Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Auto no Anglijas (stūres maiņa)

AutorsZiņojums
Dzvile
15. Jan 2011, 00:41 #141

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Parlikt stuuri gan jau var un arii kvalitatiivi.Bet nu ne jau pa 1500 shitiem auto.Pa tadu naudu Tev Kolja pat neparliks sturi uz e65
Ja ja taa gribi,varbut no sakuma atrod cik maksaa visas detalas ko Tev vajadzes.Un + samaksa par darbu.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Mahars
15. Jan 2011, 00:44 #142

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


15 Jan 2011, 00:40:27 PowerBMW rakstīja:
pats grutakais taja procesaa
Tieši šitais ir pats galvenais visā pārbūvē un neticu ka to visu kāds (izņemot rūpnīcu) kvalitativi saliks. Man bija anglis ar pārliktu stūri-otreiz tādu prieku negribētu nekad!
Offline
Dzvile
15. Jan 2011, 00:47 #143

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


15 Jan 2011, 00:44:40 Mahars rakstīja:

15 Jan 2011, 00:40:27 PowerBMW rakstīja:
[IMG]http://content9-foto.inbox.lv/albums151231448/e...9/vadi.sized.jpg pats grutakais taja procesaa
Tieši šitais ir pats galvenais visā pārbūvē un neticu ka to visu kāds (izņemot rūpnīcu) kvalitativi saliks. Man bija anglis ar pārliktu stūri-otreiz tādu prieku negribētu nekad!

Neesi vienkarshi labu autoelektriki saticis
Bet nu pa taam naudam ko runaa te-tas ir nereali.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Andzzeys
15. Jan 2011, 00:59 #144

Kopš: 14. Jan 2011

Ziņojumi: 11

Braucu ar: 320D Touring

Iemetīs kāds labu sludinājumu no Vācijas? Godīgi, auto pirkšu ne ātrāk kā pēc gada, bet intereses pēc labprāt paskatos, ko tirgū piedāvā!

Principā jau interesē 530 vai 730 no 2005. gada... tad laikam arī 730 ir pie feislifta ticis! Un gribu ar gaišu salonu - tikai un vienīgi!

Maksātu jau ar visus 2000 Ls, ja salīdzinoši lēti auto pašu dabūtu (summā auto + pārbūve zem 9500 Ls izlīstu) + būtu vairāk kā drošs, ka meistari savu darbu prot! Bet pa lielam riskanti, saprotu!

[ Šo ziņu laboja Andzzeys, 15 Jan 2011, 01:00:36 ]

Offline
Dzvile
15. Jan 2011, 01:02 #145

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Nu tad pabeidz skolu un peec gada arii pajautaa.

Ja nopietni,tad pa gadu cenas var mainiities-to vismaz esi pamaniijis

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
PowerBMW
15. Jan 2011, 01:05 #146

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


15 Jan 2011, 00:47:38 Dzvile rakstīja:

15 Jan 2011, 00:44:40 Mahars rakstīja:

15 Jan 2011, 00:40:27 PowerBMW rakstīja:
[IMG]http://content9-foto.inbox.lv/albums151231448/e...9/vadi.sized.jpg pats grutakais taja procesaa
Tieši šitais ir pats galvenais visā pārbūvē un neticu ka to visu kāds (izņemot rūpnīcu) kvalitativi saliks. Man bija anglis ar pārliktu stūri-otreiz tādu prieku negribētu nekad!

Neesi vienkarshi labu autoelektriki saticis
Bet nu pa taam naudam ko runaa te-tas ir nereali.
rupnicai ar tajos vados vis ir ņigu ņagu iegrabties sudigi parbuveta Angli nav nekada maksla
Offline
Andzzeys
15. Jan 2011, 01:12 #147

Kopš: 14. Jan 2011

Ziņojumi: 11

Braucu ar: 320D Touring

Ticams, ka skolu beidzu agrāk kā tu!

Domāju, ka straujākais cenu kritums šiem modeļiem jau ir noticis (salīdzinot ar salona cenu), tālāk jau tirgus cena kritīsies lēnu un to tāpat lielā mērā noteiks nobraukums, komplektācija un kopējais auto stāvoklis! Pēc gada joprojām būs izņēmumi, kur tā paša gada modelis maksās gan 15 000 Ls, gan 7500 Ls!

[ Šo ziņu laboja Andzzeys, 15 Jan 2011, 01:13:53 ]

Offline
Dzvile
15. Jan 2011, 01:24 #148

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Par skolu
Bet ja nopietni-dzivoju Uk jau 6to gadu un esmu mazliet iepazinis autotirgu.
Un darbs ar man tads(sorry visiem patriotiem,aitu kakas nemazgaju ),ka zinu,ka neviens Tev neparliks sturi e65 pat pa 2000-taa kaa beidz sapnot,un labak meklee auto eiropa,gan jau pa gadu atradiisi.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Andzzeys
15. Jan 2011, 01:44 #149

Kopš: 14. Jan 2011

Ziņojumi: 11

Braucu ar: 320D Touring

Esmu UK 8. mēnesi un uzturēšos šeit vēl tikai nedaudz ilgāk... arī vistas neslaktēju!

Nu redz, tāpēc ar jautāju, lai saņemtu atbildi! Un atbilde par to, ka nav jēga to darīt, labāk meklēt gatavu, arī ir atbilde, ko gaidīju!

A kā ar BMW no Francijas, Itālijas? Vidēji tās pašas cenas, kas Deutschlandē?
Offline
KM
15. Jan 2011, 01:47 #150

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

Francuzija un italijosa masinas defolta ir nojatas ..nu protams ka gadas labi un kopti autinji bet pamata jau tomer nee.. ne vel LT braljukas vel ieksa tiesi no sim valstim jo ir letak bet letak tapat nemedz but mekle vacija
Offline
Driver
15. Jan 2011, 01:48 #151

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pabraukts e60 ir viens liels gljuks uz ritenjiem, bet ja vel kads umnjiks sturi samainis, tad vispar bus

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
KM
15. Jan 2011, 01:49 #152

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

nu nu .. mums bija 03g 530d ,pardevam ar 260K km ,nobraucam 4 gadus un neviena gljuka nebija,ar 535d ari nebija nekadu problemu. bet sturi parlikt E60 ir psc ..to tiesam nevajag darit kaa biedrs stastija

[ Šo ziņu laboja KM, 15 Jan 2011, 01:50:56 ]

Offline
Driver
15. Jan 2011, 01:52 #153

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jan 2011, 01:49:49 KM rakstīja:
nu nu .. mums bija 03g 530d ,pardevam ar 260K km ,nobraucam 4 gadus un neviena gljuka nebija,ar 535d ari nebija nekadu problemu. bet sturi parlikt E60 ir psc ..to tiesam nevajag darit kaa biedrs stastija

nu kaa paveicas. bet e60 ir visgljukainakais no visiem uz pasaules esoshajiem bmw uz so bridi. citiem gljuku % ir stipri mazaks.

bet jums vinji bija max pilni? bet godigi.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
KM
15. Jan 2011, 01:54 #154

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

pirmais bija +/- ,bet otrajam bija absoluti viss kas vareja but iekaitot projekciju,kreslu ventilacijas utt tas a/m bija godam,zhel bija atdot..
Offline
Driver
15. Jan 2011, 01:56 #155

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jan 2011, 01:49:49 KM rakstīja:
nu nu .. mums bija 03g 530d ,pardevam ar 260K km ,nobraucam 4 gadus un neviena gljuka nebija,ar 535d ari nebija nekadu problemu. bet sturi parlikt E60 ir psc ..to tiesam nevajag darit kaa biedrs stastija

darit jau var un var izdarit labi, tik kas par to maksas?
es atdzistu parbuvi tadiem auto, kas nepiedavajas ar LHD kaa tadi vai ir tik reti un ekskluzivi, ka LHD nav dabunams, bet gribas tadu...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
KM
15. Jan 2011, 01:59 #156

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

ari fakts,ka tie kas nem no UK nav gatavi maksat + ari nevar dabut uzreiz visas vajadzigas detalas un tad sakas parbuves,vadu pagarinashanas utt...
Offline
Dzvile
15. Jan 2011, 02:00 #157

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


15 Jan 2011, 01:56:02 Driver rakstīja:

15 Jan 2011, 01:49:49 KM rakstīja:
nu nu .. mums bija 03g 530d ,pardevam ar 260K km ,nobraucam 4 gadus un neviena gljuka nebija,ar 535d ari nebija nekadu problemu. bet sturi parlikt E60 ir psc ..to tiesam nevajag darit kaa biedrs stastija

darit jau var un var izdarit labi, tik kas par to maksas?
es atdzistu parbuvi tadiem auto, kas nepiedavajas ar LHD kaa tadi vai ir tik reti un ekskluzivi, ka LHD nav dabunams, bet gribas tadu...

+1 kursh par to maksaas. A tie kas pie Vasjas laukos parliek pa 500 vienmer buus dirsaa. A ja grib kvalitati,tad maz ticams buus variants,ka tas atmaksaajas.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Driver
15. Jan 2011, 02:09 #158

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu principa letos auto parbuvet jegu neredzu. Bet ja 50k vertu var dabut par 35k, tad jau savadak.
Var pohuja pasutit jaunu pravodku no rupnicas, piepirkt atskirigas daljas. Sadarit visu ka nakas, tai skaita parkodet visus blokus.
Tadu auto parbuvet es ari parakstitos, bet ar relativi neierobezotu budzetu, nevis she 2000 un darbojies

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
mcelroy
15. Jan 2011, 02:20 #159

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

Kaarteejais kursh atveeris autotrader vai pistonheads uzlicis lai sortee peec zemaakaas cenas un tad tik domaa kaadi leeti BMW. Bij t e jau taadi kas sacereejaas pa 2k dabuut labu M3
Pazvani uz kaadu sludekli no tiem leetajiem un buusi izbriiniits ka vai paardots un var piedaavaat citu, bet daargaaku vai ka fake u.t.t. Un tagat pie taas cenas piereekjini veel darbu + atransporteeshanu un tad Tu sapratiisi ka nesuuda Tev leetaak nesanaaks + kaa jau mineeja 100% nebuusi gatavs taadam diezgan pajaunam auto paarliekot stuuri maksaat tik cik buus nepiecieshams lai viss tieshaam buutu labi beigu beigaas.

15 Jan 2011, 00:59:48 Andzzeys rakstīja:
Iemetīs kāds labu sludinājumu no Vācijas? Godīgi, auto pirkšu ne ātrāk kā pēc gada, bet intereses pēc labprāt paskatos, ko tirgū piedāvā!

Principā jau interesē 530 vai 730 no 2005. gada... tad laikam arī 730 ir pie feislifta ticis! Un gribu ar gaišu salonu - tikai un vienīgi!

Maksātu jau ar visus 2000 Ls, ja salīdzinoši lēti auto pašu dabūtu (summā auto + pārbūve zem 9500 Ls izlīstu) + būtu vairāk kā drošs, ka meistari savu darbu prot! Bet pa lielam riskanti, saprotu!

Offline
Driver
15. Jan 2011, 02:27 #160

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es esmu ledusskapim veicis parbuvi no LHD uz RHD, tur gan viss bija plug & play. Durvis bija gan vitnes, gan caurumi aiz zagluskam un pec 15min max durvis veras uz otru pusi valja ar e60 un e65 diezvai bus tik atri un vienkarshi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo