Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 26 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Nibiru 2012 X planeeta Pasaules brinums

AutorsZiņojums
Valcha
20. Aug 2008, 10:00 #81

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 20860

Braucu ar: ar ar ar ..

Skaidrs ...
Offline
MarC
20. Aug 2008, 10:12 #82

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4150

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


20 Aug 2008, 09:49:23 us rakstīja:

jnk: tas aparāts ir ļoti vajadzīgs cilvēces progresam - visuma izzināšanai, t.sk. alternatīvās enerģijas blablabla
Armo: et tur tā doma bija tāda, ka izpētot tās antidaļiņas, melnos caurumus, varētu it kā radīt enerģiju no nekā. Vnk būtu atrisināta enerģijas problēma uz planētas zeme uz mūžīgiem laikam.


Bet ! Kā jums liekas, kas sponsorē šis iekārtas būvniecibu?
Pareizi - tie kuriem ir nauda. Papildjautājums: Kam pašlaik ir nauda? Atbilde: Tiem kuri tirgo naftu
Secinājums.
Nekāda bezmaksas enerģija nav un nebūs, jo to tirgos tāpat kā tagad tirgo naftu vai gāzi

[ Šo ziņu laboja MarC, 20 Aug 2008, 10:13:30 ]

Offline
Valcha
20. Aug 2008, 10:13 #83

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 20860

Braucu ar: ar ar ar ..

Protams, ka nekāda labdarība tur nebūs
Offline
MarC
20. Aug 2008, 10:29 #84

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4150

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

reku jums tieši tas pats tikai LATVIJAS mērogiem atbilstošs pasākums. pievērsiet uzmanību vārdiem PRIVĀTAIS PARTNERIS

Pieņem daudzfunkcionālā ciklotrona centra izveidošanas koncepciju
Ministru kabinets (MK) šodien pieņēma Vides ministrijas izstrādāto nacionālā daudzfunkcionālā ciklotrona centra izveidošanas koncepciju, kas paredz šādu centru veidot Salaspils kodolreaktora teritorijā.

valdība atbalstīja koncepcijā ietverto risinājuma variantu, kas paredz ciklotrona centra izveidošanu, piesaistot privāto sektoru - noslēdzot līgumu ar privāto partneri ar atbilstošiem nosacījumiem par ciklotrona centra izveidi.

Ciklotrona centra kopējās izmaksas ir 23,7 miljoni latu, no kuriem papildus nepieciešamais finansējums no valsts budžeta laikposmā no 2007. līdz 2010.gadam ir 8,4 miljoni latu.

Ciklotrons ir lādētu daļiņu paātrinātājs (jonizējošā starojuma avots), kurā lādētās daļiņas tiek paātrinātas tām atrodoties spēcīgā magnētiskajā laukā, paātrināšanai izmantojot radiofrekvences elektromagnētisko lauku.

Pēc paātrināšanas daļiņas tiek izvadītas ārā no ciklotrona pa vairākiem apstarošanas kanāliem, lai pēc tam, izmantojot papildus aprīkojumu, jonizējošais starojums tiktu izmantots dažādiem medicīnas, zinātnes un pētniecības, rūpniecības un izotopu iegūšanas mērķiem.

Lai nodrošinātu ciklotrona darbību, ir nepieciešams papildus attīstīt infrastruktūru - ciklotrona ēka ar radioķīmisko ražotni, pozitronu emisijas tomogrāfijas (PET) kameru ēkas, zinātnisko pētījumu kompleksu, kas kopumā veido ciklotrona centru.

Kā norāda Vides ministrija, 2004.gadā tika uzsākts Latvijas un Starptautiskās atomenerģijas aģentūras projekts par Nacionālā daudzfunkcionālā ciklotrona centra izveidošanu Salaspils kodolreaktora teritorijā.

Projekta realizēšana uzsākta, lai risinātu jautājumus medicīnas, zinātnes un izglītības jomās, ņemot vērā arī ekonomiskos apsvērumus ciklotrona centra izvietošanai reaktora teritorijā.

Atbilstoši Salaspils kodolreaktora likvidēšanas un demontāžas koncepcijai ciklotrona centra izvietošana reaktora teritorijā samazinātu reaktora likvidēšanas izmaksas, kā arī nav nepieciešams no jauna attīstīt infrastruktūru, kas saistīta ar jonizējošo starojumu un apkalpojošo infrastruktūru, ja ciklotrona centru būtu nepieciešams izveidot citā vietā, skaidro Vides ministrija.

Kopš reaktora slēgšanas Latvijā apstājušies daudzi zinātniskie pētījumi un darbi jomās, kas saistīti ar kodolfiziku un jonizējošā starojuma izmantošanu.

Ciklotrons kā radiofarmaceitisko preparātu avots ir izmantojams medicīnā - agrīnā vēža un metastāžu diagnostikā, profilaksē un ārstēšanā, kā arī sirds un asinsvadu slimību un neiroloģisko problēmu diagnostikā.

Tāpat arī ciklotrons ir izmantojams zinātnē un izglītībā - attīstot jau izveidotās zinātnes nozares, kurās izmanto jonizējošo starojumu, kodolfizikas, un radioķīmijas metodes, kā arī veicot zinātniskos pētījumus tādās strauji augošās nozarēs kā farmācija, medicīna, biomedicīniskās zinātnes un materiālu zinātnes.

Ciklotrona centrs ļautu plašāk iesaistīties starptautiskos zinātniskos projektos, kā arī būtu iespējas sagatavot augstākās izglītības speciālistus kodolmedicīnas, radiācijas ķīmijas, kodolfizikas un citās jomās.

Papildus Vides ministrija min arī iespējas, ko šāds ciklotrona centrs sniegtu ražošanas uzņēmumiem - materiālu apstrādei ar jonizējošo starojumu, kā arī mikropiemaisījumu kontrolei un dažādu materiālu virsmas modificēšanai.

Ciklotronā iegūtos radiofarmaceitiskos preparātus varēs izmantot ne tikai Latvijā, bet arī būs iespējams veikt vairāku preparātu tirdzniecību ārpus Latvijas, ņemot vērā, ka tuvākajās kaimiņvalstīs nav izveidoti šādi ciklotronu centri.

Koncepcijā tiek norādītas divas problēmas, kuras nepieciešams atrisināt, lai nodrošinātu ciklotrona centra izveidošanu, t.i., nepieciešams vienoties par ciklotrona konfigurāciju - izvēloties ciklotronu ar trīs vai četriem apstarošanas kanāliem, ņemot vērā ciklotrona izmantošanas iespējas, kā arī nepieciešams vienoties par ciklotrona centra izveidošanas finansējumu

[ Šo ziņu laboja MarC, 20 Aug 2008, 10:31:00 ]

Offline
MarC
20. Aug 2008, 10:51 #85

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4150

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

piebildīšu to, ka šis ciklotrons nemaz nebūtu vajadzīgs ja vien 1999gadā netiktu pieņemts politisks lēmums par Salaspils atomreaktora likvidāciju. Ciparos tas izskatās vēl labāk : likvidācija maksā 13miljonus latu bet modernizācija 3miljoni
Latviešu bizness

Citās valstīs dara tā — reaktoru iekonservē, līdz valsts kļūst bagātāka. Piemēram Kioto universitātei piederēja tāds pats ūdens-ūdens tipa reaktors kā Salaspilī. Tas darbojās 35 gadus. Reaktoru iekonservēja, pēc tam modernizēja, un tagad tas joprojām turpina strādāt.
Ir vēl viens neatrisināts jautājums: Kur likt kodoldegvielu no Salaspils reaktora? Starptautiskie partneri uzskata ka tā ir jānogādā atpakaļ izgatavotājvalstī, kas mūsu gadījumā ir Krievija
Kā jums liekas ko krievi varētu mums atbildēt, ja mēs viņiem piedāvātu savākt tos mēslus?
Offline
RG
20. Aug 2008, 11:24 #86

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

Vai tad tie mēsli jau sen nav krievijā?
Offline
MarC
20. Aug 2008, 11:43 #87

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4150

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


20 Aug 2008, 11:24:46 RG rakstīja:
Vai tad tie mēsli jau sen nav krievijā?

2005 gadā izveda 2.5 kg nelietoto kodoldegvielu . Lietoto taisījās izvest katkad šogad. HVZ izveda vai nē
Offline
GS
20. Aug 2008, 11:54 #88

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46660

Braucu ar: eleven


20 Aug 2008, 10:51:13 MarC rakstīja:
Kā jums liekas ko krievi varētu mums atbildēt, ja mēs viņiem piedāvātu savākt tos mēslus?


AIzvedisim un izgazisim Abrenee

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Audi / Porsche / Volkswagen vin decoder
Offline
Valcha
20. Aug 2008, 11:58 #89

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 20860

Braucu ar: ar ar ar ..


20 Aug 2008, 10:51:13 MarC rakstīja:
piebildīšu to, ka šis ciklotrons nemaz nebūtu vajadzīgs ja vien 1999gadā netiktu pieņemts politisks lēmums par Salaspils atomreaktora likvidāciju. Ciparos tas izskatās vēl labāk : likvidācija maksā 13miljonus latu bet modernizācija 3miljoni
Latviešu bizness

Citās valstīs dara tā — reaktoru iekonservē, līdz valsts kļūst bagātāka. Piemēram Kioto universitātei piederēja tāds pats ūdens-ūdens tipa reaktors kā Salaspilī. Tas darbojās 35 gadus. Reaktoru iekonservēja, pēc tam modernizēja, un tagad tas joprojām turpina strādāt.
Ir vēl viens neatrisināts jautājums: Kur likt kodoldegvielu no Salaspils reaktora? Starptautiskie partneri uzskata ka tā ir jānogādā atpakaļ izgatavotājvalstī, kas mūsu gadījumā ir Krievija
Kā jums liekas ko krievi varētu mums atbildēt, ja mēs viņiem piedāvātu savākt tos mēslus?

Izlietu ūdeni nesasmelsi , ...
Offline
jnk
20. Aug 2008, 12:38 #90

Kopš: 13. Jan 2005

Ziņojumi: 288

Braucu ar: F34 335xd, E91 330xd, MX-5 NB2, AE86


20 Aug 2008, 11:43:36 MarC rakstīja:

20 Aug 2008, 11:24:46 RG rakstīja:
Vai tad tie mēsli jau sen nav krievijā?

2005 gadā izveda 2.5 kg nelietoto kodoldegvielu . Lietoto taisījās izvest katkad šogad. HVZ izveda vai nē


izveda kautkad pavasarī, bij speciāls vilciena sastāvs atvēlēts.
Offline
THEBEST
20. Aug 2008, 12:48 #91

Kopš: 14. Jun 2006

Ziņojumi: 577

Braucu ar:

šie zina atbildes uz krauzes jautājumiem...
Offline
Huligaans
20. Aug 2008, 13:09 #92

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


20 Aug 2008, 11:43:36 MarC rakstīja:

20 Aug 2008, 11:24:46 RG rakstīja:
Vai tad tie mēsli jau sen nav krievijā?

2005 gadā izveda 2.5 kg nelietoto kodoldegvielu . Lietoto taisījās izvest katkad šogad. HVZ izveda vai nē


Izveda... Vel pie katras paarbrauktuves pa 2 CP ekipaazhaam staaveeja

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
XMAX
09. Sep 2008, 09:35 #93

Kopš: 03. Dec 2002

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: ....u.c


14 Aug 2008, 15:17:11 Armo rakstīja:
Te vairāk par CERN

Bet nu es pasludinu, ka pasaules gals būs 10.septembrī, kad CERN iedarbinās to savu veļasmašīnu!!!!!


nu ko šodien 10.30 pēc LV laika iekurbulē to mašīnu Cik noprotu tad divus ātomus ar gaismas ātrumu bliezīs vienu pret otru un skatīsies kas būs. jādomā ka sirmās franču un austriešu galvas visu kārtīgi izdomājušas. Lai gan minējumi ir dažādi kas būs tad kad tie ātomi zem francijas/austrijas kalniem satiksies. Jo neviens jau nezina kas būs
Offline
Puce
09. Sep 2008, 09:53 #94

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6398

Braucu ar: BMW 315 e21

Ja nu kaut kas noiet šķībi, tad būtībā ir pofig, jo neizdzīvo neviens.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
viesulis
09. Sep 2008, 09:55 #95

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16791

Braucu ar: Volvo un Volvo

Dirsa bus 2012.gada, kad beigsies Maiju kalendars
Offline
Valcha
09. Sep 2008, 09:56 #96

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 20860

Braucu ar: ar ar ar ..

Vai jāsāk kravāt mantas ?
Offline
tomick
09. Sep 2008, 10:05 #97

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3956

Braucu ar: 530i wrx :D


09 Sep 2008, 09:56:45 Valcha rakstīja:
Vai jāsāk kravāt mantas ?


Uz kurieni ???

Veel 25 min liidz eksperimenta saakumam.
Offline
Agritis
09. Sep 2008, 10:06 #98

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2021

Braucu ar: Astra ST



10.septembrī. Un arī tikai vienā virzienā. Pirmās sadursmes mēģinās tikai oktobra beigās.
Offline
XMAX
09. Sep 2008, 10:11 #99

Kopš: 03. Dec 2002

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: ....u.c

http://www.tvnet.lv/onlinetv/lnt/900_sekundes/a...le.php?id=318592

toč rīt
Offline
MMS
09. Sep 2008, 10:47 #100

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3139

Braucu ar: e91

Pag rit ar mums ir cauri?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips