Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 525tds E34 termomuftes darbiba

AutorsZiņojums
shadowfight
06. Feb 2009, 12:55 #1

Kopš: 08. Jan 2009

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

Sodien nomainiju originalo BEHR termomufti propelleram, jo veca kiileejaas un gultnis bija iznesajies, visu laiku griezas uz pilnu jaudu, pieberot gaazi-vel atrak.

Bet tagad joprojam griezhas bez parstajas, tikai dodot gazi temps nepaatrinas, jo mufte ir pilniga kartiba. Termostatam itka jabut ari kartibaa.

Vai jums BMW e34 525tds ipashnieki, propellers aukstam motoram griezhas bez parstajas/stav uz vietas/vai griezhas bez jaudas???? Vai darba temp. 90*C ziemas laika braucot pa pilsetu vispar var sasniegt,iesilt mashiina?

[ Šo ziņu laboja shadowfight, 06 Feb 2009, 12:56:35 ]

Offline
Digital
06. Feb 2009, 13:06 #2

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību


06 Feb 2009, 12:55:45 shadowfight rakstīja:
Sodien nomainiju originalo BEHR termomufti propelleram, jo veca kiileejaas un gultnis bija iznesajies, visu laiku griezas uz pilnu jaudu, pieberot gaazi-vel atrak.

Bet tagad joprojam griezhas bez parstajas, tikai dodot gazi temps nepaatrinas, jo mufte ir pilniga kartiba. Termostatam itka jabut ari kartibaa.

Vai jums BMW e34 525tds ipashnieki, propellers aukstam motoram griezhas bez parstajas/stav uz vietas/vai griezhas bez jaudas???? Vai darba temp. 90*C ziemas laika braucot pa pilsetu vispar var sasniegt,iesilt mashiina?



jagriezhas vislaik, ieberot saak pust stiprak, temperatuura vislaik normali pa vidu staav ziemaa
Online
shadowfight
06. Feb 2009, 15:59 #3

Kopš: 08. Jan 2009

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


jagriezhas vislaik, ieberot saak pust stiprak, temperatuura vislaik normali pa vidu staav ziemaa


paga,paga ja ieberot push stiprak pie auksta motora, tas jau nozime ka kileejas,jo jareage tikai uz temperaturu nevis apgriezieniem no motora....

tev E34? atri uzsilst? nesaprotu ka var turet vislaik pusee normalu temperaturu,ja apkart auksts,braucot satiktais gaiss dzesee + ventilators ar savu grieshanos
Offline
Digital
06. Feb 2009, 16:03 #4

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

vnk termostats vislaik nevaras valjaa un cirkulee pa mazo loku!! Atveras tikai ja nepiecieshams

mufta dzesee dzineju nevis radiatoru, nu respektiivi velk cauri no priekshas
Online
7788
06. Feb 2009, 16:10 #5

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


06 Feb 2009, 16:03:56 Digital rakstīja:


mufta dzesee dzineju nevis radiatoru, nu respektiivi velk cauri no priekshas

Tu pats saproti ko raksti...
Offline
garfs
06. Feb 2009, 16:15 #6

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

pie auksta dzineja tukshgaita ar roku to mufti vajadzetu brivi apturet, ja baigi sti pa pirkstiem, tad vinja nav nemaz tik laba-jauna-nedefekteta
ps un jaa tā grieza lidzi..

[ Šo ziņu laboja garfs, 06 Feb 2009, 16:16:39 ]

Offline
Digital
06. Feb 2009, 16:18 #7

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību


06 Feb 2009, 16:10:32 7788 rakstīja:

06 Feb 2009, 16:03:56 Digital rakstīja:


mufta dzesee dzineju nevis radiatoru, nu respektiivi velk cauri no priekshas

Tu pats saproti ko raksti...


nu baa vnk varbut cilveks nesaprot kaa darbojas gaisa plusma motortelpaa
Online
shadowfight
06. Feb 2009, 17:26 #8

Kopš: 08. Jan 2009

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

mufte ir loti pat ok, apturet ar pirkstu var mierigi, pie izslegta dzineja ari brivi par pagriezt ar roku, tur viss ok. domajam, domajam kas vel varetu but!!!!
Offline
-Edm-
06. Feb 2009, 18:18 #9

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18120

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


06 Feb 2009, 16:15:37 garfs rakstīja:
pie auksta dzineja tukshgaita ar roku to mufti vajadzetu brivi apturet, ja baigi sti pa pirkstiem, tad vinja nav nemaz tik laba-jauna-nedefekteta
ps un jaa tā grieza lidzi..
+1 tieshi taa

-----------------
Offline
Asch
06. Feb 2009, 18:50 #10

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4193

Braucu ar:


06 Feb 2009, 17:26:55 shadowfight rakstīja:
mufte ir loti pat ok, apturet ar pirkstu var mierigi, pie izslegta dzineja ari brivi par pagriezt ar roku, tur viss ok. domajam, domajam kas vel varetu but!!!!

a ka tu iedomajies, vinai but jastav uz vietas? nu bet padoma vienraiz ar galvu logiski ka vin nevar stavet uz vietas ja vina stav uz rotejosas ass. vnk kamer aukst ieksejais muftes elements nesaker mufti pilniba un ta griezhas pec nelielas inerces,, bet kad uzsilst tad strada darba rezhima. par ko cepiens?
Offline
Laurens
06. Feb 2009, 18:59 #11

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

kas par jokainu jautājumu?
Propelleram jāgriežas visu laiku. Viss tur iesilst un, kā rāda vēsture, pat pārsilst. Pašai muftai imho gultņa nav; vai tik nav iznēsājusies pati ass.
Offline
rolis1987
06. Feb 2009, 19:47 #12

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Cilvēks vienkārši nevar dabūt darba temperatūru savam Tds'am un meklē vainu. Kas neskaidrs?
P.S. Termostatu esi mainījis?
Offline
GincA
06. Feb 2009, 22:53 #13

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 255

Braucu ar: just Bmw

Es savam m21 dīzelim muftu vispār tikai vasarā lieku. Nezinu kā jaunajiem dīzeļiem, bet vecajiem šrotiem pa ziemu muftu nah vajag.
Ja problēmas ar temp. domāju ka mufta ir pēdējā lieta pie kā piesities ziemā dīzelim. Nu protams ja uz vietas taisa saules tad vajadzētu to muftu, bet to a novērš uzgriežot pečku uz max. un ar temp. ātri viss ir kārtībā.
Ja neuzsilst līdz 90 droši vien kas ar termostatu.
Offline
shadowfight
08. Feb 2009, 14:16 #14

Kopš: 08. Jan 2009

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


06 Feb 2009, 19:47:43 rolis1987 rakstīja:
Cilvēks vienkārši nevar dabūt darba temperatūru savam Tds'am un meklē vainu. Kas neskaidrs?
P.S. Termostatu esi mainījis?


muftei jagriezhas,bet pie auksta motora - pavisam lenaam, bet uzsilstot tempam tikai ir japieaug, bet man ir otradi, aukstam - pilnaa klapee, siltakam - lenak griezhas....

tgd aizdomajos ka varbut termostats tomer drusku laizh un tapec nesilst, termostats tak paardesmit latus maksa, domaju nomainisu nakamnedel un tad skatisos kas buus.....

a cik maksa normals termostats un kaadas tiem ir labas firmas, ludzu iesakiet!
Offline
Driver
08. Feb 2009, 14:27 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

vainu Wahler vai BEHR, visi parejie ir suuc

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
shadowfight
08. Feb 2009, 18:35 #16

Kopš: 08. Jan 2009

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


08 Feb 2009, 14:27:11 Driver rakstīja:
vainu Wahler vai BEHR, visi parejie ir suuc


Skaidrs. BEHR man ir mufte,ta cik zinu ir originalaa BMW detalju firma, bet kas ir WAHLER???

BEHR termostati vispar eksistee? Man teica ka itka tikai WAHLERa...
Offline
Instigater
08. Feb 2009, 19:15 #17

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Vispār jau pie tikko iedarbināta auksta motora ziemā kādu minūti varētu arī tā mufta stingra būt, ja pēc pirmajiem 200m skaņa kā lidmašīnai nepāriet, tad gan jaunā mufte beigta.
Offline
shadowfight
08. Feb 2009, 20:00 #18

Kopš: 08. Jan 2009

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


08 Feb 2009, 19:15:11 Instigater rakstīja:
Vispār jau pie tikko iedarbināta auksta motora ziemā kādu minūti varētu arī tā mufta stingra būt, ja pēc pirmajiem 200m skaņa kā lidmašīnai nepāriet, tad gan jaunā mufte beigta.


skanjas ka lidmashiinai man gan nav jaa saka ka taa vajadzetu but ka tas propellers visu laiku griezhas, visdrizak ka tur termostats...nu nekas nomainisu to, vinsh jau salidzinosi nav dargs...bet ja nu tad nekas nemainisies!!! ...


Nu ka tad tur ir ar termostata firmaam un cenaam???
Offline
Redline
09. Feb 2009, 13:29 #19

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.


08 Feb 2009, 20:00:04 shadowfight rakstīja:

08 Feb 2009, 19:15:11 Instigater rakstīja:
Vispār jau pie tikko iedarbināta auksta motora ziemā kādu minūti varētu arī tā mufta stingra būt, ja pēc pirmajiem 200m skaņa kā lidmašīnai nepāriet, tad gan jaunā mufte beigta.


skanjas ka lidmashiinai man gan nav jaa saka ka taa vajadzetu but ka tas propellers visu laiku griezhas, visdrizak ka tur termostats...nu nekas nomainisu to, vinsh jau salidzinosi nav dargs...bet ja nu tad nekas nemainisies!!! ...


Nu ka tad tur ir ar termostata firmaam un cenaam???

Es savam M50 liku oriģinālo termostatu no BMW. Iznāca ap 10Ls?!
Offline
shadowfight
09. Feb 2009, 16:56 #20

Kopš: 08. Jan 2009

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


09 Feb 2009, 13:29:45 Redline rakstīja:

08 Feb 2009, 20:00:04 shadowfight rakstīja:

08 Feb 2009, 19:15:11 Instigater rakstīja:
Vispār jau pie tikko iedarbināta auksta motora ziemā kādu minūti varētu arī tā mufta stingra būt, ja pēc pirmajiem 200m skaņa kā lidmašīnai nepāriet, tad gan jaunā mufte beigta.


skanjas ka lidmashiinai man gan nav jaa saka ka taa vajadzetu but ka tas propellers visu laiku griezhas, visdrizak ka tur termostats...nu nekas nomainisu to, vinsh jau salidzinosi nav dargs...bet ja nu tad nekas nemainisies!!! ...


Nu ka tad tur ir ar termostata firmaam un cenaam???

Es savam M50 liku oriģinālo termostatu no BMW. Iznāca ap 10Ls?!


BEHR vai WAHLER? kur njeemi???
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo