Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Moskvich un BMW dzinēju savietojamība

AutorsZiņojums
Raicha
17. Sep 2008, 01:18 #61

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:


17 Sep 2008, 01:16:10 edzulis rakstīja:

17 Sep 2008, 01:10:26 Raicha rakstīja:
man 3 zhigulji ir bijushi, prasti kaa malkas pagale protams.

tikai nevajag aizmirst, ka vesels, ejossh zhigulis maksaa tikpat, cik tavam volvo zobsiksna ar rulliishiem tapeec arii ierunajaos par kvalitaates un cenas attieciibu


Nepaliksim smieklīgi


es driizaak palieku naivs bet man katraa zinjaa nav iebildumu pret VAZ.
Offline
plakanais
17. Sep 2008, 01:22 #62

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Sep 2008, 01:18:40 Raicha rakstīja:

17 Sep 2008, 01:16:10 edzulis rakstīja:

17 Sep 2008, 01:10:26 Raicha rakstīja:
man 3 zhigulji ir bijushi, prasti kaa malkas pagale protams.

tikai nevajag aizmirst, ka vesels, ejossh zhigulis maksaa tikpat, cik tavam volvo zobsiksna ar rulliishiem tapeec arii ierunajaos par kvalitaates un cenas attieciibu


Nepaliksim smieklīgi


es driizaak palieku naivs bet man katraa zinjaa nav iebildumu pret VAZ.


Tieshi taa - leets transporta liidzeklis, kas pilda savu funkciju, katraa zinjaa vinji izdziivo lielaakaa paarsvaraa, nekaa BMW
paskaiti kaut cik mums LV ir izdiivojushi 70.to gadu E21 un cik ir zhigulju
Offline
edzulis
17. Sep 2008, 01:24 #63

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


17 Sep 2008, 01:22:42 Bute rakstīja:
Tieshi taa - leets transporta liidzeklis, kas pilda savu funkciju, katraa zinjaa vinji izdziivo lielaakaa paarsvaraa, nekaa BMW
paskaiti kaut cik mums LV ir izdiivojushi 70.to gadu E21 un cik ir zhigulju


LV ir kaut kāds vidējais aritmētiskais? Paskaiti, cik ir Eiropā kaut kur žiguļu un cik E21 normālu
Offline
plakanais
17. Sep 2008, 01:29 #64

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Sep 2008, 01:24:02 edzulis rakstīja:

17 Sep 2008, 01:22:42 Bute rakstīja:
Tieshi taa - leets transporta liidzeklis, kas pilda savu funkciju, katraa zinjaa vinji izdziivo lielaakaa paarsvaraa, nekaa BMW
paskaiti kaut cik mums LV ir izdiivojushi 70.to gadu E21 un cik ir zhigulju


LV ir kaut kāds vidējais aritmētiskais? Paskaiti, cik ir Eiropā kaut kur žiguļu un cik E21 normālu


buusi izbriiniits, bet diezgan daudz
Offline
Raicha
17. Sep 2008, 01:29 #65

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:


17 Sep 2008, 01:24:02 edzulis rakstīja:

17 Sep 2008, 01:22:42 Bute rakstīja:
Tieshi taa - leets transporta liidzeklis, kas pilda savu funkciju, katraa zinjaa vinji izdziivo lielaakaa paarsvaraa, nekaa BMW
paskaiti kaut cik mums LV ir izdiivojushi 70.to gadu E21 un cik ir zhigulju


LV ir kaut kāds vidējais aritmētiskais? Paskaiti, cik ir Eiropā kaut kur žiguļu un cik E21 normālu


zhigulju vs. e21 masas kopeejais noskreejiens sanaktu par labu zhiguljiem, imo. pat ar visu to, cik suudiigos apstaakljos ekspluatee zhiguljus smeervielas, degvielas, un celju kvalitaate russijaa ir sliktaaka nekaa eiropaa
Offline
plakanais
17. Sep 2008, 01:34 #66

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

vinji ir pat te

Links
Offline
edzulis
17. Sep 2008, 01:35 #67

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Labi, ok. Rīt eju pirkt jaunu žiguli. Nē, labāk uzreiz divus jāņem
Offline
edzulis
17. Sep 2008, 01:36 #68

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

p.s Viena gada žigulis un E21 nav salīdzināmi... tā ir diena pret nakti
Offline
plakanais
17. Sep 2008, 01:38 #69

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


17 Sep 2008, 01:36:13 edzulis rakstīja:
p.s Viena gada žigulis un E21 nav salīdzināmi... tā ir diena pret nakti


neviens nelika vinjus saliidzinaat, es Tev iedevu kaut vistupaako piemeeru cik ir izdziivojushu E21 un cik zhigulju, Tu pat to nesaproti Kur ir kaut vienaa mirklii teikts, ka vinji ir labaaki?
Offline
Raicha
17. Sep 2008, 01:41 #70

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

nu vienkaarshi agjitaacija no manas puses bija, ka nevajag apdirst transporta liidzekli tikai par to, ka vinsh ir askeetisks

ko dod domaashanas veids, kas cilveekus padara par augljotaaju galju un razhotaaju noieta tirgu? taksh ja paskataas apkaart, lielai daljai cilveeku (arii man) tieshi vajadzeetu nevis maksaat liizingu par nopistiem semakiem, bet braukt ar vaz un baudiit dziivi

pavisam naivi, ja

Offline
edzulis
17. Sep 2008, 01:43 #71

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


17 Sep 2008, 01:41:28 Raicha rakstīja:
nu vienkaarshi agjitaacija no manas puses bija, ka nevajag apdirst transporta liidzekli tikai par to, ka vinsh ir askeetisks


Viņi ir lēti, prasti, nedroši, bīstami, neērti lietošanā un 95% kopēti. Par to vien es viņus nicinu
Offline
viesulis
17. Sep 2008, 01:51 #72

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


17 Sep 2008, 01:43:54 edzulis rakstīja:

17 Sep 2008, 01:41:28 Raicha rakstīja:
nu vienkaarshi agjitaacija no manas puses bija, ka nevajag apdirst transporta liidzekli tikai par to, ka vinsh ir askeetisks


Viņi ir lēti, prasti, nedroši, bīstami, neērti lietošanā un 95% kopēti. Par to vien es viņus nicinu

toties ir daudz vietas aizmugure
&
nostalgija ari
Offline
Bimmer
17. Sep 2008, 02:25 #73

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Ir nekorekti šeit salīdzināt kaut kādus Moskvičus vai Žiguļus ar BMW kā automobiļus

Jāņem vērā laiks un vieta, kad un kur tie tapa Līdzību var vilkt ar Ķīnu Nu un, ka kopēja? Ķīna arī kopē, turklāt tā to var darīt, ja savas kopijas neizplata tirgos, kuros pieejams "oriģināls"

Tajos laikos, kad tapa minētie spēkrati, šejienes iezemiešiem nebija iespēju pie tāda E21 tikt, arī par analogo Moskviču vairumam bija jāsapņo! Savukārt E21 tikmēr konkurēja brīvā tirgū, tam bija alternatīvas, un līdz ar to arī standarti, kas jāsasniedz vai jāpārsniedz, kamēr krievu ražojumiem savienībā - monopols.

Turklāt, kā šie auto tapa. Ir gana liecību, ka tajos laikos tika patiekts, ka jaunā modeļa gala cenai jābūt 'tādai un tādai', attiecīgā budžeta ietvaros arī uztaisīja, ko varēja, nevis "ko patiesi mācēja".

Tāpat nevajag aizmirst, ka krievu tehnikai liels "nopelns" uzticamībā ir montāžas kvalitātē. Vēl, kad pašam bija OKA un par to lasīju visādus rakstus, tad vienlaik rūpnīcā darbiniekiem nemaksāja viss algas, bet gan izsniedza produkciju ekvivalentā summā. Iedomājieties, kad jārukā gadu bez naļika (bet citur darbu dabūt nereāli vai arī līdzīgi - barterī) un gada beigās saņem automobili, kas pašam jāpārdod, ja nākamo gadu gribas grauzt maizi, nevis skrūves

Par tehnoloģiskajiem sasniegumiem un spējām. Neaizmirsīsim, ka atsevišķās jomās krievi bija priekšā amerikāņiem. Arī pirms pāris gadiem, kad Cadillac prezidentam Bušam gatavoja jauno limuzīnu, tā inženieri devās uz ZIL rūpnīcu pieredzes apmaiņā Atceros, ka AutoReview bija vēl raksts par to, un amerikāņi par krievu ZIL limuzīniem (kas gatavoti Putinam) izteicās ļoti atzinīgi, īpaši par gaitas īpašībām.

Tas viss ir bizness, nevis konstruktoru konkurss, tāpēc nauda nosaka gala produkta iznākumu. Arī Škoda, piemēram, ja vajadzētu, varētu uztaisīt ko labāku par jebkuru BMW, ja otrais saglabā status quo. Spilgts piemērs mūsdienās šeit ir Nissan GT-R.

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 17 Sep 2008, 02:30:27 ]

Offline
edzulis
17. Sep 2008, 02:31 #74

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


17 Sep 2008, 02:25:21 Bimmer rakstīja:
Par tehnoloģiskajiem sasniegumiem un spējām. Neaizmirsīsim, ka atsevišķās jomās krievi bija priekšā amerikāņiem. Arī pirms pāris gadiem, kad Cadillac prezidentam Bušam gatavoja jauno limuzīnu, tā inženieri devās uz ZIL rūpnīcu pieredzes apmaiņā Atceros, ka AutoReview bija vēl raksts par to, un amerikāņi par krievu ZIL limuzīniem (kas gatavoti Putinam) izteicās ļoti atzinīgi, īpaši par gaitas īpašībām.


Šitas imo ir liela huiņa! Tobiš gan zil, gan cadilac mūsdienās ir huiņa. Neticu, ka amerikāņi tur tiešām kaut ko gribēja uzzināt, kur nu vēl ar pieredzi apmainīties, jo tad drīzāk vajadzēja doties uz Vāciju. Putins gadienā ar W140 S klasi nebraukā? ghgh. Tikai laikam uz parādēm izvelk savu kluci zilu vai kas viņam tur ir.
Offline
Bimmer
17. Sep 2008, 02:34 #75

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Ir starpība, vai limuzīnu gatavo no nulles kā limuzīnu vai vienkārši pagarina gatavu sedanu, kā, piem., visu šito Lincoln Town Car u.tml. gadījumā.
Offline
edzulis
17. Sep 2008, 02:40 #76

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


17 Sep 2008, 02:34:06 Bimmer rakstīja:
Ir starpība, vai limuzīnu gatavo no nulles kā limuzīnu vai vienkārši pagarina gatavu sedanu, kā, piem., visu šito Lincoln Town Car u.tml. gadījumā.


ej gulēt Pričom te lincoln? Kurš mūsdienās valsts vīrs braukā ar lincoln īso/garo?

Overall krievu autobūve ir šausmas drūmākās. kādi tie auto visi izskatās miskastes jau pēc gada, diviem. Užas nav. Par gazelj nemaz nerunāsim. Visi mikriņi tā ieberzās, ka saprata, ka lētāk būs Mercedes. Da vpzdu to krievu auto būvi, ja to vispār var saukt par auto būvi. Inžekotrs viņiem ir skaitās kruta.

Par kara tehniku neko nesaku, jo nezinu. Tur gan jau viss labi salīdzinoši.
Offline
Bimmer
17. Sep 2008, 02:42 #77

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Tev vajag noskatīties Kriminalnaja Rossija raidījuma sērijas par Toljati, bilde kļūs skaidrāka, kāpēc tas tā Kaut cik viss sakārtojās, kad pārsimts miličus ar automātiem rūpnīcā sardzē nolika

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 17 Sep 2008, 02:42:52 ]

Offline
edzulis
17. Sep 2008, 02:43 #78

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

btw, ziniet, kas mūsdienās ir lēti un labi etalons? DACIA! Cik ir parunāts ar taksistiem, mega uzticams auto. Un arī lēts.

Offline
Raicha
17. Sep 2008, 02:44 #79

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

nu kara thenika vareetu kalpot kaa pieraadiijums, ka vinji var, ja grib

ja teereetu intelektuaalos un materiaalos resursus luksusa auto buuvei, iespeejams ar kara tehniku buutu stipri vien sliktaak.
Offline
edzulis
17. Sep 2008, 02:45 #80

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


17 Sep 2008, 02:42:25 Bimmer rakstīja:
Tev vajag noskatīties Kriminalnaja Rossija raidījuma sērijas par Toljati, bilde kļūs skaidrāka, kāpēc tas tā Kaut cik viss sakārtojās, kad pārsimts miličus ar automātiem rūpnīcā sardzē nolika


Redzēju, redzēju. Protams, ka rekets novārdzināja Ladu, bet ne tik traki, lai vēl 21gs ražotu kantainus auto ar karburatoru
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo