Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.

AutorsZiņojums
Gachaans
05. Nov 2019, 12:21 #5161

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: OOOO

kaut kā, no tā FB linka par reketieriem, aizklīdu līdz raidījumu sērijia par psrs laiku mafiju:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLgWn407g...oAIhED7MOjgjvv6x

lai gan bērnībā padomju gadus drusku pieredzējis tiku, to ka tas pizģets griezās tādos apmēros, iedomāties nespēju.
Offline
RVR
05. Nov 2019, 13:19 #5162

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR

Labi dzīvot un viegli pie tā tikt ir gribējuši visos laikos un pie visām varām.
Atšķiras tikai specifika katram konkrētajam laikmetam un vietai.
Offline
RVR
08. Nov 2019, 20:31 #5163

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR

Šodienas vakara pasākuma kontekstā:





Offline
ozo
11. Nov 2019, 12:30 #5164

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18829

Braucu ar: Braucu ar

Nekad neesmu sapratis, kāpēc uz jumta ir tie veidojumi?

Links

7/10
Offline
Oo_jaa_rs
11. Nov 2019, 12:43 #5165

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Subaru

Nav gadījumā liftiem?!
Offline
artis83
11. Nov 2019, 13:05 #5166

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

ja tā padomā, tad neviena soc valsts auto marka nav saglabājusies, izņemot tās, kuras paņēmušas lielas kompānijas (dacia, skoda).
visas tatras, trabant, Yugo ut utjpp tāpat aizgājuši pa skuju taku, tā kā diez vai te būs tikai krievu līkrocība.
Offline
uldens1
11. Nov 2019, 13:08 #5167

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


11 Nov 2019, 12:58:14 @Vantage rakstīja:
A kas ir un jābūt šobrīd? Konkurētnspējīgas padomju laiku rūpnīcu atraugas, tāpat kā Latvijā. Izdzīvoja tikai AvtoVaz kuru nopirkta Renault-Nissan. Nācās ieviest ražošanas/kvalitātes standartus, atlikt dzeršanu darba laikā, priekšniekiem atņemt glamurnās tačkas (reāli) un tagad vismaz širpotrebs drusku zem Dačijas līmenī tautas vajadzībām tiek ražots. un pilda savu funkciju.

p.s. visādi gerčikovi un lipmaņi kliedzošā balsī brēc "RŪPNĪCAS! VAJAGA RŪPNĪCAS!" ne jau rūpnīcas un dzelzi ar tūkstoš darbiniekiem vajag, bet gan IP.
avtovaz tiek dotēts no valsts,tas ir mironis kas bez dotācijām uzreiz nosprāgs
Offline
uldens1
11. Nov 2019, 13:09 #5168

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


11 Nov 2019, 13:05:39 @artis83 rakstīja:
ja tā padomā, tad neviena soc valsts auto marka nav saglabājusies, izņemot tās, kuras paņēmušas lielas kompānijas (dacia, skoda).
visas tatras, trabant, Yugo ut utjpp tāpat aizgājuši pa skuju taku, tā kā diez vai te būs tikai krievu līkrocība.
Tatra eksistē,nezinu cik labi auto,bet ir
Offline
RVR
11. Nov 2019, 13:20 #5169

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR

Par vieglajiem nezinu, bet Tatra smagie esot bijuši un arī tagad esot diezgan jēdzīgi.
Tikai viņiem arī visi īpašnieki vairs nav vietējie, vismaz ne 100%. DAF tur esot kaut kāda daļa, un vēl visādiem citiem arī.

P.S. starp citu, lielākā daļa esošo Rīgas tramvaju arī ir ražoti Tatra koncernā (vēl sociālisma laikos). Tikai pēdējā desmitgadē iepirktie jaunie tramvaji ir Škoda ražojums.
Offline
daticho
11. Nov 2019, 13:28 #5170

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11362

Braucu ar: FN-15


11 Nov 2019, 12:30:40 @ozo rakstīja:
Nekad neesmu sapratis, kāpēc uz jumta ir tie veidojumi?

Links

7/10


lifta šahtas
Offline
artis83
11. Nov 2019, 13:28 #5171

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

nu tad atljausjos teikt ka kamaz arī nav zemē metami...protams, ja skatās triālus, tad tur tatras dominē, tik ar jautājums, cik tur daudz no ielas versijām..un vai tos 6-8 riteņu monstrus vēl ražo (kāda tiem vajadzība)
ak jā, maz ir vienīgais laikam plus mīnus sekmīgais uznēmums post soviet (ja blrs var saukt par post)

es par vieglajiem vairāk, smagās tehnikas jau padomijai manuprāt bija kaut necik, un vēl tagad ir konkurētspējīgi (izstuŗibas un protams cenas ziņā). ja pie tehnikas vēl pieskaita visādas karjerakšanas mašinas utt..ar kaut ko taču rus tās mega būves izraka (piem lielāko dimanta atradnes karjeru pasaulē)utml.

[ Šo ziņu laboja artis83, 11 Nov 2019, 13:32:43 ]

Offline
RVR
11. Nov 2019, 13:33 #5172

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR


11 Nov 2019, 13:28:23 @artis83 rakstīja:

ak jā, maz ir vienīgais laikam plus mīnus sekmīgais uznēmums post soviet (ja blrs var saukt par post)



Par smagajiem nezinu, bet trolejbusi un autobusi MAZ-am ir pilnīgi s*di. Nezinu nevienu gadījumu, kad kāds (izņemot pašus belarus, protams) būtu tos pircis vairāk par 1 reizi.
Rīgā taču arī bija viņu trolejbusi. Daži nodega, pārējie visi nemitīgi lūza un ļoti ātri sarūsēja.
Offline
uldens1
11. Nov 2019, 13:35 #5173

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


11 Nov 2019, 13:28:23 @artis83 rakstīja:
nu tad atljausjos teikt ka kamaz arī nav zemē metami...protams, ja skatās triālus, tad tur tatras dominē, tik ar jautājums, cik tur daudz no ielas versijām..un vai tos 6-8 riteņu monstrus vēl ražo (kāda tiem vajadzība)
ak jā, maz ir vienīgais laikam plus mīnus sekmīgais uznēmums post soviet (ja blrs var saukt par post)
kamaz tak tagad ir mercedes,bet krieviem pat no mercedesa sanāk tikai kamazs
Offline
artis83
11. Nov 2019, 13:35 #5174

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

nu es domāju ne no kvalitātes bet sekmīguma, jo baķka kaut kā noteikti iemanījies apgādāt ar saviem lētajiem s..iem krieviju uc austrumu valstis..baigi laikam nebija spiest modernizēt uzņēmumus...

atceros ka pa tv zemnieks sūdzējās, ka labrāt iekjertu belarus traktorus, bet struktūrfondu naudu dod tikai john deehr līdzīgai tehnikai, a viņam tāda megatehnika nav vajadzīga..nu kaut kā tā.

[ Šo ziņu laboja artis83, 11 Nov 2019, 13:38:01 ]

Offline
RVR
11. Nov 2019, 13:43 #5175

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21955

Braucu ar: RVR

Traktori ir MTZ, tā ir cita rūpnīca, tas nav MAZ.
Offline
artis83
11. Nov 2019, 13:49 #5176

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

ok, bet nu maz smagā tehnika noteikti nav ļoti slikta. autobusus var pieskait postsoviet vieglo auto stāstam.
Offline
uldens1
11. Nov 2019, 14:00 #5177

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


11 Nov 2019, 13:49:36 @artis83 rakstīja:
ok, bet nu maz smagā tehnika noteikti nav ļoti slikta. autobusus var pieskait postsoviet vieglo auto stāstam.
i ir arī kaut kas sliktāks par MAZ??
Offline
artis83
11. Nov 2019, 14:05 #5178

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

nē nu briesmīgi tak..
http://автомаз-центр.рф/o-kompanii/novosti/mazyi-na-budexpo-2019
Offline
HiJaCKeR
11. Nov 2019, 14:35 #5179

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4500

Braucu ar: BMW E90 330i

kas te slavina KAMAZ? tālbraucēji izvēlējās MAZ, jo tie bija vienkāršāki un izturīgāki. japāņi bija iepirkuši KAMAZ, bet ātri vien pārkausēja metālā jā un ZIL V8 motori bija no katjušām, kuras bija piegādājusi ASV
Offline
bum_bumz
11. Nov 2019, 18:20 #5180

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6436

Braucu ar: E34


11 Nov 2019, 14:35:56 @HiJaCKeR rakstīja:
kas te slavina KAMAZ? tālbraucēji izvēlējās MAZ, jo tie bija vienkāršāki un izturīgāki. japāņi bija iepirkuši KAMAZ, bet ātri vien pārkausēja metālā jā un ZIL V8 motori bija no katjušām, kuras bija piegādājusi ASV

jūs te ar uldeni salīdzināt krievu vecos dzelžus pret mūsdienām

Topiks taču par aizgājušajiem laikiem, dzelžiem un cilvēkiem.
Ne jūs dzīvojāt, ne jums bija tā laimebraukt
Tālbraucēji neko neizvēlējās, ko iedeva to lietoja. MAZ man asiocējas ar pašizgāzēju un ne vairāk. Tālbraucēji lietoja kamazus un Kolhidas - vismaz lpsr teritorijā. Čoms stūrēja Kolhidu. Braucām pa Latviju pēc ķieģeļiem un paneļiem, kaut pašiem bija 7.dz.b.r
Sanāca aizlaist arī uz Klaipēdu, respektīvi, uz ostu. Ventspils tolaik bija pārāka, pati pilsēta spēja turēt līdz. Šodien... kādi apgriezieni vienā un kādi otrā pilsētā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4