Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 316i E36 atjaunošana

AutorsZiņojums
Lafter
13. Apr 2009, 22:30 #41

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27046

Braucu ar: wv


13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:

13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA

Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:

paskaties tehniskos rādītājus u otrkārt tahometrus japoškām vs eiropiešiem un tad čivini

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
him
13. Apr 2009, 22:32 #42

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:


13 Apr 2009, 22:24:36 bladetrx rakstīja:
varbūt pietaisīt vajag bet čoma civics 318 pisa ārā ka nemetās dragos

Kurs modelis - runaju par Civic EG '94
Offline
labaiss
13. Apr 2009, 22:34 #43

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Apr 2009, 22:30:53 bladetrx rakstīja:

13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:

13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA

Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:

paskaties tehniskos rādītājus u otrkārt tahometrus japoškām vs eiropiešiem un tad čivini

Japani iziet uz zs, palielinot dzineja apgriezienus! Un kāds te sakars tahometram būtu? ko tu ar to domāji?
Offline
Lafter
13. Apr 2009, 22:34 #44

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27046

Braucu ar: wv


13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:

13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA

Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:

un kas pamatā atšķir 325 un 328? tie pāris zirgi? griezes moments vecīt... ja nezini kas tas tāds tad uzini pirms sāc gudri stāstīt

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
Lafter
13. Apr 2009, 22:35 #45

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27046

Braucu ar: wv


13 Apr 2009, 22:34:26 andrejs2007 rakstīja:

13 Apr 2009, 22:30:53 bladetrx rakstīja:

13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:

13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA

Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:

paskaties tehniskos rādītājus u otrkārt tahometrus japoškām vs eiropiešiem un tad čivini

Japani iziet uz zs, palielinot dzineja apgriezienus! Un kāds te sakars tahometram būtu? ko tu ar to domāji?

jauda neaprobežojās tikai ar zs

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
martinsg
13. Apr 2009, 22:39 #46

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


13 Apr 2009, 22:25:31 andrejs2007 rakstīja:
318i M43 uz štrāses 6litri braucot diapozonā 90-100 km/h
325i m50 zem 8 litriem nekad nedabuju tādā pat ātrumā!


hvz kā tu brauc
Man ar standarta E34 520i 90-100km/h ir 7-7,5l/100km, 110-120 ir 8-8,5l/100km :shuram_normāls_krīzes_transports:
Offline
labaiss
13. Apr 2009, 22:42 #47

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Apr 2009, 22:39:38 martinsg rakstīja:

13 Apr 2009, 22:25:31 andrejs2007 rakstīja:
318i M43 uz štrāses 6litri braucot diapozonā 90-100 km/h
325i m50 zem 8 litriem nekad nedabuju tādā pat ātrumā!



hvz kā tu brauc
Man ar standarta E34 520i 90-100km/h ir 7-7,5l/100km, 110-120 ir 8-8,5l/100km :shuram_normāls_krīzes_transports:

a kas?
Offline
Driver
13. Apr 2009, 22:48 #48

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

paterinjam nav tik lielas starpibas no cilindru skaita, kaa no visa auto masas un karbas + reduktora parnesumu attiecibas.
teoretiski mazauto bus ekonomiskaks, bet reali mazakiem nemotoriem ir isaks reduktors, lai auto ari varetu izkusteties no vietas, tapec mazam auto paterinja liikne aug daudz straujak kaa auto ar lielu motoru un "gariem robiem"
jo braucot uz 80kmh nemotors edis mazak, uz 100 tik pat kaa lielais, bet velkot uz 150, jau mazmotors bus bezmaz jau pie redline un kjeerks uz pilnu un riis dafiga, savukart liela litraza brauks ar mazakiem apgriezieniem un riis jau mazak.

protams ja salidzina vienadas virsbuves ar dazadiem tilpumiem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
harits
13. Apr 2009, 23:09 #49

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


13 Apr 2009, 23:02:43 Stiebins rakstīja:
1.0 motors seežot uz 140 aiz 745i un viileejot ar 4.5 štukaam taapat patērē nedaudz vairāk kā uz 90 braucot!
točna bij 745
Offline
Whazaaa
13. Apr 2009, 23:24 #50

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


13 Apr 2009, 22:39:38 martinsg rakstīja:
hvz kā tu brauc
Man ar standarta E34 520i 90-100km/h ir 7-7,5l/100km, 110-120 ir 8-8,5l/100km :shuram_normāls_krīzes_transports:

wtf ? KĀ ?

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Locis
13. Apr 2009, 23:42 #51

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10814

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


13 Apr 2009, 22:35:23 bladetrx rakstīja:

13 Apr 2009, 22:34:26 andrejs2007 rakstīja:

13 Apr 2009, 22:30:53 bladetrx rakstīja:

13 Apr 2009, 22:29:30 andrejs2007 rakstīja:

13 Apr 2009, 22:21:12 bladetrx rakstīja:
nu ja gribi ekonomiju ņem japošku piem 1.5 iet johaidī kā jau japoška ar savu griezes momentu. K;adu vieglo hondu civic vai 323f BA

Ko tu te vēl muldi par kkādu griezes momentu! :kļūda:

paskaties tehniskos rādītājus u otrkārt tahometrus japoškām vs eiropiešiem un tad čivini

Japani iziet uz zs, palielinot dzineja apgriezienus! Un kāds te sakars tahometram būtu? ko tu ar to domāji?

jauda neaprobežojās tikai ar zs

Ko tad vēl? KW? Tas pats vien ir,tikai cita mērvienība
Griezes moments ir griezes moments,to mēra ar Nm.
Manuprāt,mazs benzīnieks bez turbo ir tas,kam varētu būt vismazākais griezes moments,salīdzinot ar nelielu dīzeli,lielāku benzīnnieku utt.
Ar tahometru domāji to,ka tur daudz abaroti? Tā ir viņu stihija Tur jau tā lieta,ka tie japāņu mazmotori sāk iet pie 6k rpm,jo nav grieze pietiekama pie mazāk rpm
Offline
rosigais
14. Apr 2009, 01:14 #52

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

a man,a man iet uz gāzi un viss ir pohui
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo