Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Ierīce degvielas patēriņa samazināšanai

AutorsZiņojums
vskb
05. Dec 2011, 02:07 #161

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


03 Dec 2011, 15:20:48 wilky rakstīja:
Nav par degvielu, bet arī velk uz lohatronu.
http://www.ss.lv/msg/lv/work/business-contacts/...anies/edpdj.html

VTF kas tas pa konusu
Offline
daplis
05. Dec 2011, 07:32 #162

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:

uzzvana kaads, cik maksaa tas briinums!
Offline
artE46
05. Dec 2011, 09:39 #163

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 447

Braucu ar: E46


13 Mar 2011, 17:44:52 Ugunsdzesejs rakstīja:
es zinu, ka ir tāda ierīce vārdā autoevakuators

patēriņu samazina par 100%


ar E-talonu ar patēriņš samazinās par 100%
Offline
Castor
05. Dec 2011, 09:59 #164

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


05 Dec 2011, 02:07:16 vskb rakstīja:

03 Dec 2011, 15:20:48 wilky rakstīja:
Nav par degvielu, bet arī velk uz lohatronu.
http://www.ss.lv/msg/lv/work/business-contacts/...anies/edpdj.html

VTF kas tas pa konusu


Offline
vsNWA
07. Dec 2011, 00:10 #165

Kopš: 06. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: SAAB 9-3 hečb.

Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:
1) braukt ar lielāku pārnesumu un mazākiem apgriezieniem
2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru
3) neuzsākt braukt ar uzrāvienu, bet lēzeni, pēc iespējas ātrāk liekot augstākā pārnesumā (skat. 1. punktu)
4) uz šosejas nespiest 100, bet braukt ar 80
ekonomija 15% - 25% garantēta!!!

[ Šo ziņu laboja vsNWA, 07 Dec 2011, 00:11:24 ]

Offline
Driver
07. Dec 2011, 00:16 #166

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

3 punkts galigi garam.
Jauzsak braukshana max dinamiski un veikli parsledzot parnesumus, taa lai trapitu optimalas griezes diapazona un kad ir sasniegts velamais kustibas atrums, uzturet to braucot izmantojot maximalo (tobrid iespejamo) augstako parnesumu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Andis
07. Dec 2011, 00:18 #167

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6

Braukt ar tramvaju, ekonomija 99 %.
Offline
vsNWA
07. Dec 2011, 10:17 #168

Kopš: 06. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: SAAB 9-3 hečb.


07 Dec 2011, 00:16:24 Driver rakstīja:
3 punkts galigi garam.
Jauzsak braukshana max dinamiski un veikli parsledzot parnesumus, taa lai trapitu optimalas griezes diapazona un kad ir sasniegts velamais kustibas atrums, uzturet to braucot izmantojot maximalo (tobrid iespejamo) augstako parnesumu
bišķiņ pārprati, ne jau gliemeža ātrumā vai arī neskaidri izteicos...
Tātad nesākt braukt ieminot grīdā un tā, ka atspiež sēdeklī
Offline
Tune-L
07. Dec 2011, 10:18 #169

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20284

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


07 Dec 2011, 10:17:13 vsNWA rakstīja:

07 Dec 2011, 00:16:24 Driver rakstīja:
3 punkts galigi garam.
Jauzsak braukshana max dinamiski un veikli parsledzot parnesumus, taa lai trapitu optimalas griezes diapazona un kad ir sasniegts velamais kustibas atrums, uzturet to braucot izmantojot maximalo (tobrid iespejamo) augstako parnesumu
bišķiņ pārprati, ne jau gliemeža ātrumā vai arī neskaidri izteicos...
Tātad nesākt braukt ieminot grīdā un tā, ka atspiež sēdeklī


Tas straadaa tikai ar SAAB

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
divkosigais
07. Dec 2011, 10:24 #170

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6477

Braucu ar:

...ja dziivo Skrundaa vai Mālpilī šitas varbūt darbojas. Rīgā tā braukt nesanāk vienkārši - luksofori. Vai arī kāds visu laiku tad cenšas ielīst priekšā vai apsteigt ,jo Tu brauc pa lēnu.
+ ziemā tāpat dēl spolēšanas un mīnusiem auto sāk strebt vairāk zupas.
Ja gribās jūtamu ekonomiju - vislabāk tad iegādāties ekonomisku auto un strikti plānot savu maršrutu vai vispār izmantot K2 tupeļmotoru.

PS: tas ir tieši tapat kā ar seksu - visdrošākā aizsardzība - atturēšanās.
Offline
Laoshi
07. Dec 2011, 10:30 #171

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Trešais punkts tiešām garām. Uzsākt vajag ar pirmo, un uzreiz mest otrajā, jo sāk spolēt, dabūt standarta 65km/h un atmesties, jo klāt jau nākošais lukso. Lēnām ripināties pie lukso arī ir labs ieteikums, jo tādiem var veikli pielīst priekšā, ātrāk tikt galamērķī, līdz ar to iztērējot mazāk degvielas
Offline
badmoon
07. Dec 2011, 10:46 #172

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8326

Braucu ar: Braucu ar


07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:

2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru



Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
Tune-L
07. Dec 2011, 10:54 #173

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20284

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

http://www.youtube.com/user/77GSlinger#p/c/E1D4227D6B403A4D

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Czars
07. Dec 2011, 10:58 #174

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:

07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:

2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru



Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā


jā es arī gribētu zināt argumentētu un izskaidrotu atbildi kāpēc atstāt un bremzēt robā
šitā tak varot kārbas nojāt etc... (manuāļus)..

enīvei šis līdzekli samazina patēriņu un izdevumus ahuenna brīnumlīdzeklis II
Offline
Laoshi
07. Dec 2011, 11:08 #175

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Dec 2011, 10:58:48 Czar rakstīja:

07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:

07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:

2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru



Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā


jā es arī gribētu zināt argumentētu un izskaidrotu atbildi kāpēc atstāt un bremzēt robā
šitā tak varot kārbas nojāt etc... (manuāļus)..

enīvei šis līdzekli samazina patēriņu un izdevumus ahuenna brīnumlīdzeklis II


Jā, tā ir. Shēmu varēs pastāstīt vai nu Driver vai Instigater, bet kompis nedeva degvielu vispār vai ļoti minimāli (pat zem tukšgaitas normas), bremzējot ar robu. Visekonomiskāk ir ripināties ar izslēgtu motoru.

Kārbu sajāt... manuāli.. neesmu dzirdējis, ja nu iemet R.
Offline
Czars
07. Dec 2011, 11:15 #176

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

subaru topikā bija, par to, ka tam kārba paredzēta paatrinājumam, nevis bremzēšanai kkā tā, iespējams specifiska kārba.

hmm nu iespējams, bet tad arī no kura gada ražotiem auto ir šāda inovācija par to, ka bremzējot robā ir mazāks patēriņš. vispār interesanti noskaidrot!
Offline
Laoshi
07. Dec 2011, 11:37 #177

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Dec 2011, 11:15:24 Czar rakstīja:
subaru topikā bija, par to, ka tam kārba paredzēta paatrinājumam, nevis bremzēšanai kkā tā, iespējams specifiska kārba.

hmm nu iespējams, bet tad arī no kura gada ražotiem auto ir šāda inovācija par to, ka bremzējot robā ir mazāks patēriņš. vispār interesanti noskaidrot!


Kkur te bija diskusija, varbūt meklētājs var palīdzēt. Tipa autiņam jābūt kloķenes sensoram, gaismasniekam, lambdai... neatceros īsti.

Es gan neesmu mehs, bet kāda kārbai starpība, kura vārpsta griež kuru?

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 07 Dec 2011, 11:38:59 ]

Offline
Noname
07. Dec 2011, 11:38 #178

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3540

Braucu ar: cauru izpūtēju


25 Jan 2011, 20:56:25 Modrs rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.

pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.

piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka


Šitas nomira ~ 40 gadu vecumā mīklainos apstākļos.
Offline
7788
07. Dec 2011, 11:55 #179

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


07 Dec 2011, 11:38:07 Noname rakstīja:

25 Jan 2011, 20:56:25 Modrs rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.

pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.

piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka


Šitas nomira ~ 40 gadu vecumā mīklainos apstākļos.

Naftas magnātiem ir tāda vara ka var izkaut pus pasaules, ja tas nāks par labu biznesam! Neviens i nepamanīs ka Dags Palmers nobeigsies, pat googlē par viņu neko nevar atrast!
Offline
noels
07. Dec 2011, 12:02 #180

Kopš: 21. Aug 2002

Ziņojumi: 1921

Braucu ar:

Tiem kam tas ir aktuāli - vislabākā ierīce patēriņa samazināšanai


+



Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo