Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto aizsardzība, apdrošināšana

Tēma: Attālināta dzinēja palaišana

AutorsZiņojums
PASSATizhi
04. Dec 2010, 11:52 #81

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ellju sidiit vispaar nevar stipri. iebuvejaie eljas siditaji ir ljoti mazjaudiigi, jo pie lokalas uzsildes ellja bojajas. un tie silditaji nav domati lai uzsildiitu dzineju, bet lai ellja buutu lietojama, un viegli tiktu cauri kanaliem. muusu grados to nevajag. nav mums TIK auksti. skandinavi, un es silda dzeses shkidrumu, kas ir efektivaak. un salonu ar elektrisko fenu. man vienam auto ir gan autostarts, gan elektro silditajs. eletro izmantoju majaas. auto startu arpus majaam. tas viss ir ertaak, letaak un droshaam par webastaam.
Offline
Driver
04. Dec 2010, 11:54 #82

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Dec 2010, 11:48:34 Sancix rakstīja:

04 Dec 2010, 11:45:43 Driver rakstīja:
neizradi savu stulbumu.
ellas sildishana nekadi neietekme to cik atri uzsilst motors, ja protams necinies par sekundem, nevis minutem

nezkapec razotaji tad netaisa jau no rupnicas "dakshu"

Man liekas ka normālā skandināvu sistēmā tiek sildīts arī dzesēšanas šķidrums
viņiem ziemas bargākas, tāpēc arī piekopj to lietu.
un webasto viņiem arī ir cieņā

pie mums nav tik bargas ziemas. un webasto sedina akji, ne vienmer bus kur iespraust dakshu, bet attalinatu palaishanu var saprogrammet, ka ik pec pusotras stundas auto pielec uz 10min, tad ari meza vidu ella nepaliks par ziedi un dzeses skidrums par zeleju...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
andzix
04. Dec 2010, 11:59 #83

Kopš: 13. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 318

Braucu ar: Individual


04 Dec 2010, 11:54:04 Driver rakstīja:

04 Dec 2010, 11:48:34 Sancix rakstīja:

04 Dec 2010, 11:45:43 Driver rakstīja:
neizradi savu stulbumu.
ellas sildishana nekadi neietekme to cik atri uzsilst motors, ja protams necinies par sekundem, nevis minutem

nezkapec razotaji tad netaisa jau no rupnicas "dakshu"

Man liekas ka normālā skandināvu sistēmā tiek sildīts arī dzesēšanas šķidrums
viņiem ziemas bargākas, tāpēc arī piekopj to lietu.
un webasto viņiem arī ir cieņā

pie mums nav tik bargas ziemas. un webasto sedina akji, ne vienmer bus kur iespraust dakshu, bet attalinatu palaishanu var saprogrammet, ka ik pec pusotras stundas auto pielec uz 10min, tad ari meza vidu ella nepaliks par ziedi un dzeses skidrums par zeleju...

aizvakar tiku pie jaunām kvēlsvecēm, tā ka man neko vairāk nevajag.. sēdeklis arī ātri uzsilst
Offline
nagla
26. Dec 2010, 14:41 #84

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


04 Dec 2010, 11:24:15 Driver rakstīja:
kas par dirshanu, ka domatas tikai automatiem!
normalam sigam ir pat programmejama funkcija "neitrala kontrole"

un tas, ka auto ir nospert vieglak, ja ir tada fiicha ari ir principa dirshana, jo kaa tiko auto durvis tiek atvertas, taa motors noslapst un siga sak baurot un aizdzinejam bus po vai lauzt kopa sledzeni/kontaktu grupu, vai meklet kur siga un tur autostarta vadus bakstit.
pastasti sikak! tipa japielaiz jaieliek neitrala jaizkapj jaizsledz,un tad tikai var pielaist? jeb kautkas cits vel?
Offline
nagla
26. Dec 2010, 14:47 #85

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


04 Dec 2010, 11:24:15 Driver rakstīja:
kas par dirshanu, ka domatas tikai automatiem!
normalam sigam ir pat programmejama funkcija "neitrala kontrole"

un tas, ka auto ir nospert vieglak, ja ir tada fiicha ari ir principa dirshana, jo kaa tiko auto durvis tiek atvertas, taa motors noslapst un siga sak baurot un aizdzinejam bus po vai lauzt kopa sledzeni/kontaktu grupu, vai meklet kur siga un tur autostarta vadus bakstit.
nu logu var izsist,bet ari piespiezhot bremzes motors tiek noslapets tatad teoretiski izsitot logu un braucot bez bremzem un izlauzhot sturi var kadu gabalu pabraukt kamer taimeris izteces! aizmirsu vai roceni atlaizhot ari nevaidzeja slapt nost? tas jau katrai sigai varetu but savadak!
Offline
dzejnieks
26. Dec 2010, 15:00 #86

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)

Cik cilvēki ir palikuši slinki..
Sūds ar pielaišanu, galvenais vajag tādu funkciju, kas mašīnu notīra no sniega un nones mantas no 5 stāva un saliek man bagažniekā..
Offline
nagla
26. Dec 2010, 15:10 #87

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


26 Dec 2010, 15:00:10 dzejnieks rakstīja:
Cik cilvēki ir palikuši slinki..
Sūds ar pielaišanu, galvenais vajag tādu funkciju, kas mašīnu notīra no sniega un nones mantas no 5 stāva un saliek man bagažniekā..


simtlatnieks?
Offline
Driver
26. Dec 2010, 15:23 #88

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nagla, tu nepaspesi iekapt taja drota, kad vinjs jau noslaps
un ir varianti gan ar roceni/noslapshanu pec durvju aizvershsnas, nevis off pec atalegas izvilkshanas,
gan sigas ar iebuvetu akselometru (nejauc ar sitienu), tur siga sapratis, ka nav labi tikai meginot startet auto un izkustesies max 20cm

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nagla
26. Dec 2010, 16:41 #89

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


26 Dec 2010, 15:23:00 Driver rakstīja:
Nagla, tu nepaspesi iekapt taja drota, kad vinjs jau noslaps
un ir varianti gan ar roceni/noslapshanu pec durvju aizvershsnas, nevis off pec atalegas izvilkshanas,
gan sigas ar iebuvetu akselometru (nejauc ar sitienu), tur siga sapratis, ka nav labi tikai meginot startet auto un izkustesies max 20cm
skaidrs,es ta iedomajos vel jau varetu merit rpm ka pacelas virs kasdi 800-900 ta noslapst,bet tadas iespejas laikam nav nevienai sigai vel uzlikt sledziti panelim,ja rauj nost izshauj piparus

[ Šo ziņu laboja nagla, 26 Dec 2010, 16:48:44 ]

Offline
Driver
26. Dec 2010, 16:44 #90

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Dec 2010, 16:41:54 nagla rakstīja:

26 Dec 2010, 15:23:00 Driver rakstīja:
Nagla, tu nepaspesi iekapt taja drota, kad vinjs jau noslaps
un ir varianti gan ar roceni/noslapshanu pec durvju aizvershsnas, nevis off pec atalegas izvilkshanas,
gan sigas ar iebuvetu akselometru (nejauc ar sitienu), tur siga sapratis, ka nav labi tikai meginot startet auto un izkustesies max 20cm
skaidrs,es ta iedomajos vel jau varetu merit rpm ka pacelas virs kasdi 800-900 ta noslapst,bet tadas iespejas laikam nav nevienai sigai vel uzlikt sledziti panelim,ja rauj nost izshauj piparus

nee, nemaz nav sigu ar rpm kontroli

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nagla
26. Dec 2010, 16:49 #91

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

e davaj kads paliekat bmw zem spogula patronu ar pipariem,ble butu labais,urla nonem spoguli un ieshauj piparus seja ,ja vel kads mobilais reportieris to nofilmetu,vai rengers un ieliktu neta buto riktigs LOL tik vaig tadu patrunu kas aktivejama ar elektribu!
Offline
andzix
26. Dec 2010, 16:51 #92

Kopš: 13. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 318

Braucu ar: Individual


26 Dec 2010, 16:49:07 nagla rakstīja:
e davaj kads paliekat bmw zem spogula patronu ar pipariem,ble butu labais,urla nonem spoguli un ieshauj piparus seja ,ja vel kads mobilais reportieris to nofilmetu,vai rengers un ieliktu neta buto riktigs LOL tik vaig tadu patrunu kas aktivejama ar elektribu!

jāietaisa spogulī airbags ar kkādu lipīgu gļotu ieziests.
Offline
Driver
26. Dec 2010, 16:52 #93

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Dec 2010, 16:49:07 nagla rakstīja:
e davaj kads paliekat bmw zem spogula patronu ar pipariem,ble butu labais,urla nonem spoguli un ieshauj piparus seja ,ja vel kads mobilais reportieris to nofilmetu,vai rengers un ieliktu neta buto riktigs LOL tik vaig tadu patrunu kas aktivejama ar elektribu!

samekle no sakuma galus sunju patversmee, savadak saplisushus urlas, kas metasies pie auto nebus kur likt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lafter
26. Dec 2010, 16:55 #94

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26980

Braucu ar: wv


04 Dec 2010, 11:45:43 Driver rakstīja:
neizradi savu stulbumu.
ellas sildishana nekadi neietekme to cik atri uzsilst motors, ja protams necinies par sekundem, nevis minutem

nezkapec razotaji tad netaisa jau no rupnicas "dakshu"

nu gan driver bik ieravi zarā
man ir tā huinja un ja -30 no rīta knapi motoru griež,
nekādu taimeri nevajag piemet vakarā pie 220 un no rīta lec ka puķe un var teikt momentali sāk nākt remdens gaiss pa pečku ārā
un no rūpnīcas jau skandināvijā-vismaz te norway ir daudz automašīnām jau standartā daksa, iepriekšējam auto bez izbaudīju , ka ir kad motors iet pa sauso jo eļļa sasalusi.
gribi saderēt, atmaksā ceļu aizmaukšu uz lv ar auto noturēsim 2 dienas ārā pie toka un tad vari piestartēt un pārliecināties
šoreiz gan nestrīdies-tev nav taisnība

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
nagla
26. Dec 2010, 16:59 #95

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


26 Dec 2010, 16:51:37 andzix rakstīja:

26 Dec 2010, 16:49:07 nagla rakstīja:
e davaj kads paliekat bmw zem spogula patronu ar pipariem,ble butu labais,urla nonem spoguli un ieshauj piparus seja ,ja vel kads mobilais reportieris to nofilmetu,vai rengers un ieliktu neta buto riktigs LOL tik vaig tadu patrunu kas aktivejama ar elektribu!

jāietaisa spogulī airbags ar kkādu lipīgu gļotu ieziests.
ne airgags labak deretu zem bencha,un ja kads zagtu,tad butu ka tai video kur gheki koz servissa un viens apsedas uz airbaga! velams gan pirms tam lai aktivizejas luka! lai nav mentiem jaskaidro ko tava mashina dara beigts urla!

[ Šo ziņu laboja nagla, 26 Dec 2010, 17:02:45 ]

Offline
andzix
26. Dec 2010, 17:05 #96

Kopš: 13. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 318

Braucu ar: Individual


26 Dec 2010, 16:55:48 Lafter rakstīja:

04 Dec 2010, 11:45:43 Driver rakstīja:
neizradi savu stulbumu.
ellas sildishana nekadi neietekme to cik atri uzsilst motors, ja protams necinies par sekundem, nevis minutem

nezkapec razotaji tad netaisa jau no rupnicas "dakshu"

nu gan driver bik ieravi zarā
man ir tā huinja un ja -30 no rīta knapi motoru griež,
nekādu taimeri nevajag piemet vakarā pie 220 un no rīta lec ka puķe un var teikt momentali sāk nākt remdens gaiss pa pečku ārā
un no rūpnīcas jau skandināvijā-vismaz te norway ir daudz automašīnām jau standartā daksa, iepriekšējam auto bez izbaudīju , ka ir kad motors iet pa sauso jo eļļa sasalusi.
gribi saderēt, atmaksā ceļu aizmaukšu uz lv ar auto noturēsim 2 dienas ārā pie toka un tad vari piestartēt un pārliecināties
šoreiz gan nestrīdies-tev nav taisnība

Offline
Driver
26. Dec 2010, 17:10 #97

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

stridesimies gan

saksim visu pa punktiem!

kapec auto nelec vai slikti griez?

jo:
1. ellja dzineja ir loti bieza;
2. delj taa stravas paterinjs starterim ir ;
3. akjis ir "sasalis";
4. lidzarto tas paterinjs vinam ir , ko vinjs vairs nespej nodrosinat.

ko darit, lai taa nebutu?

1. ieliet konkretam auto un konkretajai klimata joslai piemerotu motorllju (par elljam soreiz nerunasim);
2. uzlikt akji, kas pilniba pec visiem parametriem atbilst razotaja prasibam un spej nodrosinat max stravu pie tik skarbiem apstakljiem;
3. noverst visus auto defektus, tai skaita "sikumus", kuriem pie tadiem apstakliem ir paliela nozime.

ko tieshi dara taa "daksha" (spraudnis, ko ielikt 220V rozete)?
es pienjemu, ka "laba daksha":
1. silda dzeses skidrumu/ellju
2. silda salonu
3. ar meerenu stravu "uztur" akji vienmer max gatavu startam (ladejot akb, tas silst un tas ari nak par labu liela sala)

tas viss nozime, ka ar dakshu un pasudigu akji ari megasala vares palaist drotu, jo gan griezt bus vieglak, gan starvu ris krietni mazak no AKB, gan akjis nebus "sasalis" un max parslogots > taa daksa nav nekads sliktums, bet pilniga kartiba esosham auto lidz -25gradiem noteikti ir japielec bez paligiericem un problemam.

morale daksha ir laba, bet bez vinjas var ari iztikt, bet labak, ja vinja tomer ir.

p.s. pasham ir bijis taa, ka pie -10 ella (ieliec suuc un zem min) ir sasalusi

[ Šo ziņu laboja Driver, 26 Dec 2010, 17:13:00 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lafter
26. Dec 2010, 17:14 #98

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26980

Braucu ar: wv

2 punktos atkal ieravi zarā, tagad nav īpaša laika -vēlāk parunāsim, bet no tā tāpat nebūs jēgas kā teicu
tev tomēr bišķin čivina
tev ir tav viedoklis un tavs viedoklis-to jau powerā zin vissi

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
Driver
26. Dec 2010, 17:19 #99

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Dec 2010, 17:14:35 Lafter rakstīja:
2 punktos atkal ieravi zarā, tagad nav īpaša laika -vēlāk parunāsim, bet no tā tāpat nebūs jēgas kā teicu
tev tomēr bišķin čivina
tev ir tav viedoklis un tavs viedoklis-to jau powerā zin vissi

pasaki, kuros punktos ieravu zaraa un liec prieksha realus faktus ar tehnisku skaidrojumu, nevis man liekas vai kads teica.

tad ari piekritishu ka esmu ieravis zara

ir laists ari vaz2101 pie -27C un bez paligiericem un problemam, citiem veci dizelji zem -3 jau nelec

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
australia
13. Jan 2011, 17:07 #100

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

Aizdomājos par 'labā gala' siģenēm. Vai tiešām viņi jau neizmanto savu iebūvēto līmeņrādi/akselometru, lai atceltu dzinēja palaišanu, ja nu tiešām nav nostrādājusi kāda no aizsardzības metodēm?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo