Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Cadillac pārspēj M5 un E63 AMG

AutorsZiņojums
gt99
27. Aug 2008, 20:12 #81

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


27 Aug 2008, 18:40:17 radiaators rakstīja:
Esmu BMW fans jau kopsh beerniibas no matu galinjiem liidz papeezhiem un uzskatu to par man vislabaako auto uz pasaule


Tas jau sen zināms, BMW ir kā ārieši. Domā melnādaino uzvaras Berlīnes olimpiādē lika hitleram sākt šaubīties par āriešu pārākumā? Nē! Tādēļ arī šeit nav par ko uztraukties. BMW uber alles.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Pedobear
27. Aug 2008, 22:05 #82

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Autobusu!

Palasīju komentārus, Kadiljaks ir luksus ''vāģis'', biznesa klases mašīna.
Amerikāņu mašīnas pārsvarā visas ir diezgan spēcīgas, bet viņam ir viens mīnus - vadāmība..

Kadiljaks ir leģenda, to nu gan jums būtu jāatzīst! =P
Offline
Whazaaa
27. Aug 2008, 22:06 #83

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


27 Aug 2008, 22:05:40 Pedobear rakstīja:
Kadiljaks ir leģenda, to nu gan jums būtu jāatzīst! =P

varbūt šāds jā, bet ne jau tā miskaste kuru tu ieliki




-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Staris
27. Aug 2008, 22:07 #84

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

tā ir leģenda
tikai apgalvojums attiecas uz mašīnām, kuras ražotas līdz 90tajam gadam vai pat vēl agrāk
Offline
KM
27. Aug 2008, 22:09 #85

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

labs aparats
Offline
Archuks
27. Aug 2008, 22:27 #86

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


27 Aug 2008, 18:11:48 A.R.S. rakstīja:

Click click

Labs vecīt
Offline
Artis_D
27. Aug 2008, 22:29 #87

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

0.2 sek ir tik butiskas???
vel palurat ka jenkji ir to testu taisijushi
manis pec ta kurpju kaste var iet kaut 0.3 sek atrak
Offline
barracuda
27. Aug 2008, 22:35 #88

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


27 Aug 2008, 18:48:09 Whazaaa rakstīja:

27 Aug 2008, 18:11:48 A.R.S. rakstīja:

Click click

ideāli vecīt


AAAAAAAAAAA... līdz asarām
Offline
kars
27. Aug 2008, 22:54 #89

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


27 Aug 2008, 22:35:41 barracuda rakstīja:

27 Aug 2008, 18:48:09 Whazaaa rakstīja:

27 Aug 2008, 18:11:48 A.R.S. rakstīja:

Click click

ideāli vecīt


AAAAAAAAAAA... līdz asarām


:shuriks ripo pa grīdu:
Offline
bornbad
27. Aug 2008, 22:56 #90

Kopš: 06. Apr 2008

Ziņojumi: 172

Braucu ar: 528i

Nu Klarksons jau šamo ir testējis! Atzinums, ka auto ir so,so, bet nu labākais vadāmības ziņā ko AS un V ir jebkad uztaisījuši!


Clarkson

CTS-V reklāma
Offline
sejejs
28. Aug 2008, 00:26 #91

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Lielākā daļa komentu ir un pilnīgi neobjektīvi.

[ Šo ziņu laboja sejejs, 28 Aug 2008, 00:26:57 ]

Offline
buze
28. Aug 2008, 00:32 #92

Kopš: 10. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 18048

Braucu ar: delfiinu

KM ir viens no tiem m3 kursh vnk ieksh ssā ira
Offline
stuntman
28. Aug 2008, 08:47 #93

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu


28 Aug 2008, 00:32:25 buze rakstīja:
KM ir viens no tiem m3 kursh vnk ieksh ssā ira

neko nesapratu.
Offline
peecise28
28. Aug 2008, 08:55 #94

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3554

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


27 Aug 2008, 16:20:10 patric rakstīja:

27 Aug 2008, 16:09:00 Mberg rakstīja:

27 Aug 2008, 14:49:40 Pedobear rakstīja:
[img][/img]

Amerikāņu auto ziņu dienests Edmunds.com apgalvo, ka jaunais "Cadillac CTS-V" ir ātrāks gan par BMW M5, gan "Mercedes-Benz E63 AMG".

http://www.tvnet.lv/auto/raksti/reviews/article.php?id=4895326

How about that!


So What..

Ja arī BMW vai Mercedes ir lēnāki, Cadillac, šā vai tā ir tikkai amerikāņu auto, nevis luksusa klases, gadiem pārbaudīts BMW vai Mercedes..

Savulaik Vauxhall sadarbībā ar Opel uztaisija konkurentu E34 M5, ātrāku, jaudīgāku, un visādi citādi tehniski, pēc parametriem pārāku Omegu...vienīgais to neviens nepirka..

opels nesadarbojaas bet gan Lotus iegaadaajaas no opel ~1.5k gabalus un paartaisija, saucaas Lotus Carlton (tautaa sauca par Lotus Omega). tiem gadiem (91.-92. gads) auto bij spridzeklis un autinji visi tika paardoti lai maksaaja ap 100k gb maarcinju. arii tagad lietots maksaa kosmosu. sorry par
tas cadill-jak ir

no wikipedijas:
The Lotus Carlton (in mainland Europe, the Lotus Omega) was a Vauxhall Carlton saloon upgraded by Lotus Cars to be a 177 mph (285 kph) sports car. Like all Lotus vehicles, it was given a type designation — Type 104 in this case. The external differences were minimal to the five seater with only the rear spoiler, air intakes on the bonnet, Lotus badges on the front wings and bootlid, and considerably wider wheel arches telling it apart from any other Carlton. The car was only sold in one colour, a shade of British racing green called Imperial Green, a very dark green that in anything but direct light appears black. Lotus' modifications included an upgraded engine, which was stroked from the standard Vauxhall 2969 cc 24v straight six unit, used in the GSi, to a capacity of 3615 cc. Lotus then added twin Garrett T25 turbochargers to give 382 hp (281 kW). A six-speed manual ZF transmission from a Chevrolet Corvette ZR-1 was used to transfer this power to the rear wheels. The car was capable of 0-60 mph in 5.2 seconds and had 12.5 in (330 mm) AP ventilated disc brakes with racing calipers all round.

Production of the Lotus Carlton began in 1990, four years after the original Carlton went on sale. General Motors (the parent company of Vauxhall, Opel and - at the time - Lotus) had hoped to build 1,100 cars in total, but due to the recession of the early 1990s, the £48,000 cars were not selling as well as anticipated and production at Lotus was halted in December 1992. Only 950 cars were completed: 320 Carltons and 630 Omegas, 150 short of the original target.
Offline
Mr-Scorpion
28. Aug 2008, 09:32 #95

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


27 Aug 2008, 22:56:23 bornbad rakstīja:
Nu Klarksons jau šamo ir testējis! Atzinums, ka auto ir so,so, bet nu labākais vadāmības ziņā ko AS un V ir jebkad uztaisījuši!


Clarkson



kā tur bija tas teiciens - you can make a piece of shit be faster than BMW M5, but even then it will be only a piece of shit

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
shibernieks
28. Aug 2008, 09:40 #96

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


27 Aug 2008, 14:49:40 Pedobear rakstīja:


Amerikāņu auto ziņu dienests Edmunds.com apgalvo, ka jaunais "Cadillac CTS-V" ir ātrāks gan par BMW M5, gan "Mercedes-Benz E63 AMG".


edmunds.com neko nerubī
Sportiskais 'Audi RS6' būs pieejams arī kā sedans
Offline
Sunday
28. Aug 2008, 09:55 #97

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Kamieli

Audi rs6 un visi tie cadii, biimer un merc otdihajet
Offline
exciter
28. Aug 2008, 10:04 #98

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3673

Braucu ar:


27 Aug 2008, 22:54:02 kars rakstīja:

27 Aug 2008, 22:35:41 barracuda rakstīja:

27 Aug 2008, 18:48:09 Whazaaa rakstīja:

27 Aug 2008, 18:11:48 A.R.S. rakstīja:

Click click

ideāli vecīt


AAAAAAAAAAA... līdz asarām


:shuriks ripo pa grīdu:

bļāā,nu kā tā var zilais lācītis
Offline
Valcha
28. Aug 2008, 10:12 #99

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21245

Braucu ar: ar ar ar ..

Der
Offline
Grubby
29. Aug 2008, 11:03 #100

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar:

BMW M5 salīdzināt ar amerikāņu mašīnām.. tas ir pats kas salīdzināt Phantom ar Chrysler 300C, kurā būtu ielikts zvērīgs motors. Jā, varbūt tas kraislers būtu ātrāks, bet..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo