Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330xd problēma ar x

AutorsZiņojums
Mr-Scorpion
06. Nov 2008, 11:18 #21

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

protams, nepretendēju uz taisnību, taču vai tik tur nav tā situācija, ka tas Xdrive visu laiku spolējās un ņēmās tur, un šādos apstākļos viņš sakarst un "nogurst" un tāpēc čurpauzi viņš ir uzskatījis par aļa atpūtu ? es zinu, ka Toyota land cruiser 120 ir tāda fīča, ka viņam ieslēdzas kaut kas līdzīgs pārslodzes lampai panelī, pie kuras ir jāapstājas un bik jāatdzesē autiņš...

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Digital
06. Nov 2008, 12:08 #22

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

tad jau e30ix tur viss iesparda, tur nav neviena vada pie ix sisteemas
Offline
bulix
06. Nov 2008, 15:20 #23

Kopš: 05. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: xd

nez vai nav iespējams ietaisīt tādu "maģisko pogu"
kur elektronika saslēdz visu ko vien var saslēgt?
nu tad kad esi ieseedies līdz ausīm?!

Offline
DockuH
06. Nov 2008, 15:35 #24

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


06 Nov 2008, 10:20:37 walder rakstīja:
A4 atpūšas, vecajam 90-tajam bija normāla kvatra. Mūsdienās ar to eletroniku ir visu sačakarējuši


kadreiz man bija a90 2,3 quattro nekadu problemu ar kvatru nebij vel bija tada magiska podzinja ka diff(ja es nekljdos) kura piesledza visus ritenjus, cik es saprotu Xiem ar tadu pietruks
Offline
kuzmitch
06. Nov 2008, 15:49 #25

Kopš: 02. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 212

Braucu ar: pirkstu


06 Nov 2008, 15:35:49 DockuH rakstīja:

06 Nov 2008, 10:20:37 walder rakstīja:
A4 atpūšas, vecajam 90-tajam bija normāla kvatra. Mūsdienās ar to eletroniku ir visu sačakarējuši


kadreiz man bija a90 2,3 quattro nekadu problemu ar kvatru nebij vel bija tada magiska podzinja ka diff(ja es nekljdos) kura piesledza visus ritenjus, cik es saprotu Xiem ar tadu pietruks

taa podzinja sasleedza aizmugureejo tilta blokji i to liidz 30km/h tikai pavisam iistie Q beidzaas liidz ar kantaino typ85
Offline
Puce
06. Nov 2008, 16:00 #26

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Es ziemai speciāli pure quattro īstajā vārdā Syncro power nopirku. Pirmajos gados uz Pasatj vēl lika tādu pašu pilnpiedziņas sistēmu kā rAudi Typ85.
Ar izvelkama kloķīša palīdzibu piepalīdzot vakumam var saslēgt gan centrālo difu, gan pakaļējo. un kā par brīnumu viss vēl strādā.





-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
zaljsh
25. Nov 2008, 11:32 #27

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1271

Braucu ar: auto

tad priekshkam vajadziga vispar kvatra ja no taas realos dublju apstakljos nav nekadas jeegas? Gribat tiekt ka normala kvatra ir tikai vecajiem autinjiem un dzipiem?
Un ja pie vainas sudiga sakjere tad jau pakaljai ar nevajadzeja griezties ha ha jo tur tak ar slideeja un spoleeja bet nu ja nopietni tad ja visiem ritenjiem bija sudiga sakjere tad avajadzeja griezties visiem 4triem, nevis cesties jaudu parvadiit uz pakalju tik. Vai vispar bmw var jaudu sadaliit 0/100 attiecibaa?
Offline
miicha
25. Nov 2008, 12:21 #28

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu

Man ir raudi 200 TQ un nesen pamanīju vienu īpatnību, ka ne vajag nemaz saslēgt, lai saslēgtos visi ritenji, proti, bija drošinātājs izdedzis un qvatrai pakaljejais reduktors defaultā stāv sablokjeets un sausā laikā griezu saules neko nesasleedzot, pilnpiedziņa kļuva vulgāra!
Iesaku paekspermentēt ar drošinātāja izņemšanu atrodoties dubljos, varbūt tas maina piedziņas raksturu un kompja lēmumus.
Offline
S_2
25. Nov 2008, 12:50 #29

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 655

Braucu ar: Audi

protams, atrodoties dubļos eksperimentēšana ar drošinātājiem vienmēr palīdz
Visdrīzāk tam konkrētajam 200ajam aiz vecuma aizmugureejaa difera bloķēšanas vakuuma mehānisms nobeidzies un palicis sabloķētā stāvoklī.
Offline
Zarciniex
25. Nov 2008, 13:22 #30

Kopš: 13. Aug 2008

Ziņojumi: 682

Braucu ar: IS350 un IS300

Savaa laikaa bij rAudi V8 4,2 un kaa nekaa sanaaca iebraukt bedree tipa kanalizacijas vakam kkas lidzigs kaa rezultaataa griezaas tikai tas priekshejais rats kursh bij bedree,paareejie mjortva staav uz vietas. Bet visaa visumaa tika meginaats pa sniedzinju,grunteni Q stradaaja nevainojami. Kas taa bij par kuinju nezinu un ari neinteresejos.
Offline
Digital
25. Nov 2008, 13:32 #31

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

Taa ir ka jaunajiem taa kvatra labakaja gadijumaa strada pa diognaali, un blojee varbut tikai elektroniski pec kkada aprekjina, vai arii blokje tikai pa diognaali kaa vecajiem subaru!!

A audi to suuda vakuma sistemu vajag vnk nakuj un parbuvet uz elektropievadu, jo vinja tur chakaree tik praatu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo