Online

Pašreiz BMWPower skatas 42 viesi un 36 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Porsche

Tēma: Porsche Cayenne iegāde

AutorsZiņojums
daticho
14. Feb 2020, 19:21 #621

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 10210

Braucu ar: IS-15

Tici man, nav. BSA ir pieejams piwis, un tur ir viens no labakajiem elektrikiem Baltija, ja ne labakais tiesi par porsche.
Offline
riddler
14. Feb 2020, 19:24 #622

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54185

Braucu ar: German Ferrari

ja softs ir tad jau nav baigi lielā māka

oem softs gan ir ne lēts vot i visas problēmas.

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
Kaross
14. Feb 2020, 21:01 #623

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2918

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


14 Feb 2020, 19:12:32 @michals1 rakstīja:
Vai tad porshe nav tas pats tauregs?
Kas tur diži savādāks?


Tehniski līdzīgs. Diagnostika pilnīgi cita/sava un dārga. Bet ir citi varianti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
chillhouse
17. May 2020, 00:30 #624

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 360

Braucu ar: diviem cipariem

Sveiciens! Doma par 3.0d 2013 gada Cayennes iegādi. Kas jāzin un ar ko jārēķinas izmaksu ziņā?
Offline
DjCrack
17. May 2020, 02:57 #625

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1346

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Ja nav pneima, tad netere laiku skatoties...
Offline
BigDog24
17. May 2020, 09:26 #626

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 517

Braucu ar: dīzeli


17 May 2020, 00:30:02 @chillhouse rakstīja:
Sveiciens! Doma par 3.0d 2013 gada Cayennes iegādi. Kas jāzin un ar ko jārēķinas izmaksu ziņā?


Cik esmu Cayennes braucis skatīties, kas nav 35k+ euro, pamatā dzirdu, ka vāģis ir apkalpots pie "bijušajiem moller darbiniekiem" utml., kaut kur kaut kādā servisā.
Varbūt tev ir zināmi kādi porsche speciņi rīgā izņemot dīleri?
Man šķiet 2013.g. vāģim jau sāksies jaukais cikls- izņemot standarta apkopjamo būs antifrīza maiņa, akumulatora maiņa, diffu bukšu un eļļas maiņa, kārbas eļļas maiņa. Iespējams vēl riepas un bremzes.
Pie dīlera krastenē cenas ir diezgan brutālas. Šķiet, ja pirkt, tad tik pie viņiem ar tikko veiktu apkopi un uzstādītu mērķi ka brauksi līdz 199k km un ne km vairāk (porschei vēl ir iespēja pirkt garantiju līdz 10g vecumam, bet tur jau detaļās jāiedziļinas).
Pilnīgi noteikti ieteiktu izvizināties ar vairākam versijām- ar/bez pneimas utml.
Offline
wl
17. May 2020, 23:39 #627

Kopš: 08. Mar 2009

Ziņojumi: 576

Braucu ar: bmw


17 May 2020, 09:26:46 @BigDog24 rakstīja:

17 May 2020, 00:30:02 @chillhouse rakstīja:
Sveiciens! Doma par 3.0d 2013 gada Cayennes iegādi. Kas jāzin un ar ko jārēķinas izmaksu ziņā?


Cik esmu Cayennes braucis skatīties, kas nav 35k+ euro, pamatā dzirdu, ka vāģis ir apkalpots pie "bijušajiem moller darbiniekiem" utml., kaut kur kaut kādā servisā.
Varbūt tev ir zināmi kādi porsche speciņi rīgā izņemot dīleri?
Man šķiet 2013.g. vāģim jau sāksies jaukais cikls- izņemot standarta apkopjamo būs antifrīza maiņa, akumulatora maiņa, diffu bukšu un eļļas maiņa, kārbas eļļas maiņa. Iespējams vēl riepas un bremzes.
Pie dīlera krastenē cenas ir diezgan brutālas. Šķiet, ja pirkt, tad tik pie viņiem ar tikko veiktu apkopi un uzstādītu mērķi ka brauksi līdz 199k km un ne km vairāk (porschei vēl ir iespēja pirkt garantiju līdz 10g vecumam, bet tur jau detaļās jāiedziļinas).
Pilnīgi noteikti ieteiktu izvizināties ar vairākam versijām- ar/bez pneimas utml.
null

Nedomāju cayenne pirkt tuvākajā laikà, lai gan vizuāli patīk tas auto, bet tà kā topiks pievērsa uzmanību, tad tomēr interesē noskaidrot no reāliem zinātājiem - kāpēc 10g veca Cayenne ir slikta? Ar ko atšķiras no 15g veca bmw, audi?
Tās ir detaļas cena? Kas cits?
Offline
Mikuzz
17. May 2020, 23:41 #628

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40716

Braucu ar: Transporta līdzekli

Nav tur nekā slikta, kā jau visiem auto,nenopirksi mironi,problēmu daudz nebūs
Offline
BigDog24
18. May 2020, 11:44 #629

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 517

Braucu ar: dīzeli


17 May 2020, 23:39:33 @wl rakstīja:
Nedomāju cayenne pirkt tuvākajā laikà, lai gan vizuāli patīk tas auto, bet tà kā topiks pievērsa uzmanību, tad tomēr interesē noskaidrot no reāliem zinātājiem - kāpēc 10g veca Cayenne ir slikta? Ar ko atšķiras no 15g veca bmw, audi?
Tās ir detaļas cena? Kas cits?


Kā visiem ražotājiem - ražošanas gadi, noteikti motori, komplektācijas, saimnieka attieksme dikti iespaido to ko tu vari nopirkt ;/ 2000o gadu cayennes diezgan daudziem patīrīja kabatas Manuprāt, šāda premium auto pirmo ražošanas gadu iegāde ir uzprasīšanas uz nepatikšanām (ja neesi pats eksperts vai tev kādi zinātāji pieejami)
Tajā pašā laikā cayenne šādu tādu mezglu apkalpošana vieglāka nekā citiem- piemēram mersim vajag Romess liekuma leņķa rīku, lai kvalitatīvi noregulētu pneimu (5000$), cayennei servisā vīri pamērīs attālumu starp diska vidu un arku , savadīs kompī.
Offline
daticho
18. May 2020, 11:49 #630

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 10210

Braucu ar: IS-15


17 May 2020, 00:30:02 @chillhouse rakstīja:
Sveiciens! Doma par 3.0d 2013 gada Cayennes iegādi. Kas jāzin un ar ko jārēķinas izmaksu ziņā?


kā jebkuram auto, šī ir zīlēšanas kafijas biezumos.
Viss atkarigs no konkrētā auto opcijām... jo lielāka nabagmāja jo mazāk problēmu nākotnē
bez pneimo nekādā gadījumā, vismaz ar 8 pozīciju sēdekļiem..
Offline
daticho
18. May 2020, 11:50 #631

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 10210

Braucu ar: IS-15


18 May 2020, 11:44:23 @BigDog24 rakstīja:

17 May 2020, 23:39:33 @wl rakstīja:
Nedomāju cayenne pirkt tuvākajā laikà, lai gan vizuāli patīk tas auto, bet tà kā topiks pievērsa uzmanību, tad tomēr interesē noskaidrot no reāliem zinātājiem - kāpēc 10g veca Cayenne ir slikta? Ar ko atšķiras no 15g veca bmw, audi?
Tās ir detaļas cena? Kas cits?


Kā visiem ražotājiem - ražošanas gadi, noteikti motori, komplektācijas, saimnieka attieksme dikti iespaido to ko tu vari nopirkt ;/ 2000o gadu cayennes diezgan daudziem patīrīja kabatas Manuprāt, šāda premium auto pirmo ražošanas gadu iegāde ir uzprasīšanas uz nepatikšanām (ja neesi pats eksperts vai tev kādi zinātāji pieejami)
Tajā pašā laikā cayenne šādu tādu mezglu apkalpošana vieglāka nekā citiem- piemēram mersim vajag Romess liekuma leņķa rīku, lai kvalitatīvi noregulētu pneimu (5000$), cayennei servisā vīri pamērīs attālumu starp diska vidu un arku , savadīs kompī.


Tak visas cayennes kuras ir zem 2010.g ir jāsamet zem preses. Tur nekas nav lēts.. pilnīgi nekas. Bezjēdzīgs auto
Offline
smudo
18. May 2020, 11:58 #632

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1574

Braucu ar:

Cayenne ir trīs paaudzes - visas trīs samērā dažādi auto. Ja runā par pirmo paaudzi, tad tur bija problēmas ar V8 bloku izdilumu. Es gan zinu Porsche club Latvija dalībnieku, kuram V8 Cayenne (neatceros - S vai turbo) nogāja 500k km - sākumā pats brauca un vēlāk atdeva darbiniekam, kam bija bieži no Latgales uz Rīgu jābrauc, tādēļ tie pamatā bija šosejas kilometri. Savukārt, V6 bija uz VAG VR6 bāzēts - tam dzinējam nekādu tipiski lielu problēmu nav, bet jārēķinās ar 15l uz 100km vidējā ciklā un auto ar to dzinēju būs samērā lēns. Otrajā paaudzē parādijās VAG 3,0d, kas arī bija populārākais dzinējs. Tipiska problēma ir blīves starp kārbu un dzinēju, kas kādā brīdī sāk tecēt - pie dīlera remonts būs 4-5k EUR, citā specializētā to izdarīs 4 reizes lētāk. Trešajā paaudzē Porsche attiecās no dīzeļiem (izņemot īsu brīdi bija VAG 4,2 V8 dīzelis).

Pārējie dzinēji ir dažādi Audi V6 un V8 benzīna dzinēji un arī hibrīdi.

[ Šo ziņu laboja smudo, 18 May 2020, 12:00:32 ]

Offline
edzulis
18. May 2020, 12:02 #633

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 54378

Braucu ar: S212, 911TT, 635csi, NSX

OMG, ak shausmas. Iedomajos to bridi. Labdien, jums blivite tek. Ok, super, tad jau sikums. Jaa, nekas traks, 4-5k un bus ok
Offline
daticho
18. May 2020, 12:04 #634

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 10210

Braucu ar: IS-15

jā, jo tur ir hermētiķis neviss blīve...
silts, auksts klimats nav ļoti labvēlīgs šim mezglam. Bet tas arī ir dārgākais tieši V6 D kas ir parasti jāremontē.

[ Šo ziņu laboja daticho, 18 May 2020, 12:06:00 ]

Offline
smudo
18. May 2020, 13:39 #635

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1574

Braucu ar:


18 May 2020, 12:02:11 @edzulis rakstīja:
OMG, ak shausmas. Iedomajos to bridi. Labdien, jums blivite tek. Ok, super, tad jau sikums. Jaa, nekas traks, 4-5k un bus ok


Tur daudz darba stundu un dilerim ir liela stundas likme. Ir aftermarket kiti ar blivem, ko liek vieta un problema atrsinata. Lidzigi esot paris Audi modeliem ar so dzineju un tur remonts nav 4+ k
Offline
kaprons
18. May 2020, 14:16 #636

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 2301

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli

ka reiz tēma pacelta
ko variet bilst par tiem 4,8L 400Zs bīdeļiem kas Panamerai 2009
(un vai atšķiras 2009 dzinējs no 2010)
paldies
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips