Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 530d Touring E39 iegāde

AutorsZiņojums
protams
16. Apr 2008, 10:13 #21

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben


16 Apr 2008, 10:01:26 red rakstīja:
2002. gada E39 530d Touring. būtiskākā problēma -
m-paka liekas par zemu mūsu ielām



tak skaidrs ka motors ir lielākā loterija,pērējo var sataisīt nedārgi.
Lūk UldmanS nopirka nobrauktu auto un ir bēda.

[ Šo ziņu laboja protams, 16 Apr 2008, 10:14:27 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
sasha_belijs
16. Apr 2008, 10:19 #22

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


16 Apr 2008, 10:13:02 protams rakstīja:

16 Apr 2008, 10:01:26 red rakstīja:
2002. gada E39 530d Touring. būtiskākā problēma -
m-paka liekas par zemu mūsu ielām



tak skaidrs ka motors ir lielākā loterija,pērējo var sataisīt nedārgi.
Lūk UldmanS nopirka nobrauktu auto un ir bēda.
pokuj motors
, ja elektronikā ir gļuki, tad var sajukt prātā
Offline
Valcha
16. Apr 2008, 10:21 #23

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21252

Braucu ar: ar ar ar ..

Par to kreiso saļaru jau ir kā ir , piemēram man ir pieejama Krievijas Dīzeļdegviela... bet bet savā 330d tomēr neriskēšu liet , kaut ar kārdinājums pa 0.4 Ls litrā nedaudz ir
Offline
KD
16. Apr 2008, 10:25 #24

Kopš: 08. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 821

Braucu ar:

Vortex:"Problēma tāda, ka tas ir dīzelis, līdz ar to smirdēs, rūks un tu nepatiksi pretējam dzimumam.... Attiecīgi vairs neizdosies sarunāt seksu tik bieži, kā gribētos un radīsies kompleksi un naids pret visiem, kuru izliksi un apkārtējiem. Visi tevi sāks ienīst, karjera būs sačakarēta, naudas nebūs un mirsi jauns depresijā un vientulībā.
Tourings jau atkal liecina, ka tev ir milzīgs suns, tātad droši vien, ka smirdi pēc dzīvnieka.... Arī tas nav nekas labs... Vai arī pārvadā cementa maisus un od pēc sviedriem. Tad jau loģiski, ka pretējam dzimumam ir iebildumi, ne......?"

Offline
CP17
16. Apr 2008, 10:27 #25

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

BMW 3.0D iegāst kreiso saļaru... mjaa trakāk laikam vienīgi būtu bākā un motorā smiltis sabērt...
Offline
us
16. Apr 2008, 10:36 #26

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5175

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Jāskatās arī ko civēks saprot ar kreiso saļaru. Piemēram, ja tā ir akcīzes degviela, kuru ved uz kuģiem, lauksaimniekiem utt., tad ar viņu nekas slikts nav. To pašu degvielu ved uz degvielas uzpildes stacijām, tikai atšķirība ir tāda, ka tā ir degviela par kuru nav jāmaksā akcīzes nodoklis un tāpēc tai ir piepista spēcīga krāsviela (10L krāsvielas uz visu cisternu). Tas nav nekas no pirksta izzīsts, pats runāju ar degvielas fūres šoferi. Un galu galā kuģiem, kuriem ir ielikti jauni dzinēji viņi ir vēl ķēlāki par tādu 530D, filtrs aiz filtra.

Ir zināms cilvēks, kas piecus gadus 530D gāž iekšā sarkano no kuģiem un nav nekādu problēmu.

[ Šo ziņu laboja UldmanS, 16 Apr 2008, 10:38:19 ]

Offline
gilbert
16. Apr 2008, 10:43 #27

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3134

Braucu ar:

Jā, jā krievu degviela Paziņa palietoja dažus mēnešus un sūknim kirdik, viss kārtībā
Offline
Skyver
16. Apr 2008, 10:49 #28

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: BMW E34 530i V8; VOLVO S60 D5

530d Tourings ir oki...tikai jaareekinaas ka poe latvijas celiem hadenee gan laiku pa laikam jaaieliek....murraa klusi...nevar saliidzinaar ar piem. A6 kursh ruuc kaa veljmashiina vai trimmeris.... diezgan dinamisks pie saviem apjomiem un ja ir parkings tad pat dailjaa dzimuma paarstaaveem nav nekaadas probleemas noparkoties...salons ietilpiigs...ja auto pieskata tad ir oki... Griezh arii labi....

-----------------
www.fragrance.lv
Offline
radiaators
16. Apr 2008, 11:08 #29

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Ar 530D 99.g braucu jau gadu un ir tikai vislabaakaas atsauksmes - tas ja kaads ir nopircis patiesi nopistu eksemplaaru un tad peectam remontee par rusbemas cenaam tad nav ko gauzties, ka viss ar to diizeli ir pakalaa - nav ko radiit cilveekam nepatiesu priekshstatu ! Tie indiviidi, kuri braukaa ar 2,5 vai 2,8 benziiniekiem un apdirsh 3l, ka vinji smirdot un skalji ruucot ir pilniigi nejeegas, krui man liekas ne reizi pat taadu diizeli nav dziivee redzeejushi, kur nu veel par braukshanu runaat ! Visbeidzot ekonomija ir pat loti ok - kaa jau te rakstiija pat pie liela aatruma maz rij un 2,8l benziiniekus jaaj aaraa tikai taa !
Offline
sasha_belijs
16. Apr 2008, 11:12 #30

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


16 Apr 2008, 11:08:43 radiaators rakstīja:
Ar 530D 99.g braucu jau gadu un ir tikai vislabaakaas atsauksmes - tas ja kaads ir nopircis patiesi nopistu eksemplaaru un tad peectam remontee par rusbemas cenaam tad nav ko gauzties, ka viss ar to diizeli ir pakalaa - nav ko radiit cilveekam nepatiesu priekshstatu ! Tie indiviidi, kuri braukaa ar 2,5 vai 2,8 benziiniekiem un apdirsh 3l, ka vinji smirdot un skalji ruucot ir pilniigi nejeegas, krui man liekas ne reizi pat taadu diizeli nav dziivee redzeejushi, kur nu veel par braukshanu runaat ! Visbeidzot ekonomija ir pat loti ok - kaa jau te rakstiija pat pie liela aatruma maz rij un 2,8l benziiniekus jaaj aaraa tikai taa !
bļe, visiem, ka tik paskrieties
es izcērtu 1.3 golpu un man ar to pietiek
Offline
us
16. Apr 2008, 11:12 #31

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5175

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Es jau nebrēcu, ka kaut kas būtu slikti, tas viss ir normāli, nav jau jauns auto Un nojāts tas auto točna nav, tik ar sprauslām nepaveicās Tās pārējās lietas ir sīkumi. Par to skriešanu man ir kaut kā tieši pretēji, ka galīgi negribas ar to 530D kaut kur baigi skriet, iekāpjot tajā auto un redzot visapkārt to kožu rožu gribas tikai lēnā garā kruizēt un baudīt dzīvi

[ Šo ziņu laboja UldmanS, 16 Apr 2008, 11:16:50 ]

Offline
subaru
16. Apr 2008, 11:16 #32

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10193

Braucu ar: rokām uz stūres


16 Apr 2008, 09:33:26 UldmanS rakstīja:
Te būs mans problēmu saraksts pēc kādu četru mēnešu e39 530D sedana lietošanas:
- Otrajā nedēļā pēc auto iegādes nojuka piecas sprauslas, viena sprausla 250Ls (dodot vietā veco). Ja nedod vietā vecās, tad par vienu sprauslu kaut kādi 350Ls
- Cik saprotu, tad šim motoram ir divi termostati (motoram un pečkai), izjuka pečkas termostats - 50Ls
- Nonstopā dega ABS, ASC lampiņas, nestrādāja ekonometrs, rezultātā jāmaina ABS devējs - arī kaut kādi 50Ls
- Un vēl viena problēma, kas nav sataisīta ir tā, ka info displejā, kur rāda kļūdu paziņojumus, nobraukumu utt., nekas normāli nerādās, viss vienos ķeburos. Karoč nojucis tas displejs.
- Un vēl strāvas noplūdes, kas e39 esot slimība. Ja kādas divas dienas auto nekustina, tad nevar vairs pielaist un jālādē aķis.

Par patēriņu runājot, fāters nesen uzstādīja rekordu, ar kruīzkontroli braucot uz Rīgu vidējais 5L. Pie 190km/h ekonometrs rādīja 14l


Papildus tam:
es braucu kopš 07.gada oktobra.
1. Eļļas + visu filtru (salona, gaisa, eļļas, kartera ventilācijas filtra) maiņa bija ap 190 Ls (visas detaļas ņemtas ar atlaidēm ! )
2. Manam ir nepatiikama motora darbiibas nevienmeeriiba tukšgaitā (nedaudz kratās).
Probleemu vēl neesmu atrisinaajis - paarbaudiiju visas sprauslas - ļoti labas priekš 2002. gada mašīnas)
3. Ēda riepas. Lai sataisītu savirzi nācās mainīt vairākas sviras un bukses. Tā kā pirku Lemforder izstrādājumus, tad kopsumma kopā ar maiņu sanāca ap 380 Ls
4. Nočipoju. Parādījās mistiska kļūda par degvielas nepietiekamību. Tagad auto stāv cservisā un jaucās nost augstspiediena sūknis - ceram, ka tas buus vainiigais.
5. Bij noklājies monitoram apgaismojums - 40 Ls
6. Noklājusies autonomās apkures krāsniņa. Vēl joprojām nav izdevies sataisīt. (Investēts jau ap 150 Ls)
Tas laikam +/- viss
Offline
subaru
16. Apr 2008, 11:17 #33

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10193

Braucu ar: rokām uz stūres

Bet kopumā autiņš pat ļoti OK

ā - patēriņs vidējais agresīvi braucot ir ap 8 litri uz 100 km (man ar 5gang mešalku).

Pie 180 km/h rāda momentāno patēriņu 12 l / 100km

[ Šo ziņu laboja subaru, 16 Apr 2008, 11:21:29 ]

Offline
radiaators
16. Apr 2008, 11:17 #34

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Apr 2008, 11:12:26 Amaru rakstīja:

16 Apr 2008, 11:08:43 radiaators rakstīja:
Ar 530D 99.g braucu jau gadu un ir tikai vislabaakaas atsauksmes - tas ja kaads ir nopircis patiesi nopistu eksemplaaru un tad peectam remontee par rusbemas cenaam tad nav ko gauzties, ka viss ar to diizeli ir pakalaa - nav ko radiit cilveekam nepatiesu priekshstatu ! Tie indiviidi, kuri braukaa ar 2,5 vai 2,8 benziiniekiem un apdirsh 3l, ka vinji smirdot un skalji ruucot ir pilniigi nejeegas, krui man liekas ne reizi pat taadu diizeli nav dziivee redzeejushi, kur nu veel par braukshanu runaat ! Visbeidzot ekonomija ir pat loti ok - kaa jau te rakstiija pat pie liela aatruma maz rij un 2,8l benziiniekus jaaj aaraa tikai taa !
bļe, visiem, ka tik paskrieties
es izcērtu 1.3 golpu un man ar to pietiek

bļe man po uz to skrieshanos tas ir tikai saliidzinaajums prieksh tiem benziinieku slaveetaajiem un diizelju apdirseejiem - parasti jau cilveeki apdirsh to, ko pashi nav speejiigi iegaadaaties !
Offline
radiaators
16. Apr 2008, 11:19 #35

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Apr 2008, 11:16:48 subaru rakstīja:

16 Apr 2008, 09:33:26 UldmanS rakstīja:
Te būs mans problēmu saraksts pēc kādu četru mēnešu e39 530D sedana lietošanas:
- Otrajā nedēļā pēc auto iegādes nojuka piecas sprauslas, viena sprausla 250Ls (dodot vietā veco). Ja nedod vietā vecās, tad par vienu sprauslu kaut kādi 350Ls
- Cik saprotu, tad šim motoram ir divi termostati (motoram un pečkai), izjuka pečkas termostats - 50Ls
- Nonstopā dega ABS, ASC lampiņas, nestrādāja ekonometrs, rezultātā jāmaina ABS devējs - arī kaut kādi 50Ls
- Un vēl viena problēma, kas nav sataisīta ir tā, ka info displejā, kur rāda kļūdu paziņojumus, nobraukumu utt., nekas normāli nerādās, viss vienos ķeburos. Karoč nojucis tas displejs.
- Un vēl strāvas noplūdes, kas e39 esot slimība. Ja kādas divas dienas auto nekustina, tad nevar vairs pielaist un jālādē aķis.

Par patēriņu runājot, fāters nesen uzstādīja rekordu, ar kruīzkontroli braucot uz Rīgu vidējais 5L. Pie 190km/h ekonometrs rādīja 14l


Papildus tam:
es braucu kopš 07.gada oktobra.
1. Eļļas + visu filtru (salona, gaisa, eļļas, kartera ventilācijas filtra) maiņa bija ap 190 Ls (visas detaļas ņemtas ar atlaidēm ! )
2. Manam ir nepatiikama motora darbiibas nevienmeeriiba tukšgaitā (nedaudz kratās).
Probleemu vēl neesmu atrisinaajis - paarbaudiiju visas sprauslas - ļoti labas priekš 2002. gada mašīnas)
3. Ēda riepas. Lai sataisītu savirzi nācās mainīt vairākas sviras un bukses. Tā kā pirku Lemforder izstrādājumus, tad kopsumma kopā ar maiņu sanāca ap 380 Ls
4. Nočipoju. Parādījās mistiska kļūda par degvielas nepietiekamību. Tagad auto stāv cservisā un jaucās nost augstspiediena sūknis - ceram, ka tas buus vainiigais.
5. Bij noklājies monitoram apgaismojums - 40 Ls
6. Noklājusies autonomās apkures krāsniņa. Vēl joprojām nav izdevies sataisīt. (Investēts jau ap 150 Ls)
Tas laikam +/- viss

Es patieshaam briinos chalji, kur jums taadas probleemas, kur taadas izmaksas remontiem , kaapeec jaamaina visa hadene deel taa, kad eed riepas, vai tad tieshaam juus laujat sevi apist tiem debiilajiem servisiem ?!
Offline
sasha_belijs
16. Apr 2008, 11:23 #36

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


16 Apr 2008, 11:17:19 radiaators rakstīja:

16 Apr 2008, 11:12:26 Amaru rakstīja:

16 Apr 2008, 11:08:43 radiaators rakstīja:
Ar 530D 99.g braucu jau gadu un ir tikai vislabaakaas atsauksmes - tas ja kaads ir nopircis patiesi nopistu eksemplaaru un tad peectam remontee par rusbemas cenaam tad nav ko gauzties, ka viss ar to diizeli ir pakalaa - nav ko radiit cilveekam nepatiesu priekshstatu ! Tie indiviidi, kuri braukaa ar 2,5 vai 2,8 benziiniekiem un apdirsh 3l, ka vinji smirdot un skalji ruucot ir pilniigi nejeegas, krui man liekas ne reizi pat taadu diizeli nav dziivee redzeejushi, kur nu veel par braukshanu runaat ! Visbeidzot ekonomija ir pat loti ok - kaa jau te rakstiija pat pie liela aatruma maz rij un 2,8l benziiniekus jaaj aaraa tikai taa !
bļe, visiem, ka tik paskrieties
es izcērtu 1.3 golpu un man ar to pietiek

bļe man po uz to skrieshanos tas ir tikai saliidzinaajums prieksh tiem benziinieku slaveetaajiem un diizelju apdirseejiem - parasti jau cilveeki apdirsh to, ko pashi nav speejiigi iegaadaaties !
okē, okē
es tik nesaprotu, ja ņem 530d - tie maksā virs 10k, tad cilvēks takš var atļauties nerēķināt cik aiziet degvielā un nemeklēt kau kādu ļevo saļaru
es piem. ja varētu atļauties, ņemtu 740d
Offline
subaru
16. Apr 2008, 11:24 #37

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10193

Braucu ar: rokām uz stūres


16 Apr 2008, 11:19:59 radiaators rakstīja:
Es patieshaam briinos chalji, kur jums taadas probleemas, kur taadas izmaksas remontiem , kaapeec jaamaina visa hadene deel taa, kad eed riepas, vai tad tieshaam juus laujat sevi apist tiem debiilajiem servisiem ?!



Tā nav visa hadene, bet gan beigtās sviras !!!!
Un tas nav nekādā tur ūberpārgudrā servisā, kur "viss ir jāmaina". Tur pats arī biju klāt, ka čekoja un es ar redzu ka svira ļurkājas tā, kā viņai tas nav jādara !
P.s. - es gribu redzēt kā tu e39 ar sapistu hadeni sataisīsi savirzi (ja piemēram aizmugurējais ritenis ar roku kustās pa labi/pa kreisi tieši sviru dēļ
Offline
radiaators
16. Apr 2008, 11:25 #38

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Apr 2008, 11:23:57 Amaru rakstīja:

16 Apr 2008, 11:17:19 radiaators rakstīja:

16 Apr 2008, 11:12:26 Amaru rakstīja:

16 Apr 2008, 11:08:43 radiaators rakstīja:
Ar 530D 99.g braucu jau gadu un ir tikai vislabaakaas atsauksmes - tas ja kaads ir nopircis patiesi nopistu eksemplaaru un tad peectam remontee par rusbemas cenaam tad nav ko gauzties, ka viss ar to diizeli ir pakalaa - nav ko radiit cilveekam nepatiesu priekshstatu ! Tie indiviidi, kuri braukaa ar 2,5 vai 2,8 benziiniekiem un apdirsh 3l, ka vinji smirdot un skalji ruucot ir pilniigi nejeegas, krui man liekas ne reizi pat taadu diizeli nav dziivee redzeejushi, kur nu veel par braukshanu runaat ! Visbeidzot ekonomija ir pat loti ok - kaa jau te rakstiija pat pie liela aatruma maz rij un 2,8l benziiniekus jaaj aaraa tikai taa !
bļe, visiem, ka tik paskrieties
es izcērtu 1.3 golpu un man ar to pietiek

bļe man po uz to skrieshanos tas ir tikai saliidzinaajums prieksh tiem benziinieku slaveetaajiem un diizelju apdirseejiem - parasti jau cilveeki apdirsh to, ko pashi nav speejiigi iegaadaaties !
okē, okē
es tik nesaprotu, ja ņem 530d - tie maksā virs 10k, tad cilvēks takš var atļauties nerēķināt cik aiziet degvielā un nemeklēt kau kādu ļevo saļaru
es piem. ja varētu atļauties, ņemtu 740d

Es piemeeram leju tikai Neste !
Offline
Skyver
16. Apr 2008, 11:26 #39

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: BMW E34 530i V8; VOLVO S60 D5

Jaasaka godiigi ka 530d uztureeshana labaa kaartiibaa nav leeta...un ja negribi kaktu servissaa taisiit tad ar normaalaam naudinjaam jaareekjinaas....labaak vienreiz sataisiit pa 100Ls normaalaa servisaa nekaa katu servisaa 3x30Ls.... Sataisiijus avam kaarbu RAAP pa 900Ls un sleedzas kaa smeereets plus veel garantiju iedod......karoch cenas detaljaam nav no leetajaam....

-----------------
www.fragrance.lv
Offline
sasha_belijs
16. Apr 2008, 11:27 #40

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


16 Apr 2008, 11:25:29 radiaators rakstīja:
Es piemeeram leju tikai Neste !
es ar, laba cēna un kvalitāte
a statoil principā nepatīk
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo