Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 Touring atsauksmes

AutorsZiņojums
Cumpars
21. Oct 2007, 23:18 #41

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555


2007-10-21 23:14, Bute rakstīja:

2007-10-21 23:13, Redline rakstīja:
Kautko vēl lasiju netā par kautkādām Nikasil tjipa čaulām agrākajos M60 dzinējos, kuras pie sūdīgāka benžas ātrāk nolietojas, zūd kompresija un atri var novest dzinēju līdz dārgam remontam. Vēlākiem M60 dzinējiem ir Alusil čaulas Kas tie vēl par brīnumiem un kā atšķirt dzinējus?


nelej seeru saturoshu benziinu un neuus nekaadu probleemu


Pie mums tāds ir arī nopērkams?
Offline
plakanais
21. Oct 2007, 23:21 #42

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-10-21 23:18, Cumpars rakstīja:

2007-10-21 23:14, Bute rakstīja:

2007-10-21 23:13, Redline rakstīja:
Kautko vēl lasiju netā par kautkādām Nikasil tjipa čaulām agrākajos M60 dzinējos, kuras pie sūdīgāka benžas ātrāk nolietojas, zūd kompresija un atri var novest dzinēju līdz dārgam remontam. Vēlākiem M60 dzinējiem ir Alusil čaulas Kas tie vēl par brīnumiem un kā atšķirt dzinējus?


nelej seeru saturoshu benziinu un neuus nekaadu probleemu


Pie mums tāds ir arī nopērkams?


Kaut vai statoilaa, kas ir nevis zaljais, bet sarkanais
Offline
Cumpars
21. Oct 2007, 23:22 #43

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555


2007-10-21 23:21, Bute rakstīja:
Kaut vai statoilaa, kas ir nevis zaljais, bet sarkanais


vopšem ja es leju nestes 98toto tad viss būs o.k ja?
Offline
Redline
21. Oct 2007, 23:31 #44

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Par tiem vecākajiem M60 atradu infu, ka atklājot šo defektu BMW esot devis 6 gadu un 160 000 km garantiju, lai garantijas laikā bez maksas šiem nomainītu defektīvās detaļas. Tā kā nesatraucies, viss būs štokos, cilindros un blokos!
Offline
plakanais
21. Oct 2007, 23:34 #45

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-10-21 23:22, Cumpars rakstīja:

2007-10-21 23:21, Bute rakstīja:
Kaut vai statoilaa, kas ir nevis zaljais, bet sarkanais


vopšem ja es leju nestes 98toto tad viss būs o.k ja?


aha
Offline
Redline
23. Oct 2007, 18:13 #46

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Paldies visiem par konsultācijām un padomiem. Vīzija ir skaidra:
BMW E-34 touring, 1993-1996 gads, 2,5i vai 3,0i, automāts, koža, kondiška, el. logi, lūka, apsildāmi špīgeļi un moška vēl kāds navarots. Atliek tik meklēt. Ja nu gadijumā kādam ir, kas līdzīgs piedāvājumā, tad gaidu PM!
Offline
Redline
23. Oct 2007, 20:11 #47

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.


2007-10-23 19:33, DC rakstīja:
Bija ...
Veel vakar zvaniju vakara - esot tuvu ideealam - viss straada luukas logi + kruuzis salonns nesapist un utt ... vienigi beigs esot kondiškas magneeetss/sajugs bet sodien jau ir paardots... zeel...

Kas ir kondiškas magneeetss/sajugs ??!!
Offline
Redline
24. Oct 2007, 13:39 #48

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Paldies par detalizētu izklāstu. Jāpārorientējas man no tās vienkāršības, kas bija E-28 uz navarotiem E-34.
Offline
zzips
24. Oct 2007, 13:47 #49

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


2007-10-21 22:20, Bute rakstīja:

2007-10-21 22:11, Edzja rakstīja:

2007-10-21 22:07, Bute rakstīja:
M60 motoram siksna...
Kjeede tur staav un gjeneratora/kondishkas/stuures pastiprinaataaja siksnai, neviens rullis 2 setus nemaksaa

Ai, blje nepiepisies pie vaardiem, labi zinu ka motoram ir kjeede. Es runaaju par tiem gjen., utt ruljiem. Par tiem ruljljiem man taa staastiija Zzips. CIk nu es no vinja sparatu



<font size=1>[ This message was edited by: Edzja on 2007-10-21 22:12 ]</font>


Nebieedee cilveekus, ja nezini, neviens spriegotaajrullis nemaksaa 200 latus


Saksim ar to ka Siksna+spriegotaji +rullji +visas gumijas kas tur ir(jo sulo) , tas nostajas uz 200 LvL, ja nezini nerunaa

IHWT DJ CREW

[ This message was edited by: zzips on 2007-10-24 13:49 ]

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Jokeris
24. Oct 2007, 14:41 #50

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

vakar texnisko neizgāju savam Tauringam bļ... beiktas putekļu gumijas priekšējiem amjiem un abi ārējie stūres pirksti uz mūsu jaukajiem ceļiem nograuzti.
Offline
plakanais
24. Oct 2007, 14:42 #51

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

vai, vai, vai

Offline
Jokeris
24. Oct 2007, 14:49 #52

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

un atgāzes TDS am pagajsgad 1.54 sogad jau 2.15 ta nakosgad jau bus pari 3.00
Offline
Redline
24. Oct 2007, 14:52 #53

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Tas šķiet nav tas sāļākais prieks ko mainīt. īstenībā par detaļām runājot, baigā cemme bija, kad mainiju savam E-28 ričagiem bukses, ieliku Febi Bilstein un pēc 3 mēnešiem gāju tehnisko un pasūtija mani tālāk, jo viena bukse jau staigāja ne pa knapo, kaut gan nobraukti bija labi ja 500km pa 3 mēnešiem, līdzīgi man bija ar Sidem stabilizatoriem. Tie izturēja biku vairāk par pus gadu. Kopš tiem gadijumiem dāku mainīt tikai Original BMW Teile, jo nav ticības tiem citiem ražotājiem.
Offline
Jokeris
24. Oct 2007, 15:06 #54

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

jap tā ir mos kāds ieteiks kādas firmas pirkstus nemt???
Offline
plakanais
24. Oct 2007, 15:07 #55

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

lemforder
Offline
DoubleD
24. Oct 2007, 15:10 #56

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

Lemforder buus labi.
RTS bus letaki bet reizi gada jamaina.

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Jokeris
24. Oct 2007, 15:21 #57

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Skaidrs paldies par infu znacit Lemforder negribās katru gadu mainīt.
Offline
Agritis
24. Oct 2007, 16:19 #58

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Par tiem regulējamiem amjiem es nebūt nepriecājos, bet izskatās, ka šamie turingam ir bezmaz vai 100% gadījumu. Nu mok kādam 518 varbūt arī nav
Offline
Vacsons
24. Oct 2007, 16:27 #59

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 284

Braucu ar: E91 320d, K1200LT, Octavia A8

Bijushajam e34 tuuringam nebija nekaadu probleemu ar aizmugures reguleejamiem amjiem, kaa servii pie Aivara speci teica, ka amji ir ilgspeelejoshi, var nojukt suuknis un kaada pievada trubinja.
P.S. vinjiem bija b/u pumpeejamie pieejami, nav iemesla satraukumam
Offline
Jokeris
24. Oct 2007, 16:53 #60

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

nav jau ka 100% visiem daudziem ir parastie un man arī parastie ir uzstādīti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo