Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 nobraukuma būtiskums

AutorsZiņojums
Frenks
10. Oct 2008, 16:11 #41

Kopš: 03. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: E46 325Ci

OX - sonora metalic - bagāžnieka vāks un bamperis.......!
Offline
shooter
10. Oct 2008, 16:51 #42

Kopš: 26. Apr 2004

Ziņojumi: 49

Braucu ar: E46 328Ci


21 Apr 2008, 21:09:15 dins rakstīja:
Sveicinati!
Mekleju e46 328,330 +-2000g. gandriz visos variantos noskrejiens grozas ap 200000 km.Vai kads nevaretu sniegt kadu komentaru par so dzineju resursiem,kam butu japievers uzmaniba? Paldies.

Ja interesē kupeja, varu piedāvāt savu 328Ci,99.gads,Mpakete, steptronic, gaiši brūnā/zelta krāsā, gaišais ādas salons, visi parastie "navoroti" izņemot TV un Navi. Nobraukums oriģināls 150 000. (var pārliecināties CSDD), auto 1. reģistrācija LV, braukts arī tikai Latvijā, iepriekšējo īpašnieku vidū bijušas pamatā dāmas Apkopes visas pamatā Permalatā.

Iepirku šo auto ~2006.g. augustā, pa 2 gadiem esmu +/- 50k km noripinājis. Ap 3,5k EUR salikts iekšā remontos - piekare (bukses, stieņi, gultņi), visi bremžu diski, rocene, termostats, radiators, priekšējais bamperis un vēl visādi sensori u.c. sīkumi. tb sagatavots lai vēl kādus 40k cerams bez raizēm varētu noripināt
motors - griezh protams bez problemam
Offline
shooter
10. Oct 2008, 17:34 #43

Kopš: 26. Apr 2004

Ziņojumi: 49

Braucu ar: E46 328Ci

foto šeit:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/328/Vn4LFU9qQV8=.html

bildēts ar ziepēm, par kvalitāti nepiesieties
Offline
konussib
20. Oct 2010, 15:37 #44

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Interese sekojosa lieta - vai ir jauzmanas no auto, kas ir isaa laikaa nobraukusi lielu gabalu? Konkreti tiek runats par 2008 gada dizeli, kas ir nobraucis 170k km. Reali tads dampis maksa lidzigi ka 2004/2005 gada ar 100 000 km (kas raisa saubas, jo neviens tacu neperk dizeli lai senotu 20k km gadaa), bet vismaz ir parlieciba, ka nav atpakal griezts odo (tad vismaz grieztu uz <100k km) ka ari laika zobs mazak skaris auto. Piedevam, cik saprotu, tas nozime ari to, ka auto nav cietis no sliktajiem 10km braucieniem, kas pi6 visu, ko vien var 4akaret.

Kadas ir ekspertu domas par so problemu?
Offline
Driver
20. Oct 2010, 16:00 #45

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

brauc uz diagnostiku pirms pirkshanas, nevis luuri odometra.

uzlikshu nokrejienu kadu vajag, ja kadam vajag

20 Oct 2010, 15:37:42 konussib rakstīja:
Interese sekojosa lieta - vai ir jauzmanas no auto, kas ir isaa laikaa nobraukusi lielu gabalu? Konkreti tiek runats par 2008 gada dizeli, kas ir nobraucis 170k km. Reali tads dampis maksa lidzigi ka 2004/2005 gada ar 100 000 km (kas raisa saubas, jo neviens tacu neperk dizeli lai senotu 20k km gadaa), bet vismaz ir parlieciba, ka nav atpakal griezts odo (tad vismaz grieztu uz <100k km) ka ari laika zobs mazak skaris auto. Piedevam, cik saprotu, tas nozime ari to, ka auto nav cietis no sliktajiem 10km braucieniem, kas pi6 visu, ko vien var 4akaret.

Kadas ir ekspertu domas par so problemu?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
konussib
20. Oct 2010, 16:02 #46

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Ideja jau ir par to, vai tas, ka auto ir sasniedzis tadu nobraukumu tik isa laikaa nav slikti?
Offline
Driver
20. Oct 2010, 16:14 #47

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kaa minimums auto noskrejiens ir 30 000 gada, ja tas nav svetdienas auto.
kada starpiba jums cik rada uz odo. ja auto suds, tad nepirkt, ja patik kautvai 589867km

jus ari iepazistoties sievietei prasat kads vinjai noskrejiens - cik x vinja ir un ja ir "par daudz", tad "sorry, chau!"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
markelis
20. Oct 2010, 16:18 #48

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12856

Braucu ar: eFku


20 Oct 2010, 16:02:20 konussib rakstīja:
Ideja jau ir par to, vai tas, ka auto ir sasniedzis tadu nobraukumu tik isa laikaa nav slikti?


tas ir nekaa. tikai un vieniigi atkariigs no taa kaa tas auto uztureets.

P.S. tas nemaz nav daudz. ja auto lietots ikdienaa mazaak 200 km pa dienu.
Offline
zhuupa
05. Nov 2010, 08:19 #49

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Nu par vidējo letiņu ar 50k gadā atliek vien nobrīnīties. pats no sestā gada beigām esmu 57k noripinājis, bet nu bija nedēļas, kad auto stāvēja neaiztikts, bet vecais mans arī sestajā gadā paņēma bulku vāģi, kuram ir šobrīd 130k, kaut auto tiek dzenāts uz nebēdu.
Tāpat visai apšaubu domu, ka fāterlandē visi ņem dīzeļus tikai tāpēc, lai mītu 500 km dienā. paņemam papīru un parēķinam, piemēram kaut kāds vidējais dīzelis no vidējā benzīnieka atšķiras ar patēriņu kombinētā režīmā pa ~3l uz sotaku
100km=3l
1000km=30l
10000km=300l
100000km=3000l
Nezinu, cik precīzi maksā dīzelis Vācijā šobrīd, bet nu ap latu jau ir točna. Tad nu sanāk, ka dīzelis dos uz degvielu ekonomiju 3k ls, ja tiek noripināti 100k un jauna dīzeļa apkope būtiski neatšķiras no no jauna bendzīnieka apkopes, jo tāpat nekas īpašs jālabo nebūs, tad kāpēc fricim nepirkt jaunu dīzeli arī tādos apstākļos, ja gadā noripina 30k?
Offline
egonspleeve
05. Nov 2010, 08:34 #50

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


05 Nov 2010, 08:19:56 zhuupa rakstīja:
Nu par vidējo letiņu ar 50k gadā atliek vien nobrīnīties. pats no sestā gada beigām esmu 57k noripinājis, bet nu bija nedēļas, kad auto stāvēja neaiztikts, bet vecais mans arī sestajā gadā paņēma bulku vāģi, kuram ir šobrīd 130k, kaut auto tiek dzenāts uz nebēdu.
Tāpat visai apšaubu domu, ka fāterlandē visi ņem dīzeļus tikai tāpēc, lai mītu 500 km dienā. paņemam papīru un parēķinam, piemēram kaut kāds vidējais dīzelis no vidējā benzīnieka atšķiras ar patēriņu kombinētā režīmā pa ~3l uz sotaku
100km=3l
1000km=30l
10000km=300l
100000km=3000l
Nezinu, cik precīzi maksā dīzelis Vācijā šobrīd, bet nu ap latu jau ir točna. Tad nu sanāk, ka dīzelis dos uz degvielu ekonomiju 3k ls, ja tiek noripināti 100k un jauna dīzeļa apkope būtiski neatšķiras no no jauna bendzīnieka apkopes, jo tāpat nekas īpašs jālabo nebūs, tad kāpēc fricim nepirkt jaunu dīzeli arī tādos apstākļos, ja gadā noripina 30k?


diizelis tur maksaa gandriz tikpat cik pie mums. aptuveni 1,10-1,17 eiro par litru. atkariba kura vieta vaacijaa. turpretii benziins maksa 1,45 eiro litraa. taka perkot dizeli tur tocna daudz var ekonomeet un to vini arii dara.
Offline
zhuupa
05. Nov 2010, 08:40 #51

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Nu tur jau tā lieta, tāpēc uzskatu, ka ir maldīgs uzskats, ka nu visi dīzeļi De ir ar miljonu uz spidometra, es tepat LV ar pirktu jaunu dīzeli, ja varētu atļauties, kaut braucu salīdzinoši maz.
Offline
raivisp
05. Nov 2010, 09:07 #52

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Un vēl maldīgs uzskats ir, ka ar visām mašīnām brauc tikai svētdienās un tās "retās", kas pa 3 gadiem nobrauc ap 80...100k ir dabrauktas un ar kaut ko atšķiras no "svētdienniekiem"

Senča kūkvāģis - izbrauca no salona 2007 gada februārī, šobrīd 92k noripojis. tātad rupji rēķinot - 25k gadā un ar viņu tiešām nebrauc daudz
Offline
radiaators
05. Nov 2010, 09:15 #53

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Nu piemeram manam 530d 99. gada auto ir noskrējiens 322000km +/- pirms nepilna gada ir restaurētas sprauslas,uzlikts jauns starteris,maģistrālais degvielas sūknis, degvielas sūknis bakā,jauni aizmugurējie bremžu diksi ar klušiem, restaurēta stūres reika, jauna panna zem dzinēja, un vēl dafiga visādi sīkumi kurus jau vairs neatceros - iegrūdu 1500Ls un kurš man ticēs ja pārdodot teikšu ka tas viss ir izdarīts un auto darbojas nevainojami - domās eh 300štukas - nodzīta tačka + vēl drošvien nobraukums atkruķīts !
Offline
Artis_D
05. Nov 2010, 09:19 #54

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

tak atkarīgs kā auto ir uzturēts - var būt 150 000km jau viss čau, un 400 000 un viss tip top.

rēali e46 dīzeļiem LV ir 300 - 500 reālie nobraukumi nevia 140 -200 000 kā ss.lv
Offline
ixers
05. Nov 2010, 09:22 #55

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3252

Braucu ar: svešu auto

pēc statistikas datiem vidējais letiņš gadā nobrauc ~ 15 T KM, tā vismaz rēķina Subaru cil'veki piedāvājot apkopes uz 3 gadiem na haļavu.
Man sanāk ~ 25 T KM.
Offline
raivisp
05. Nov 2010, 09:26 #56

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

mož tos 15k viņi pēc ss'a rēķina
Offline
ixers
05. Nov 2010, 09:27 #57

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3252

Braucu ar: svešu auto


05 Nov 2010, 09:26:38 raivisp rakstīja:
mož tos 15k viņi pēc ss'a rēķina

es domāju tas varētu tā arī būt, ja cilvēks dzīvo un strādā rīga un ārpus rīgas nekur nebrauc. vai arī kādā citā miestā Tā ir.

[ Šo ziņu laboja ixers, 05 Nov 2010, 09:27:50 ]

Offline
Ugunsdzesejs
05. Nov 2010, 09:28 #58

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

+1 raivim

es nezinu, kā sanāk tie 15

man dienā sanāk 100+km ar 13L/100 pilsētā patēriņu. ja nopirktu dīzeli ar 8-10L pilsētā, tad brauktu vairāk savi 35tK man gadā savācās.

bet ja paskatās pēc ss nobraukumiem, man nav skaidrs, no kurienes tās mašīnu jūras korķus vakarā veido???
Offline
DM101
05. Nov 2010, 09:32 #59

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

nez, vai ir jeega [njemot veeraa shii vortaala vairaakuma useru praata speejas], bet meegjinaashu.
1. par odometru vnk aizmirstam. E46 liimenja aparaatiem taa ciparinju modificeeshana [caur OBD2 ligzdu] jau sen maksa alja 10 LVL. taadelj staasti: CSDD pirms 2 gadiem, nobraukums 150, tagad 200, pamataa sievietes - der pilniigiem idiotiem. un pasham saimniekam, kas neizdara secinaajumus - pats 2g laikaa nobrauc 50K, bet citi 10g laikaa - 150..
2. pie 200k beidzas plaanotais muzh auto. protams, ka daudzi mezgli kalpo miljonus, daudzi ir jaamaina, kad vajag [ritoshaa, elljas, u.c.], tachu taadas lietas kaa gultnji, automaatiskaas kaarbas, turbiinas vai nu ir tikko mainiitas [maz ticams], vai buus jaamaina tuvaakajaa laikaa [100k robezhaas]. protams, var braukt ar gaudojoshiem gutnjiem un pusstraadaajoshaam turbiinaam - puse diizelistu taa dara, jeb ar reizeem degoshaam kaarbas lampinjaam, bet eec buutiibas - reekjinamies ar izdevumiem.

Offline
DM101
05. Nov 2010, 09:35 #60

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


05 Nov 2010, 08:34:38 egonspleeve rakstīja:

05 Nov 2010, 08:19:56 zhuupa rakstīja:
Nu par vidējo letiņu ar 50k gadā atliek vien nobrīnīties. pats no sestā gada beigām esmu 57k noripinājis, bet nu bija nedēļas, kad auto stāvēja neaiztikts, bet vecais mans arī sestajā gadā paņēma bulku vāģi, kuram ir šobrīd 130k, kaut auto tiek dzenāts uz nebēdu.
Tāpat visai apšaubu domu, ka fāterlandē visi ņem dīzeļus tikai tāpēc, lai mītu 500 km dienā. paņemam papīru un parēķinam, piemēram kaut kāds vidējais dīzelis no vidējā benzīnieka atšķiras ar patēriņu kombinētā režīmā pa ~3l uz sotaku
100km=3l
1000km=30l
10000km=300l
100000km=3000l
Nezinu, cik precīzi maksā dīzelis Vācijā šobrīd, bet nu ap latu jau ir točna. Tad nu sanāk, ka dīzelis dos uz degvielu ekonomiju 3k ls, ja tiek noripināti 100k un jauna dīzeļa apkope būtiski neatšķiras no no jauna bendzīnieka apkopes, jo tāpat nekas īpašs jālabo nebūs, tad kāpēc fricim nepirkt jaunu dīzeli arī tādos apstākļos, ja gadā noripina 30k?


diizelis tur maksaa gandriz tikpat cik pie mums. aptuveni 1,10-1,17 eiro par litru. atkariba kura vieta vaacijaa. turpretii benziins maksa 1,45 eiro litraa. taka perkot dizeli tur tocna daudz var ekonomeet un to vini arii dara.


kungi, 3.klases liimenii matemaatiku juus esiet apguvishi, tikai aizmirstiet vienu niansi:
jauns auto ar analogjiskas veiktspejas diizeljdzineeju maksaa taas 2..4K Euro daargaak par benziina versiju.
un tagad - pareekjinam velreiz. un top skaidrs, kad pedantiskajam vaacietim top izdeviigs diizelis ar savu [tomeer lielaaku] vibraaciju, smirdoshaam rokaam peec saljaras, chakareshanos ar ziemas degvielaam, raustiishanos par turbiinaam, sprauslaam [jaunajiem apparatus], u.t.t.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo