Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: e34 vs e36

AutorsZiņojums
Edzja
19. May 2008, 14:38 #81

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

e34 530 v8 gada laikaa remontos aizgaaja:
3x eljas/filtru mainjas kaut kaadi 150ls kopaa
atbalsti amortizatoru priekshaa 100ls
degvielas suuknja relejs
sajuugs izbeidzaas, bet nu par cik nevareeja dabuut un bij jaagaida div nedeeljas kameer atnaaktu, tad tikai uzkniedets rudenii, tagad gam atkal sliid un buus jaasuuta, bet nu tagad vismaz var braukt, nevis kaa bij rudenii kad taa sajuuga nebij

tagad priekshaa piekaree kaut kas klaudz un esmu servisaa, tuliit skatiisies kas tieshi tur ir.

+bremzhu diski jaavirpo priekshaa vai jaanomaina, jo met, nu vopshem brutaali reekjinot tas buus kaadi 100ls

redzees cik shodiena izmaksaas, bet kaut kaa nedomaaju ka baigi daargi kaut kaa. protams riepas utt. bet taas aiziet saliidzinoshi aatri

+protams daargaakais kas ir bijis, tas ir vizuaalie uzlabojumi

[ Šo ziņu laboja Edzja, 19 May 2008, 14:39:36 ]

Offline
Bimmer
19. May 2008, 14:55 #82

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24378

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Šajā dilemmā ņem E34. Komfortablāks un kārtīgāk būvēts auto. E36 ir next step after Golf.

Ja interesē kaut kādi tur drifti, sauļu griešana u.tml., tad jau gan drīzāk E36.
Offline
defekc
19. May 2008, 14:56 #83

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14452

Braucu ar: BMW


19 May 2008, 14:55:10 Bimmer rakstīja:
E36 ir next step after Golf.


labs
Offline
Whazaaa
19. May 2008, 14:59 #84

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

nu 3ā sērija vienmēr ir bijusi stantkāru sērija nevis komforta etalons

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Driver
19. May 2008, 15:00 #85

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja runa ir par vienigo auto, tad es viennozimigi izveletos e34.
ja e36, tad tikai eM. savadak neredzu jegu braukat ar graboshu kartingu ikdiena.

bet par to golfu +1

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Whazaaa
19. May 2008, 15:01 #86

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


19 May 2008, 15:00:09 Driver rakstīja:
savadak neredzu jegu braukat ar graboshu kartingu ikdiena.

ne visi ir graboši (nu ok, lielākā daļa ir) un ne visi ir kartingi.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Edzja
20. May 2008, 01:06 #87

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

UN to saki tu, kas regulaari saka ka pa riigu njefiga nebraukaa, tikai no dobeles liidz riigai paarsvaraa
Offline
Edzja
20. May 2008, 01:20 #88

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 01:17:04 DC rakstīja:
es braucu ari pa riigu bet nu nelidoju un pa korkjiem nebakstos - braucu normaali tur kur vajag - pie gvida uz alfu un utt un par paterinju esmu vairka kaa

nu vot, bet ja ikdienaa daudz braukaa un skrien lai visur paspeetu, tad nu nesanaaks tev vairs 12it
Offline
harits
20. May 2008, 01:21 #89

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

man mazākais ko esmu dabūis ārā no 325, ir 10l/100km. braucot gan pa pilsētu, gan par šoseju!
Tā vidēji ir kādi 14-15l !
Offline
Melvins
20. May 2008, 01:39 #90

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

(atbilde topika autoram)
viss atdurās 2 pamat-vektoros:
1) degvielas patēriņā,
2) komfortā

lai arī cik Tas dīvaini neizklausītos - e34 un e36 servisa/apkopes izmaksas būs praktiski vienlīdzīgas.

e34 bundžai optimālākais ir 2,5l dzinējs.
e36 bundžai - 1,8l.
no šejienes arī atbilde
e34 patērēs degvielu vairāk (vnk smagāka bundža, nepieciešāms jaudīgāks dzinējs utt).

savukārt e34 ir klasi augstāks, nekā e36 - pavisam cits komforts. netici tiem, kas saka 'e34 ir Liela govs'. muļķības... absolūts gaumes jautājums

domā!, Vatson
iesēdies e36 un e34, ar abiem izbrauc.
+ pierēķini degvielas izmaksas.
Offline
Edzja
20. May 2008, 01:40 #91

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 01:39:21 Melvins rakstīja:
(atbilde topika autoram)
viss atdurās 2 pamat-vektoros:
1) degvielas patēriņā,
2) komfortā

lai arī cik Tas dīvaini neizklausītos - e34 un e36 servisa/apkopes izmaksas būs praktiski vienlīdzīgas.

e34 bundžai optimālākais ir 2,5l dzinējs.
e36 bundžai - 1,8l.
no šejienes arī atbilde
e34 patērēs degvielu vairāk (vnk smagāka bundža, nepieciešāms jaudīgāks dzinējs utt).

savukārt e34 ir klasi augstāks, nekā e36 - pavisam cits komforts. netici tiem, kas saka 'e34 ir Liela govs'. muļķības... absolūts gaumes jautājums

domā!, Vatson
iesēdies e36 un e34, ar abiem izbrauc.
+ pierēķini degvielas izmaksas.

idiot, ko tu piipaeee, kaads veel optimaalaakais e36 1,8 :lohs_mlje:
Offline
Edzja
20. May 2008, 01:43 #92

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 01:41:18 DC rakstīja:
540 un 328

nebuut neee, bet nu nejau 1.8
Offline
100
20. May 2008, 01:46 #93

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

es gan neticeetu, ka e34 butu komfortablaki par e36, nemot veraa, ka abi ir vienlidzigi laba tehniskaa stavoklii
+ e36 buus labak apriikots visdrizaak

[ Šo ziņu laboja 100, 20 May 2008, 01:46:29 ]



-----------------
100.
Offline
Edzja
20. May 2008, 01:49 #94

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 01:44:56 DC rakstīja:

20 May 2008, 01:43:26 Edzja rakstīja:

20 May 2008, 01:41:18 DC rakstīja:
540 un 328

nebuut neee, bet nu nejau 1.8

ibo - kad tu begisi lauzties un nepiekrist ? pats sludini un taga te pljuuti kauko

Nesaac atkal mani kaitinaat
Sheit nav diskusija kas ir krutaak, bet gan kas buutu optimaalaaakais, lai vareetu normaali dinamiski kusteeties un nebuutu nenormaals pateerinjshs

Es pats protams nejmtu 540to, jo manaa dziive nekas zem 3.0 nekad nebuus vairaak
Offline
Edzja
20. May 2008, 01:50 #95

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 01:46:10 100 rakstīja:
es gan neticeetu, ka e34 butu komfortablaki par e36, nemot veraa, ka abi ir vienlidzigi laba tehniskaa stavoklii
+ e36 buus labak apriikots visdrizaak

e36 ir kartings saliidzinaajumaa ar e34

[ Šo ziņu laboja Edzja, 20 May 2008, 01:50:48 ]

Offline
Melvins
20. May 2008, 01:52 #96

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


20 May 2008, 01:40:36 Edzja rakstīja:
idiot, ko tu piipaeee, kaads veel optimaalaakais e36 1,8 :lohs_mlje:


zīmulis nav uzasināts, cirkuļis nav līdzi. sēdies!, divinieks

e36 optimālākais motors IR 1,8l (M43, M44, mazās šujmašīnas)
šeit neiet runa par 'gāšanu'!, bet gan par optimālu pārvietošanos, manevrētspēju utt.
konkretizējot - par attiecību - bundža (tās masa, auto kopsvars)/nepieciešamā jauda (lai šo bundžu normāli iekustinātu).
Offline
Edzja
20. May 2008, 01:54 #97

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 01:52:19 Melvins rakstīja:

20 May 2008, 01:40:36 Edzja rakstīja:
idiot, ko tu piipaeee, kaads veel optimaalaakais e36 1,8 :lohs_mlje:


zīmulis nav uzasināts, cirkuļis nav līdzi. sēdies!, divinieks

e36 optimālākais motors IR 1,8l (M43, M44, mazās šujmašīnas)
šeit neiet runa par 'gāšanu'!, bet gan par optimālu pārvietošanos, manevrētspēju utt.
konkretizējot - par attiecību - bundža (tās masa, auto kopsvars)/nepieciešamā jauda (lai šo bundžu normāli iekustinātu).

ar 1.8 tu vari kustinaaat savu miskasti, ja tev tas skaitaas dinamiski
Offline
defekc
20. May 2008, 01:55 #98

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14452

Braucu ar: BMW

opaa... katru dienu uzzinu kautko jaunu
Offline
Melvins
20. May 2008, 01:57 #99

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


20 May 2008, 01:52:19 Melvins rakstīja:

20 May 2008, 01:40:36 Edzja rakstīja:
idiot, ko tu piipaeee, kaads veel optimaalaakais e36 1,8 :lohs_mlje:


zīmulis nav uzasināts, cirkuļis nav līdzi. sēdies!, divinieks

e36 optimālākais motors IR 1,8l (M43, M44, mazās šujmašīnas)
šeit neiet runa par 'gāšanu'!, bet gan par optimālu pārvietošanos, manevrētspēju utt.
konkretizējot - par attiecību - bundža (tās masa, auto kopsvars)/nepieciešamā jauda (lai šo bundžu normāli iekustinātu).


paturpināšu
nākamais e36 nāk 2,0l motors, kuram ir nenoliedzami patīkamāka skaņa (vnk vairāk vārstu) , bet ēd viņš vairāk + uzrāviena pieaugums ir gauži niecīgs.
tālāk seko 2,3l, pēc tam 2,5 un 2,8 (M3 izlaižam) - cienītais!, šie nu nekādi nav optimālie dzinēji e36 bundžai - tas ir tāpat, kā apgalvot - ka e34 optimālākais ir 3,0 vai 3,5, vai 5,4l dzinējs
nu nav Tā!, kā Jūs sakat.
Offline
Edzja
20. May 2008, 01:58 #100

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 01:55:13 defekc rakstīja:
opaa... katru dienu uzzinu kautko jaunu

beidz, ja BMW ieksh e36 razhotu 1.2l, tad melvinam arii tas buutu ahujennijs materiaals
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo