Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Nozagts AUTO

AutorsZiņojums
edzhaans
07. Feb 2019, 22:35 #5261

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


07 Feb 2019, 22:04:26 @KateG rakstīja:
Bet, šis viss ir sarežģīti. Neraksti, lūdzu, jo tu tiešām tēmu nerubī un vnk kaut ko raksti ar domu - ''nevar būt, ka kāds nav tik stulbs kā es''.

Varēji cilvēkam pateikt, lai viņš tiek vaļā no auto, nevis blogot un atradīt te.
Loti pat iespējams, ka kāds ir gudrāks par mani, bet es neuzspiežu savu patiesību kā vienīgo, pareizo
Offline
Araajz
07. Feb 2019, 22:38 #5262

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28062

Braucu ar: E39

Kaspičam vajadzēja eksperimentu nr 2 uztaisīt un to auto izvazāt pa dīlerauto un hvz vēl kurieni un tad tikai nostučīt, ka visi citi ir slikti, bet viņš labs
Offline
edzulis
07. Feb 2019, 22:43 #5263

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


07 Feb 2019, 21:18:31 @sn rakstīja:

07 Feb 2019, 21:14:36 @grunchs rakstīja:
Kaspič, Tu atkal pļūti šķidru. Es uzskatu, ka csdd darbonim tā VIN pārbaude ir ķeksītis, kurš jāievelk protokolā. Pirmreizējs vai regulārs.
tā gluži nav, ir ļoti daudzi auto aizturēti numuru salīdzināšanā, bet par to laikam powerā neraksta, tāpēc cilvēki nav informēti


Vo, vo. Sverkaa loti cheko. Man e34 bija no spanijas un nergistreta gadus 4. Chekoja nereaali. Skatijas panelu savienojumus, spoguli baaza zem paneliem. Citas reizes ari nopietni chekots, nemti vin nospiedumi, novelcenes parbauditas utt. Savukart TA parasti skata pec uzmet aci un tiri parbauda ciparus.
Offline
Staris
07. Feb 2019, 22:46 #5264

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Man mocim ilgi čekoja un pētīja visu. Čomam LV pirktu lazdu uz brīdi atņēma, jo dīleris remonta laikā bija ievietojis detaļu bez VIN koda (tur VIN bija jābūt). Aizbrauc uz TA pēc remonta pie dīlera un ej pēc tam ar kājām mājās
Acīmredzot ir dažādi CSDD un TA darboņi. To nevajadzētu pieņemt kā normu, bet domāt kā piespiest tos darboņus strādāt tā, lai šādi gadījumi neatkārtotos.
Offline
josi
08. Feb 2019, 09:06 #5265

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW


07 Feb 2019, 21:45:55 @KateG rakstīja:
tā priekšas pielipināšanas ideja nav atmetama, derētu pajaukt nost purnu.
Vienīgais - tādā keisā nah nav jāsaspringst ar svešu CAS/FRM.
Ar tiem jēga muhļīt tad, ja, piemēram, auto tiek zagts, lai nozagtu, pārmet CAS/DME dežūrkomplektu. Te izskatās pēc tā, ka veči močī tādos daudzumos, ka nesaspringst pat satīrīt savu miskasti pēc nosperšanas...

Kur jūs, detektīvi, rāvāt, ka DME ir no UK E92 dīzeļa? Pēc DME VIN P231428 tas ir:

320i N43 (From 01.03.2007)
E93 convertible Europe
Manufacture date: 06.2009 Steering: R Gearbox: N
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 09:23 #5266

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 09:06:41 @josi rakstīja:

07 Feb 2019, 21:45:55 @KateG rakstīja:
tā priekšas pielipināšanas ideja nav atmetama, derētu pajaukt nost purnu.
Vienīgais - tādā keisā nah nav jāsaspringst ar svešu CAS/FRM.
Ar tiem jēga muhļīt tad, ja, piemēram, auto tiek zagts, lai nozagtu, pārmet CAS/DME dežūrkomplektu. Te izskatās pēc tā, ka veči močī tādos daudzumos, ka nesaspringst pat satīrīt savu miskasti pēc nosperšanas...

Kur jūs, detektīvi, rāvāt, ka DME ir no UK E92 dīzeļa? Pēc DME VIN P231428 tas ir:

320i N43 (From 01.03.2007)
E93 convertible Europe
Manufacture date: 06.2009 Steering: R Gearbox: N


VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 09:39 #5267

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2019, 22:46:41 @Staris rakstīja:
Man mocim ilgi čekoja un pētīja visu. Čomam LV pirktu lazdu uz brīdi atņēma, jo dīleris remonta laikā bija ievietojis detaļu bez VIN koda (tur VIN bija jābūt). Aizbrauc uz TA pēc remonta pie dīlera un ej pēc tam ar kājām mājās
Acīmredzot ir dažādi CSDD un TA darboņi. To nevajadzētu pieņemt kā normu, bet domāt kā piespiest tos darboņus strādāt tā, lai šādi gadījumi neatkārtotos.

man arī mocim katrus 2 gadus cītīgi pēta VIN, gan arī uzlīmi, lai gan jāatstāj nekad nav bijis. Pie pimreizējās LV reģistrācijas gan pētīja, gan fotogrāfēja, un viss tas notika zem kamerām (mocis bija smagajā uz paletes un mašīna bija jāpiebrauc tā, lai viņi kamerās varētu redzēt procesu)
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 09:56 #5268

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:

08 Feb 2019, 09:06:41 @josi rakstīja:

07 Feb 2019, 21:45:55 @KateG rakstīja:
tā priekšas pielipināšanas ideja nav atmetama, derētu pajaukt nost purnu.
Vienīgais - tādā keisā nah nav jāsaspringst ar svešu CAS/FRM.
Ar tiem jēga muhļīt tad, ja, piemēram, auto tiek zagts, lai nozagtu, pārmet CAS/DME dežūrkomplektu. Te izskatās pēc tā, ka veči močī tādos daudzumos, ka nesaspringst pat satīrīt savu miskasti pēc nosperšanas...

Kur jūs, detektīvi, rāvāt, ka DME ir no UK E92 dīzeļa? Pēc DME VIN P231428 tas ir:

320i N43 (From 01.03.2007)
E93 convertible Europe
Manufacture date: 06.2009 Steering: R Gearbox: N


VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

A kas ir FR? Piedod a varbūt domāji FA?
nu kļūdījas puikas stellējot kopā FA - bet tas jau uz lietu neattiecas...vienīgā problēma šajā sakarā būs tas, ka NCS nevarēs sakodēt DME...izmainam 1 parametru un viss bumbās...
Man arvien vairāk sāk likties, ka visa šī lieta būs liels burbulis... Ja dzinējs vai/un kārba ir dzimtais - un to nummuri ir vietā - tad auto būs identificējams - un nekāda krimināla visdrīzāk nebūs...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Feb 2019, 10:03:25 ]

Offline
Angelz
08. Feb 2019, 10:03 #5269

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2866

Braucu ar: BMW E60 535D

Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
josi
08. Feb 2019, 10:09 #5270

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW


08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.

Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:11 #5271

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:03:58 @Angelz rakstīja:
Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.

un vēl dīvaināka ir situācija, ka atslēgā VIN ir pareizais...
Viens ko es nesaprotu - kur palika vecais FA un kapēc labojot VIN iekš CAS (ja jau tam pietika zināšanu) netika salabots FA - kaut kāda mistika...
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:13 #5272

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

[nekas personīgs]
nu, moška tāpēc, ka viena lieta - internāts, kur nevienam nav problēmau, bet realitāte - kā skaties, auto šķībs. un nav kam aizvest, lai saved kārtībā.

līdzīgi kā man savulaik bija.

Starp citu, FA šajos blokos nevar nomainīt ne 1 minūtē, ne 5.
Un par to ir stāsts - iešūt nepareizu FA tieši MSD80 ir jāmāk.
Jo, savulaik, lai to pamainītu, es kraidīju apkārt pa visu LV, un visi ''speci'' čoto atmetās. Par pasaku stāstītājiem un meļiem nerunājot. 2 nedēļas es klausījos pilnīgu sūdu, kamēr viens kadrs iešuva.
Jo FA šajos blokos lockojās, ja motor_hours ir virs 10.
tb., vajag virgin dump, vai klonu ar pareizu FA, un bez Explorer ar MSD paku to neizdarīt.
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:14 #5273

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:

08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.



a varbūt kāds gribēja izpildīt lēto tūningu? Ielēja caur BDM un sapinās meistarībā...
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:14 #5274

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 10:11:46 @sys9291 rakstīja:

08 Feb 2019, 10:03:58 @Angelz rakstīja:
Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.

un vēl dīvaināka ir situācija, ka atslēgā VIN ir pareizais...
Viens ko es nesaprotu - kur palika vecais FA un kapēc labojot VIN iekš CAS (ja jau tam pietika zināšanu) netika salabots FA - kaut kāda mistika...

Šajā CAS FA jau lockojās.
jā, u ir vēl viena atslēga ar pareizu VIN, kura tehniski it kā vesela, bet - nekonektējās. Tb, tur ir vēl brīnumi sadarīti.
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:16 #5275

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:13:35 @KateG rakstīja:
[nekas personīgs]
nu, moška tāpēc, ka viena lieta - internāts, kur nevienam nav problēmau, bet realitāte - kā skaties, auto šķībs. un nav kam aizvest, lai saved kārtībā.

līdzīgi kā man savulaik bija.

Starp citu, FA šajos blokos nevar nomainīt ne 1 minūtē, ne 5.
Un par to ir stāsts - iešūt nepareizu FA tieši MSD80 ir jāmāk.
Jo, savulaik, lai to pamainītu, es kraidīju apkārt pa visu LV, un visi ''speci'' čoto atmetās. Par pasaku stāstītājiem un meļiem nerunājot. 2 nedēļas es klausījos pilnīgu sūdu, kamēr viens kadrs iešuva.
Jo FA šajos blokos lockojās, ja motor_hours ir virs 10.
tb., vajag virgin dump, vai klonu ar pareizu FA, un bez Explorer ar MSD paku to neizdarīt.

FA iekš DME - da labi...
Tu jau ar Power class jauc...
Un VIN rādās tas, kas bija pēdējās programmēšanas laikā - un iekš KVP var paskatīties visus VIN, kas bijuši...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Feb 2019, 10:18:17 ]

Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:18 #5276

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:

08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.




ar pilnīgi nepareizu FA - tur ne da power_class!
pāršūts viņš nav, jo managē abas (vienu neesošo) platjoslas zondes. DME pat managē abas bankas (kaut ir tikai viena) - mēģina regulēt degmaisījumu it kā pēc bankām, lasa neesistējošu ADC, kāpj kokā, utml. Tas arī bija iemesls, kāpēc īpašnieks vēlējās ko ''salabot''.

Error listā kļūdas VISPĀR netiek rakstītas.
Info lists VISPAAR netiek suporteets.
History listā - kā var redzēt, veidojas blāķi ar neidntificētām kļūdām (tb., kļūdu karte ir vnk tukša).
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:19 #5277

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:14:53 @KateG rakstīja:

08 Feb 2019, 10:11:46 @sys9291 rakstīja:

08 Feb 2019, 10:03:58 @Angelz rakstīja:
Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.

un vēl dīvaināka ir situācija, ka atslēgā VIN ir pareizais...
Viens ko es nesaprotu - kur palika vecais FA un kapēc labojot VIN iekš CAS (ja jau tam pietika zināšanu) netika salabots FA - kaut kāda mistika...

Šajā CAS FA jau lockojās.
jā, u ir vēl viena atslēga ar pareizu VIN, kura tehniski it kā vesela, bet - nekonektējās. Tb, tur ir vēl brīnumi sadarīti.

tu jauc power class ar FA - tās ir 2 dažādas lietas...
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:20 #5278

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 10:16:32 @sys9291 rakstīja:

08 Feb 2019, 10:13:35 @KateG rakstīja:
[nekas personīgs]
nu, moška tāpēc, ka viena lieta - internāts, kur nevienam nav problēmau, bet realitāte - kā skaties, auto šķībs. un nav kam aizvest, lai saved kārtībā.

līdzīgi kā man savulaik bija.

Starp citu, FA šajos blokos nevar nomainīt ne 1 minūtē, ne 5.
Un par to ir stāsts - iešūt nepareizu FA tieši MSD80 ir jāmāk.
Jo, savulaik, lai to pamainītu, es kraidīju apkārt pa visu LV, un visi ''speci'' čoto atmetās. Par pasaku stāstītājiem un meļiem nerunājot. 2 nedēļas es klausījos pilnīgu sūdu, kamēr viens kadrs iešuva.
Jo FA šajos blokos lockojās, ja motor_hours ir virs 10.
tb., vajag virgin dump, vai klonu ar pareizu FA, un bez Explorer ar MSD paku to neizdarīt.

FA iekš DME - da labi...
Tu jau ar Power class jauc...
Un VIN rādās tas, kas bija pēdējās programmēšanas laikā - un iekš KVP var paskatīties visus VIN, kas bijuši...

konkrēti manējam lockojās gan FA (DME/CAS), gan power_class
bet jā, par FA bija pārsteigums pāris ''es visu zinu'' kadriem :P

p.s. nē, nejaucu. vnk ''kņižku čital''

[ Šo ziņu laboja KateG, 08 Feb 2019, 10:21:14 ]

Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:21 #5279

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:18:42 @KateG rakstīja:

08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:

08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.




ar pilnīgi nepareizu FA - tur ne da power_class!
pāršūts viņš nav, jo managē abas (vienu neesošo) platjoslas zondes. DME pat managē abas bankas (kaut ir tikai viena) - mēģina regulēt degmaisījumu it kā pēc bankām, lasa neesistējošu ADC, kāpj kokā, utml. Tas arī bija iemesls, kāpēc īpašnieks vēlējās ko ''salabot''.

Error listā kļūdas VISPĀR netiek rakstītas.
Info lists VISPAAR netiek suporteets.
History listā - kā var redzēt, veidojas blāķi ar neidntificētām kļūdām (tb., kļūdu karte ir vnk tukša).


tu palasi uzmanīgāk - ja FA nav pareizais - tad DME nevar nokdēt - lai to izdarītu FA ir jāsalabo
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:24 #5280

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 10:21:37 @sys9291 rakstīja:

08 Feb 2019, 10:18:42 @KateG rakstīja:

08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:

08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.




ar pilnīgi nepareizu FA - tur ne da power_class!
pāršūts viņš nav, jo managē abas (vienu neesošo) platjoslas zondes. DME pat managē abas bankas (kaut ir tikai viena) - mēģina regulēt degmaisījumu it kā pēc bankām, lasa neesistējošu ADC, kāpj kokā, utml. Tas arī bija iemesls, kāpēc īpašnieks vēlējās ko ''salabot''.

Error listā kļūdas VISPĀR netiek rakstītas.
Info lists VISPAAR netiek suporteets.
History listā - kā var redzēt, veidojas blāķi ar neidntificētām kļūdām (tb., kļūdu karte ir vnk tukša).


tu palasi uzmanīgāk - ja FA nav pareizais - tad DME nevar nokdēt - lai to izdarītu FA ir jāsalabo


nu, bet par ko es - ar neadekvatu FA - ne da power class. Tur ir pilnīgs crash.
Bet, ir niansītes:
a) kā jau minēju, manam arī FA lockojās;
b) MSD81 (atšķirībā no 80) ir arī hardware control.
DME vaļā taisīts nav, caurumu nav.
Tb., vinji visnotaļ interesantā veidā visu šo ir samudrījuši!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo