Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 audio sistēma

AutorsZiņojums
Nello
02. Jan 2012, 11:27 #41

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Kas tas pa taisnstuura efektu? Man galva pagaidaam no SONY,bet naakotnei doma pannemt kko no Alpine kkaadu videjo galu.. Nu itkaa viss skan,var iegriest skallaak kaa ar original galvu,tik tumbas netur....
Offline
matrixxxx
02. Jan 2012, 11:42 #42

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


02 Jan 2012, 11:27:03 Nello rakstīja:
Kas tas pa taisnstuura efektu? Man galva pagaidaam no SONY,bet naakotnei doma pannemt kko no Alpine kkaadu videjo galu.. Nu itkaa viss skan,var iegriest skallaak kaa ar original galvu,tik tumbas netur....

Tikai ieliekot jaudiigaakus skaljrunjus......
Ehh, n-taas reizes izrunaata teema.
mobileaudio.lv
No saakuma teoriju, un tad jau buus ZB un atkal nakaa galvaa nepaliks.
Offline
Jonjis
02. Jan 2012, 12:26 #43

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:


01 Jan 2012, 23:39:41 autobusavaditajs rakstīja:
nevar pie sony pieslegt, pareiza sakot var, bet jega bus ar minus zimi, kaa jau te mineja, delj "tainstura efekta"

Driver putrojas...
Ņemam augsto singālu (ja tiešām grib tur slēgties-bagāžniekā), kas ieiet vēl pirms OEM pastiprinātāja (galvas signāls), slēdzamies paralēli, tad daram ko gribam, pārveidojam par zemo, jeb laižam iekšā Sony augstajās.


02 Jan 2012, 11:42:11 matrixxxx rakstīja:
Tikai ieliekot jaudiigaakus skaljrunjus......
Ehh, n-taas reizes izrunaata teema.
mobileaudio.lv
No saakuma teoriju, un tad jau buus ZB un atkal nakaa galvaa nepaliks.

Jāatceras, ka gandrīz katram galvas aparātam un pastiprinātājam pie maksimālā skaļuma (un pat nesasniedzot max - pie ~80% atzīmes) ir skaņas kropļojumi, ja sadzirdēt nespēj, tad ieraudzīt to uzreiz var...
Ieliekot jaudīgākus skaļruņus un ja amps dod taisnstūri, tā pat dzirdēsi kropli un ļaunākajā gadījuma ar laiku nosvilināsi spoli.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
Digital
02. Jan 2012, 12:36 #44

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

A varbuut pastav kaada iespeja to OEM pastuzi nomodofoceet, jo tas ir ertakais variants darbinat to 10 skalrunju sistemu? Nomainit, tranzistorus, baroshanu?

Edit: Atradu kaa to kramu partaisit par vnk x-ower bloku un palaist normalu jaudu uz skalrunjiem!

http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/e3...unkt-amp-mod.doc

velkam un lasam!

[ Šo ziņu laboja Digital, 02 Jan 2012, 12:40:23 ]

Offline
matrixxxx
02. Jan 2012, 12:47 #45

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


02 Jan 2012, 12:26:28 Jonjis rakstīja:
Jāatceras, ka gandrīz katram galvas aparātam un pastiprinātājam pie maksimālā skaļuma (un pat nesasniedzot max - pie ~80% atzīmes) ir skaņas kropļojumi, ja sadzirdēt nespēj, tad ieraudzīt to uzreiz var...
Ieliekot jaudīgākus skaļruņus un ja amps dod taisnstūri, tā pat dzirdēsi kropli un ļaunākajā gadījuma ar laiku nosvilināsi spoli.

Lai mirstiigajiem arii skaidraak buutu.
Taisnstuuris par kuru sheit runaa, latviskaak buutu liidzstraava.
Un shii liidzstraava vienkaarshi silda spoli liidz izsilda to liidz finisham.
Stuuzis iet "klipos", un vienkaarshi ieliekot jaudiigaakus skaljrunjus magjis taas nespeej nobarot, un cepja spoles.
Offline
Nello
02. Jan 2012, 19:49 #46

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Nu moins...taapat skaidriibas maz.. Vnk iesakiet vienkaarssaako variantu? Ja vnk saziimee vadus,nokniebj original sstekerus un esossos vadus pieliek citam pastuuzim?
Offline
autobusavaditajs
02. Jan 2012, 19:54 #47

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


02 Jan 2012, 19:49:17 Nello rakstīja:
Nu moins...taapat skaidriibas maz.. Vnk iesakiet vienkaarssaako variantu? Ja vnk saziimee vadus,nokniebj original sstekerus un esossos vadus pieliek citam pastuuzim?

ja gribi vislabak, tad pie originala stekera pieliec jebko (jaudigaku).
oem pastiprinatajam "izgreb dalju iekshu", tik atstaj to shemas dalju, kas pilda krosovera funkcijas un tieshi uz vinju padod siganlu no priekshas.

e34 pastuzim tas izdaram easy. jo reali ir ieksha divas mikrnes, kur katrai ir divi kanali, reali ir fiziski 4kanali, kas ar iebuveto krosoveru palidzibu tiek sadaliti vel uz vairakiem.
bet izmantojot manu risinajumu jau jaudigakais signals var tik sakrosets ar oem krosoveriem un tad jau var aizdomaties par jaudigaku skalrunju ielikshanu turpat oem vietas.
Offline
autobusavaditajs
02. Jan 2012, 19:59 #48

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


02 Jan 2012, 12:26:28 Jonjis rakstīja:
Driver putrojas...

neko neputrojos.
ja oem pastuzim ir kautkada ieejas jutiba un pie kautkada signala limenja ieeja jau tiek sasniegta max (bez kropja) jauda, tad nomainot galvu uz citu, jaudgaku, max jauda (bez kropja) no oem pastiprinataja nemainas, tiek sasniegta pie tada pasha limenja ieekas signala.

bet ja ar oem magji to max limeni var sasniegt pie (pienjemsim) 80% no iespejama galvas skaljuma, tad ar citu galvu tas jau tiks sasniegts pie 60, 60, 40% no sklajuma limenja.

un baro kaut ieksha no 1kW (ar mazu limeni) skanjas avota signalu, bet izeja dabusi tapat tikai tik, cik oem pastuza mikenes spej "iedot"
Offline
Jonjis
02. Jan 2012, 20:33 #49

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:

Vai tad ne? Lietotājs nikns, taču vēlējās izravēt OEM pastiprinātāju un tā vietā slēgt Sony.
Par kropļiem jau Tev ir taisnība, taču es nedomāju, ka viņš gribēja slēgt OEM+Aftermarket.

[ Šo ziņu laboja Jonjis, 02 Jan 2012, 20:33:42 ]



-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
autobusavaditajs
02. Jan 2012, 20:38 #50

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


02 Jan 2012, 20:33:24 Jonjis rakstīja:
Vai tad ne? Lietotājs nikns, taču vēlējās izravēt OEM pastiprinātāju un tā vietā slēgt Sony.
Par kropļiem jau Tev ir taisnība, taču es nedomāju, ka viņš gribēja slēgt OEM+Aftermarket.

nu es sasledzu aftermarekt galvu un dalju no oem pastuza (a daljas iekshu ta vairs nav) un rezultats bija

tak pilniga dirsa bus tikai ar aftermarektu un iznjemtu pastuzi, jo tad pastuza vieta bus tapat jaliek krosoveri vai ari nakies (kaa laukjim) uz katru no cetram (ari aftersales) tumbam savus vadus vllkt (a ko ar parejaam)
Offline
autobusavaditajs
13. Jan 2012, 21:44 #51

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


13 Jan 2012, 21:31:37 nikns rakstīja:

02 Jan 2012, 20:38:45 autobusavaditajs rakstīja:

02 Jan 2012, 20:33:24 Jonjis rakstīja:
Vai tad ne? Lietotājs nikns, taču vēlējās izravēt OEM pastiprinātāju un tā vietā slēgt Sony.
Par kropļiem jau Tev ir taisnība, taču es nedomāju, ka viņš gribēja slēgt OEM+Aftermarket.

nu es sasledzu aftermarekt galvu un dalju no oem pastuza (a daljas iekshu ta vairs nav) un rezultats bija
)
cik gribi par sadu pasakumu ?
cik tas ir efektigi ? vai tik sis tevis minetais variants nebus lauku variants ?

lauku variants bus, nokniebt oem pastuzim stepseljus un salaist visu pa taisno, vai ar parastiem leta gala krosoveriem.
saja varianta auto netiek izvarots un jebkura bridi var atgriezties pie oem varianata (pardodot auto)
...ja protams kads laukjis jau prieksa nav nokniebis stepseli
Offline
Nello
29. Jun 2014, 10:17 #52

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


13 Jan 2012, 21:44:43 autobusavaditajs rakstīja:

13 Jan 2012, 21:31:37 nikns rakstīja:

02 Jan 2012, 20:38:45 autobusavaditajs rakstīja:

02 Jan 2012, 20:33:24 Jonjis rakstīja:
Vai tad ne? Lietotājs nikns, taču vēlējās izravēt OEM pastiprinātāju un tā vietā slēgt Sony.
Par kropļiem jau Tev ir taisnība, taču es nedomāju, ka viņš gribēja slēgt OEM+Aftermarket.

nu es sasledzu aftermarekt galvu un dalju no oem pastuza (a daljas iekshu ta vairs nav) un rezultats bija
)
cik gribi par sadu pasakumu ?
cik tas ir efektigi ? vai tik sis tevis minetais variants nebus lauku variants ?

lauku variants bus, nokniebt oem pastuzim stepseljus un salaist visu pa taisno, vai ar parastiem leta gala krosoveriem.
saja varianta auto netiek izvarots un jebkura bridi var atgriezties pie oem varianata (pardodot auto)
...ja protams kads laukjis jau prieksa nav nokniebis stepseli


Ir kkas šai variantā pamainījies? Ir interese,šo sameistarot,tik pašam krāmēties rokas pa līku..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo