Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 530d Touring E39 iegāde

AutorsZiņojums
radiaators
16. Apr 2008, 12:12 #61

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Apr 2008, 12:05:30 Ragans rakstīja:



Tieshi taa visu preciizi aprakstiiji - piemeeram man nobira spriegotaaja rulliitis kondishkai - Permalataa taads maksaa 100Ls - man chalji restaureeja un visu sataisiija pa 10LS, otrs gadiijums - nobira starteris - Rusbemaa jauns starteris 450LS + darbs 100-150LS a man chalji restaureeja starteri pa 25ls un iet kaa smeereets nekaadu probleemu ! Visbeidzot diagnostiku taisu pie viena elektrikja Renaut centraa - tas maksaa 15Ls un pasaka visu, kas vainas a ne taakaa Permalataa atstaaj auto un tad mees izpiipeesim cik no tevis nopleest un kvalitaate tajos servisos ir dirsaa - man pietika, kad redzeeju, kaa Rusbemaa E38 njeema aatrumkaarbu arlauzni nost !


Aga....karoch man ieteica iznemt aaraa kaatlizatorus...530d touringam vini ir 4, 2 priekshaa un 2 aizmuguree...karoch zvanu uz Permalat vai kaadu citu servisu iisti neatceros....prasu cik maksaas iznemt... shamie atbild ka nemt aaraa nevar jo tad nevarees iziet apskati...karoch jaamaina un jaaliek citi, priekshaa kaut kaadi 500Ls, aizmuguree 700Ls....veelaak noskaidroju ka nav vispaar nekaadu probleemu ar CSDD ja iznem aaraa katalizatorus....a ja taa buutu kaada blondjinka tad skaties 500+700=1400Ls nu kur shitaa var!!!

Pats labaakais jau arii ir tas, ka tie biezie, kuri brauc ar E65ajiem, X5 utt., domaa, ka vinji sanjem kaut kaadu dizho kvalitaati pretii a patiesiibaa vinji samakasaa citrei pat 7un8 kaartiigi vairaak un no kvalitaates ne smakas !
Offline
subaru
16. Apr 2008, 12:14 #62

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10179

Braucu ar: rokām uz stūres

par katalizatoru - jā - man rebuild izmaksāja 86 Ls un par nodotajām kat. iekšām dabūju 104 Ls - tātad plusos iebraucu






Offline
Skyver
16. Apr 2008, 12:17 #63

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: BMW E34 530i V8; VOLVO S60 D5

Klau a kur taisiiji rebuild? un vai ir juutama atshkjiriiba....jo man teica taa ka ja katalizatori ir aizdir$%^& tad tas ietekmee jaudu... a plusos iebrauci jo shamiem naak laikam kaut kaads dimanta sietinjsh....

-----------------
www.fragrance.lv
Offline
red
16. Apr 2008, 12:19 #64

Kopš: 25. Apr 2005

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


16 Apr 2008, 10:13:02 protams rakstīja:

tak skaidrs ka motors ir lielākā loterija,pērējo var sataisīt nedārgi.
Lūk UldmanS nopirka nobrauktu auto un ir bēda.


ta laikam ir. man (tfu, tfu, tfu) ir bijusi remontejami tikai sikumi pagaidam, nekas nopietns.
Offline
radiaators
16. Apr 2008, 12:30 #65

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Apr 2008, 12:19:42 red rakstīja:

16 Apr 2008, 10:13:02 protams rakstīja:

tak skaidrs ka motors ir lielākā loterija,pērējo var sataisīt nedārgi.
Lūk UldmanS nopirka nobrauktu auto un ir bēda.


ta laikam ir. man (tfu, tfu, tfu) ir bijusi remontejami tikai sikumi pagaidam, nekas nopietns.

Tas gan - es ar savu nopirku no kaiminjiem un ar to auto brauca sieviete 2vai triis gadus - pirms tam bija dziits no Vaacijas tamdeel ar motoru arii ir noveicies - pu pu puuu !
Offline
subaru
16. Apr 2008, 12:43 #66

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10179

Braucu ar: rokām uz stūres


16 Apr 2008, 12:17:43 Ragans rakstīja:
Klau a kur taisiiji rebuild? un vai ir juutama atshkjiriiba....jo man teica taa ka ja katalizatori ir aizdir$%^& tad tas ietekmee jaudu... a plusos iebrauci jo shamiem naak laikam kaut kaads dimanta sietinjsh....

Pie viena meistara servisā Jelgavā. (Varu mobl. nr. iedot, ja incē.

Man šams aizdirsies nebija, bet nu motors ātrāk iegriežās no maziem apgriezieniem bez tā kat.
+ Vēl savādāka skaņa mašīnai. Tuc tuc skaļāks ir, bet nu no salona galīgi nedzird izmaiņas.
Offline
lossia
16. Apr 2008, 12:45 #67

Kopš: 04. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 710

Braucu ar: Volgo & Cube

hmmm, mož tomēr atpakaļ uz A6, tikai jaunāku?!
šito saklausoties baisi paliek!
Man ĻOOTI daudz jābraukā ar auto, tapēc par ekonomiju jautāju un dīzeli arī vairākus gadus gāžu ļevo, bet normālu un nav bijušas problēmas.

[ Šo ziņu laboja lossia, 16 Apr 2008, 12:47:57 ]

Offline
subaru
16. Apr 2008, 12:46 #68

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10179

Braucu ar: rokām uz stūres

nu jā - un tāpat man tur bij jāiejaucās, jo 1 no tām 2 gofrām bij kaputt
Offline
radiaators
16. Apr 2008, 12:48 #69

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Apr 2008, 12:45:54 lossia rakstīja:
hmmm, mož tomēr atpakaļ uz A6, tikai jaunāku?!
šito saklausoties baisi paliek!
Man ĻOOTI daudz jābraukā ar auto, tapēc par ekonomiju jautāju un dīzeli arī vairākus gadus gāžu ļevo, bet normālu un nav bijušas problēmas.

Nu kaa jau te rakstiija A6 dizelis ir daudzreiz skalaaks !
Offline
marihuans
16. Apr 2008, 12:49 #70

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

subaru,kur nodevi katalizatorus un vai greizi vinjus aaraa vai veselus nodevi?

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Skyver
16. Apr 2008, 12:58 #71

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: BMW E34 530i V8; VOLVO S60 D5


16 Apr 2008, 12:48:38 radiaators rakstīja:

16 Apr 2008, 12:45:54 lossia rakstīja:
hmmm, mož tomēr atpakaļ uz A6, tikai jaunāku?!
šito saklausoties baisi paliek!
Man ĻOOTI daudz jābraukā ar auto, tapēc par ekonomiju jautāju un dīzeli arī vairākus gadus gāžu ļevo, bet normālu un nav bijušas problēmas.

Nu kaa jau te rakstiija A6 dizelis ir daudzreiz skalaaks !


Pat daudz daudzreiz skaljaaks....brachkam ir A6 2.5TD quattro ar 180Zs nu jaasaka arii pastajanna dziivojas pa servisu, nekas labs tur nav...vieniigi patiik ka stuure baigi viegli griezhas...tas gan Audi pluss....

[ Šo ziņu laboja Ragans, 16 Apr 2008, 12:58:40 ]



-----------------
www.fragrance.lv
Offline
TDS_96
16. Apr 2008, 13:01 #72

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


16 Apr 2008, 12:49:22 marihuans rakstīja:
subaru,kur nodevi katalizatorus un vai greizi vinjus aaraa vai veselus nodevi?
ja vajag varu uz PM divus numurus uzrakstīt vienam ceena diezgan ok
Offline
Neoo
16. Apr 2008, 13:03 #73

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


16 Apr 2008, 12:58:02 Ragans rakstīja:

16 Apr 2008, 12:48:38 radiaators rakstīja:

16 Apr 2008, 12:45:54 lossia rakstīja:
hmmm, mož tomēr atpakaļ uz A6, tikai jaunāku?!
šito saklausoties baisi paliek!
Man ĻOOTI daudz jābraukā ar auto, tapēc par ekonomiju jautāju un dīzeli arī vairākus gadus gāžu ļevo, bet normālu un nav bijušas problēmas.

Nu kaa jau te rakstiija A6 dizelis ir daudzreiz skalaaks !


Pat daudz daudzreiz skaljaaks....brachkam ir A6 2.5TD quattro ar 180Zs nu jaasaka arii pastajanna dziivojas pa servisu, nekas labs tur nav...vieniigi patiik ka stuure baigi viegli griezhas...tas gan Audi pluss....


Pirmkaart 2.5 TDI, otrkaart, tas ir sliktaakais motors, ko AUDI ir uzrazojis savaa pastaaveeshanas veesturee , pilniigs pretstats tam ir 1.9 TDI PD, ar kaadu braucu pats, divu gadu laikaa motora remonta izmaksas 0 (protams neskaitot apkopes)

-----------------

Offline
marihuans
16. Apr 2008, 13:12 #74

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666


16 Apr 2008, 13:01:40 TDS_96 rakstīja:

16 Apr 2008, 12:49:22 marihuans rakstīja:
subaru,kur nodevi katalizatorus un vai greizi vinjus aaraa vai veselus nodevi?
ja vajag varu uz PM divus numurus uzrakstīt vienam ceena diezgan ok


vajag taadu,kursh savaac ar visiem metaaliem,negribu pats vinjus griezt aara

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Neoo
16. Apr 2008, 13:18 #75

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


16 Apr 2008, 13:12:47 marihuans rakstīja:

16 Apr 2008, 13:01:40 TDS_96 rakstīja:

16 Apr 2008, 12:49:22 marihuans rakstīja:
subaru,kur nodevi katalizatorus un vai greizi vinjus aaraa vai veselus nodevi?
ja vajag varu uz PM divus numurus uzrakstīt vienam ceena diezgan ok


vajag taadu,kursh savaac ar visiem metaaliem,negribu pats vinjus griezt aara


Slinkjis Viss tik uz "Na haljavu"

-----------------

Offline
marihuans
16. Apr 2008, 13:21 #76

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

a ko lai dara,taada dziive

-----------------

T: 203-65-203
Offline
TDS_96
16. Apr 2008, 13:24 #77

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

labāk pieņem darbā kādu suriku kurš visus izzages pa čiriku starpcitu tie putekli kas ir griežšanas laikā ļoti kaitīgi
Offline
us
16. Apr 2008, 13:26 #78

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: Pilnpievada automobīli


16 Apr 2008, 13:03:52 Neoo rakstīja:
Pirmkaart 2.5 TDI, otrkaart, tas ir sliktaakais motors, ko AUDI ir uzrazojis savaa pastaaveeshanas veesturee , pilniigs pretstats tam ir 1.9 TDI PD, ar kaadu braucu pats, divu gadu laikaa motora remonta izmaksas 0 (protams neskaitot apkopes)


2.5 TDI V6 tiešām ir sliktākais motors ko audi jebkad ir uzražojis, bet vecais 2.5 TDI R5 gan ir īsts darba zirgs. Mums tāds jau ir kādus piecus gadus un pa visu šo laiku motora remontos ir iztērēti tikai kādi ~300Ls. Tiklīdz nopirkām, tā Dīzeļcentrā uztaisījām apkopi pa 250Ls un kaut kad nesen vēl pāris sīkumus sataisīju pa 60Ls. Piekare arī kā tankam, vienreiz gadā pa 150Ls visu pārlasa un brauc bēdu nezinot. Tas gan pie nosacījuma, ja nav jāmaina amīši vai kaut kas tāds.

[ Šo ziņu laboja UldmanS, 16 Apr 2008, 13:29:02 ]

Offline
TDS_96
16. Apr 2008, 13:33 #79

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


16 Apr 2008, 13:26:28 UldmanS rakstīja:

16 Apr 2008, 13:03:52 Neoo rakstīja:
Pirmkaart 2.5 TDI, otrkaart, tas ir sliktaakais motors, ko AUDI ir uzrazojis savaa pastaaveeshanas veesturee , pilniigs pretstats tam ir 1.9 TDI PD, ar kaadu braucu pats, divu gadu laikaa motora remonta izmaksas 0 (protams neskaitot apkopes)


2.5 TDI V6 tiešām ir sliktākais motors ko audi jebkad ir uzražojis, bet vecais 2.5 TDI R5 gan ir īsts darba zirgs. Mums tāds jau ir kādus piecus gadus un pa visu šo laiku motora remontos ir iztērēti tikai kādi ~300Ls. Piekare arī kā tankam, vienreiz gadā pa 150Ls visu pārlasa un brauc bēdu nezinot.
+1 vecais r5 2.5tdi baigi labs coms jau trešo gadu bruc nomainījis siksnas,eļļas un minimāli piekarē nekad neesmu nekā slikta dzirdējis no vina starpcitu brauc diezgan daudz. turpretim bralēna v6 2.5tdi mūžīgi gemarojs katru reizi kad satieku tikai stasta cik piki visulaiku jāgrūž iekša un tāpat kkadas problēmas
Offline
us
16. Apr 2008, 13:36 #80

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Piedevām tam audim tagad uz spidometra ir kaut kādi 350k km, reāli domāju, ka ir kādi 500k km un katru nedēļu tiek nobraukti kādi 450km.

[ Šo ziņu laboja UldmanS, 16 Apr 2008, 13:36:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo