Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 ///M5

AutorsZiņojums
zzips
31. Dec 2006, 14:17 #61

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Davai prom uz Romas E500 topiku

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
gest
31. Dec 2006, 14:17 #62

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 755

Braucu ar: bmw

Nu ir entajiem !
Taa nav nekaada exclusive fiicha !
Papildapriikojumaa iekjekseejama gandriiz visiem normaalajiem modeljiem



Protams, ka nav ekskluziiva, driizak nepopulaara.. un ja bruuk vina, tad kapi, tas tiesa..[ This message was edited by: gest on 2006-12-31 14:19 ]
Offline
DGX
31. Dec 2006, 14:18 #63

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

Viņam pat ir rūtiņspēka salons ja nemaldos.
Bet E500 komplektācijā man liekas ka tāds pat nav pieļaujams.
Offline
Tune-L
31. Dec 2006, 14:26 #64

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nav jau nekaadi kapi, vienkaarshi daargaaks remonts un neviens cits iznjemot BMW tos amortinjus un daljas sisteemai nerazho


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
wheelie
31. Dec 2006, 14:30 #65

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6780

Braucu ar: 1.6


2006-12-31 13:37, Tune-L rakstīja:
Taa "Nurburgring fahrwerk" opcija nemaz taa nesaucas, parasts EDC
Turklaat taada opcija ir entajiem BMW modeljiem !



nu nez..manliekas tieshi taa taa opcija saucaas - Nurburgring Package (kods S782)...
no bmwmregistry:
All 3.8-liter M5s are further fitted with the Adaptive M Suspension, an M-tuned version of the Electronic Damping Control system that was introduced in the E32 7 Series. This system electronically chooses the optimum shock rates based on sensors that gather road speed, steering input, acceleration/deceleration loads and lateral body movements. Furthermore, M5s equipped with the Nurburgring package (standard from May, 1994) have a control switch on the dashboard to lock the Adaptive M Suspension into the firmest setting during aggressive driving.

What is the Nurburgring Package?
In addition to the standard Adaptive M Suspension fitted to all 3.8-liter M5s, the Nurburgring Package could be added as an extra cost option. This consisted of ZF Servotronic (vehicle-speed sensitive) power steering, a 19mm rear anti-roll bar, wider 255/40ZR17 rear tires on 9x17-inch alloy wheels (already standard on the Touring) and a control switch for the adjustable shocks that allowed them to be locked in the firmest position. This package became standard on all M5s as of May, 1994 production, with the exception of the Servotronic steering which became a separate option at this time.

-----------------
8)
Offline
Tune-L
31. Dec 2006, 15:44 #66

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Bullshits, jo to raxtijis kaut kaads ziidainis portaalaa
Pats izdomaajis nosaukumu tam visam un apraxtijis


Nevienaa oficiaalajaa E34 M5 specfikaacijaa nekaa taada nav
Katram navarotam ir savs ruupnieciskais nosaukums un viss

Te uzskataami var redzeet, ka taa ir tikai iesauka taam opcijaam
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=13
[ This message was edited by: Tune-L on 2006-12-31 15:47 ]

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
wheelie
31. Dec 2006, 16:57 #67

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6780

Braucu ar: 1.6


2006-12-31 15:44, Tune-L rakstīja:
Bullshits, jo to raxtijis kaut kaads ziidainis portaalaa
Pats izdomaajis nosaukumu tam visam un apraxtijis


Nevienaa oficiaalajaa E34 M5 specfikaacijaa nekaa taada nav
Katram navarotam ir savs ruupnieciskais nosaukums un viss

Te uzskataami var redzeet, ka taa ir tikai iesauka taam opcijaam
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=13


<font size=1>[ This message was edited by: Tune-L on 2006-12-31 15:47 ]</font>


re ku liste ar opcijaam, numurs S782A:

Page Title

-----------------
8)
Offline
Tune-L
31. Dec 2006, 17:07 #68

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Taa ir iesauka adaptiivajai piekarei

Another improvement for the 1992 European M5 was a new adaptive suspension, called the "Nurburgring option".

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
DoubleD
31. Dec 2006, 17:07 #69

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

citāts no turienes
""S907A" James Bond Edition

I’m not sure what that is, but you better be careful playing with the switchgear on that model!"

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
wheelie
31. Dec 2006, 17:12 #70

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6780

Braucu ar: 1.6

kas tas ir pa Bond edition

-----------------
8)
Offline
FlYiNG
31. Dec 2006, 18:12 #71

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:


2006-12-31 13:17, DGX rakstīja:

Starp citu izlasiju Se7en komentu ka nav tik traki ar M5 uzturēšanu:


Varu pateikt ka ierpiekšējais saimnieks Seven auto uzturēja kā retu retais, līdz ar to tāpēc tagad ir iespaids ka M5 uzturēšana vien tāds sīkums ir, bet ja painteresētos cik viņš tanī mašīnā bij ielicis....

Es pat nesaprotu kāpēc vajadzēja pārdot.




Un klausīties ka nav tik traki ir ūdens liešana jeb veiksme uz iepriekšējas kondicijas uzturēšanas rēķina.

Vobšim tie kas grib pirkt M5 E34, ir jārēķinās ar specīgām finansiālām rezervēm, jeb jāatrod tik tiešām labs exemplārs kurā kāds laiciņš nebūs jāiegulda.


TAS IR PRIEKŠ TIEM KAS DOMĀ KĀ BŪT JA BŪTU MAN e34 M5




Absoluti pareizi teikts.

[ This message was edited by: FlYiNG on 2007-01-02 18:56 ]
Offline
edzulis
09. Jan 2007, 14:20 #72

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

14-15k kāds ir gatavs maksāt par E34 M5 as new condition?
Offline
DGX
09. Jan 2007, 15:09 #73

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

Tik pat labi var teikt vai ir vērts pirkt E39 ///5 pa 30 EUR ja var dabūt pa 16.
Offline
GirtzB
09. Jan 2007, 15:13 #74

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21917

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nea stāvoklis....
imho ir vērts prikt e34 m5 ar pilnu aprīkojumu un mazu noskrējienu - tas ir kolekcijas auto.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
edzulis
09. Jan 2007, 15:16 #75

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-09 15:13, GirtzB rakstīja:
nea stāvoklis....
imho ir vērts prikt e34 m5 ar pilnu aprīkojumu un mazu noskrējienu - tas ir kolekcijas auto.


par tādu arī runāju...
Offline
markelis
09. Jan 2007, 15:22 #76

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12842

Braucu ar: eFku


2007-01-09 15:13, GirtzB rakstīja:
nea stāvoklis....
imho ir vērts prikt e34 m5 ar pilnu aprīkojumu un mazu noskrējienu - tas ir kolekcijas auto.



tu pirksi

nu ja

visi saka ka ir veerts, tikai nevienam navajag, pat ja ir speejiigi pacelt.
Offline
GirtzB
09. Jan 2007, 15:34 #77

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21917

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nea, man e34 nav favorītos.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Black
09. Jan 2007, 15:46 #78

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: 1


2006-12-19 14:50, Spaiks rakstīja:
Zini man viens chigans gribeja iesmeret E500

Dzeltena krasa ar w140 5.0 motoru un bez adas salona ..........

Vini nenaca dzeltena krasa, un bez adas + cena 1000Ls

Taka nebrinies..........


nezinaaju ka E klasi kraamee W140 kuzavaa
Offline
zzips
09. Jan 2007, 17:00 #79

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


2007-01-09 14:20, edzulis rakstīja:
14-15k kāds ir gatavs maksāt par E34 M5 as new condition?


Neticu ka kaads samaksaas 14-15k par e34

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
DGX
10. Jan 2007, 11:53 #80

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

Zinot to ka dāļa nevar uzturēt līdz galam jeb arī daudzi ir vienkārši aptinuši ap stabu, tad skaidrs ka tādi E34 M5 paliek ar vien mazāk un tas, kas ir normāli saglabāts maksās biku dārgāk. Un kāds arī nopirks pa 15 Eur kā kolekcijas auto.

Nu varbūt ne vēl tagad...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo