Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Pērkot E34 525i

AutorsZiņojums
Edzja
03. Feb 2008, 17:50 #21

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2008-02-03 17:39, DC rakstīja:
Edzja - ko es uzrakstiiju ne taa? es To visu sasuucu te pat no powera un kad pirku savu tam visam arī pievērsu vērību!

Lupata pirmkaart izlasi savu postu. nu nahuj nevari salikt normaalas pieturziimes, bet punkta/komata vietaa, nez kapeec lieto domuziimi.
bet nu padomi:
1.Ruusu skaties durvju apakšās un zem sliekšnja. <- pilniigs bulshit, E34 pirmaas vietas ir jaaskataa prieksheejais un aizmugureejais kapots, tur arii pirmais veidojas ruusas burbuliishi. Protams arii citur meedz buut, bet kaa taa ar ieteikt skatiities durvju apakshas? Cilveeks tak nav stulbs, apstaigaa mashiinu un apskaties visu mashiinu.
2.vai kauksas piekarē negrab gan priekšu gan pakalju ( labi var just uz ’’trakām’’ dzelzceljpārbrauktuvēm). <- blje, lupata, kursh testee automashiiinu uz "trakaam" dzelcelja paarbrauktuveem? Un ar e34 izbrauc, ja mashiina turaas uz celja un nav mezhoniigu skanju, tad viss ir ok, jo vairaak vai mazaak viss ir pa leeto sataisaams.
3.Vai nav brīvkustības kad atrumus slēdz un dīvaini sitieni kad laid sajūgu vaļā <- pirmo reizi dzirdu shaadu e34 slimiibu. Driiksit izskaidrot.
4. temperatūra kāpj/nekāpj, cik ātri kāpj lidz normai <- sho vareetu izskaidrot, jo diemzheel nevaru atrast nekur netaa, cik ir norma mashiinai uzsilt liidz darba temperatuurai, pie noteikuma ja aaraa ir 0 peec celsija.
5.skjidrumi vai visi tīri <- kaadi shjidrumi? Tosols? Eljlja?
Offline
Cumpars
03. Feb 2008, 17:53 #22

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555

Nu bet ja cilvēks uzprasa cik rij...nav jau grūti attbildēt
Offline
us
03. Feb 2008, 17:55 #23

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Kā tiem v8 motoriem ar remonta izmaksām? Nav jūtami dārgāk par 2.5?
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 17:59 #24

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2008-02-03 17:39, DC rakstīja:
Nu jā - edzja esi dievs jo tev ir garāks krans ar lielāku motoru!
- es nejmeju labi nopakotu 2.0 touringu jo viņš kustējas tikai no 4.5-6.5 RPM un kad izbraucu ari to pashu ridlera exs 3.0 Tad arī neju neko pretēji - MEGA MEGA kā tu tu bazūne!

lupata, pabraukaa dien dienaa, tad sapratiisi par ko es runaaju, bet pagaidaam vair drochaat uz sava top zustand ar kalpakiem un miskastiigajiem plaaniem par meesliigiem e39 diskiem

[ This message was edited by: Edzja on 2008-02-03 17:59 ]
Offline
Raicha
03. Feb 2008, 18:02 #25

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

edzja, sitieni atliazhot sajuugu un maza grabonja no kaarbas izsleedzot motoru gan bija par teemu - e34 esot spararats ar dempferi, un nomainja ir pa daargo, kaukaa taa
Offline
Raicha
03. Feb 2008, 18:06 #26

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

shkic, es te nekaados politiskos grupeejumos apvienoties netaisos
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 18:07 #27

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

lupata, tu toch esi dornis
Ko tu velc diskusijaa visu laiku manu miskasti?

Tagad driiksti atbildeet ko par e34 motoru liecina eljljas kraasa. un kaa tieshi atpaziit svaiga/nesvaiga eljlja. kaa arii straadaajusi/nestraadaajusi eljlja?
Offline
Raicha
03. Feb 2008, 18:11 #28

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

juus caur priv. nevarat? shis bija labs topiks
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 18:18 #29

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2008-02-03 18:09, DC rakstīja:
Parsti paņemu līdzi savu ’’poweraa nodirsto senci kas neko nerubi jo visu mūžu ņemas ap auto tos tirgo ’’ un palīdz viņa ’’pieredze papētot eljas krāsu viskozitāti staipibu un smaržu’’ - sory ka nevaru Tev iedot tabulu ar uzskatāmiem piemēriem lai tev vieglāk saprast!

a ko Tu velc manu zustandu ?


tieshi kaadu parametru motoram var noteikt peec taa ka kraasa ir melna, smarzho peec atrabotkas un liist aaraa labaak nekaa iekshaa lejot
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 18:20 #30

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Aaa un es gribu redzeet kaadu kas manu acu priekshaa noteiks eljljas labo viskozitaati un staipiibu. Jo cik es zinu, tad taas pareizaas iipashiibas pie darba temperatuuras tikai paraadaas. Un gribu redzeet kas pie darba temperatuuras vinjai pirkstu baaziis klaat
Offline
Raicha
03. Feb 2008, 18:25 #31

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:


2008-02-03 18:20, Edzja rakstīja:
Aaa un es gribu redzeet kaadu kas manu acu priekshaa noteiks eljljas labo viskozitaati un staipiibu. Jo cik es zinu, tad taas pareizaas iipashiibas pie darba temperatuuras tikai paraadaas. Un gribu redzeet kas pie darba temperatuuras vinjai pirkstu baaziis klaat


edzja, ir visaadi shamanji pasaulee, un cilveeks pusdziivi ar kautko nodarbojoties izstraadaa profesionaalu intuiiciju.

bet mineet to kaa metodi
Offline
TDS_96
03. Feb 2008, 18:28 #32

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


2008-02-03 18:09, DC rakstīja:
Parsti paņemu līdzi savu ’’poweraa nodirsto senci kas neko nerubi jo visu mūžu ņemas ap auto tos tirgo ’’ un palīdz viņa ’’pieredze papētot eljas krāsu viskozitāti staipibu un smaržu’’ - sory ka nevaru Tev iedot tabulu ar uzskatāmiem piemēriem lai tev vieglāk saprast!

a ko Tu velc manu zustandu ?

<font size=1>[ This message was edited by: DC on 2008-02-03 18:11 ]</font>
ko var spriest par eļļas krāsu utt. kad mašīnai ir kkāds 95g. bet tagad 2008.
par eļļas smaržu varbūt tu jauc ar tomāta eļlu jo tur kko var pateikt ja smird pēc deguma
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 18:31 #33

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2008-02-03 18:25, Raicha rakstīja:

2008-02-03 18:20, Edzja rakstīja:
Aaa un es gribu redzeet kaadu kas manu acu priekshaa noteiks eljljas labo viskozitaati un staipiibu. Jo cik es zinu, tad taas pareizaas iipashiibas pie darba temperatuuras tikai paraadaas. Un gribu redzeet kas pie darba temperatuuras vinjai pirkstu baaziis klaat


edzja, ir visaadi shamanji pasaulee, un cilveeks pusdziivi ar kautko nodarbojoties izstraadaa profesionaalu intuiiciju.

bet mineet to kaa metodi

nu vinjam teetis ir krutas, bet man ne viens vien cilveeks, kas straadaa servisos, ir teikushi ka neko peec eljljas noteikt iisti nevar. katrai mashiinai taa var buut savaadaaka, pie tam vienai un tai pashai mashiinai eljljas kraasa un paareejie parametri var mainiities pat 1000km ietvaros. Tas atkariigs no taa, kaa tu brauc. Piemeeram, nogaaz lielaako dalju kilometru pa pilseetu diendienaa stiepjot uz darbu un apskaties eljlju. Gribeesi mainiit motoru, jo buus tik melna, ka bail. Esmu redzeejis jaunaam mashiinaam elju, kas ir melna. Tai pashaa laikaa man 100v pasaatam ar nobraukumu 500000km elja ir tiira un forsha, a motoram pisec.

Taaka, var aizmirst par eljas noziimiigumu motora diagnostikaa bez labaratoriskiem meeriijumiem
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 20:41 #34

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2008-02-03 20:14, DC rakstīja:
es nemineeju ka elja 100% pateiks kas ir kas
Bet pačoleet un saliekot to kopa ar pārējām auto info un redzamajam lietām veidosies diezgan laba kopaina
Ja es kljudos un mans Guru Sencis ari ķluudās loti labi un pie pārbaudes elja ir suuds, a motors zelts! Visiem to novēlu lai tā ir, mums nez kapec taa nekad nav gadījies tadu motoru redzēt - it seviškji kad elja ir kljiiseli un dzesejoša bačokā melni plekji uz sieniņām
nez kapeec Edzja - tu piepisies tik tam kur vareeja piesietes - cik tipski Tev - par pārējam lietām tu nez kapēc aizvēri savu muti
LUPATA

par ko man veel vajadzeeja oponeet? par ieteikumu testeet mashiinu uz rumbulas lidauka, lai dzird kaa iekare pishaas kopaa? Vai arii testrdraivu pa dzelcelja sliedeem kur arii visaadas nelaagas skanjas paraadaas?

Lupata, izlasi manu tekstu kur skaidri un gaishi redzams, ka ritoshaa pohuj, ja nav kaut kaadas galiigi nenormaalas skanjas, tad ir taisaam pa diezgan leeto.

UN tad man veel vajadzeeja teikt, ka nekad muuzhaa uz e34 nav ruusas uz durvju apakshas?
Es pateicu, ka reaali ruusa saakas e34ajiem uz kapotiem rotams tas ir ja auto ir normaali kopts, jo vienkaarhsi taas vietas ir vaariigaakaas

Tad vari pateikt kur veel man bij jaaoponee pie tava beernishkjiigaa un kaarteejo reizi lohatroniski nepaardomaataa teksta. saac domaat vienreiz pirms raksti, lupata
Offline
gapp
03. Feb 2008, 20:43 #35

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD


2008-02-03 20:14, DC rakstīja:
es nemineeju ka elja 100% pateiks kas ir kas
Bet pačoleet un saliekot to kopa ar pārējām auto info un redzamajam lietām veidosies diezgan laba kopaina
Ja es kljudos un mans Guru Sencis ari ķluudās loti labi un pie pārbaudes elja ir suuds, a motors zelts! Visiem to novēlu lai tā ir, mums nez kapec taa nekad nav gadījies tadu motoru redzēt - it seviškji kad elja ir kljiiseli un dzesejoša bačokā melni plekji uz sieniņām
nez kapeec Edzja - tu piepisies tik tam kur vareeja piesietes - cik tipski Tev - par pārējam lietām tu nez kapēc aizvēri savu muti
LUPATA


nu man dzesējošā bačokam ir tādi kā tumši nez, duļķaini pleķi... ko tas nozīmē?
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 20:43 #36

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2008-02-03 20:43, gapp rakstīja:

2008-02-03 20:14, DC rakstīja:
es nemineeju ka elja 100% pateiks kas ir kas
Bet pačoleet un saliekot to kopa ar pārējām auto info un redzamajam lietām veidosies diezgan laba kopaina
Ja es kljudos un mans Guru Sencis ari ķluudās loti labi un pie pārbaudes elja ir suuds, a motors zelts! Visiem to novēlu lai tā ir, mums nez kapec taa nekad nav gadījies tadu motoru redzēt - it seviškji kad elja ir kljiiseli un dzesejoša bačokā melni plekji uz sieniņām
nez kapeec Edzja - tu piepisies tik tam kur vareeja piesietes - cik tipski Tev - par pārējam lietām tu nez kapēc aizvēri savu muti
LUPATA


nu man dzesējošā bačokam ir tādi kā tumši nez, duļķaini pleķi... ko tas nozīmē?

aaaaak dievs, peseeec
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 20:48 #37

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2008-02-03 20:46, DC rakstīja:
ee tu lohatronu pavelniek - pirms tam tu oponeeji pie visa posta daljaam - paškjir lapu atpaklj un izlasi, Tad aizveeri savu muti un sāki kurnēt par elju - taga uzrakstiji hujzin ko !!!! TU ruulee !!!!
Tu jau laikam pa to rumbulas lidlauku lēnāk pa 150 nepabrauktu - krāns spiestu kāju - es pabrauku uz 5-10 un paklausitos kas tur notiek
Pec tava texsta pohuj kas apakšā notiek - visu pa leeto sataisis, galvenais ka nav ruusa uz haubes!

tieshi taaa Lupata, galvenais ko motors labs un bez ruusas

Vopshem DC, nu neder tavas metodes, neder
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 20:49 #38

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Un atbildi Gappam kas vinjam ar motoru
Offline
Edzja
03. Feb 2008, 20:52 #39

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2008-02-03 20:49, DC rakstīja:
Nu iespējam ka ēļa nosēdusies iespējams ka kaukads cits draņķis - kas ar motori ir/bijis ja viņi vairāk nepliek un tosols nezuud un viss ir bumbaas tad taa ir vesture - ja nē jastās vai nav pārkarsēts un elja/tosols neiet tur kur nevajag!
Iespejams kaads gāzis iekša kaukādu pulveri vai piedevu! Nekas pozitīvs tas nav!

muahahahahahahaaaa
Tu toch ir eksperts. Gvidim gan jau vajag darbinieku, tu vareetu buut ideaals, domaajams 1k ls meenesii nopelniitu
Offline
martinez
03. Feb 2008, 20:53 #40

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29208

Braucu ar: cietu seju

Edzja, ko tu viņu ēd nost visu laiku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4