Online

Pašreiz BMWPower skatas 69 viesi un 24 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: E21 motori

AutorsZiņojums
Fon_Martinsons
15. May 2008, 10:13 #21

Kopš: 19. Nov 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 209

Braucu ar: E34, E21, Caddy

doma vel butu m10 motoram uzkloneet pie virpotaaja iepludes kolektoru un uzlikt 4us mocha karbuuzhus...
Offline
Puce
15. May 2008, 10:13 #22

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

m4x sērija nav peļama. vienīgi būs jāpiestrādā lai tur tādu iebāztu. cik ir dzirdēts, tad čakars ir.. šķiet, ka lielākā problēma bija motora ķepas.



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
15. May 2008, 10:15 #23

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

un kurš tev tos četrus karbūžus saregulēs? :-) tas nav tev viens, bet gan četri. :-)

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Fon_Martinsons
15. May 2008, 10:17 #24

Kopš: 19. Nov 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 209

Braucu ar: E34, E21, Caddy

man brālis ar mochu remontu nodarbojas, vinjsh man ar ieteica to ideju!
Meegjinaat jau varetu un rezultaatam ar vajadzetu but O.K.
Offline
Puce
15. May 2008, 10:33 #25

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

nu ja tev stāv jau karbūzis, tad šī būtu lētākā versija. vienīgi jāuztaisa flancis (var arī no esošā flanča kaut ko apzāģēt) degvielas padeves un droseļu virināšanas mehānisms.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Fon_Martinsons
15. May 2008, 10:39 #26

Kopš: 19. Nov 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 209

Braucu ar: E34, E21, Caddy

jaaskruvee tik nost no mocha, flanchus var uztaisit man viens pazistamais virpotājs!
gāzes trositi vajadzees pasham uzbuuveet un devielas piepludi karbuzhiem jaustaisa, bet taa jau nebuus probleema!
Tik nezinu vai tas butu labakais variants ko var izdarit ar to motoru
Offline
Puce
15. May 2008, 10:47 #27

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

Kā jau teicu, tas būs mazsāpīgākais variants. viss pārējais būs dārgi un ar stipri lielāku čakaru.
Tici uz vārda ekspertiem.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Fon_Martinsons
15. May 2008, 10:49 #28

Kopš: 19. Nov 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 209

Braucu ar: E34, E21, Caddy

Bet vispirms jaizslipē varstu sēžas un jānomaina gredzeni
Offline
charbis
15. May 2008, 11:32 #29

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f10


15 May 2008, 09:40:07 Fon_Martinsons rakstīja:

15 May 2008, 00:12:58 chabijs rakstīja:
varu sarunaat motoru ar visu kaarbu utt M20B25 cena bija ap 200 Ls. motors ejosh. atrodas Talsu rajonaa.

Elektronika ar nak lidz?

ja godiigi nezinu. bet ar chali var sarunaat. domaajams buutu labaak ja pats njemtu nost pravodku.
Offline
Fon_Martinsons
20. May 2008, 10:10 #30

Kopš: 19. Nov 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 209

Braucu ar: E34, E21, Caddy

ir iespeejams apvienot 4cilindru (4 ātrumi) kārbu ar 6cilindrīgā?(5 ātrumi)
Offline
Phasma
21. May 2008, 00:06 #31

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: violetu nazi!

M20 forever

PS. Ir daļas pārbūvei (priekšējais tilts, kaut kāda kārba, kardāns utt)!

[ Šo ziņu laboja Phasma, 21 May 2008, 00:07:41 ]



-----------------
Excitement of building....
Offline
Puce
21. May 2008, 07:56 #32

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

moš no m30 var kārbu pielikt, bet no m20 nevar. m20 kārba der uz m40 motora


20 May 2008, 10:10:58 Fon_Martinsons rakstīja:
ir iespeejams apvienot 4cilindru (4 ātrumi) kārbu ar 6cilindrīgā?(5 ātrumi)


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
janeks7
21. May 2008, 08:20 #33

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: G3 & 968M


21 May 2008, 00:06:14 Phasma rakstīja:
M20 forever

PS. Ir daļas pārbūvei (priekšējais tilts, kaut kāda kārba, kardāns utt)!

Nu nē,tas ir morāli novecojis dzinējs
Offline
Phasma
21. May 2008, 15:58 #34

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: violetu nazi!


21 May 2008, 08:20:37 janeks7 rakstīja:

21 May 2008, 00:06:14 Phasma rakstīja:
M20 forever

PS. Ir daļas pārbūvei (priekšējais tilts, kaut kāda kārba, kardāns utt)!

Nu nē,tas ir morāli novecojis dzinējs


tad vēl redzēsi uz ko tas morāli novecojušais dzinējs ir spējīgs

Starp citu, pagājušajā sezonā tas M20 bāza ārā S14, 2.5 un 2.8 plītis ar vai bez vanosa, visādus VR6 utt, bet tavu M20 nevarēja ... tad ko tu te pļurksti par novecošanu. Ir tas M20 dzelzis spēcīgs!

[ Šo ziņu laboja Phasma, 21 May 2008, 16:01:39 ]



-----------------
Excitement of building....
Offline
Puce
21. May 2008, 16:29 #35

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

pareizi janeks7 saka, ka tas m20 ir garīgi un tehniski novecojis, gluži tā pat kā m10 un m30. un domāju, ka lielākā problēma ir saistīta ar elpošanu. par maz vārstu tiem. :-)

Protams, no klepera var uztaisīt skrējējzirgu, bet cik tas viss maksā un vai tas ir ieguldīto baksu vērts?
ar nākamās paaudzes motoriem šķiet viss ir vienkāršāk tikai jāmāk iebāzt tos dzelžus iekš vecām tupelēm.
tiesa gan, mākslīgā elpināšana var paveikt brīnumus. :turbo:

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
janeks7
21. May 2008, 17:24 #36

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: G3 & 968M


21 May 2008, 15:58:07 Phasma rakstīja:

21 May 2008, 08:20:37 janeks7 rakstīja:

21 May 2008, 00:06:14 Phasma rakstīja:
M20 forever

PS. Ir daļas pārbūvei (priekšējais tilts, kaut kāda kārba, kardāns utt)!

Nu nē,tas ir morāli novecojis dzinējs


tad vēl redzēsi uz ko tas morāli novecojušais dzinējs ir spējīgs

Starp citu, pagājušajā sezonā tas M20 bāza ārā S14, 2.5 un 2.8 plītis ar vai bez vanosa, visādus VR6 utt, bet tavu M20 nevarēja ... tad ko tu te pļurksti par novecošanu. Ir tas M20 dzelzis spēcīgs!

Jā m20 gāja labi,bet laiks iet un gribēju pamējģināt ko varu sabūvēt no m50.Tad jau redzēs kā būs ar šo

Offline
Phasma
21. May 2008, 17:25 #37

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: violetu nazi!

Sen ar flowtestiem pierādīts, ka apstrādāta 885 galva daudz neatpaliek no M50/52 galvas. Turklāt plīts ir manuprāt nevajadzīgi komplicēts dzinējs. M20 ir ģeniāli vienkāršs un izturīgs!

-----------------
Excitement of building....
Offline
Puce
21. May 2008, 17:33 #38

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

Apstrādāsi m5x un būs pārāks par m20.

labi, katram savs.

ceru, ka janeks7 padalīsies ar info par to kas un kā ir jādara lai to m50 iedabūtu iekšā.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
janeks7
21. May 2008, 18:01 #39

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: G3 & 968M


21 May 2008, 17:33:12 Puce rakstīja:
Apstrādāsi m5x un būs pārāks par m20.

labi, katram savs.

ceru, ka janeks7 padalīsies ar info par to kas un kā ir jādara lai to m50 iedabūtu iekšā.

Jā padalīšos bet vēlāk,ar kronšteiniem,kardānu esu ticis galā,vēl palika izplūde un dzesēšana
Offline
Puce
21. May 2008, 18:15 #40

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

Tad jau sīkumi.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Phasma, Puce, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips