Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju G20/G21

AutorsZiņojums
Output
16. May 2024, 12:58 #1

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 396

Braucu ar: G20

Neatradu topiku šai paaudzei, tāpēc atļāvos uztaisīt.

Jautājums par kārbas eļļas maiņu. Nobraukums 140k, jo cik lasu un runāju ar servisniekiem, domas dalās. Daži saka mainīt jau pie 100k, citi ka labāk neaiztikt. BMW jau saka, ka tā eļļa uz mūžu...

330i pre-fl

[ Šo ziņu laboja Output, 16 May 2024, 12:58:38 ]

Offline
Tune-L
16. May 2024, 13:09 #2

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20288

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


16 May 2024, 12:58:06 @Output rakstīja:
Neatradu topiku šai paaudzei, tāpēc atļāvos uztaisīt.

Jautājums par kārbas eļļas maiņu. Nobraukums 140k, jo cik lasu un runāju ar servisniekiem, domas dalās. Daži saka mainīt jau pie 100k, citi ka labāk neaiztikt. BMW jau saka, ka tā eļļa uz mūžu...

330i pre-fl


Jāmaina ik pēc 60-80k/km

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Bender
16. May 2024, 13:57 #3

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: E91

tādi "meistari", kas tic mūžīgām eļļām vēl nav pensionējušies?
vēl no E9x laikiem - BMW izpratnē "mūžīgums" ir prātam neaptverami 150k km. un tad kapitalka
nomaini un pie reizes papēti vai uz magnēta nav skaidas sakrājušās, tad arī zināsi savas kārbas iepriekšējās dzīves apstākļus. vismaz tik tālu, ka varēs domāt vai jārēķinās ar papildus ieguldījumiem.

[ Šo ziņu laboja Bender, 16 May 2024, 13:59:24 ]

Offline
davisTK
16. May 2024, 14:04 #4

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 644

Braucu ar: melnu rumaku


16 May 2024, 13:57:46 @Bender rakstīja:
tādi "meistari", kas tic mūžīgām eļļām vēl nav pensionējušies?
vēl no E9x laikiem - BMW izpratnē "mūžīgums" ir prātam neaptverami 150k km. un tad kapitalka
nomaini un pie reizes papēti vai uz magnēta nav skaidas sakrājušās, tad arī zināsi savas kārbas iepriekšējās dzīves apstākļus. vismaz tik tālu, ka varēs domāt vai jārēķinās ar papildus ieguldījumiem.


In the case of the 6HP/8HP, ZF actually has a published service interval for those transmissions which completely contradicts BMW's service information with an interval of 8 years/80,000km (~50,000 miles). This information supersedes BMW's "lifetime fill" rating.
Tāpēc jau iesaka skatīties konkrēto detaļu ražotāja intervālu, nevis ko nosaka auto ražotājs.
Offline
protams
16. May 2024, 14:13 #5

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5463

Braucu ar: null ziiben

Sirdsmieram pietiks ar daļējo, cik eļļu nolej tik pielej jaunu.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
rd-daugava
16. May 2024, 14:32 #6

Kopš: 16. May 2024

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 460HP


16 May 2024, 14:13:25 @protams rakstīja:
Sirdsmieram pietiks ar daļējo, cik eļļu nolej tik pielej jaunu.


Cienītais, jūs pavisam jucis esat? Varbūt izsaukt ātro palīzību?

Kāda, nahuj, eļļiņas noliešana -ieliešana, to tu vari vecam E32 darīt.

Eļļas nomaiņa jāveic izlejot eļļu ar spectūli, ielejot jaunu (izmagājot veco), nomainot eļļas filtru kas ir viengabala elements kā karteris un mainās 1x.

Kā arī, es nesaprotu, kādēļ šis jautājums ir jaunā tēmā, kad šādi paši norādījumi uz eļļas intervālu ir jau kopš 2008.gada, kad tā kārba tika pirmo reizi izražota, attiecīgi neattiecas uz G20 kā unikālu modeli. Ja šāds muļķīgs jautājums tiek uzdots, kā arī, nedod dievs tā ir šausmu padarīšana (~800 EUR + kārbas kalibrācija, kura neietilpst TIKAI sausu skaitļu nodzēšānu, bet proper pieadaptēšanu), tad BMW nebūs īstais auto. Tad ir jāpērk kautkāds lēts dranduļets vai Rīgas Satiksme.
Offline
protams
16. May 2024, 14:35 #7

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5463

Braucu ar: null ziiben


16 May 2024, 14:32:50 @rd-daugava rakstīja:

16 May 2024, 14:13:25 @protams rakstīja:
Sirdsmieram pietiks ar daļējo, cik eļļu nolej tik pielej jaunu.


Cienītais, jūs pavisam jucis esat? Varbūt izsaukt ātro palīzību?

Kāda, nahuj, eļļiņas noliešana -ieliešana, to tu vari vecam E32 darīt.

Eļļas nomaiņa jāveic izlejot eļļu ar spectūli, ielejot jaunu (izmagājot veco), nomainot eļļas filtru kas ir viengabala elements kā karteris un mainās 1x.

Kā arī, es nesaprotu, kādēļ šis jautājums ir jaunā tēmā, kad šādi paši norādījumi uz eļļas intervālu ir jau kopš 2008.gada, kad tā kārba tika pirmo reizi izražota, attiecīgi neattiecas uz G20 kā unikālu modeli. Ja šāds muļķīgs jautājums tiek uzdots, kā arī, nedod dievs tā ir šausmu padarīšana (~800 EUR + kārbas kalibrācija, kura neietilpst TIKAI sausu skaitļu nodzēšānu, bet proper pieadaptēšanu), tad BMW nebūs īstais auto. Tad ir jāpērk kautkāds lēts dranduļets vai Rīgas Satiksme.

Tev mājās nav ar ko parunāties?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
16. May 2024, 14:35 #8

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6234

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


16 May 2024, 14:13:25 @protams rakstīja:
Sirdsmieram pietiks ar daļējo, cik eļļu nolej tik pielej jaunu.

Gandrīz, kopā ar filtru tur kādi 7 litri ieiet. Pilns tilpums ir 8-9 litri

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
16. May 2024, 14:36 #9

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6234

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


16 May 2024, 14:35:04 @protams rakstīja:

16 May 2024, 14:32:50 @rd-daugava rakstīja:

16 May 2024, 14:13:25 @protams rakstīja:
Sirdsmieram pietiks ar daļējo, cik eļļu nolej tik pielej jaunu.


Cienītais, jūs pavisam jucis esat? Varbūt izsaukt ātro palīzību?

Kāda, nahuj, eļļiņas noliešana -ieliešana, to tu vari vecam E32 darīt.

Eļļas nomaiņa jāveic izlejot eļļu ar spectūli, ielejot jaunu (izmagājot veco), nomainot eļļas filtru kas ir viengabala elements kā karteris un mainās 1x.

Kā arī, es nesaprotu, kādēļ šis jautājums ir jaunā tēmā, kad šādi paši norādījumi uz eļļas intervālu ir jau kopš 2008.gada, kad tā kārba tika pirmo reizi izražota, attiecīgi neattiecas uz G20 kā unikālu modeli. Ja šāds muļķīgs jautājums tiek uzdots, kā arī, nedod dievs tā ir šausmu padarīšana (~800 EUR + kārbas kalibrācija, kura neietilpst TIKAI sausu skaitļu nodzēšānu, bet proper pieadaptēšanu), tad BMW nebūs īstais auto. Tad ir jāpērk kautkāds lēts dranduļets vai Rīgas Satiksme.

Tev mājās nav ar ko parunāties?

Zem spectūļa slēpjas 10mm seškantes atslēga un savākšanas tvertne

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Asch
16. May 2024, 15:12 #10

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4233

Braucu ar:


16 May 2024, 14:32:50 @rd-daugava rakstīja:

16 May 2024, 14:13:25 @protams rakstīja:
Sirdsmieram pietiks ar daļējo, cik eļļu nolej tik pielej jaunu.


Cienītais, jūs pavisam jucis esat? Varbūt izsaukt ātro palīzību?

Kāda, nahuj, eļļiņas noliešana -ieliešana, to tu vari vecam E32 darīt.

Eļļas nomaiņa jāveic izlejot eļļu ar spectūli, ielejot jaunu (izmagājot veco), nomainot eļļas filtru kas ir viengabala elements kā karteris un mainās 1x.

Kā arī, es nesaprotu, kādēļ šis jautājums ir jaunā tēmā, kad šādi paši norādījumi uz eļļas intervālu ir jau kopš 2008.gada, kad tā kārba tika pirmo reizi izražota, attiecīgi neattiecas uz G20 kā unikālu modeli. Ja šāds muļķīgs jautājums tiek uzdots, kā arī, nedod dievs tā ir šausmu padarīšana (~800 EUR + kārbas kalibrācija, kura neietilpst TIKAI sausu skaitļu nodzēšānu, bet proper pieadaptēšanu), tad BMW nebūs īstais auto. Tad ir jāpērk kautkāds lēts dranduļets vai Rīgas Satiksme.


Mieru, tikai mieru. Kurai no ZF karbai uz G20 nav lauts veikt dalejo nomainu? Vai kurai no tam ir obligata pilna nomaina?

[ Šo ziņu laboja Asch, 16 May 2024, 15:12:35 ]

Offline
RSAWorkshop
16. May 2024, 15:20 #11

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6234

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu tādu pilnu nomaiņu var uztaisīt tikai un vienīgi kārbu izjaucot. Visi metāla putekļi un gumijas paliekas paliek iekšā cilindros, mehatronika kanālos un tur var mazgāt, skalot un darīt ko vien grib. Tur viņi bija un paliks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Output
16. May 2024, 15:30 #12

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 396

Braucu ar: G20


16 May 2024, 14:32:50 @rd-daugava rakstīja:

16 May 2024, 14:13:25 @protams rakstīja:
Sirdsmieram pietiks ar daļējo, cik eļļu nolej tik pielej jaunu.


Cienītais, jūs pavisam jucis esat? Varbūt izsaukt ātro palīzību?

Kāda, nahuj, eļļiņas noliešana -ieliešana, to tu vari vecam E32 darīt.

Eļļas nomaiņa jāveic izlejot eļļu ar spectūli, ielejot jaunu (izmagājot veco), nomainot eļļas filtru kas ir viengabala elements kā karteris un mainās 1x.

Kā arī, es nesaprotu, kādēļ šis jautājums ir jaunā tēmā, kad šādi paši norādījumi uz eļļas intervālu ir jau kopš 2008.gada, kad tā kārba tika pirmo reizi izražota, attiecīgi neattiecas uz G20 kā unikālu modeli. Ja šāds muļķīgs jautājums tiek uzdots, kā arī, nedod dievs tā ir šausmu padarīšana (~800 EUR + kārbas kalibrācija, kura neietilpst TIKAI sausu skaitļu nodzēšānu, bet proper pieadaptēšanu), tad BMW nebūs īstais auto. Tad ir jāpērk kautkāds lēts dranduļets vai Rīgas Satiksme.


Ļoti atvainojos cienijamais vec-biedr, kurš reģistrējies pirms stundas, ka nesen iegādu auto vēlos uzturēt labā kārtībā.

Neesmu mehāniķis, tāpēc jautāju, jo zinu ka te uzturas pietiekami speciālisti. (Uz tevi tas neattiecas)

Un tēmu uzcepu, jo G20 jau 5 gadus ielās un dīvaini ka tēmas vēl nav.

Līdz elkonim cieņā,
Output
Offline
RSAWorkshop
16. May 2024, 15:32 #13

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6234

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Vienkārši nopērc ZF maiņas komplektu un aizved kaut kur lai apmaina, tikai nopērc papildus 1l eļļas klāt, jo bieži vien nepilns litrs vai litrs tieši pietrūkst. un sadales kārbā neaizmirsti apmainīt, ja xdrive, tur krietni biežāk jāmaina

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Asch
16. May 2024, 15:39 #14

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4233

Braucu ar:

Piekritu, ja vel sanak nobraukt salidzinosi ilgi ar so auto, tad uz 200kkm veikt atkartotu proceduru.
Offline
HiJaCKeR
16. May 2024, 16:48 #15

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4545

Braucu ar: BMW E90 330i


16 May 2024, 14:35:31 @RSAWorkshop rakstīja:

16 May 2024, 14:13:25 @protams rakstīja:
Sirdsmieram pietiks ar daļējo, cik eļļu nolej tik pielej jaunu.

Gandrīz, kopā ar filtru tur kādi 7 litri ieiet. Pilns tilpums ir 8-9 litri

ta jau īsti nav jēgas veikt pilno maiņu dēl viena litra
Offline
RSAWorkshop
16. May 2024, 16:56 #16

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6234

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


16 May 2024, 16:48:27 @HiJaCKeR rakstīja:

16 May 2024, 14:35:31 @RSAWorkshop rakstīja:

16 May 2024, 14:13:25 @protams rakstīja:
Sirdsmieram pietiks ar daļējo, cik eļļu nolej tik pielej jaunu.

Gandrīz, kopā ar filtru tur kādi 7 litri ieiet. Pilns tilpums ir 8-9 litri

ta jau īsti nav jēgas veikt pilno maiņu dēl viena litra

Pie ''pilnās'' maiņas dzen cauri un mēģina skalot un tad izdzen kaut ko ap 20 litriem. Bet tik un tā lielākā daļa nosēdumi paliek turpat iekšā, jo pārnesumi nav ieslēgti un arī ja būtu, tad dēļ cilindru uzbūves viņus nevar izskalot. Par cik vienam manam auto gaudo atpakaļgaita, tad iespējams, ka kaut kad kārbu remontēšu un tad aizvedīšu uz ''pilno'' eļļas maiņu. Tad varēs redzēt cik daudz draza turpat vien paliek kad jaukšu ārā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
16. May 2024, 19:59 #17

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 675

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

Sliecos domāt, ka RSAworkshop rakstītais ir vistuvāk patiesībai par šo tēmu. Man ar f15 bija tā, ka pie ātruma 70km/h gribot līgani apdzīt priekšā braucošo auto, bez kickdown elementiem, un nospiežot vidēji stipri akseleratoru kārba ar diezgan jūtamu cirtienu pārslēdza zemāku pārnesumu, viss cits itkā bija ok. Saskatījos, salasījos internātā visu par sekojošo tēmu un nonācu pie dzelžainas slēdziena, ka jātaisa pilnā eļļas maiņa kārbā ar skalošanu, tobrīd tas likās vispareizākais un loģiskākais. Auto tobrīd nobraukums bija 230k km. Visu to pasākumu izdarīju pie Bimmerworkshop - Igora, kuram ir atbilstoša iekārta un viss tika izdarīts pēc BMW reglamenta ar visu adaptāciju nodzēšanu, kalibrācijām utt. Vēl jāpiebilst, ka veicot to skalošanu viens no servisa džekiem sēdēja auto un slēdza kārbu pa visiem režīmiem, laikam lai labāk izskalotu. Gala rezultātā es ieguvu, ka cirtiens apdzenot pie 70km/h pazuda, bet uzsākot lēnām braukt kārba no pirmā uz otro ātrumu pārslēdzās ar tādu kā "pārvēlienu" nu vai nelielu grūdienu, kā arī braucot pa pilsētu ar 60km/h, ja nācās straujāk nobremzēt līdz auto gandrīz apstājas, tad pirms pašas apstāšanās arī uz zemāo ātrumu pārslēdzās ar grūdienu "pārvēlienu".
Mans secinājums par tēmu ir tāds, ja auto nav pilnībā nekādu sūdzību par ātrumkārbas darbību un nobraukums ir tie 140k km, tad vēl var mēģināt taisīt pilno eļļas maiņu ar skalošanu, ja ir jau kaut kādas sūdzības, tā eļļa nekad nav kārbā mainīta kārbā, piemēram pie 60k km vai 80k km un nobraukums tuvojas jau 200k km, tad tikai daļējo eļļas maiņu ar kārbas kartera/filtra maiņu, jo pilnīgi jauna eļļa jau sadilušai kārbai pilnīgi noteikti izsauks slīdēšanu pārslēdzot ātrumus un visādus citu iespējamos gļukomānus..

[ Šo ziņu laboja Briize, 16 May 2024, 20:01:36 ]

Offline
RSAWorkshop
16. May 2024, 20:24 #18

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6234

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Var to kārbu slēgāt līdz riebumam, bet kamēr nebūs visi 9 pārnesumi izdarbināti, tikmēr pilnīgi viss šķidrums neapmainīsies. Lai tos pārnesumus izdarbinātu ir jābrauc, jā to var darīt uz pacēlāja, bet....nosēdumus tas neizskalos Tie nosēdumi normāli skalojās nost tad kad to visu izjauktā veidā iestūķē ultraskaņā vai arī ar ķīmiju un spiedienu mazgā. Un pat to visu izmazgājot neatjaunosies izdilušās bukses kuras vienkārši dilst un viss un bieži mainot eļļu var tikai paildzināt mūžu. Un tā skalošana nekādā veidā neatjaunos izdilušos virzuļus mehatronikā kuri arī dilst tāpēc, ka dilst viss jo tā vienkārši notiek

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo