Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 53 viesi un 40 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 USA spec + compressor?

AutorsZiņojums
Maxis
30. Oct 2008, 22:35 #41

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9891

Braucu ar: X3, Allroad

Shuhan, tad kompresoru vai turbo?
Cik esmu info ievācis, tad uzstādīt kompresoru, t.i. atrast gatavu kompresorkitu kaut vai no tā paša www.esstuning.com ir nesalīdiznāmi veiglāk nekā jāties ar turbīnas uzlikšanu
ok, no turbo, protams, būs lielāks efekts, bet ja to auto gribi arī izmantot ikdienā, tad domājams, labāk un lētāk būs likt kompresoru
btw, ja angļu valoda nav sveša, tad amerikāņu forumos var daudz infas atrast, jo tur proporicionāli ir vairāk e36 M3 USA useru, kuriem ir pieredze jaudas celšanā uz turbo/kompresora rēķina
Offline
GS
30. Oct 2008, 22:49 #42

Kopš: 13. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 46332

Braucu ar: eleven


30 Oct 2008, 22:35:46 Maxis rakstīja:
Shuhan, tad kompresoru vai turbo?
Cik esmu info ievācis, tad uzstādīt kompresoru, t.i. atrast gatavu kompresorkitu kaut vai no tā paša www.esstuning.com ir nesalīdiznāmi veiglāk nekā jāties ar turbīnas uzlikšanu
ok, no turbo, protams, būs lielāks efekts, bet ja to auto gribi arī izmantot ikdienā, tad domājams, labāk un lētāk būs likt kompresoru
btw, ja angļu valoda nav sveša, tad amerikāņu forumos var daudz infas atrast, jo tur proporicionāli ir vairāk e36 M3 USA useru, kuriem ir pieredze jaudas celšanā uz turbo/kompresora rēķina

1)Mulkibas
2)Mulkibas
3)Mulkibas


-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Offline
-ATAMAH-
30. Oct 2008, 22:52 #43

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


30 Oct 2008, 19:47:10 Shuhan rakstīja:
tā kā neviens nopietns pircējs uz manu m-ku nav pieteicies.tiek meklēts cilvēciņš ar bmw tetovējumu uz pleca ,jo cik man zināms viņs ir izbīdijis projektiņu m3 usa +kompresors.
un to parādijis auto ekzotikā

možet kāds zin cik izmaksā un kas ir jataisa lai veiksmīgi pabeigtu lidzīgu proiektu!!

Maksa doxuja! Kraj naudu! Sho cilveku zinu, ja vajag vinjas numurs tad raksti PM! Ja protams ir briivanauda kuru tu grib pateret!
Offline
-ATAMAH-
30. Oct 2008, 22:55 #44

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Bet kompressoru naj jeega likt, vinjsh naj nonemis to kompressoru un tagad jau uzlicis TURBO virsuu! :maac:
Offline
Maxis
30. Oct 2008, 23:20 #45

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9891

Braucu ar: X3, Allroad


30 Oct 2008, 22:49:22 GS rakstīja:

30 Oct 2008, 22:35:46 Maxis rakstīja:
Shuhan, tad kompresoru vai turbo?
Cik esmu info ievācis, tad uzstādīt kompresoru, t.i. atrast gatavu kompresorkitu kaut vai no tā paša www.esstuning.com ir nesalīdiznāmi veiglāk nekā jāties ar turbīnas uzlikšanu
ok, no turbo, protams, būs lielāks efekts, bet ja to auto gribi arī izmantot ikdienā, tad domājams, labāk un lētāk būs likt kompresoru
btw, ja angļu valoda nav sveša, tad amerikāņu forumos var daudz infas atrast, jo tur proporicionāli ir vairāk e36 M3 USA useru, kuriem ir pieredze jaudas celšanā uz turbo/kompresora rēķina

1)Mulkibas
2)Mulkibas
3)Mulkibas



Varēji jau nu gan labāk nerkastīt 3x vienu un to pašu, bet tā vietā vismaz kādu argumentu uzrakstīt
par 1. piekrītu, apskatijos, jā, izrādās esstunings ar pag. gs. automašīnu kopresorizēšanu nenodarbojas.
Offline
GS
30. Oct 2008, 23:24 #46

Kopš: 13. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 46332

Braucu ar: eleven


30 Oct 2008, 23:20:15 Maxis rakstīja:
Varēji jau nu gan labāk nerkastīt 3x vienu un to pašu, bet tā vietā vismaz kādu argumentu uzrakstīt
par 1. piekrītu, apskatijos, jā, izrādās esstunings ar pag. gs. automašīnu kopresorizēšanu nenodarbojas.


Slinkums gari rakstit

1)Uzstadit tikpat sarezgiti ka turbo
2)Gatavi piedavajas ari turbo kiti
3)Kompresori ir loti neefektivi un pasi pa sevim norij 40% jaudas
4)Pie vienadiem ZS kompresors bus daudz "kaitigaks motoram"
5)Paterins kosmisks jo vel jabaro pats kompresors.

vel varetu uzskaitit bet tas taa +-

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Offline
GS
30. Oct 2008, 23:26 #47

Kopš: 13. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 46332

Braucu ar: eleven

btw uzstadit pat domaju ir gruutak

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Offline
Maxis
30. Oct 2008, 23:44 #48

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9891

Braucu ar: X3, Allroad

tas domāts konkrēti par e36 vai BMW vispār?
es gan nepretendēju uz vispārējo patiesību, bet kad nedaudz papētiju šo tēmu attiecībā uz savu auto, tad no ārvalstu (pamatā jau USA, jo tur ir visvairāk info man viegli saprotamā valodā) forumiem izdarīju augstāk minētos secinājumus.
tur bija vairāki auto, kuri reāli tiek izmantoti ikdienā un nekādi defekti netika novēroti. Bija arī shēmas kā šos bolt-on esstuning kitus "uninstalēt" uz auto. Ok, dabās tas viss noteikti neizsktītos tik easy, bet pēc bildēm viss bija skaisti.
par degvielas patēriņu... Nu skaidrs, ka pieaug, bet tur tas pieaugums nebija tik dramatisks, es pat teiktu, ka visai minimāls
ok, skaidrs, ka kompresori ir stipri vien neefektīvāki, bet ceļoti jaudu saprātīgās, ikdienā pielietojamās robežās turr viss izsktijās samērā ok priekš ieguldītās naudas...
Pāris linki, moš kādam noder:

my330i.com


esstuninga 330i piedavajums

šeit jaudas stenda izdruka

Offline
GintsK
30. Oct 2008, 23:47 #49

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 686

Braucu ar:

Uzstaadiit toch nav viegli! Ja nu tilpuma kompresors ar kaartiigu atslogoshanas sisteemu. Maxim bija centrabeedzes. Nebija kits. Vissa banduura tika taisiita no 0. Maaciiba - centrabeedzes likt nevajag!
Mees reekjinaajaam, vinjsh eeda kaadus ~20kW pie max apgriezieniem - nekas tragjisks.
Droshi, ka jaudiigaaki kompresori noeed vairaak jaudas, bet vairaak arii dod. Citaadi jau V8 nebuutu tik populaari. Man personiigi liekas, ka turbineeshana ir nesaapiigaaka.
Maxim ir maajas lapa:
www.Maxpower.lv
Offline
DoubleD
30. Oct 2008, 23:48 #50

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50124

Braucu ar: HH-325

Maksis pateica "nu i nahuj to kompresoru"

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
GS
30. Oct 2008, 23:50 #51

Kopš: 13. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 46332

Braucu ar: eleven

Maxis turbo ir daudz labaks/efektivaks/primitivaks un visadi savadak labaks ! Kompresoram NAV NEVIENA PLUSA !
Un tas 100zs pieaugums salidzinot ar cenu ir diezgan smiekligi

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Offline
-ATAMAH-
30. Oct 2008, 23:51 #52

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


30 Oct 2008, 23:48:19 DoubleD rakstīja:
Maksis pateica "nu i nahuj to kompresoru"

Pareizi pateica!
Offline
Green
30. Oct 2008, 23:55 #53

Kopš: 16. Aug 2002

No: Varakļāni

Ziņojumi: 6088

Braucu ar: Titāna celi!


30 Oct 2008, 23:51:10 -ATAMAH- rakstīja:

30 Oct 2008, 23:48:19 DoubleD rakstīja:
Maksis pateica "nu i nahuj to kompresoru"

Pareizi pateica!






kau gan skatotiem kam kompresoru likt
behai
jaa nu i nahuj
USA autinjiem
Labaakais ko likt


-----------------



I.b.z. Un P.k.s......
C Edžulis.
Offline
Maxis
31. Oct 2008, 00:07 #54

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9891

Braucu ar: X3, Allroad

Nu redz, diskusija izvērtās, es kaut kā visu laiku uzskatīju, ka turbo+BMW tā īsti nav savienojams, bet kopresori tam ir daudz vairāk piemēroti, bet izrādās, ka viss ir pretēji
Offline
GintsK
31. Oct 2008, 00:15 #55

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 686

Braucu ar:

Roots tipa kompresora pluss ir puutiens jebkuros Rpm. Un nav laga.
Ar turbiinu var nosegt mazaaku diapazonu.

[ Šo ziņu laboja GintsK, 31 Oct 2008, 00:15:46 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips