Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
makukaka
19. Apr 2024, 18:25 #35901

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Paļeigā!
Izdarīju vnk debilu kļūdu E39 sedanam - biju atvienojis aķķi pirms sāku metināt sliekšņus, bet idiots būdams, atvienoju + vadu nevis -, un, pats par sevi saprotams, tagad nevaru dabūt bagaru vaļā
Slēdzene nestrādā, kājiņa uz aktuatoru noslīdējusi, mēģināju iedot 12v no cita aķķa gan caur + kas pie ieplūdes kolektora, gan piebarot caur lampiņu kas virs vnz, bet nekā.
Bagaru itkā tāpat vajadzētu samainīt, jo labi papuvis, bet varbūt ir kādi citi varianti, kur es varu iebarot 12v lai tikai bagara solenoīds nostrādā?
Ā pie piepīpētāja arī mēģināju iebarot 12v, bez reakcijas.
Stulbākais tas, ka sedanam bagarā nevar tik viegli tikt no salona, kā unītim...
Tiešām tad sanāk, ka vienīgā opcija būs fleksēt robu pie bagara savienojuma ar bundžu?
Offline
Kasics
19. Apr 2024, 18:39 #35902

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2463

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


19 Apr 2024, 18:25:31 @makukaka rakstīja:
Paļeigā!
Izdarīju vnk debilu kļūdu E39 sedanam - biju atvienojis aķķi pirms sāku metināt sliekšņus, bet idiots būdams, atvienoju + vadu nevis -, un, pats par sevi saprotams, tagad nevaru dabūt bagaru vaļā
Slēdzene nestrādā, kājiņa uz aktuatoru noslīdējusi, mēģināju iedot 12v no cita aķķa gan caur + kas pie ieplūdes kolektora, gan piebarot caur lampiņu kas virs vnz, bet nekā.
Bagaru itkā tāpat vajadzētu samainīt, jo labi papuvis, bet varbūt ir kādi citi varianti, kur es varu iebarot 12v lai tikai bagara solenoīds nostrādā?
Ā pie piepīpētāja arī mēģināju iebarot 12v, bez reakcijas.
Stulbākais tas, ka sedanam bagarā nevar tik viegli tikt no salona, kā unītim...
Tiešām tad sanāk, ka vienīgā opcija būs fleksēt robu pie bagara savienojuma ar bundžu?

1. + klemme uz motora
2. + vads pie ģeneratora
3. Starterim ar laikam pastāvīgais + pienāca.

[ Šo ziņu laboja Kasics, 19 Apr 2024, 19:02:21 ]

Offline
kexxx
19. Apr 2024, 18:46 #35903

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11564

Braucu ar:

akumulatora atvienošana metinot tiešām kko dod?
Offline
makukaka
19. Apr 2024, 20:21 #35904

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


19 Apr 2024, 18:39:08 @Kasics rakstīja:

19 Apr 2024, 18:25:31 @makukaka rakstīja:
Paļeigā!
Izdarīju vnk debilu kļūdu E39 sedanam - biju atvienojis aķķi pirms sāku metināt sliekšņus, bet idiots būdams, atvienoju + vadu nevis -, un, pats par sevi saprotams, tagad nevaru dabūt bagaru vaļā

Slēdzene nestrādā, kājiņa uz aktuatoru noslīdējusi, mēģināju iedot 12v no cita aķķa gan caur + kas pie ieplūdes kolektora, gan piebarot caur lampiņu kas virs vnz, bet nekā.
Bagaru itkā tāpat vajadzētu samainīt, jo labi papuvis, bet varbūt ir kādi citi varianti, kur es varu iebarot 12v lai tikai bagara solenoīds nostrādā?
Ā pie piepīpētāja arī mēģināju iebarot 12v, bez reakcijas.
Stulbākais tas, ka sedanam bagarā nevar tik viegli tikt no salona, kā unītim...
Tiešām tad sanāk, ka vienīgā opcija būs fleksēt robu pie bagara savienojuma ar bundžu?

1. + klemme uz motora
2. + vads pie ģeneratora
3. Starterim ar laikam pastāvīgais + pienāca.




Paldies par ideju piemest + pie startera resnā vada, rītdien pamēģināšu un tad jau manīs!
Pie motora klemmes jau mēģināju, tur bij bez rezultātiem.
Motora korpuss taču ir sazemēts ar body, vaine?

Vai ir jēga ņemt nost aķķi nezinu, bet drošvien ka tā ir drošāk. Itkā jau tur kur es metināju sliekšņus, nekādu vadu nav, bet ei nu sazin ja kamēr mašīnas cpu dziļajā miegā, vai viņš nevar nočakarēties no parazītiskās strāvas vai rf starojuma

P.S. rekur vispār 100% variks kā to bagaru atvērt xD
https://youtu.be/iKXBkAwiEnI

[ Šo ziņu laboja makukaka, 20 Apr 2024, 01:43:51 ]

Offline
-next-
20. Apr 2024, 09:48 #35905

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Kkur youtube redzēju ka padod spriedumu uz aizmugurejo salona apgaismojuma lampiņu, tad atver.
Offline
makukaka
20. Apr 2024, 18:35 #35906

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Bagāžnieku vaļā dabūju ar to stieples metodi, diezgan vienkārši, pa kādam 10 min bija vaļā.
Viss štokos, uzmetu + klemmi, mašīnu var iedarbināt
Offline
sergis15
23. Apr 2024, 08:54 #35907

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11939

Braucu ar: pikapu

ir e39 pārsegs, šuves bez rūsām.
ir rūsiņš tikai pie vienas nāss, uzburbusi krāsa.
70e

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
makukaka
Šodien, 01:27 #35908

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Sveiki, radās jautājums - kā vieglāk saprast, vai m52b25 125kw dzinējs 96 gada sedanā ir no čuguna vai alumīnija sakausējuma? Cik esmu dzirdēji, čugunnieki ir izturīgāki, ja sāk pisināt dzinēju ar remapiem, modifikācijām utt, ar mērķi palielināt jaudu. Kādi būtu pieredzējušu BMW someljē ieteikumi, ar kuriem dzinēja mezgliem ir lietderīgāk uzsākt jaudas celšanu? Ja pareizi saprotu, tad ir arī tie paši m52b25 ar 142kw jaudu, bet ar ko atšķiras pats dzinējs vai tā apkare abiem variantiem?piemēram, Mans sedans pēc papīriem ir 523i ar 125kw, bet ir taču arī 525i ar 142kw (+/-, neatceros cik precīzi kw) , kas ir atšķirgs jaudīgākajam dzinējam no mazāk jaudīgā?

Ā, un meklēju oem E39 priekšējo bamperi M izpildījumā, var ar defektiem, jebkādā krāsā. Vēlams +/- Siguldas novada teritorijā + Rīga. PM

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 01:37:52 ]

Offline
makukaka
Šodien, 01:41 #35909

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


04 May 2024, 01:35:35 @xn3x rakstīja:
M52 jau nāca alumīnija bloks.


Aa okei, paldies par info, man šķita ka m52 vēl arī bija ar čuguna blokiem, bet laikam tad pēdējie čugunnieki bija m50...

Bet ar ko izskaidrojama samērā daudzu kw atšķirība? Vai tas varētu būt atkarīgs no apkares (inžektori, ieplūde, dme mapi, utt), vai fiziskajām dzinēja izmēru atšķirībām (lielāki virzuļi, citi izmēri klaņiem/sadalenēm utt)?

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 01:44:05 ]

Offline
xn3x
Šodien, 01:43 #35910

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2653

Braucu ar: ģimenes universāli

M52 jau nāca alumīnija bloks.
141/142 kW būs vai nu M52B28, vai M54B52, kas ir daudz jaunāks.
Ja gribi vairāk jaudas, jāskatās tilpuma palielināšanas virzienā - googlē pēc atslēgvārdiem "M52 stroker". Ja par procesu ir lielāks prieks, kā par rezultātu, var ņemties. Bet, ja mērķis ir jauda, nevis skrūvēšana, vienkāršāk un gan jau lētāk būtu vienkārši pārsēsties uz 530i/330i.
Offline
makukaka
Šodien, 01:47 #35911

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


04 May 2024, 01:43:55 @xn3x rakstīja:
M52 jau nāca alumīnija bloks.
141/142 kW būs vai nu M52B28, vai M54B52, kas ir daudz jaunāks.
Ja gribi vairāk jaudas, jāskatās tilpuma palielināšanas virzienā - googlē pēc atslēgvārdiem "M52 stroker". Ja par procesu ir lielāks prieks, kā par rezultātu, var ņemties. Bet, ja mērķis ir jauda, nevis skrūvēšana, vienkāršāk un gan jau lētāk būtu vienkārši pārsēsties uz 530i/330i.


Hmm, atkal tad būšu kļūdījies ar faktiem, cik skatījos pēc modeļiem pa gadiem, likās ka manīju arī dzinēja marķējumu m52b25 ar lielākiem kw. Pēc idejas, man sanāk tas 523i ir arī ar 2.5L, bet esot 525i arī ar 2.5L... Pag, sanāk tas ir tas pats gļuks ar sērijas nosaukumu kā 523i kuzovam? Tas ir, uz auto bagara uzraksts 525i bet faktiski ir b28? Lol

Jaudu gribas pacelt "prikola pēc", interesē gan pašam skrūvēt, gan pašam izbaudīt Iepriekšējais e39 ar m52b20 TU (galīgi sapists ar zemu kompresiju, nolaistu apkari, karsētu... paskrullē pāris lapas atpakaļ zem šī topika, es tad tikai sāku iepazīt auto uzbūvi xD) ar 110kw ziemas sniegā dev foršas emocijas, tāpēc paņēmu 523i ar 125kw un diezgan labu nenopistu dzinēju, bet tāpat sķiet ka pa maz jaudas manam prieciņam, jaudīgāks ir nenoliedzami un jūtami, bet ... gribas vairāk

Strokeri būtu interesanti taisīt, ja būtu kvalitatīvs un precīzs instruments, šķūņa variantā (zem debess), diezvai tur kas kvalitatīvs sanāks bez pārmērīgas pisšanās un periodiskam nervu sabrukumam

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 01:57:56 ]

Offline
xn3x
Šodien, 01:53 #35912

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2653

Braucu ar: ģimenes universāli

Tieši tā.
Prikola pēc labāk ieguldi šo enerģiju un entuziasmu savā kvalifikācijas/ienākumu celšanā, un tad nopērc auto ar tādu jaudu, kā vajag.
Offline
makukaka
Šodien, 02:02 #35913

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


04 May 2024, 01:53:11 @xn3x rakstīja:
Tieši tā.
Prikola pēc labāk ieguldi šo enerģiju un entuziasmu savā kvalifikācijas/ienākumu celšanā, un tad nopērc auto ar tādu jaudu, kā vajag.


Grūti koncentrēties uz kvalifikācijas celšanu esošajā darbā un sfērā, kamēr ir milzīga zinātkāre par bmw (adhd stuff)
Nenoliedzami, ir vieglāk uzreiz paņemt kaut ko gatavu un priecāties, bet ir milzīgs prieks, kad pats vari kko sataisīt, ko iepriekš nemācēji/nevarēji! Kā labs piemērs esošajam e39 - cauri, izrūsējuši sliekšņi pirmspēdējā skatē. Izdomāju, ka nopirkšu metināmo un prikola pēc sataisīšu pats... bez pieredzes metināšanā utt, un pēc nepilniem 2 mēnešiem (auto zem klajas debess, kad bija lietus, tad metināt nevarēja ) atkārtotā skatē par sliekšņiem ne ieraksta
rekur vnz, var paskatīties LI3643 xD

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 02:05:29 ]

Offline
RSAWorkshop
Šodien, 13:27 #35914

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Čuguna M52 būs ļoti grūti atrast, ļoti rets motors un tam arī nav baigā nozīmē, tas pats alumīnija bloks ir pietiekami izturīgs ja viņu nepārkarsē

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
Deivid
Šodien, 13:49 #35915

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40584

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Sanak ka USA gaja cuguna M52, tas man jaununs
Offline
RSAWorkshop
Šodien, 13:50 #35916

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man šķiet, ka Taizemei arī

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo