Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Sarkanā M5 E34 vēstures info

AutorsZiņojums
aivis328
04. Sep 2020, 16:04 #21

Kopš: 28. Jan 2007

Ziņojumi: 344

Braucu ar:


04 Sep 2020, 16:00:07 @wheelie rakstīja:
crime 10. Sep 2016, 22:43
Armands Stendzenieks nopirka šo auto jaunu 1991.gadā, kad liela daļa vēl pamperos dirsa un pārējā daļa deldēja pamatskolas solus. Auto ap 1995.gadu nokļuva LV, ap to laiku Armandam sākās problēmas ar tiesībsargājošajām iestādēm un par auto laikam tika aizmirsts. Man bardačokā mētājās 1995.gada LV caurlaides šim auto un parkošanās atļaujas, kā arī vācijas benzīntanku degvielas čeki, datēti ar to pašu gadu. Auto nomētājās apmēram 17 gadus kaut kādā mistiskā šķūnī, Vācijā bija norakstīts, bija problēma ar dokiem, kas tagad ir sakārtots un auto ir street legal. Bija visādi defekti krāsai un lakojumam, kas maksimāli ir novērsti iespēju robežās, ielikts jauns OEM vējstikls, motora priekšējās sienas blīves jaunas, kartera blīves, utt. bremzes pārlasītas un nocinkoti suporti, jaunas riepas, jauni priekšējie amortizatori, jauns sajūga cilindrs, un vēl čupa ar sīkumiem, kas maksā naudu ir izdarīts. Tehniski viss ir tip top, prasītos aizmugurējo self leveling amortizatoru kādreiz mainīt, ir mazliet nopuņķojies, bet jaunu vairs nevar pasūtīt, delivery discontinued by factory Šobrīd auto ir svaigu skati, teicamā stāvoklī. Cik sapratu, tad ir noņemts limiters un auto iet, cik jauda, gaisa pretestība, utt. ļauj, pats esmu ap 260 km/h pēc gps braucis, iepriekšējais īpašnieks teica, ka 285 km/h.

Lielais paldies par info.
Offline
hasans
04. Sep 2020, 20:56 #22

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


04 Sep 2020, 16:04:14 @aivis328 rakstīja:

04 Sep 2020, 16:00:07 @wheelie rakstīja:
crime 10. Sep 2016, 22:43
Armands Stendzenieks nopirka šo auto jaunu 1991.gadā, kad liela daļa vēl pamperos dirsa un pārējā daļa deldēja pamatskolas solus. Auto ap 1995.gadu nokļuva LV, ap to laiku Armandam sākās problēmas ar tiesībsargājošajām iestādēm un par auto laikam tika aizmirsts. Man bardačokā mētājās 1995.gada LV caurlaides šim auto un parkošanās atļaujas, kā arī vācijas benzīntanku degvielas čeki, datēti ar to pašu gadu. Auto nomētājās apmēram 17 gadus kaut kādā mistiskā šķūnī, Vācijā bija norakstīts, bija problēma ar dokiem, kas tagad ir sakārtots un auto ir street legal. Bija visādi defekti krāsai un lakojumam, kas maksimāli ir novērsti iespēju robežās, ielikts jauns OEM vējstikls, motora priekšējās sienas blīves jaunas, kartera blīves, utt. bremzes pārlasītas un nocinkoti suporti, jaunas riepas, jauni priekšējie amortizatori, jauns sajūga cilindrs, un vēl čupa ar sīkumiem, kas maksā naudu ir izdarīts. Tehniski viss ir tip top, prasītos aizmugurējo self leveling amortizatoru kādreiz mainīt, ir mazliet nopuņķojies, bet jaunu vairs nevar pasūtīt, delivery discontinued by factory Šobrīd auto ir svaigu skati, teicamā stāvoklī. Cik sapratu, tad ir noņemts limiters un auto iet, cik jauda, gaisa pretestība, utt. ļauj, pats esmu ap 260 km/h pēc gps braucis, iepriekšējais īpašnieks teica, ka 285 km/h.

Lielais paldies par info.

SLS amīti esi sataisījis? Var sūtīt uz Poliju restaurēt. Edžulis, ja nemaldos to ir darījis.
p.s. laikam manīju jau to emku e30 watsapp grupā
Offline
edzulis
04. Sep 2020, 21:52 #23

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Jaa, Polija (nagengast) variants. Neatceros precizi ciparu, bet laikam ap 300-350 par amiti. Tiesa, tur ir pilnigs refurb un vizuali kaa jauni. Shtoki jauni, pat BOGE novelcenes jaunas. Pa lielam amji stradaja labi, vienigi nejutu starpibu starp S un P. Piemeram uz E31 loti juut starp S un K. Un jaatceras, ka bez amjiem tur vel ir elektronika, lai viss darbotos kaa vajag. Diezgan sarezgita sistema, nochakarejos ar vienu sensoru, bet ar @driver palidzibu it kaa atrisinaju.
Offline
aivis328
04. Sep 2020, 21:56 #24

Kopš: 28. Jan 2007

Ziņojumi: 344

Braucu ar:


04 Sep 2020, 21:52:56 @edzulis rakstīja:
Jaa, Polija (nagengast) variants. Neatceros precizi ciparu, bet laikam ap 300-350 par amiti. Tiesa, tur ir pilnigs refurb un vizuali kaa jauni. Shtoki jauni, pat BOGE novelcenes jaunas. Pa lielam amji stradaja labi, vienigi nejutu starpibu starp S un P. Piemeram uz E31 loti juut starp S un K. Un jaatceras, ka bez amjiem tur vel ir elektronika, lai viss darbotos kaa vajag. Diezgan sarezgita sistema, nochakarejos ar vienu sensoru, bet ar @driver palidzibu it kaa atrisinaju.

Nagengast ir tā firma kas to dara?
Offline
hasans
04. Sep 2020, 21:59 #25

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

ja kas ir 2x SLS amji, vismaz gadus atpakal tika nolikti laba stavokli
Offline
crime
04. Sep 2020, 23:09 #26

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8424

Braucu ar: m635csi

nav tur nekādas elektronikas sls amortizatoriem, nejauciet ar edc, sls ir hidraulika, regulejas ar kronšteinu starp piekari un virsbūvi, atkarībā cik cilvēki mašīnā un cik bagūzis piekrauts.
Offline
Harcix
22. Oct 2020, 21:43 #27

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7806

Braucu ar: V10

Tad jau gaidam video

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Harcix
05. Nov 2020, 21:02 #28

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7806

Braucu ar: V10

Jauns video: https://www.youtube.com/watch?v=0kfb6lTeGOw

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo