Online

Pašreiz BMWPower skatās 55 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Turbo uzstādīšana 328i E36

AutorsZiņojums
RM1
03. May 2009, 13:48 #41

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64881

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


03 May 2009, 12:31:38 Dzhanis rakstīja:

03 May 2009, 10:39:13 RM1 rakstīja:

03 May 2009, 01:39:10 Driver rakstīja:
nomainit klokeni ir tas pats motora kapitalais remonts, ja skatas pec paveicamo darbu daudzuma
un tikai pilnigi visas blives, blivslegi, shaales, gredzeni izmaksas 150-200Ls.

150Ls ir bez šālēm un gredzeniem Pats savam 2.8 visu tikko pirku un liku jaunu
ko tad tu tur pirki? tikai bliives? vai ari tur pieskaita klaat vaarstu vadiklas jaunas utt?

Kartera blīve, vārstu vāka abas blīves, kloķenes abi saļņiki, abi ruļļi, siksna, ūdenssūknis, eļļas korpusa blīve, termostats un tā korpusa blīve, abi gultņi ģenerātoram, spieguma regulātors ar oglītēm, slīdkontakti, izplūdes kolektora abas blīves. Tas viss ar 30% atlaidi nostājās tiesi 120Ls



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Dzhanis
03. May 2009, 14:27 #42

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


03 May 2009, 13:48:54 RM1 rakstīja:

03 May 2009, 12:31:38 Dzhanis rakstīja:

03 May 2009, 10:39:13 RM1 rakstīja:

03 May 2009, 01:39:10 Driver rakstīja:
nomainit klokeni ir tas pats motora kapitalais remonts, ja skatas pec paveicamo darbu daudzuma
un tikai pilnigi visas blives, blivslegi, shaales, gredzeni izmaksas 150-200Ls.

150Ls ir bez šālēm un gredzeniem Pats savam 2.8 visu tikko pirku un liku jaunu
ko tad tu tur pirki? tikai bliives? vai ari tur pieskaita klaat vaarstu vadiklas jaunas utt?

Kartera blīve, vārstu vāka abas blīves, kloķenes abi saļņiki, abi ruļļi, siksna, ūdenssūknis, eļļas korpusa blīve, termostats un tā korpusa blīve, abi gultņi ģenerātoram, spieguma regulātors ar oglītēm, slīdkontakti, izplūdes kolektora abas blīves. Tas viss ar 30% atlaidi nostājās tiesi 120Ls

[IMG]M52B28[/IMG]



nu, luuk. pamatiiga summa jau vien savākusies par tām lietām. + vēl ja ir šāles, sliipeeshanas, honeeshanas, balanseeshanas utt. domāju, ka APTUVENI pie 400Ls izmaksātu tikai savest ļoti labā stāvoklī dzinēju pie nosacījuma, ka pats visu daudz maz dari! ja vēl darbs, tad ar latiem 300+ jārēķinas. 700Ls un vari braukt bēdu nezinot uz veca nograbējuša lūžņa likt ''turbo chainaaa" komplektu ir mulkjiigi.
Offline
e34
03. May 2009, 14:54 #43

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3943

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

uz v8 3.5 motora tas prieks noteikti būtu vēl uz pusi dārgāks?

[ Šo ziņu laboja e34, 03 May 2009, 14:54:47 ]

Offline
Dzhanis
03. May 2009, 15:04 #44

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


03 May 2009, 14:54:39 e34 rakstīja:
uz v8 3.5 motora tas prieks noteikti būtu vēl uz pusi dārgāks?
2 cilindri vairak, 2 blivju komplekti vairak. latus 100noteikti var klaat piereekjinaat.
Offline
schneider
03. May 2009, 15:58 #45

Kopš: 19. Mar 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 81

Braucu ar: m52b28 @ e30

labu ellu+sveces+m50 kolektors+bbtb jau paari 200 sanaak, a darba uz 3h
Offline
kaarleenc
04. May 2009, 09:37 #46

Kopš: 24. Oct 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 95

Braucu ar: TDI


02 May 2009, 19:38:25 buncix rakstīja:

02 May 2009, 19:36:52 ozis9 rakstīja:
jaliek 2.8 kjokjene 2.5 blokaa!

Ne, jaliek 3.0 M54 trīslitrīgā M50 blokā!

mani arii maac neviltota intrese par klokjenes pārlikshanu,mazliet pamekleeju un atradu,ka M50b25 M52b28 un m54b30,visiem virzulja diametrs ir 84mm tad jau sanaak,lai to klokjeni tur ieliktu nekas pat jaasliipee nav,vai taa tomeer ir?
Offline
ogurecx
04. May 2009, 11:22 #47

Kopš: 02. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: 740i

palasi iepriekseejos komentaarus manaa topikaa un tur labi pateikts kas buus ja vienkaarshi nomainiisi klokeni

nau jeega tjep ljep taisiit
...
Offline
kaarleenc
04. May 2009, 11:36 #48

Kopš: 24. Oct 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 95

Braucu ar: TDI


04 May 2009, 11:22:16 ogurecx rakstīja:
palasi iepriekseejos komentaarus manaa topikaa un tur labi pateikts kas buus ja vienkaarshi nomainiisi klokeni

nau jeega tjep ljep taisiit
...

un man atkal shkjiet,ka bloku sliipeet arii nav gudri,ja tas nav sadilis.taapeec jautaaju ,vai m54b30 klokjeni var ielikt neko nesliipeejot?
Offline
meidei
07. May 2009, 15:31 #49

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er


03 May 2009, 16:25:34 MPH rakstīja:
Te var paskatīties dažādus intresantus projektus!



Phasma e21 projekts kāpēc tur nav?

[ Šo ziņu laboja meidei, 07 May 2009, 15:33:09 ]

Offline
barracuda
07. May 2009, 15:40 #50

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


07 May 2009, 15:31:50 meidei rakstīja:

03 May 2009, 16:25:34 MPH rakstīja:
Te var paskatīties dažādus intresantus projektus!



Phasma e21 projekts kāpēc tur nav?


noteikti tāpēc, ka tur turbonizētāji sēž un kāds cits jau viņa vietā arī neliks projektu
Offline
Lidoskate24
07. May 2009, 15:49 #51

Kopš: 11. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 943

Braucu ar: renalts lizinga

NAfig vajag klokeni balancet,ja grib likt 2.8klokeni chuguna bloka?
Offline
Phasma
07. May 2009, 16:04 #52

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

nav tāpēc, ka šie negrib angliski rakstīt!

-----------------
Excitement of building....
Offline
ovelis
13. May 2009, 23:40 #53

Kopš: 10. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 826

Braucu ar: BD4

Viens sarežģīts pasākums.
Offline
bone_itch
14. May 2009, 03:05 #54

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


14 May 2009, 00:52:14 yanks rakstīja:
turbiinu stuteet negribu, bet jautaajums cik maksaa 4cilindriigajam iztaisiit paar milimetru lielaakus cilindrus? runaju tikai par to cik maksaa pats darbs bloka paartaisiishanai

es domaju, vai ir jeega to dariit stock tilpums ir 1,794623, ar 85mm virzekljiem no m44 bus 1,837607 - starpiba ir 0,043l, planotais ieguvums, pec krustiskaas reizinashanas principa ir no 136zs uz 139zs (1,79litri/136zs=1,84/x)
vai 3zs ir ieguldijuma verti stobru slipeshana, honeshana noteikti ir sakot no 50ls + motora izjaukshana/salikshana + jauni gredzeni 7ls stobram + virzulji, bet tev jau vinji ir IMO varbut tikai tad, ja tev tur ir mega izdilums
Offline
otomars
14. May 2009, 07:51 #55

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

:0 nu zagnul,nosliipeeshana un honeeshana ls50 ,priekh 6cilindrinieka sanaak ls 35

[ Šo ziņu laboja otomars, 14 May 2009, 07:52:02 ]

Offline
Ugunsdzesejs
14. May 2009, 12:49 #56

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Vari paskaidrot, ko tev tas dos, ja neskaita pašapziņu?
Offline
bone_itch
14. May 2009, 20:22 #57

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


14 May 2009, 12:55:36 yanks rakstīja:
Nex tu ar mani runaa? tad palasi guuglee taadu lietu kaa "s42 replica"
es apr neko taadu neintereseetos ja man nebuutu divi lieki bloki klanji un veel visaadi citaadi pribambasi
shobriid tikai leenu garu reekjinu izmaksas

njaa m42 ar virzulju d 86 - starp stobriem sanak 4mm tas vispar tos 190zs spej turet
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo