Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Nozagts AUTO

AutorsZiņojums
KaspichsS
01. Feb 2019, 14:58 #5021

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Feb 2019, 14:49:08 @jj rakstīja:

01 Feb 2019, 14:40:06 @Mikels rakstīja:
Tātad kārtējais auto, kas aiziet ar autonama skybrake, skaidrs ir viens, ka attiecīgais immobilaizers problēmas vairs nesagādā


8 min kko tur darījās, bet jā...


luuk - piemeers, kaa nejeedzoshi cilveeki izdara nepareizus secinaajumus.

taatad - DD5 ir kripteets, 2 frekvencees [ja pareizi atceros], divvirzienu, dinamiskais - to ''atkost'' nevar. un neviens nemeegjina.

probleema ir cita - E60 [pre LCI] diizelim iisti nav ko atsleegt. tas ir tups kaa zirga dekjis.
peedeejaa laikaa rubi nost HPFP vaarstu, bet arii to var apiet, piesleedzot pie spanja.

naakoshaa teema - vai bija OBD blokjeetaajs/CAN? atbilde - nee, nebija. tb., briidii, kad tika atjaunots spanis soljaras suuknim, auto vnk pierakstiija sveshu atsleegu. tas notiek kaadaas 30 sekundees. tb., paareejo laiku - atjaunoja spani suuknim.

man ir cits jautajums - ja bija siga, sigai vajadzeeja saakt taureet. kaaa noprotu, nesaaka.
siga bija pie stata CAN? jeb ar savu pulti?

tb., iepista kapeika, un - luuk, rezultaats.
nevis DD5 vaina.
Offline
KaspichsS
01. Feb 2019, 15:06 #5022

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

p.s. starp citu, ljoti labs piemeers.
straadaaja gana profesionaali ljauzhi. Neslapstiijaas pa nakti. Nee, ar pavadosho auto, ar stukachu, ar apriikojumu.
Luuk, arii teema - preuzlaushanas aprikojums ljauj ieguut laiku.
Afftar mineeja: liidz 10.00 tika apzagts. Nezinu preciizak, bet peec eventa lika simboliski sanaak - buutu veel chut/chutj nopietnaak apriikots, buutu atnaacis iipasnieks/vechi buutu mukushi.

Un vecumvecaa teema - caur OBD pierakstiit asleegtu - kaa 2 pirkstus!
Tb., ja nav OBD blokjeetaaja [un prasti samainiiti vadi vai atrubiits stekeris te NELIIDZEES], variet uzskatiit, ka atsleega jau ir aizdedzee! Toolji maksaa paarsimts naudas [shiem auto]!
Tb., shajaa gadiijumaa tika ieguutas 8 minuutes.
Un man NAV paarsteigums, ka shis auto aizgaaja. Tas ir tikai likumsakariigi. Jo tas NEBIJA aizsargaats.
Offline
kexxx
01. Feb 2019, 15:14 #5023

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11549

Braucu ar:

Nav gadījumā tā, ka visiem auto, kurus zog, tiek +/- vienādas siģenes un vienādi uzliktas?
Tb, īpašnieks uzliek it kā labu siģeni, bet zagļi tieši tam arī ir sagatavojušies? Un ja būtu uzlikta kkāda prasta siģene ar vnk releju, kura atsledz kaut vai starteri, tad viņi čakarētos ilgāk?
Online
Mikels
01. Feb 2019, 15:17 #5024

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4622

Braucu ar: cieņu


01 Feb 2019, 15:06:56 @KateG rakstīja:
p.s. starp citu, ljoti labs piemeers.
straadaaja gana profesionaali ljauzhi. Neslapstiijaas pa nakti. Nee, ar pavadosho auto, ar stukachu, ar apriikojumu.
Luuk, arii teema - preuzlaushanas aprikojums ljauj ieguut laiku.
Afftar mineeja: liidz 10.00 tika apzagts. Nezinu preciizak, bet peec eventa lika simboliski sanaak - buutu veel chut/chutj nopietnaak apriikots, buutu atnaacis iipasnieks/vechi buutu mukushi.

Un vecumvecaa teema - caur OBD pierakstiit asleegtu - kaa 2 pirkstus!
Tb., ja nav OBD blokjeetaaja [un prasti samainiiti vadi vai atrubiits stekeris te NELIIDZEES], variet uzskatiit, ka atsleega jau ir aizdedzee! Toolji maksaa paarsimts naudas [shiem auto]!
Tb., shajaa gadiijumaa tika ieguutas 8 minuutes.
Un man NAV paarsteigums, ka shis auto aizgaaja. Tas ir tikai likumsakariigi. Jo tas NEBIJA aizsargaats.

Var nedaudz sīkāk, kāpēc samanīti vadi vai atslēgts OBD štekeris nelīdzēs

[ Šo ziņu laboja Mikels, 01 Feb 2019, 15:18:03 ]

Offline
kexxx
01. Feb 2019, 15:18 #5025

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11549

Braucu ar:


01 Feb 2019, 15:17:24 @Mikels rakstīja:

01 Feb 2019, 15:06:56 @KateG rakstīja:
p.s. starp citu, ljoti labs piemeers.
straadaaja gana profesionaali ljauzhi. Neslapstiijaas pa nakti. Nee, ar pavadosho auto, ar stukachu, ar apriikojumu.
Luuk, arii teema - preuzlaushanas aprikojums ljauj ieguut laiku.
Afftar mineeja: liidz 10.00 tika apzagts. Nezinu preciizak, bet peec eventa lika simboliski sanaak - buutu veel chut/chutj nopietnaak apriikots, buutu atnaacis iipasnieks/vechi buutu mukushi.

Un vecumvecaa teema - caur OBD pierakstiit asleegtu - kaa 2 pirkstus!
Tb., ja nav OBD blokjeetaaja [un prasti samainiiti vadi vai atrubiits stekeris te NELIIDZEES], variet uzskatiit, ka atsleega jau ir aizdedzee! Toolji maksaa paarsimts naudas [shiem auto]!
Tb., shajaa gadiijumaa tika ieguutas 8 minuutes.
Un man NAV paarsteigums, ka shis auto aizgaaja. Tas ir tikai likumsakariigi. Jo tas NEBIJA aizsargaats.

Var nedaudz sīkāk, kāpēc samanīti vadi OBD štekerim nelīdzēs


Cik tur darba atrast pāris vadiņus pēc krāsām...
Online
KaspichsS
01. Feb 2019, 15:22 #5026

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Feb 2019, 15:14:35 @kexxx rakstīja:
Nav gadījumā tā, ka visiem auto, kurus zog, tiek +/- vienādas siģenes un vienādi uzliktas?
Tb, īpašnieks uzliek it kā labu siģeni, bet zagļi tieši tam arī ir sagatavojušies? Un ja būtu uzlikta kkāda prasta siģene ar vnk releju, kura atsledz kaut vai starteri, tad viņi čakarētos ilgāk?


man gruuti ljoti iisi paskaidrot, ja [kaa nojaushu] nav sajeegas, kas ir siga, kas ir imobilaizers.
bet, proveeshu.
saproti - nav noziimes sigas/imo krutumam, jo sen jau ir sasniegts liimenis, ka/kad aftermarket apriikojumu ''nekozh''. nu, nevajag neko kost. taa nav vajaakaa vieta.
vaajaakaa vieta - KO shii siga/imo dara/VAR izdariit.
ja tu vecam diizelim vari atrubiit vien paaris vietaas [un tik veciem hla...iem IGLA pa CAN nav], nav baigo opciju.
otra teema - ja visi zin, ka caur OBD pierakstiit atsleegu 30 sekundes, domaa - kaads maksaa +300 naudas par labu CAN blojeetaaju? HUJ!
es pirms nedeeljas chomam sho visu staastiiju [cilveeks vrodji tehnisks]. domaajiet, uzlika? NEE. jo taa tak liela nauda!
tad, kad es saku - LABI apriikot auto [lai ieguutu stundu/2 vismaz] ir 1K, man saka - datubljeidiots esi. Jaa, es esmu idiots, bet auto aiziet jums...
Offline
KaspichsS
01. Feb 2019, 15:23 #5027

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Feb 2019, 15:18:31 @kexxx rakstīja:

01 Feb 2019, 15:17:24 @Mikels rakstīja:

01 Feb 2019, 15:06:56 @KateG rakstīja:
p.s. starp citu, ljoti labs piemeers.
straadaaja gana profesionaali ljauzhi. Neslapstiijaas pa nakti. Nee, ar pavadosho auto, ar stukachu, ar apriikojumu.
Luuk, arii teema - preuzlaushanas aprikojums ljauj ieguut laiku.
Afftar mineeja: liidz 10.00 tika apzagts. Nezinu preciizak, bet peec eventa lika simboliski sanaak - buutu veel chut/chutj nopietnaak apriikots, buutu atnaacis iipasnieks/vechi buutu mukushi.

Un vecumvecaa teema - caur OBD pierakstiit asleegtu - kaa 2 pirkstus!
Tb., ja nav OBD blokjeetaaja [un prasti samainiiti vadi vai atrubiits stekeris te NELIIDZEES], variet uzskatiit, ka atsleega jau ir aizdedzee! Toolji maksaa paarsimts naudas [shiem auto]!
Tb., shajaa gadiijumaa tika ieguutas 8 minuutes.
Un man NAV paarsteigums, ka shis auto aizgaaja. Tas ir tikai likumsakariigi. Jo tas NEBIJA aizsargaats.

Var nedaudz sīkāk, kāpēc samanīti vadi OBD štekerim nelīdzēs


Cik tur darba atrast pāris vadiņus pēc krāsām...


+101
tieshi taa! skumjaakais, ka taadu vadinju ''samainiishanu'' te veel nesen popularizeeja draiverveidiigie [piedoshanu] elektrikji. un daudziem lika. un daudzi bija paarliecinaati [vai pat ir], ka nu tik viss ir droshiibaa!


veel vairaak - biezhi vien shie atsleegu pierakstiitaaji [zinot shos vadinju mainiitajus] ir nevis ar OBD spraudni, bet ar krokodiliem.
tb., obshifku nost zem stuures, un 5 sekundes - pie vadiem klaat! obshifku noraut - 10 sekundes!
Piedevaam, CAN buus viitais paaris. pat, ja vietaam samainiisi vadus, shaadu fokusu atklaas 10 sekundees.

[ Šo ziņu laboja KateG, 01 Feb 2019, 15:25:46 ]

Offline
RSAWorkshop
01. Feb 2019, 15:36 #5028

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6074

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tāda iemesla dēļ savu izbijušo e39 pat ciet neslēdzu, ja kādam kkas interesē vismaz nesitīs ārā logu, apskatīsies, ka nav absolūti nekas vērtīgs un liksies mierā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
13lucky
01. Feb 2019, 15:36 #5029

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

Kāds ir sausais atlikums? Braukt ar VAGu?
Offline
walder
01. Feb 2019, 15:38 #5030

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8527

Braucu ar: 7 seat MPV

izklausās pēc @N53series
Offline
Seel
01. Feb 2019, 15:39 #5031

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW F30 FL


01 Feb 2019, 15:36:57 @13lucky rakstīja:
Kāds ir sausais atlikums? Braukt ar VAGu?


Likt IGLA(ne lēto galu) un gulēt mierīgi.

[ Šo ziņu laboja Seel, 01 Feb 2019, 15:40:23 ]

Offline
sn
01. Feb 2019, 15:49 #5032

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879535

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


01 Feb 2019, 14:58:27 @KateG rakstīja:
probleema ir cita - E60 [pre LCI] diizelim iisti nav ko atsleegt. tas ir tups kaa zirga dekjis.

tas taču bija LCI

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
kvatra
01. Feb 2019, 15:50 #5033

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: Audi Quattro


01 Feb 2019, 15:38:31 @walder rakstīja:
izklausās pēc @N53series


Offline
KaspichsS
01. Feb 2019, 15:52 #5034

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Feb 2019, 15:39:29 @Seel rakstīja:

01 Feb 2019, 15:36:57 @13lucky rakstīja:
Kāds ir sausais atlikums? Braukt ar VAGu?


Likt IGLA(ne lēto galu) un gulēt mierīgi.


jā, var darīt tā. Te gan sanāk - auto ne vecāks kā LCI;
jāliek pilnais komplekts:
1. CAN imo;
2. OBD bloķēšana;
3. Tor relejs (manuālim/īpaši prasīgiem klientiem) jeb kārbas selektora blokjeeshana automātam. [avārijas kLine bloķēšana]
Ceeeena.. 700+ naudas.
4. keyLess blokjeeshana F serijai [+paarsimts naudas].

un, jā - es iesaku bez/breloka versiju. Nenospers/no kabatas neizvilks.
Offline
KaspichsS
01. Feb 2019, 15:53 #5035

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Feb 2019, 15:49:13 @sn rakstīja:

01 Feb 2019, 14:58:27 @KateG rakstīja:
probleema ir cita - E60 [pre LCI] diizelim iisti nav ko atsleegt. tas ir tups kaa zirga dekjis.

tas taču bija LCI


tad - iepista kapeika. veelreiz
un 100% pasha auto iipasnieka izveele riskeet.
Offline
Angelz
01. Feb 2019, 15:53 #5036

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D

Jap, 535d LCI.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
01. Feb 2019, 16:01 #5037

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

benziinam no LCI jau der IGLA.
taa blokjee pa CAN [nevis kaadu aareeju kjeedi rauj pushu].
un blokjee [vismaz] 3 veidos:
a) informee CAS [imitee DME], ka dzineejs jau griezhas, tikliidz tiek sanjemta komanda starteet;
b) imitee SRS moduli, suuta dzineeja blokjeeshanas komandu, ja tas/dzineejs tomeer pieskiljaas;
3. ja nenostraadaa otrais, rauj nost sinhronizaaciju DME/CAS.

Shiis 3 lietas esmu piedziivojis. Iespeejams, ka ir veel kas. Ja kaads ir gatavs [arii shaadas ''umnjiku'' versijas esmu dzirdeejis] sho visu atkost - karogs rokaas.
Tad tikai vajadzees atrast/atsleegt OBD blokjeeshanu, vai izraut CAS/DME. Nu, tikai tik vien

un shim visam pretii ir ''imo'', kursh paarrauj kaut kaadu baroshanas kjeedi suuknim..
Offline
Angelz
01. Feb 2019, 16:12 #5038

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D

Mūsdienās a/m kopņu "hackingu" neviens nav atcēlis un izmaksas nav mega, līdz ar to lai viss būtu max secure diezgan jāiespringst pie šī pasākuma līdz mazākai detaļai.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
01. Feb 2019, 16:14 #5039

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

taaks, saaku sanjemt jautaajumus.

1. kas tas par OBD blokjeetaaju un nah to vajag?

BMW AG ir paredzeejis servisa ''navarotu'' - auto var ''pierakstīt'', t.i.: piekodēt atslēgas [arii taas izdzeest, ja nu kaada ir nozagta, piemeeram], izmantojot piesleeghsnaos pie OBD spraudnja. Taa ir servisa procedūra. Nopeerkam jaunu [tukshu] atsleegu, pie diilera piekodeejam [ja vecaa sapliisusi, nozaudeeta].

Diemzheel, shii piekodeeshanas proceduura ir athakota. Tb, zaglji panjem ''sveshu'' atsleegu un 30 sekundees to ''piekodee' upura auto!

Lai to nevareetu izdariit - šis OBD sraudnis [pareizaak sakot - nevis sraudnis, bet datu apmainjas kanaals, kas ''iet'' uz to spraudni] ir jaablokjee. Ja tas netiek izdariits, var uzskatit, ka zaglji ir juusu atsleegas vnk nozagushi. Vinjiem jau ir juusu auto atsleegas. Tieshi tik vienkaarshi.
Offline
Amphiney
01. Feb 2019, 16:15 #5040

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 955

Braucu ar: F11

un beigās kapeik-nepi*ējs, pap**a gan 700 EUR, gan automašīnu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo