Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
DGX
03. May 2006, 15:30 #1

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

Sveiki.

Ir jau daļa cilvēku kas brauc ar šitiem kuzaviem, tāpēc uztaisiju topiku, lai nav katru reizi jācep jauns.

Mans konkrēts jautājums ir tāds,

Kas atšķiras V8 modelim no R6. Zinu ka tas būs dārgāks apkopē, bet tieši, kas vai viss kas attiecas uz motoru, jeb arī tur kolektori, amīši, apakšējā hadene, bremžu diski, kluči utt??



Offline
ivars001
03. May 2006, 15:46 #2

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini


šķiet, ka tikai kolektori no visa uzskaitītā
ieplūdnieks ir plastmassas, izplūde un izpūtējs savādāki. Attiecīgi arī dārgākas šīs lieta.



2006-05-03 15:30, DGX rakstīja:

...kolektori, amīši, apakšējā hadene, bremžu diski, kluči utt??


Offline
DGX
03. May 2006, 15:54 #3

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:


2006-05-03 15:46, ivars001 rakstīja:

šķiet, ka tikai kolektori no visa uzskaitītā
ieplūdnieks ir plastmassas, izplūde un izpūtējs savādāki. Attiecīgi arī dārgākas šīs lieta.



2006-05-03 15:30, DGX rakstīja:

...kolektori, amīši, apakšējā hadene, bremžu diski, kluči utt??






Nu skaidrs izkatās kad tā nav liela problēma, galvenais tur ar tiem blokiem un Nicasil, Hvz tur laikam bij kaut kur problēma... Tipa ja izdilst tā iekša tad ir jāmaina tas bloks vai ne ?
Offline
Mr-Scorpion
03. May 2006, 16:00 #4

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

no pieredzes - V8 motorigajiem aparātiem ir , ja nemaldos, 4 dažāda tipa priekšējie amīši. līdz ar to nav lēts prieks un arī tā ir atšķirība.
priekšējā hadene, karoč, ir jātur zem uzraudzības, jo ielaistas slimības var dārgi maksāt.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
zzips
03. May 2006, 16:02 #5

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Nu V8 noteikti mana skatijuma ir labaks motiors par R6, bet pie nosacijuma kad normala stavoklii.

par hadeni neko nepateikshu,veel, bet cik intresejos ~ tas pats kas R6.

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
ivars001
03. May 2006, 16:05 #6

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini


Imho tā Nicasil problēma ir uzpūsta un vairāk attiecās uz ASV un Krieviju, kur cilvēki lieto sliktas kvalitātes degvielu <=92, kurā ir daudz sēra piemaisījumu, kuri ārda nost to nikasil pārklājumu. Drīzāk pērkot ir jāskatās vai motora galvas blīve nelaiž garām, vārstu vāku blīves (sveces peld eļļā), nestabila tukšgaita, vibrācija tukšgaitā ir šo motoru slimība...nu jāskatās vispārīgais stāvoklis


2006-05-03 15:54, DGX rakstīja:

Nu skaidrs izkatās kad tā nav liela problēma, galvenais tur ar tiem blokiem un Nicasil, Hvz tur laikam bij kaut kur problēma... Tipa ja izdilst tā iekša tad ir jāmaina tas bloks vai ne ?
Offline
zzips
03. May 2006, 16:07 #7

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Pietam Nikasil problem tika atrisinata daudziem modeljiem, par to var google iebrofseet

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Artis_D
03. May 2006, 16:08 #8

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

ar to nikasil nav nekadu problemu
Offline
Mr-Scorpion
03. May 2006, 16:10 #9

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2006-05-03 16:02, zzips rakstīja:
Nu V8 noteikti mana skatijuma ir labaks motiors par R6, bet pie nosacijuma kad normala stavoklii.




sen pierādīta patiesība, ka pasaulē ir tikai divi ideāli motori - R6 un V8

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Davidoff
03. May 2006, 16:10 #10

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888

R6 motors labak padodas tuneshanai ari ir mazakas izmaksas ekspluatacija!

-----------------
88888888
Offline
ivars001
03. May 2006, 16:12 #11

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini

Ka tik R4 nav labāks. Viss ideālais ir vienkāršs.


2006-05-03 16:10, Mr-Scorpion rakstīja:

sen pierādīta patiesība, ka pasaulē ir tikai divi ideāli motori - R6 un V8
[ This message was edited by: ivars001 on 2006-05-03 16:18 ]
Offline
Digital
03. May 2006, 16:13 #12

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

R6 ir parbaudita vertiba un atstradata prakse jau cik gadu desmitus prieks bmw ta ka domaju ka tie ir bik uzticamaki kautgan nopists jau viss ir sudigs
Offline
Mr-Scorpion
03. May 2006, 16:15 #13

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

R4 ir ne tik veiksmīgi sabalansēts motors, kā R6 un V8 . tā vismaz mācīja speci no Štutgartes

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
DGX
03. May 2006, 16:18 #14

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

Zinu zinu bij viens smuks 535 sarkans, būtu tāds skatītos tādu. Es skatos kompleksi lai auto būtu labs tāpēc arī vienu brīd interesē 525, otru 530. Benzīna ziņā vairāk par 15L negribētos liet pie normālas braukšanas, daudz ir jābrauc, citādi varētu skatīties 540 un miers, bet visam savs laiks.

TDS nemaz neinteresē tur viss ir skaidrs. Dīzelis ar nemaksā vairs lēti, un tie sūķņi turbīnas, nav brīnums pilna latvijas reklāma un ss ar TDS.
Offline
DGX
03. May 2006, 16:20 #15

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:


2006-05-03 16:13, Digital rakstīja:
R6 ir parbaudita vertiba un atstradata prakse jau cik gadu desmitus prieks bmw ta ka domaju ka tie ir bik uzticamaki kautgan nopists jau viss ir sudigs




Cits atkal raskta "IN V8 WE TRUST"
Offline
zzips
03. May 2006, 16:23 #16

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Principa ir problematiski atrast labu R6 vai V8 es to ilgi dariiju kamer atradu



[ This message was edited by: zzips on 2006-05-03 16:24 ]

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Mr-Scorpion
03. May 2006, 16:26 #17

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet

a īstenībā V8 tiešām ir lieta. un arī man pie mana braukšanas stila 14 L Rīgā ir tāda kā ierasta parādība. secinājums - mana nākamā mašīna arī būs BMW V8 ar automātu. citu vairs neko negribu.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Davidoff
03. May 2006, 16:39 #18

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888


2006-05-03 16:18, DGX rakstīja:
Zinu zinu bij viens smuks 535 sarkans, būtu tāds skatītos tādu. Es skatos kompleksi lai auto būtu labs tāpēc arī vienu brīd interesē 525, otru 530. Benzīna ziņā vairāk par 15L negribētos liet pie normālas braukšanas, daudz ir jābrauc, citādi varētu skatīties 540 un miers, bet visam savs laiks.

TDS nemaz neinteresē tur viss ir skaidrs. Dīzelis ar nemaksā vairs lēti, un tie sūķņi turbīnas, nav brīnums pilna latvijas reklāma un ss ar TDS.

droshi vien mans bijushais - ar ko tagad lietotajs noisex brauka

-----------------
88888888
Offline
Davidoff
03. May 2006, 16:40 #19

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: 888


shis te?

-----------------
88888888
Offline
DGX
03. May 2006, 17:00 #20

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 308

Braucu ar: Haaaaardgepacket D:

Batman.
Jā protams ka tas. Tādu jau daudz nav labu vairs ar.

Man ir piedāvājums V8 touring pa 3700 EUR,
āda, logi, lūka, klimakss, nav apsildes benkiem laikam, throwing star M5 diski 93 gads tipa idealniks, vizuāli tieshām smuks. Cena 3700 Eur. Nevar saprast vai daudz vai maz, bet ja stāvoklis labs, V8, labi diski tad varbūt ka tā ir normāla cena, jeb pa to naudu var atrast ko labāku?

ZZIPS, cik tavs nāca? Kam ir jāpievērš uzmanība vairāk, pērkot tieši V8? Ar cik rēķināties ?? Varbūt ir lietas kas uz reiz ir jānomaina, neklausot pat ko saimnieks saka??

<font size=1>[ This message was edited by: DGX on 2006-05-03 17:00 ]</font>[ This message was edited by: DGX on 2006-05-03 17:01 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo