Online

Pašreiz BMWPower skatās 262 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Jonix
06. Sep 2014, 12:54 #781

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


06 Sep 2014, 09:47:45 Gulbis89 rakstīja:
Sveiki! Varbūt kāds zin, cik grūti/viegli ir uzstādīt kruīza kontroli Audi A4 b8
Jāskatās stūres konsoles vadības bloks - ir atsevišķi gadījumi, kad nāk bez kruīza funkcijas. Nesen paziņa saskārās ar šo problēmu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
DjCrack
13. Sep 2014, 22:47 #782

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Cik maksa viss dpf amputacijas process?
Offline
Kaross
14. Sep 2014, 00:33 #783

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Atkarīgs no automašīnas un vietas kur to dara.
Parasti 200-400Euro.
Bet ir vietas, kur to dara par 100Euro.
Viens bija Vitaļiks Rumbulā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
14. Sep 2014, 01:32 #784

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Lielākajai daļai, ja ne visiem lētučiem, parādās šādi jautājumi

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
DFS
14. Sep 2014, 02:24 #785

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

ir uz tirdziņu audi a4 2.0tdi 2009.gada
universāls,xenons,led,melns,cd/aux/sd care,lietus sensors,sexgangs manuāls
PM
Offline
DjCrack
14. Sep 2014, 09:22 #786

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Ka vienmer par un ap, bet konkreti neko nevar pateikt, jo viens otram konkurents.
Jus katrs ar to nodarbojaties, bet runajat par un ap. Pie manis 200' pie manis 250.m - ta ir atbilde.
Un tagad nevajag man te dir5t, ja topiks ir 2tdi 140hp, ka nezin kads motors un tas ir apmeram.
Aame.
Offline
Jonix
14. Sep 2014, 10:40 #787

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Forumiem ir tendence saglabāt informāciju uz ilgu laiku.
Man regulāri zvana par cenām, kādas bija, piemēram, 2010. gadā un darbiem, kurus jau sen neveicu.

Uzrakstot cenas publiski, pēc dažiem gadiem kļūsi vai nu par dempingotāju vai kosmonautu.

Tādēļ cenas caur PM, epastu vai sazvanoties (darba laikā).

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Kaross
14. Sep 2014, 11:19 #788

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Sep 2014, 09:22:15 DjCrack rakstīja:
Ka vienmer par un ap, bet konkreti neko nevar pateikt, jo viens otram konkurents.
Jus katrs ar to nodarbojaties, bet runajat par un ap. Pie manis 200' pie manis 250.m - ta ir atbilde.
Un tagad nevajag man te dir5t, ja topiks ir 2tdi 140hp, ka nezin kads motors un tas ir apmeram.
Aame.


Tavai zināšanai 2.0TDI 140zs ir gan PD, gan CR dzinēji. Tā ka pats te nedir$. Pilnīgi divi dažādi dzinēji ar dažādiem vadības blokiem un iespējām, un pilnīgi atšķirīgas summas. Problēma piezvanīt un pajautāt? Labāk pačīkstēt forumā.
PD 250Euro, CR būs 340Euro viss komplektā un uz vietas 5-7h laikā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 14 Sep 2014, 11:20:24 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
martinssh
17. Sep 2014, 20:07 #789

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1608

Braucu ar:

Kads var ludzu nosaukt precizu laiku kura nomainijas tas defektivais eljas suknis, tas ka 2007 gada sakuma tas skaidrs bet kad teishi un kaa tos atshkjirt ! Teiksim pec motora koda !ut ?
Offline
ozo
15. Oct 2014, 23:21 #790

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18846

Braucu ar: Braucu ar

Cilvēkam ir vēlme iegādāties Audi A4 B6. 2.0TDI

1. Cik traki ir tie 2.0TDI dzinēji, tiešām tik briesmīgi, vai vispār ir alternatīvas?

2. Automātiskā ātrumkārba ir uzticama, vai mēdz noklāties regulāri?

3. Kā atšķirt Sline no neSline versijas, jo 80% no ss.lv sludekļiem ir ar sline komplektāciju, bet vizuāli neredzu atšķirību ar parasto versiju. Bamperi reāli atšķiras?
Offline
Jonix
16. Oct 2014, 00:12 #791

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Nav Audi B6 2.0TDI.
Ja runā par B7, tad 2.0TDI nav nekas spīdošs nevienā no versijām.
Automāts FWD ir Multitronic, jeb CVT - kamēr brauc, ļoti komfortabls, kad sākas problēmas parasti ir ļoti dārgi. Msn ļoti bieži ved remontēt šos vadības blokus un tā ir tikai pati lētākā no problēmām.


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
ozo
17. Oct 2014, 23:02 #792

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18846

Braucu ar: Braucu ar

Kurā datumā A4 B7 sāka nākt jaunā eļļošana sadalenēm priekš 2.0tdi dzinējiem?
Offline
karlsonss
17. Oct 2014, 23:04 #793

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


16 Oct 2014, 00:12:13 Jonix rakstīja:
Nav Audi B6 2.0TDI.
Ja runā par B7, tad 2.0TDI nav nekas spīdošs nevienā no versijām.
Automāts FWD ir Multitronic, jeb CVT - kamēr brauc, ļoti komfortabls, kad sākas problēmas parasti ir ļoti dārgi. Msn ļoti bieži ved remontēt šos vadības blokus un tā ir tikai pati lētākā no problēmām.



Joņik kaads tad ir labaisaudi mators? B7
Offline
dainiiz
18. Oct 2014, 00:45 #794

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5242

Braucu ar: 125mm


17 Oct 2014, 23:04:41 karlsonss rakstīja:

16 Oct 2014, 00:12:13 Jonix rakstīja:
Nav Audi B6 2.0TDI.
Ja runā par B7, tad 2.0TDI nav nekas spīdošs nevienā no versijām.
Automāts FWD ir Multitronic, jeb CVT - kamēr brauc, ļoti komfortabls, kad sākas problēmas parasti ir ļoti dārgi. Msn ļoti bieži ved remontēt šos vadības blokus un tā ir tikai pati lētākā no problēmām.



Joņik kaads tad ir labaisaudi mators? B7


Labaakais 1.9

2.0 var nemt peec 2006 vidus, bet tur taa pat ir prob.

Visaa visumaa nav jau tik traki tie 2.0, tik jaaskataas lai ellas suuknim piedzina pareizaa, paarejais kaa jebkurai masiinai, sprauslas utt.

Man bija 2.o b7, loti patika dinamika pret pateerinju- mehaanikas kaarba bija.
Offline
shibernieks
18. Oct 2014, 00:59 #795

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Kapeikpisēju izpratnē labu motoru nav.
Vw/audi 2.0tdi ir kosmiski ekonomisks. Jā izbeidzas kādreiz- pie 500k km
Ekselentāks motors par 3.0tdi nav, jo tāda dinamika tādam patēriņam ir sapnis. Jā arī kādreiz izbeidzas... pie 500k km

Ir vēl 4.2tdi un 6.0tdi... Sapnis ne motori, bet ne ar domu braukt lejot kreiso ķīseli un ndko neremontējot.

Brīnumi ikdienā nenotiek. Gribi braukt ar baudu - maksā. Ja negribi maksāt brauc ar nila etalonu.
Offline
Trin
18. Oct 2014, 01:32 #796

Kopš: 02. Nov 2008

Ziņojumi: 328

Braucu ar:

Amen!
Offline
uldens1
18. Oct 2014, 10:56 #797

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15837

Braucu ar:


18 Oct 2014, 00:59:33 shibernieks rakstīja:
Kapeikpisēju izpratnē labu motoru nav.
Vw/audi 2.0tdi ir kosmiski ekonomisks. Jā izbeidzas kādreiz- pie 500k km
Ekselentāks motors par 3.0tdi nav, jo tāda dinamika tādam patēriņam ir sapnis. Jā arī kādreiz izbeidzas... pie 500k km

Ir vēl 4.2tdi un 6.0tdi... Sapnis ne motori, bet ne ar domu braukt lejot kreiso ķīseli un ndko neremontējot.

Brīnumi ikdienā nenotiek. Gribi braukt ar baudu - maksā. Ja negribi maksāt brauc ar nila etalonu.
ja ble ahujenie motori kas izbeidzas pie 500tk
Offline
Kaross
18. Oct 2014, 13:36 #798

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

nekas tur pie 500 000km neizbeidzas. jau 50-80% ss.lv eksemplāri ap 2005.gadu ir ar tādu nobraukumu.
pie tādiem nobraukumiem jau jāsamaina viss. Srauslas, turbīna, spararats un mauc tālāk kā saka. Jāmaina gan ātrāk parasti. Pie 350-400k km.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
18. Oct 2014, 13:37 #799

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


17 Oct 2014, 23:02:10 ozo rakstīja:
Kurā datumā A4 B7 sāka nākt jaunā eļļošana sadalenēm priekš 2.0tdi dzinējiem?


Datumu tu nenoskaidrosi. Pats jautāju cilvēkam, kas sēž pie detaļu sagādes Audi centrā, nemācēja pateikt. Viņam tāpat ir pieejami visi auto dati un informācija par apkopēm, komplektāciju u.t.t.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
18. Oct 2014, 15:49 #800

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


17 Oct 2014, 23:02:10 ozo rakstīja:
Kurā datumā A4 B7 sāka nākt jaunā eļļošana sadalenēm priekš 2.0tdi dzinējiem?
Gudrās grāmatās raksta 2007. gada marts. Realitātē, ja vēsture miglaina, var būt visādi, jo eļļas sūknis nav vienīgā šī dzinēja problēma

Ja Audi dīzeli, tad šajos gados tikai 1.9 vai 2.7/3.0TDI.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo