Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Pēc turbo maiņas nav kaut kas labi

AutorsZiņojums
verart
12. May 2009, 00:24 #1

Kopš: 11. May 2009

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Zirgiem

Ludzu pastaastiet savu pieredzi par turbo mainu,tehniski vissu saliku pareizi,pirms nobira visi dachiki stradaja un gaaja labi,tagad uzstadot jauno turbinu brivgaita gazejot viss smuki straada trubas uzpusaas,bet sakot braukt iemetot griidaa labi paveras valaa,bet diemzeel tikai liidz 2,5 tuks.apgrie.un pec viniem neiet vispaar.Vai tas vareetu but turbo spiediena meritaajs,kas nedara savu darbu.
Offline
image
12. May 2009, 15:50 #2

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM


12 May 2009, 00:24:38 verart rakstīja:
Tur nav ko īsti pat vienot mainot turbīnu noskrūvēju divas eļļas šļaukas un no blow off viena trubiņa nost ko arī pārbaudīju vēll noņēmu ventilātoru kuram ir štekeris un viena vakum šļauka ko arī pieliku nerunāju par tādiem niekiem kā par izpūtēju un gaisa filtru ar trubu...Protams ka saliku tā kā pirms tam stāvēja iepriekšējā turbīna liku jau savai mašīnai nevis kaimiņa......



Tur nav blow off



Turbinu pats remonteji? Bija lidzigs gadijums, pa vainu izradijas ka turbina vnk nebija lidz galam atbalanseta!!

[ Šo ziņu laboja image, 12 May 2009, 15:53:14 ]

Offline
verart
13. May 2009, 11:52 #3

Kopš: 11. May 2009

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Zirgiem

Remontēt pats neremonteju,bet uzstādiju gan pats,par turbīnu 100%nevaru dot ,bet nu veči klanās un dod zobus par garantiju......
Offline
gengis
13. May 2009, 12:15 #4

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Turbīnas ģeometrija nedarbojas,iemesli;
1.turbīnas ģeometrija noķīlējusi
2.nepareizi savienoji trubiņas kas regulē turbīnu
3.nav pareizi pēc remonta saregulēta turbīnas ģeometrija
Pēc 2500rpm neceļ,jo turbīna dod pa lielu spiedienu un dīzeļi tad vairs neiet.
Offline
verart
13. May 2009, 12:29 #5

Kopš: 11. May 2009

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Zirgiem

Trubiņas pareizi saliktas, uzsttādīšanā nav problēma vai tas var but tas dačiks kas spiedienu mēra salūzis un nedod informāciju ka ir spiediens.un līdz ar to ieplūde neņem iekšā.
Offline
gengis
13. May 2009, 13:34 #6

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Es tak tev saku ka turbīna ir palikusi vaļā tādēļ ir par lielu spiediens ieplūdē.Vēl pie vainas var būt elektromagnētiskais vārst kurš padod vakumu uz turbīnas regulatoru.ieslēdzot aizdedzi pārbaudi vei pie turbīnas regulators pārbīdas vai nē!!!Īsi sakot brauc uz diagnostiku un slēdzies pie kompja -pārbaudi tikai pie slodzes t.i.vajadzīgs portatīvais lai var braucot nolasīt aktīvos parametrus!!!Nenovēršot šo problēmu varēsi mainīt ieplūdes kolektoru-no pieredzes saku.
Offline
verart
13. May 2009, 22:36 #7

Kopš: 11. May 2009

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Zirgiem

Sviests kaut kāds aizbraucu uz diagnostiku 0 kļūdu vakums 0,3 bar brīvgaitā meistars saka ka pa maz. Paiet vel kādas 40min pagāzēju un pagāzēju viņš saka ka uzberot tomēr esot tie 0,5 bar vienīgais ko vēl pateica ka vakuma trubiņas jāmaina jo bēdīgā stāvoklī es piekrītu padomāju varbūt berot virsū rauj ciet,nopirku šļaukas čaķarējos 1.5h pabeidzu domāju nu tik gāzīšu.Sāku braukt un ne vela sadusmojos ataisīju kapotu un domāju ko lai vel izdara.Tad izdomāju noraut štekeri no pirmā vakuma dačika .Sāku braukt un sāk vērties vaļā nepajokam domāju ka man gļučī,bet nē vienīgi sāk celt nepajokam no 2.5apm iepriekš man sāka celt no 2apm.Komentējiet vai tas dačiks ir pie vainas un vai var braukt ar noņemtu štekeri.
Offline
Archy
08. Jul 2016, 17:32 #8

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW E46

Sviests kaut kāds aizbraucu uz diagnostiku 0 kļūdu vakums 0,3 bar brīvgaitā meistars saka ka pa maz. Paiet vel kādas 40min pagāzēju un pagāzēju viņš saka ka uzberot tomēr esot tie 0,5 bar vienīgais ko vēl pateica ka vakuma trubiņas jāmaina jo bēdīgā stāvoklī es piekrītu padomāju varbūt berot virsū rauj ciet,nopirku šļaukas čaķarējos 1.5h pabeidzu domāju nu tik gāzīšu.Sāku braukt un ne vela sadusmojos ataisīju kapotu un domāju ko lai vel izdara.Tad izdomāju noraut štekeri no pirmā vakuma dačika .Sāku braukt un sāk vērties vaļā nepajokam domāju ka man gļučī,bet nē vienīgi sāk celt nepajokam no 2.5apm iepriekš man sāka celt no 2apm.Komentējiet vai tas dačiks ir pie vainas un vai var braukt ar noņemtu štekeri.

Sveiks! Kā tev viss galu gala beidzās?
Man arī no vecuma nojuka turbīna. restaurēju turbomotors.lv
viss ir iztīrīts visi filtri nomainīti, egr tīrs.. bet līdz 2.5t apgriezieniem neceļ.. reti kad paceļ... ar tādu kā aizkavi.. servisā teica, ka varētu būt daudz variantu.. ko tu līdz galam izdariji?

[ Šo ziņu laboja Archy, 08 Jul 2016, 18:07:27 ]

Offline
RSAWorkshop
08. Jul 2016, 18:02 #9

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


08 Jul 2016, 17:32:59 @Archy rakstīja:
Sviests kaut kāds aizbraucu uz diagnostiku 0 kļūdu vakums 0,3 bar brīvgaitā meistars saka ka pa maz. Paiet vel kādas 40min pagāzēju un pagāzēju viņš saka ka uzberot tomēr esot tie 0,5 bar vienīgais ko vēl pateica ka vakuma trubiņas jāmaina jo bēdīgā stāvoklī es piekrītu padomāju varbūt berot virsū rauj ciet,nopirku šļaukas čaķarējos 1.5h pabeidzu domāju nu tik gāzīšu.Sāku braukt un ne vela sadusmojos ataisīju kapotu un domāju ko lai vel izdara.Tad izdomāju noraut štekeri no pirmā vakuma dačika .Sāku braukt un sāk vērties vaļā nepajokam domāju ka man gļučī,bet nē vienīgi sāk celt nepajokam no 2.5apm iepriekš man sāka celt no 2apm.Komentējiet vai tas dačiks ir pie vainas un vai var braukt ar noņemtu štekeri.

Sveiks! Kā tev viss galu gala beidzās?
Man arī no vecuma nojuka turbīna. resaurēju to pašā labākajā vieta latvija turbomotors.lv

viss ir iztīrīts visi filtri nomainīti, egr tīrs.. bet līdz 2.5t apgriezieniem neceļ.. reti kad paceļ... ar tādu kā aizkavi.. servisā teica, ka varētu būt daudz variantu.. ko tu līdz galam izdariji?

Jā, turbomotors ir ''labākā'' vieta
Cenas kosmosā un finālā sāk stāstīt pasakas kas tik tur nav noplīsis un maksā pa virsu, šitā 2.5tdi audim prasīja 450eur+PVN

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Archy
08. Jul 2016, 18:06 #10

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW E46

Nu labi, varbūt netaisa tur vislabāk. Labāk iesaki ko darīt!
Offline
TD91
08. Jul 2016, 19:16 #11

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

Ieteiktu aizbraukt uz normālu servisu !
Ja ir interese ,varu nosūtīt kontaktus , bet tur būs rindas !
Offline
Archy
09. Jul 2016, 23:30 #12

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW E46

Kas ir normāls serviss?
Offline
Jonix
10. Jul 2016, 02:29 #13

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Klasiska restaurētu turbīnu problēma.
Parasti risinājums ir uzlikt labu lietotu un problēmas aizmirstas.

Savukārt, ja prasīsi padomu restauratoram, problēmas būs visur sākot ar eļļu un gaisa filtru, beidzot ar vecu gaisu riepās, bet nekad viņu darbā

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Archy
10. Jul 2016, 11:27 #14

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW E46

Vai tad neviens nav saskāries ar līdzīgu problēmu un nevar dot padoma, tikai tukši virināt muti kurš par kuru labāks?
Offline
Siipols
10. Jul 2016, 12:44 #15

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Tak jobansrots Tev pateica ka problēma ir turbīnu meistaros bļin! grūti ar saprašanu?

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
SpOrcMeN
10. Jul 2016, 15:04 #16

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33927

Braucu ar: banderautomobili

ja laba lietota ir pasaka , kada problema nopirkt jaunu nemaksa jau vinja kosmosu cik maksa jauna ????

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
DrumB
10. Jul 2016, 15:08 #17

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Jauns turbo būs ap 1k eiro. Tā ir puse no mašīnas vērtības.
Offline
Archy
10. Jul 2016, 17:42 #18

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW E46

Skaidrs. šajā forumā neviens nav saskāries ar tādu problēmu un nevēlās dalīties ar savu pieredzi.
Offline
Jonix
10. Jul 2016, 19:58 #19

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Es tev uzrakstīju kur ir problēma.

Katru nedēļu redzu kādus 3-4 klientus, kuri ir ieberzušies ar restaurētu turbo un mēģina sameklēt problēmu kaut kur citur.

Pats dīvainākais tajā pasākumā ir tas, ka cilvēki domā, ka, piemēram, ar čipošanu atrisinās restaurētas turbīnas fizisku nespēju darboties tā, kā rūpnīca paredzējusi.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Krabiz
10. Jul 2016, 21:22 #20

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Čomam tieši tas pats, nesen norestaurēja 330d turbo un tagad cēliens sākas baigi vēlu, samainīja arī visādus sīkumus, bet nekas nemainījās, samierinājās.

A ko tie kresie restaurātori sadara, ka neiet kā vajag?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo