Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Mazda RX8

AutorsZiņojums
barracuda
23. Oct 2008, 13:29 #61

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


23 Oct 2008, 13:23:59 Bute rakstīja:
stulbeni, laikam Grindex reklaamu par zvirbuli un eergli esi aizmirsis


Ā ! tu ķip ērglis !. karoch kārtējais bezjēdzīgais topiks ar pliku diršanu ! .
Offline
lawww
23. Oct 2008, 13:34 #62

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: BMW e38 740i, BMW e36 325i

a kas ar supraam? :O
Offline
walder
23. Oct 2008, 13:43 #63

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8528

Braucu ar: 7 seat MPV


23 Oct 2008, 13:17:42 Andris_323i rakstīja:
WTF kas irClarksons

Offline
barracuda
23. Oct 2008, 13:45 #64

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


23 Oct 2008, 13:34:10 lawww rakstīja:
a kas ar supraam? :O


kāds tai plastmasas govij sakars ar maziem, ņipriem, sportiskiem auto ?
Offline
Tune-L
23. Oct 2008, 13:46 #65

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20270

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


23 Oct 2008, 13:17:42 Andris_323i rakstīja:
WTF kas irClarksons


Powera regjistreetais lietotaajs no Jupatovkas, kas pie Reezeknes

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Bimmer
23. Oct 2008, 13:51 #66

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24377

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

RX8 ir jāaizmirst jau startā, jo tas auto rij nemērā un neiet ne skujas! Plus jau minētās iespējamo remontu izmaksas.

Ja interesē sportiska japāņu kupeja, tad šajā gadījumā vislabākā izvēle būs Nissan 350Z.
Offline
Sebs
23. Oct 2008, 13:55 #67

Kopš: 30. Jul 2002

Ziņojumi: 1320

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu


23 Oct 2008, 09:56:11 tuciz rakstīja:

23 Oct 2008, 09:25:04 tors rakstīja:
Hi!!!

Ir vēlme iegādāties Mazda RX8, bet info par šo auto ir skopa. Palasot ārzemju forumos, esmu secinājis, ka šis auto ir visnotaļ apetelīgs (daži min pat līdz 20L patēriņu), kā arī, ja rotor engine nojūk, jāliek hipoteka uz sev piederušajiem īpašumiem. Un motora resurss ir 100 000 līdz pat 300 000 tksts.
Mīļie Mazdas RX8 īpašnieki, lūdzu padalieties pieredzē ar šo "pelēko kardinālu" (lūdzu neatsaukties tiem, kas pašlaik šo auto tirgo )


pajauta userim - sebs ! vinjam vajadzetu kko zinat vairak!

Šis auto ir domāts braukt, braukt un vēlreiz braukt, ja ar to auto pārvietosies ziemā, vai pat vasarā pie režīma darbs-mājas-darbs tad viss būs slikti. Ir cilvēki kas triec šo auto tikai pa trasi pie augstām darba temperatūrām un viņiem šis auto iet bez problēmām pat pēc 200 000 km. Nu nemīl šie auto mitrumu, aukstumu un zemus apgriezienus.
Offline
barracuda
23. Oct 2008, 13:55 #68

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


23 Oct 2008, 13:51:16 Bimmer rakstīja:
RX8 ir jāaizmirst jau startā, jo tas auto rij nemērā un neiet ne skujas! Plus jau minētās iespējamo remontu izmaksas.

Ja interesē sportiska japāņu kupeja, tad šajā gadījumā vislabākā izvēle būs Nissan 350Z.



nēēē !!! honda s2000
Offline
Bimmer
23. Oct 2008, 13:58 #69

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24377

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

S2000 arī nav slikts variants, bet tas jau morāli novecojis, manuprāt, uz RX8 un 350Z fona
Offline
Sebs
23. Oct 2008, 14:00 #70

Kopš: 30. Jul 2002

Ziņojumi: 1320

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Par S2000 runājot- auto labs, bet neieteiktu ņemt šo auto dēļ kārbas kuras neprecīzās darbības rezultātā nokūpina dzinējus. Gan jau kāds Bensonnieks var padalīties briesmustāstos
P.S. Manuprāt zelta vidusceļš ir Z350.

[ Šo ziņu laboja Sebs, 23 Oct 2008, 14:01:46 ]

Offline
barracuda
23. Oct 2008, 14:02 #71

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


23 Oct 2008, 13:58:28 Bimmer rakstīja:
S2000 arī nav slikts variants, bet tas jau morāli novecojis, manuprāt, uz RX8 un 350Z fona


nu atjaunots tas modelis nav tas toch. toties izskatās pietiekoši efektīvi vienalga, jo ikdienā ļõõti reti tādu var ieraudzīt. ja grib mīkstāku auto ar kuru var arī pa ziemu droši braukt, tad jā tas renault 350z nissan derēs
Offline
barracuda
23. Oct 2008, 14:17 #72

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

un vispār nissans ir smags auto maksā vidēji kādus 12k ls . pa to naudu sanāk M5 . cilvēks it kā teicās kaut ko uz 10k eiro budžetu .
Offline
tors
23. Oct 2008, 14:28 #73

Kopš: 22. Oct 2008

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


23 Oct 2008, 13:55:12 Sebs rakstīja:

23 Oct 2008, 09:56:11 tuciz rakstīja:

23 Oct 2008, 09:25:04 tors rakstīja:
Hi!!!

Ir vēlme iegādāties Mazda RX8, bet info par šo auto ir skopa. Palasot ārzemju forumos, esmu secinājis, ka šis auto ir visnotaļ apetelīgs (daži min pat līdz 20L patēriņu), kā arī, ja rotor engine nojūk, jāliek hipoteka uz sev piederušajiem īpašumiem. Un motora resurss ir 100 000 līdz pat 300 000 tksts.
Mīļie Mazdas RX8 īpašnieki, lūdzu padalieties pieredzē ar šo "pelēko kardinālu" (lūdzu neatsaukties tiem, kas pašlaik šo auto tirgo )


pajauta userim - sebs ! vinjam vajadzetu kko zinat vairak!

Šis auto ir domāts braukt, braukt un vēlreiz braukt, ja ar to auto pārvietosies ziemā, vai pat vasarā pie režīma darbs-mājas-darbs tad viss būs slikti. Ir cilvēki kas triec šo auto tikai pa trasi pie augstām darba temperatūrām un viņiem šis auto iet bez problēmām pat pēc 200 000 km. Nu nemīl šie auto mitrumu, aukstumu un zemus apgriezienus.


respektīvi, es auto izmantoju kā "brīvdienu mašīnu" vai arī d-dienās aizbraukt līdz rimčikam, jo darbs-mājas ir uz vienas ielas Ņemot vērā, ka ar šo auto lielus riņķus negriezīšu, vabūt nebūs nemaz tik traki....šaize, baigā dilemma ar to mazdiņu - līdzīgi kā ar skaistām blondīnēm Latvijā - apburošas, bet baigās maitas
Offline
kamikadzemk
23. Oct 2008, 14:37 #74

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:


23 Oct 2008, 14:28:19 tors rakstīja:


respektīvi, es auto izmantoju kā "brīvdienu mašīnu" vai arī d-dienās aizbraukt līdz rimčikam, jo darbs-mājas ir uz vienas ielas Ņemot vērā, ka ar šo auto lielus riņķus negriezīšu, vabūt nebūs nemaz tik traki....šaize, baigā dilemma ar to mazdiņu - līdzīgi kā ar skaistām blondīnēm Latvijā - apburošas, bet baigās maitas

Nepareizaas blondiines paziisti

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Pauliic
23. Oct 2008, 14:44 #75

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8768

Braucu ar: 10, 101


23 Oct 2008, 13:46:08 Tune-L rakstīja:

23 Oct 2008, 13:17:42 Andris_323i rakstīja:
WTF kas irClarksons


Powera regjistreetais lietotaajs no Jupatovkas, kas pie Reezeknes


draugos ieraksti Džeremijs Klarksons

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
viesulis
23. Oct 2008, 14:45 #76

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Neperc man NFS Carbon tiesi spelejot ar RX8 uzkaras!
Offline
Sebs
23. Oct 2008, 15:18 #77

Kopš: 30. Jul 2002

Ziņojumi: 1320

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu


23 Oct 2008, 14:28:19 tors rakstīja:

23 Oct 2008, 13:55:12 Sebs rakstīja:

23 Oct 2008, 09:56:11 tuciz rakstīja:

23 Oct 2008, 09:25:04 tors rakstīja:
Hi!!!

Ir vēlme iegādāties Mazda RX8, bet info par šo auto ir skopa. Palasot ārzemju forumos, esmu secinājis, ka šis auto ir visnotaļ apetelīgs (daži min pat līdz 20L patēriņu), kā arī, ja rotor engine nojūk, jāliek hipoteka uz sev piederušajiem īpašumiem. Un motora resurss ir 100 000 līdz pat 300 000 tksts.
Mīļie Mazdas RX8 īpašnieki, lūdzu padalieties pieredzē ar šo "pelēko kardinālu" (lūdzu neatsaukties tiem, kas pašlaik šo auto tirgo )


pajauta userim - sebs ! vinjam vajadzetu kko zinat vairak!

Šis auto ir domāts braukt, braukt un vēlreiz braukt, ja ar to auto pārvietosies ziemā, vai pat vasarā pie režīma darbs-mājas-darbs tad viss būs slikti. Ir cilvēki kas triec šo auto tikai pa trasi pie augstām darba temperatūrām un viņiem šis auto iet bez problēmām pat pēc 200 000 km. Nu nemīl šie auto mitrumu, aukstumu un zemus apgriezienus.


respektīvi, es auto izmantoju kā "brīvdienu mašīnu" vai arī d-dienās aizbraukt līdz rimčikam, jo darbs-mājas ir uz vienas ielas Ņemot vērā, ka ar šo auto lielus riņķus negriezīšu, vabūt nebūs nemaz tik traki....šaize, baigā dilemma ar to mazdiņu - līdzīgi kā ar skaistām blondīnēm Latvijā - apburošas, bet baigās maitas

Ziemā labāk šo auto neexpluatēt vispār, nepatīk tam rotoram zemas gaisa un arī darba temperatūras. Vasarā vēl tas rotors tev piedos īsus izbraucienus.

[ Šo ziņu laboja Sebs, 23 Oct 2008, 15:19:38 ]

Offline
tors
23. Oct 2008, 15:29 #78

Kopš: 22. Oct 2008

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


23 Oct 2008, 14:45:18 viesulis rakstīja:
Neperc man NFS Carbon tiesi spelejot ar RX8 uzkaras!


labs...
Offline
edzulis
23. Oct 2008, 15:31 #79

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


23 Oct 2008, 12:39:18 moro rakstīja:
latvija, protams, ir bagataaka valsts pasaulee, un viss kas zem m3 par sporta auto neskaitas. bet citas ne tik attistiitas valstiis, kaa UK un US, civic type r tiek uzskatiits par performance auto


FWD šrots ar 2.0 atmosfērisko ir afigennākais performance. KAd viņš brauc, viņu dzird jau pa gabalu
Offline
edzulis
23. Oct 2008, 15:33 #80

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

S2000 un 350Z vispār neskaitu pie normāliem auto, jo tie ir divvietīgi. Teiksim, ja gribu apsēdināt bērnu aizmugurē tad skuju. Nu i nah. Ar M3 vēl 2006 gadā stiepām pa Ventspils šoseju 4tā vai 5atā uz 270
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo