Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M10B18 spējas/iespējas

AutorsZiņojums
Driver
18. Feb 2008, 23:45 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

bet ja nopietni, tad m10b20 labi uztaisits turbo motors varetu neslikti iet.

bet leetak toch ir ielikt m20 vai m50 un braukt.

bet labs turbo pat konkreti neko nerekinot, tikai piemetot izmaxaa vismaz 3000Ls

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
gunman_s
18. Feb 2008, 23:46 #22

Kopš: 23. Jun 2007

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

es arī negrasos to būvēt priekš dragrace.. tas bij vnk salīdzinājuma pēc.. gribu R4 dzinēju lai būtu labāks izsvarojums.. pagājušajā gadā salikām džekam m30 iekš e30, taisnē skrien labi, bet vadāmība līkumos man galīgi nepatīk..
Offline
Digital
18. Feb 2008, 23:48 #23

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3720

Braucu ar: Elektrību

m20 bez visa turbo var uz kadiem 350 sabuvet... un tas jau ir vismaz 2000k bez darba... bet pirkt m10 lai buvetu turbo ir vispar mulkjigi... sakars ar standartieksham kko baigi ceret...
Offline
Driver
18. Feb 2008, 23:48 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

cik ir budzets tam r4 dzinejam?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
gunman_s
18. Feb 2008, 23:51 #25

Kopš: 23. Jun 2007

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

omg.. es jautāju cik tur standarta dzinējs.. es lieliski zinu, cik kas maksā, ko kur atrast un kā ko izdarīt.. vienīgais, ko es nezinu saistībā ar m10, ir tas ko jautāju pašā sākumā..
Offline
mavis
19. Feb 2008, 00:02 #26

Kopš: 04. Jun 2006

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Ford C-MAX

M10 rulē(īpaši 1.8L), jo manam e21 tāds ir

nesen mani izkoda kaut kāds ~1.9l D golfs
Offline
bmwrider
19. Feb 2008, 01:33 #27

Kopš: 03. Feb 2007

Ziņojumi: 491

Braucu ar: v8


2008-02-18 23:48, Digital rakstīja:
m20 bez visa turbo var uz kadiem 350 sabuvet... un tas jau ir vismaz 2000k bez darba... bet pirkt m10 lai buvetu turbo ir vispar mulkjigi... sakars ar standartieksham kko baigi ceret...
kuram m20 ir tie 350 bez turbo?
Offline
martinsz
19. Feb 2008, 08:38 #28

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni

Ir viens M10B18 motora vadības bloks aizķēries, ja kādam vajag, pret kādu alu varu iemainīt.

-----------------
...
Offline
Modrs
19. Feb 2008, 08:42 #29

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10317

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

klik klik uz M10 turbo
Offline
Didzis
19. Feb 2008, 08:48 #30

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Kāds no admiņiem varbūt beidzot uzrakstīs visiem redzamu disklaimeri?



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Modrs
19. Feb 2008, 08:59 #31

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10317

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

hvz, kas tur īsti ir ar tām spējām tam M10, bet nu es kakraz ar viņu tagad krāmējos. Ir Uzlikts Megaskvirts, vēl nedaregulēts. Sprauslas standartā ir 200 cc/min, tagad stāv 268 cc/min (no VW G60 motoriem), droseļvārsts no M30 dzinēja (standartā ~40 mm, tagad 64 mm)
redzēs, kas nāks ārā
bet nu nedaudz jestrākam jau ir jābūt
Offline
Puce
19. Feb 2008, 10:02 #32

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

IMHO Lielākā problēma šitiem visiem veciem motoriem ir elpas trūkums. Var mēģināt risināt ar lielākiem vārstiem, bet tik un tā 4vārstīgie ir daudz labāki...

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
kro
19. Feb 2008, 10:10 #33

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


2008-02-18 23:48, Digital rakstīja:
m20 bez visa turbo var uz kadiem 350 sabuvet... un tas jau ir vismaz 2000k bez darba... bet pirkt m10 lai buvetu turbo ir vispar mulkjigi... sakars ar standartieksham kko baigi ceret...


druscin pār strīpu pāršāvi
M20 atmosfērsikā variantā 250 lopiņi vēl ir reāli... bet ne jau 350
Offline
bmwrider
19. Feb 2008, 10:50 #34

Kopš: 03. Feb 2007

Ziņojumi: 491

Braucu ar: v8


2008-02-19 10:10, kro rakstīja:

2008-02-18 23:48, Digital rakstīja:
m20 bez visa turbo var uz kadiem 350 sabuvet... un tas jau ir vismaz 2000k bez darba... bet pirkt m10 lai buvetu turbo ir vispar mulkjigi... sakars ar standartieksham kko baigi ceret...


druscin pār strīpu pāršāvi
M20 atmosfērsikā variantā 250 lopiņi vēl ir reāli... bet ne jau 350
ja nu vienigi skaita cips+40zs,filtrs +20zs u.t.t. [ This message was edited by: bmwrider on 2008-02-19 10:52 ]
Offline
kro
19. Feb 2008, 11:03 #35

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

Lai 250 lopiņi stalī būtu reāli! ir jāiegulda ap 4500ls. Tieši šāda summa ir pašlaik iegāzsta manā M20B28 projektā, kam drīz jau jārūc. tad protams tiks arī viss nomērtīts uz jaudas stenda lai saprastu vai vispār esam ieguvuši tos lopiņus vai tikai naudu vējā izmetuši
Offline
Digital
19. Feb 2008, 11:30 #36

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3720

Braucu ar: Elektrību


2008-02-19 10:47, riddler rakstīja:

2008-02-18 23:48, Digital rakstīja:
m20 bez visa turbo var uz kadiem 350 sabuvet... un tas jau ir vismaz 2000k bez darba... bet pirkt m10 lai buvetu turbo ir vispar mulkjigi... sakars ar standartieksham kko baigi ceret...





nju lab lab es jau nejau nopietni shito...vnk lai uzskatamak saprastu ka m10 nerulz galigi...
Offline
gunman_s
19. Feb 2008, 20:21 #37

Kopš: 23. Jun 2007

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

lai dabūtu 150zs no litra ar mākslīgo elpināšanu, īpašu talantu nevajag, tapēc arī rēķinos uz max 280zs.. bet pēc saviem aprēķiniem standarta iekšas tur 220zs.. var būt arī vairāk, bet tas ir cipars ar 100% garantiju.. tapē arī interesējos, vai tas motorīts neizbirs pēc pirmajiem kilometriem.. bet izklausās, ka te neviens neko sakarīgu nemāk pateikt.. nu tad paldies par to pašu - neko..
Offline
Modrs
19. Feb 2008, 20:33 #38

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10317

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Nu bet kādi tad tev ir tie aprēķini
man jau vairāk šķiet, ka tie mistiskie cipari ir vnk na pļuh izrauti
Offline
janeks7
19. Feb 2008, 21:12 #39

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3391

Braucu ar:


2008-02-19 10:10, kro rakstīja:

2008-02-18 23:48, Digital rakstīja:
m20 bez visa turbo var uz kadiem 350 sabuvet... un tas jau ir vismaz 2000k bez darba... bet pirkt m10 lai buvetu turbo ir vispar mulkjigi... sakars ar standartieksham kko baigi ceret...


druscin pār strīpu pāršāvi
M20 atmosfērsikā variantā 250 lopiņi vēl ir reāli... bet ne jau 350

E21 forumā biju atradis m20 ar 306ps,bet nu tur bija programējamais kompis,6 droseles un tilpums 2.8
Offline
TomsKandzejs
28. Feb 2008, 23:07 #40

Kopš: 14. Jan 2008

Ziņojumi: 78

Braucu ar: BlackJap


2008-02-19 00:02, mavis rakstīja:
M10 rulē(īpaši 1.8L), jo manam e21 tāds ir

nesen mani izkoda kaut kāds ~1.9l D golfs

nemiiz man ar 1.8i un izkodu celicu 2.0! bija jau celicai pie stuures kaut kaads eezelis un ko dod zirgi ja pie stuures ezelāPOWER
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo