lielas kompānijas (dacia, skoda).
visas tatras, trabant, Yugo ut utjpp tāpat aizgājuši pa skuju taku, tā kā diez vai te būs tikai krievu līkrocība.
Online
uldens1
11. Nov 2019, 13:08 #5315

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10206

Braucu ar:


11 Nov 2019, 12:58:14 @Vantage rakstīja:
A kas ir un jābūt šobrīd? Konkurētnspējīgas padomju laiku rūpnīcu atraugas, tāpat kā Latvijā. Izdzīvoja tikai AvtoVaz kuru nopirkta Renault-Nissan. Nācās ieviest ražošanas/kvalitātes standartus, atlikt dzeršanu darba laikā, priekšniekiem atņemt glamurnās tačkas (reāli) un tagad vismaz širpotrebs drusku zem Dačijas līmenī tautas vajadzībām tiek ražots. un pilda savu funkciju.

p.s. visādi gerčikovi un lipmaņi kliedzošā balsī brēc "RŪPNĪCAS! VAJAGA RŪPNĪCAS!" ne jau rūpnīcas un dzelzi ar tūkstoš darbiniekiem vajag, bet gan IP.
avtovaz tiek dotēts no valsts,tas ir mironis kas bez dotācijām uzreiz nosprāgs
Offline
uldens1
11. Nov 2019, 13:09 #5316

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10206

Braucu ar:


11 Nov 2019, 13:05:39 @artis83 rakstīja:
ja tā padomā, tad neviena soc valsts auto marka nav saglabājusies, izņemot tās, kuras paņēmušas lielas kompānijas (dacia, skoda).
visas tatras, trabant, Yugo ut utjpp tāpat aizgājuši pa skuju taku, tā kā diez vai te būs tikai krievu līkrocība.
Tatra eksistē,nezinu cik labi auto,bet ir
Offline
RVR
11. Nov 2019, 13:20 #5317

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 18638

Braucu ar: RVR

Par vieglajiem nezinu, bet Tatra smagie esot bijuši un arī tagad esot diezgan jēdzīgi.
Tikai viņiem arī visi īpašnieki vairs nav vietējie, vismaz ne 100%. DAF tur esot kaut kāda daļa, un vēl visādiem citiem arī.

P.S. starp citu, lielākā daļa esošo Rīgas tramvaju arī ir ražoti Tatra koncernā (vēl sociālisma laikos). Tikai pēdējā desmitgadē iepirktie jaunie tramvaji ir Škoda ražojums.
Offline
daticho
11. Nov 2019, 13:28 #5318

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 9889

Braucu ar: IS-15


11 Nov 2019, 12:30:40 @ozo rakstīja:
Nekad neesmu sapratis, kāpēc uz jumta ir tie veidojumi?

Links

7/10


lifta šahtas
Offline
artis83
11. Nov 2019, 13:28 #5319

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 5594

Braucu ar: audi

nu tad atljausjos teikt ka kamaz arī nav zemē metami...protams, ja skatās triālus, tad tur tatras dominē, tik ar jautājums, cik tur daudz no ielas versijām..un vai tos 6-8 riteņu monstrus vēl ražo (kāda tiem vajadzība)
ak jā, maz ir vienīgais laikam plus mīnus sekmīgais uznēmums post soviet (ja blrs var saukt par post)

es par vieglajiem vairāk, smagās tehnikas jau padomijai manuprāt bija kaut necik, un vēl tagad ir konkurētspējīgi (izstuŗibas un protams cenas ziņā). ja pie tehnikas vēl pieskaita visādas karjerakšanas mašinas utt..ar kaut ko taču rus tās mega būves izraka (piem lielāko dimanta atradnes karjeru pasaulē)utml.

[ Šo ziņu laboja artis83, 11 Nov 2019, 13:32:43 ]

Online
RVR
11. Nov 2019, 13:33 #5320

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 18638

Braucu ar: RVR


11 Nov 2019, 13:28:23 @artis83 rakstīja:

ak jā, maz ir vienīgais laikam plus mīnus sekmīgais uznēmums post soviet (ja blrs var saukt par post)



Par smagajiem nezinu, bet trolejbusi un autobusi MAZ-am ir pilnīgi s*di. Nezinu nevienu gadījumu, kad kāds (izņemot pašus belarus, protams) būtu tos pircis vairāk par 1 reizi.
Rīgā taču arī bija viņu trolejbusi. Daži nodega, pārējie visi nemitīgi lūza un ļoti ātri sarūsēja.
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips