Online
Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jēga no K&N filtra uz 520i E34?
Autors | Ziņojums |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| nu - 5 zirgi? diivaini ka to BMW Motorsoprt GmbH uzņēmumā nenovērtē... | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18907
Braucu ar: Braucu ar
|
2007-08-21 22:23, Jokeris rakstīja:
filtri vidēji dod 1-5 zs koniskie, plus vēl skaņa šņācošāka jo rauj gaisu un veidojas tāda savāda skaņa citiem patīk citiem nē jēga no filtra......... īpashi nejūt..... tachu kā sacīju gaumes lieta.
Ticeeshu, kad redzeeshu izdrukas no stenda | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Nu 5 ZS varbūt var dabūt tikai un vienīgi tad, ja uzstāda arī t.s. ’cold air intake kit’ proti, ka ir pievads un termoizolācija tam filtram, lai nerauj iekšā motortelpas karsto gaisu. Parasti gan tie koniskie jaudu pazemina, jo sūc iekšā karsto gaisu, plus samazina dzinēja resursu ilgtermiņā, jo rij arī putekļus un mazus smilšu graudus...
Sērijveidā šādus filtrus neuzstāda, jo tiem ir nepieciešama regulāra apkope (mazgāšana, eļļošana ar speciāli tam peredzētām eļļām, lai mazinātu gružu rīšanu), bet kurš tad to dara? | Offline | | |
Jokeris | | Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Par to jau arī iet runa ka vajadzīga speciāla sekcija izgatavota lai no motortelpas nenāk siltums piemēram Honda Civic typ-r standartā 2 litrīgs dzinējs 200 zs un ar konisko ir 204 zs nu vēl tika norauts katalizators un nomainīta izplūdes trunba biski resnāka no katalizatora līdz bundulim. rezultāts + 4 zs. Es domāju ka Bembjiem tā pat ja pieliek roku tad var panākt jaudas pieaugumu max 5 zs tachu lust to īpashi nevar ikdienā. | Offline | | |
edijsoo | | Kopš: 13. Aug 2007
Ziņojumi: 16
Braucu ar: ar pirkstu nāsī
| paldies visiem kas atbildēja......
bet tim kas paņirgājās, varu pateikt....dots devējam atdodas..... | Offline | | |
Mberg | | Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21465
Braucu ar: B5254T un M57D30
|
2007-08-21 20:51, edijsoo rakstīja:
kloķēties nu no piem no 4. uz 3. vai no 5. uz 4.jāpārkloķējas, jo neceļ ja iet pa šoseju
Vnk. iemācies braukt... | Offline | | |
Barny | | Kopš: 19. Jan 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1338
Braucu ar:
|
2007-08-27 17:07, edijsoo rakstīja:
paldies visiem kas atbildēja......
bet tim kas paņirgājās, varu pateikt....dots devējam atdodas.....
| Offline | | |
slick | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q
|
maini mashiinu un tas sanaaks leetaak, nekaa kaut ko tur pimpot augshaa..
bet vislabaak ej uz bmwlife.lv un tur tev pastaastiis visu nepiecieshamo [ This message was edited by: slick_ on 2007-08-27 17:42 ] | Offline | | |
|
rapido | | Kopš: 03. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1679
Braucu ar: 400h
|
2007-08-21 20:29, edijsoo rakstīja:
Vai priekš 520 touring ir vērts likt k&n gaisa filtru,jo 2,0 ir tāds gauss, ja kāds jāapdzen tad jārēkinās ar garāku apdzīšanas ceļu un kloķēšanos........
Nav vērts, standarta filtrs ir ne sliktāks! nekas neizmainīsies (varbūt vienīgi psiholoģiski)! | Offline | | |
rapido | | Kopš: 03. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1679
Braucu ar: 400h
|
2007-08-21 22:23, Jokeris rakstīja:
filtri vidēji dod 1-5 zs koniskie, plus vēl skaņa šņācošāka jo rauj gaisu un veidojas tāda savāda skaņa citiem patīk citiem nē jēga no filtra......... īpashi nejūt..... tachu kā sacīju gaumes lieta.
BMW nav HONDA.. nebūs tur nekādi zirgi, var dabūt mīnusā drīzāk! | Offline | | |
Johnijs | | Kopš: 17. Apr 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 2288
Braucu ar: e46
| karo4 uzliku Green gaisa filtra elementu uz 4.4, var just ka mashiinai vieglaak elpot mazi uzlabojumi dinamikaa tomeer ir pamanaami + shnaac kad suuc to gaisu iekshaa...
bet nu 520 par emku ar taadu filtru to4 nepaarveertiisi
[ This message was edited by: Johnijs on 2007-08-27 18:54 ] | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Koniskais viens pats standarta auto nedos neko vairāk, kā klusu svilpienu, kad uzdod gāzi. Labāk tomēr nemaini,uzliec jaunu standarta filtru, vai vismaz izpūt veco. Kā jau te teica, koniskais ielas mašīnai nedod nekādu īpašo jaudas pieaugumu, drīzāk rauj iekšā sūdus un karsto gaisu. Ja tomēr gribi, lai autiņš iet labāk, nopērc citu, no šitās smagās divlitrīgās govis neko vairāk nedabūsi ārā.
[ This message was edited by: Chainja on 2007-08-27 18:53 ] | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2007-08-21 20:29, edijsoo rakstīja:
Vai priekš 520 touring ir vērts likt k&n gaisa filtru,jo 2,0 ir tāds gauss, ja kāds jāapdzen tad jārēkinās ar garāku apdzīšanas ceļu un kloķēšanos........
Ja tev ir garakais Klokenis tad virsuu tu vari uzvilkt K&N gaisa filtru un pectam jau uz to filtru virsuu var uzvilkt meitu no LESBIracing (BABYracing PROBEedition) virsuu un paskruvet vinju palabi un pa kriesi, jaa pec shis operacijas dzirdesi kaut kadu skanju tad vari but nomierinats,tas nozime kaa - K&N filtrs efektivi strada! | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
| Visas Riigas tramvajas elpo caur K&N filtriem! Taapeec ieksh vagoniem ir tik karsti! | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Kādu laiku ar šitajiem filtriem ņēmos, ļoti pareizi pateikts - nepārdomāti izveidota gaisa ieplūdes sistēma drīzāk samazinās jaudu.
Kas attiecas uz ieliekamo filtru, tam izmanto jau ražotāja izrēķināto ieplūdes sistēmu un ar garantiju dod niecīgu, bet jaudas pieaugumu.
Sērijveidā šos filtrus neliek tāpēc, ka:
1) cena
2) patenti u.c. figņas
3) apkopes
Piemēram, pie mums servisa loši diez vai pratīs veikt apkopi, un arī paši pircēji domā, ka uzlīmīte par K&N filtru ir jālīmē uz bagažnieka vāka, lai gan tā ir paredzēta līmēšanai uz filtra kastes, lai onkulis Saša nesāk rupji lamāties, ieraugot, kas tur ir iekšā. Eļļošanu arī nevar tādam uzticēt, ne viņš sapratīs, kas ir par daudz, kas ir par maz.
Bet ja viss tiek darīts pareizi, tad - patiešām iesaku.
2007-08-21 22:30, Bimmer rakstīja:
Nu 5 ZS varbūt var dabūt tikai un vienīgi tad, ja uzstāda arī t.s. ’cold air intake kit’ proti, ka ir pievads un termoizolācija tam filtram, lai nerauj iekšā motortelpas karsto gaisu. Parasti gan tie koniskie jaudu pazemina, jo sūc iekšā karsto gaisu, plus samazina dzinēja resursu ilgtermiņā, jo rij arī putekļus un mazus smilšu graudus...
Sērijveidā šādus filtrus neuzstāda, jo tiem ir nepieciešama regulāra apkope (mazgāšana, eļļošana ar speciāli tam peredzētām eļļām, lai mazinātu gružu rīšanu), bet kurš tad to dara?
| Offline | | |
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6050
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
| Ta kaa shodien ieksatijos gaisa filtra kastee, secinaju, ka esoshais OEM filtrs ir aizdirsts un ir pienacis laiks to mainit, iedomajos, ka moshka varetu pamegjinat iestukjet kadu fiber filtru, alja K&N, Green, Piper Cross etc.
Atradu labu salidzinajuma lapu
Isi rezumejot:
fiber:
+) caurplude laba
-) ilgterminja motors tiek piedzits ar drazu
paper:
+) laba filtracija
-) ja netirs, maza gaisa caurlaidiba.
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
|
garfs | | Kopš: 30. Aug 2006
Ziņojumi: 4284
Braucu ar: velosipēdu
| tikai un vienigi standartu | Offline | | |
Muzilla | | Kopš: 01. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1480
Braucu ar: Biturbo OPC
| nez, es sev pasūtīju uz e39 kasetnieku K&N:
filtrs
redzēsim, kas iznāks.... ja ticēt, ka pietiek līdz pat 50.000 jūdzēm pirms apkopes, tad varēs vai nu ieeļļot, vai izmest
-----------------
| Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| 50’000 ir buļa izkārņījumi, jāmazgā regulāri, gadās ka biežāk kā papīrnieks jāmaina. Filtra mūžs ir cita lieta, kamēr caurimi izdilst
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10355
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Ir jau ir tie koniskie šic, jo ja ir gaisa mērītājs, tad viņš tiek aiztirsts ciet, jo, kā jau te iepriekš minēja - iet visāda draza cauri tam filtram. Un Gaisa mērītājiem ieslēdzot aizdedzi uz tām platīna stieplītēm tiek padots strāvas impulss, kas nodedzina kkādu kultūras slāni. A ja tas slānis ir pa daudz, tad sākās visāda kuiņa.
Savukārt, manā gadījumā es esmu uzlicis kkādu made in china filtru, kamēr dabeigšu ķimerēties un nerautu visādus uzgriežņus iekšā , bet poļubomu ko darīt, jo defaltā tā kaste ir ujobišna + man nemaz nav to kronšteinu, jo bija karburators agrāk
varbūt no rokas taisīt kādu kasti, kas lien starp pr. lukturiem un arku
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|