Online

Pašreiz BMWPower skatas 73 viesi un 48 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 6. sērija » E24 (1975-1989)

Tēma: E24 uzturēšana

AutorsZiņojums
SPS
08. Sep 2008, 17:24 #21

Kopš: 08. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


08 Sep 2008, 16:57:37 Roko rakstīja:

28 Feb 2008, 12:58:00 riddler rakstīja:
atsuuti man detalju kodus paskatiishos pa cik taadi naak BMAuto mosh ir leetaak


To taču var ikviens apskatīt šeit

Lapa labā tik tur piedāva cena ~590 LVL un 366 LVL - nesaprotu kurš būtu īstais...
Offline
SPS
08. Sep 2008, 18:02 #22

Kopš: 08. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Sazvanīts čoms kas kādreiz BMAuto ir šancējis rīt ciemos braukšu un spīdzināšu par šito tēmu... tad skatīīsies ko varēs sadomāt. Kaut gan pie tādām cenām uz spārnu neviļus ir jāpārdomā iespēja tomēr sačiņīt to spārnu.
Offline
meidei
25. May 2009, 17:11 #23

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17583

Braucu ar: 3er

E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?
Offline
martinez
25. May 2009, 17:13 #24

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 28572

Braucu ar: cietu seju


25 May 2009, 17:11:25 meidei rakstīja:
E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?


Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem

-----------------
https://lv.wikipedia.org/wiki/Imanta
Offline
riddler
25. May 2009, 17:18 #25

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 53822

Braucu ar: German Ferrari


25 May 2009, 17:11:25 meidei rakstīja:
E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?



peerc tik vien neklausies ko te runaa, zajebis mashiina detaljas var atrast utt

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
Deivid
25. May 2009, 17:34 #26

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36816

Braucu ar: M3


25 May 2009, 17:13:38 martinez rakstīja:
Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem


vai tik e31 nebus dargaks

par e24 nav dzirdeets ka buutu kosmoss
Offline
LA
25. May 2009, 17:36 #27

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9340

Braucu ar: Subaru H6, KTM


25 May 2009, 17:11:25 meidei rakstīja:
E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?


Piekare , motors u.t.t = e28. pārējais viss , cik var izlasīt šajā topikā ir ļoti dārgs

[ Šo ziņu laboja Lauris, 25 May 2009, 17:36:19 ]

Offline
martinez
25. May 2009, 17:36 #28

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 28572

Braucu ar: cietu seju


25 May 2009, 17:34:28 Deivid rakstīja:

25 May 2009, 17:13:38 martinez rakstīja:
Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem


vai tik e31 nebus dargaks

par e24 nav dzirdeets ka buutu kosmoss

Interesējies neesmu, bet Driver tā apgalvoja. Nav pamata viņam neticēt

-----------------
https://lv.wikipedia.org/wiki/Imanta
Offline
Bimmer
25. May 2009, 17:44 #29

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23835

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA


25 May 2009, 17:13:38 martinez rakstīja:
Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem

Nē, no pēdējo ~40 gadu modeļiem E9 (3.0 CS, CSi, CSL) detaļas ir dārgākās
Online
Bimmer
25. May 2009, 17:48 #30

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23835

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA


25 May 2009, 17:36:06 Lauris rakstīja:
Piekare , motors u.t.t = e28. pārējais viss , cik var izlasīt šajā topikā ir ļoti dārgs

Ar E23 un E12 tam piekarē ir vairāk saistību, nekā ar E28

Motors un elektronika problēmas nesagādās pieejamības ziņā, jo M30 motors un ar to saisītais nāca vēl līdz 90.gadu vidum gandrīz.

Biežāk maināmās balstiekārtas detaļas arī varēs tādā Grosā u.tml. nopirkt par pieņemamām naudām.

Uzturēšanas ziņā tādam E24 vairāk prasās "rokas pielikšanas" faktors, ne tik ļoti kā naudas (Tune-L'i neņem vērā, tas izņēmums )
Online
martinez
25. May 2009, 17:48 #31

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 28572

Braucu ar: cietu seju


25 May 2009, 17:44:40 Bimmer rakstīja:

25 May 2009, 17:13:38 martinez rakstīja:
Tas ir modelis, kuram rezerves daļas maksā visdārgāk no visiem

Nē, no pēdējo ~40 gadu modeļiem E9 (3.0 CS, CSi, CSL) detaļas ir dārgākās

Powerā E9 ir kādam?
Tā jau var līdz bezgalībai izplūst, un tas nav elitāri
Rēķinam no e12 un uz augšu

-----------------
https://lv.wikipedia.org/wiki/Imanta
Offline
Bimmer
25. May 2009, 17:49 #32

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23835

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA

Nu tad E12/E24 šajā ziņā arī būs dārgākie Piem., E28 daudz ko vēl var dabūt aftermarket brīvi, E12 šāds piedāvājums ir ļoti knaps. E24 ir populārāks, tāpēc arī tam vēl samēra aftermarket piedāvājums ir OK.

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 25 May 2009, 17:50:52 ]

Online
LA
25. May 2009, 17:50 #33

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9340

Braucu ar: Subaru H6, KTM


25 May 2009, 17:48:09 Bimmer rakstīja:

25 May 2009, 17:36:06 Lauris rakstīja:
Piekare , motors u.t.t = e28. pārējais viss , cik var izlasīt šajā topikā ir ļoti dārgs

Ar E23 un E12 tam piekarē ir vairāk saistību, nekā ar E28

Motors un elektronika problēmas nesagādās pieejamības ziņā, jo M30 motors un ar to saisītais nāca vēl līdz 90.gadu vidum gandrīz.

Biežāk maināmās balstiekārtas detaļas arī varēs tādā Grosā u.tml. nopirkt par pieņemamām naudām.

Uzturēšanas ziņā tādam E24 vairāk prasās "rokas pielikšanas" faktors, ne tik ļoti kā naudas (Tune-L'i neņem vērā, tas izņēmums )


Es lasiju bmw žurnālā , ka e24 ir taisīts uz e28 bāzes. Tur bija aprakstīts par piekares uzlabojumiem un daudzas detaļas der no e28
Offline
Bimmer
25. May 2009, 17:52 #34

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23835

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA

Priekšējā balstiekārta jā, vairāk ir E28, bet aizmugurējā - E12. Bet tā E24 vispār tapis uz E12 platformas. E28 pamatā ir E12 ar izmaiņām priekšējā balstiekārtā. E28 un E12 pat visas durvis, logi, krēsli, pr.panelis u.tml. der 1:1
Online
LA
25. May 2009, 17:53 #35

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9340

Braucu ar: Subaru H6, KTM


25 May 2009, 17:52:53 Bimmer rakstīja:
Priekšējā balstiekārta jā, vairāk ir E28, bet aizmugurējā - E12. Bet tā E24 vispār tapis uz E12 platformas. E28 pamatā ir E12 ar izmaiņām priekšējā balstiekārtā. E28 un E12 pat visas durvis, logi, krēsli, pr.panelis u.tml. der 1:1


aa , tur imho kautkas bija par faceliftu. kjipa pirms facelifta e24 ir uz e12 un pēc uz e28 un , ja Tu vel strīdēsies , tad es iešu meklēt to žurnālu
Offline
GirtzB
25. May 2009, 17:59 #36

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20882

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ej meklēt

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Pauliic
25. May 2009, 18:01 #37

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8707

Braucu ar: 10, 101


25 May 2009, 17:11:25 meidei rakstīja:
E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?



uz Valmieras e24 met acis?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
Bimmer
25. May 2009, 18:01 #38

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23835

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA

Par E12 ar mani labāk nestrīdēties E28 no E12 atšķiras minimāli. Kā jau minēju, E28 atšķirībā no E12 šasijā ieguvis citādu pr. balstiekārtu un transmisiju. Visādi citādi pa lielam tas ir E12. Ja interesē, sīkāk var palasīties e12.de vācu valodā (tur vairāk info nekā ENG).

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 25 May 2009, 18:02:20 ]

Online
Chesterb
25. May 2009, 18:20 #39

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 900

Braucu ar: Audi :(


25 May 2009, 18:01:32 Pauliic rakstīja:

25 May 2009, 17:11:25 meidei rakstīja:
E24 uzturēšanas izmaksās dārgs? kā ar rezerves daļām, nav grūti salasīt, nemaksā kosmosu?



uz Valmieras e24 met acis?

baltais? pa cik viņš iet?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips