Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 4.4 V8 286 ZS jaudas celšana

AutorsZiņojums
3AKOH
07. Dec 2008, 18:46 #61

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Nomainot iepludi un izpludi bez chiposanas ta un ta neiztiksi
Offline
3AKOH
07. Dec 2008, 18:47 #62

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


07 Dec 2008, 18:46:03 Vadik rakstīja:
a che ne xvataet?

Vopros cego delatj ili ne delatj maloi krovu s 4.4 V8. Es4e ne kuplen, no uze v blizaisih planah.
Offline
Vadik
07. Dec 2008, 19:05 #63

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

dla komfortnoi ezdi i kogda nado prixvatitj, M62B44 bolee chem dostatochno

chip mnogo ne dast
estj smisl pereprogramirovatj korobku i postavitj reduktor pobolshe
polnij vihlop toze pomozet, no ne silno
filtr voobshe ne pomozet

Offline
Johnijs
07. Dec 2008, 19:15 #64

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46


07 Dec 2008, 19:05:59 Vadik rakstīja:
dla komfortnoi ezdi i kogda nado prixvatitj, M62B44 bolee chem dostatochno

chip mnogo ne dast
estj smisl pereprogramirovatj korobku i postavitj reduktor pobolshe
polnij vihlop toze pomozet, no ne silno
filtr voobshe ne pomozet





M62TU ir vislelastiigaakais motors chiposhanai uz kura tieshi vislabaak var izjust chipu.

310 Zs 470 NM
Offline
Vadik
07. Dec 2008, 21:07 #65

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

esli rech idet o 740i, to tam drugie problemi
ja bi peredal xodovuju i tormoza
tam 100% nuzni drugie stoiki i stabilizatori
ona v povorotax kak korova
nizkoprofilnaja rezina i bolee moschnie tormoza
i ne nado budet povishatj moschnostj
poluchish massu udovolstvija ot proxozdenija povorotov
Offline
slick
07. Dec 2008, 21:31 #66

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1571

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q


07 Dec 2008, 20:07:56 DC rakstīja:

07 Dec 2008, 19:15:04 Johnijs rakstīja:

07 Dec 2008, 19:05:59 Vadik rakstīja:
dla komfortnoi ezdi i kogda nado prixvatitj, M62B44 bolee chem dostatochno

chip mnogo ne dast
estj smisl pereprogramirovatj korobku i postavitj reduktor pobolshe
polnij vihlop toze pomozet, no ne silno
filtr voobshe ne pomozet





M62TU ir vislelastiigaakais motors chiposhanai uz kura tieshi vislabaak var izjust chipu.

310 Zs 470 NM

+1 ir bijusi iespeja pabraukt ( tisa gan 4.0 e34 ) ar stock un cipotu - ap 300zs un 450nm atskjriba juutma

kam tas chipotais ir? ja jau taada starpiiba, tad sakat kur to var izdariit
Offline
uvels
07. Dec 2008, 21:52 #67

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

es ar labprat cipu sakumam panemtu uz e34 540i 6gang,bet sim motoram vajag kompresoru,izmaksas apmeram 5k $ bet var dabut 400+ hp
http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&...2=183&id=145
Offline
bmwaddict
07. Dec 2008, 22:01 #68

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Ai nu ko var njemties ar to V8, tiem M60 M62 nav nekaads ieveerojamais potenciaals, S62 gadiijumaa no taa bloka vispaar viss jau ir izsmelts, pie tam tas veel arii sver kaa cuuka.

Iecheko labaak shito, mosh jau ir posteets, bet blja ku labs, pameegjini kautko tamliidziigu ar to V8 govi.. 8-o


Youtube: Ken Block
Offline
3AKOH
07. Dec 2008, 22:02 #69

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


07 Dec 2008, 21:07:19 Vadik rakstīja:
esli rech idet o 740i, to tam drugie problemi
ja bi peredal xodovuju i tormoza
tam 100% nuzni drugie stoiki i stabilizatori
ona v povorotax kak korova
nizkoprofilnaja rezina i bolee moschnie tormoza
i ne nado budet povishatj moschnostj
poluchish massu udovolstvija ot proxozdenija povorotov

Runajot par E38, tad man ar 730d pagaidam pietiek Kautgan bija doma klat 740i piepirkt Uz klasiku kautka velk
Offline
NEC
07. Dec 2008, 23:42 #70

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu

1) Sporta sadalenes, for example Schrick.
2) Sporta izpludes kollektori, bet neesmu redzejis prieksh m62. Visos ko esmu redzejis - ir hand made.
3) Chip tuning, mazliet palielinat efektivitati (Paveiksies ja bus +5%).

Ar visam modifikacijam - nu paveiksies, ja 310-320h.p. bus.

Iesaku pardot savu, un iepirkt S62. Pat motora turetajus nevajadzes mainit.
Offline
Johnijs
08. Dec 2008, 00:19 #71

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46


07 Dec 2008, 23:42:09 NEC rakstīja:
1) Sporta sadalenes, for example Schrick.
2) Sporta izpludes kollektori, bet neesmu redzejis prieksh m62. Visos ko esmu redzejis - ir hand made.
3) Chip tuning, mazliet palielinat efektivitati (Paveiksies ja bus +5%).

Ar visam modifikacijam - nu paveiksies, ja 310-320h.p. bus.

Iesaku pardot savu, un iepirkt S62. Pat motora turetajus nevajadzes mainit.


taa tikai indormaacijas peec, netaisos tagad ne mainiit ne ko, bet vnk gribu uzzinaat cik liels gemorojs uz e39 ir swaps no M62B44TU uz S62? ir manuaalaa kaarba jau.

[ Šo ziņu laboja Johnijs, 08 Dec 2008, 00:20:50 ]

Offline
3AKOH
10. Dec 2008, 14:33 #72

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


07 Dec 2008, 23:42:09 NEC rakstīja:
1) Sporta sadalenes, for example Schrick.
2) Sporta izpludes kollektori, bet neesmu redzejis prieksh m62. Visos ko esmu redzejis - ir hand made.
3) Chip tuning, mazliet palielinat efektivitati (Paveiksies ja bus +5%).

Ar visam modifikacijam - nu paveiksies, ja 310-320h.p. bus.

Iesaku pardot savu, un iepirkt S62. Pat motora turetajus nevajadzes mainit.

S62 kas par zveru? Kadi parametri?
Offline
Vadik
10. Dec 2008, 14:39 #73

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


10 Dec 2008, 14:33:16 3AKOH rakstīja:

07 Dec 2008, 23:42:09 NEC rakstīja:
1) Sporta sadalenes, for example Schrick.
2) Sporta izpludes kollektori, bet neesmu redzejis prieksh m62. Visos ko esmu redzejis - ir hand made.
3) Chip tuning, mazliet palielinat efektivitati (Paveiksies ja bus +5%).

Ar visam modifikacijam - nu paveiksies, ja 310-320h.p. bus.

Iesaku pardot savu, un iepirkt S62. Pat motora turetajus nevajadzes mainit.

S62 kas par zveru? Kadi parametri?


eto ot M5 E39
Offline
3AKOH
10. Dec 2008, 14:41 #74

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

A, nu togda ego s korobkoi, reduktorami itd. perekidivatj?
Offline
GirtzB
10. Dec 2008, 14:42 #75

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21941

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


10 Dec 2008, 14:33:16 3AKOH rakstīja:

07 Dec 2008, 23:42:09 NEC rakstīja:
1) Sporta sadalenes, for example Schrick.
2) Sporta izpludes kollektori, bet neesmu redzejis prieksh m62. Visos ko esmu redzejis - ir hand made.
3) Chip tuning, mazliet palielinat efektivitati (Paveiksies ja bus +5%).

Ar visam modifikacijam - nu paveiksies, ja 310-320h.p. bus.

Iesaku pardot savu, un iepirkt S62. Pat motora turetajus nevajadzes mainit.

S62 kas par zveru? Kadi parametri?

šitas zvērs


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Vadik
10. Dec 2008, 14:44 #76

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

zelatelno da
tolko pro tormoza ne zabud i amortizatori
inache kak ti etogo zverja budesh ostanavlivatj

i chto to s kardanom nado budet delatj
ruchnaja korobka koroche avtomata

no eto stojaschij upgrade
u tunerov schitaetsa verxom tuninga peresaditj bolee moschij motor, kotorogo ne stojalo v programme proizvodstva na dannoi modeli

a potom 2 turbinki votknutj s nizkim davleniem, chto bi ne napragatsa silno

[ Šo ziņu laboja Vadik, 10 Dec 2008, 14:51:14 ]

Offline
3AKOH
10. Dec 2008, 14:58 #77

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Estj neboljasaja problema, masinka pro kotoruju re4j eto 840.
Offline
GirtzB
10. Dec 2008, 15:07 #78

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21941

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus pasaulē eksistē jau piemēri ar 840+S62, tā kā naudu vienā rokā, tjaplapu otrā un uz priekšu.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 10 Dec 2008, 15:07:43 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
3AKOH
10. Dec 2008, 15:22 #79

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Ka jau sakuma rakstiju, masinu gribas pakert 1)letu, 2)ar ceribu daudz negudit ieksa. Sakuma doma bija par 328 zurku. Ieteica uzmest aci uz 840. Ar automatu vispar leti, ar mehaniku ap 10keur, be tikai dazi gabali. Motoru maina bus riktiga naudas guldisana.
Offline
shiirs4
10. Dec 2008, 15:24 #80

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)

pa 10eiro mierigi var panjemt M3 zhurku.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo