Online

Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
kkas
30. Oct 2024, 09:23 #1361

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9697

Braucu ar: Alfu

Kam vairāk km? Man Kaross nočipoja pirms 110 000 km. Šobrīd odo ir 300 000+ km, dpf, egr pat darbojas.
Online
Indo
30. Oct 2024, 16:45 #1362

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5280

Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D

Jautājums spečukiem:

vai Golf mk7 (CZDA 110kW) ir iespēja čipojot/pāršujot/koriģējot atbrīvoties no kaitinošās gāzes pedāļa aiztures? Respektīvi, kad piebremzē un uzreiz dod gāzi ir aizture. Besī!
Offline
Kaross
30. Oct 2024, 19:18 #1363

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Chiptunings noteikti palīdzēs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
30. Oct 2024, 19:19 #1364

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Oct 2024, 11:26:52 @mtx rakstīja:
Interesanti, kas slikts varētu notikt (vai arī obligāti notiks ) ja vienam autiņam, kas nav ikdienas darba zirgs, bet jau tāds 2nd car, kur nav īsti žēl arī paeksperimentēt, iekačāt pašam to softu no kāda daudz maz zināma (TCperformance, ziptuning utt) un pavērot rezultātu ? Viss būs slikti jau uzreiz vai arī tā ir normāla prakse un pastāv pat iespēja, ka viss izdodas

P.s. tas nav baigais naudas jautājums, drīzāk sportiska DIY interese, bet priecātos, protams, ka arī rezultāts beigās ir labs ...


Jāsāk būtu ar auto un vadības bloka paaudzi, tad var kaut ko teikt. Ja tas ir kaut kāds benzīns, es neriskētu ja nav sajēga kā uztaisīt log un pārbaudīt vai viss notiek labi. Ja kaut kāds vecs VAG dīzelis, tad tur strādās jebkas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
31. Oct 2024, 12:39 #1365

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


30 Oct 2024, 16:45:28 @Indo rakstīja:
Jautājums spečukiem:

vai Golf mk7 (CZDA 110kW) ir iespēja čipojot/pāršujot/koriģējot atbrīvoties no kaitinošās gāzes pedāļa aiztures? Respektīvi, kad piebremzē un uzreiz dod gāzi ir aizture. Besī!
Dzinēja čiptūnings + DSG čips (ja automāts) un atšķirība būs vērā ņemama.
Pilnīgi droša norma ir +40ZS +100Nm

[ Šo ziņu laboja Jonix, 31 Oct 2024, 13:54:23 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonjis
31. Oct 2024, 14:51 #1366

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1510

Braucu ar:

Tev hexā kļūda

[ Šo ziņu laboja Jonjis, 31 Oct 2024, 16:18:08 ]



-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas) un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
Offline
jonii
20. Jan 2025, 18:41 #1367

Kopš: 21. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: E61

Vai kādam ir atsauksmes par ZDX čiptuning? Čipotāju kantoru tik daudz ka bail, nevar saprast pie kā lai brauc. ZDX am vismaz cena laba.
Offline
karro
20. Jan 2025, 18:56 #1368

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4731

Braucu ar: studentu variantu

Par cenas labumu grūti spriest, nezinot auto/cenu/jaudas pieaugumu
Offline
janeks7
20. Jan 2025, 19:04 #1369

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3460

Braucu ar:


20 Jan 2025, 18:41:41 @jonii rakstīja:
Vai kādam ir atsauksmes par ZDX čiptuning? Čipotāju kantoru tik daudz ka bail, nevar saprast pie kā lai brauc. ZDX am vismaz cena laba.


1.5 gadu atpakaļ cipoju tur Škodu 2017gada benzīnieku.
Pirms čipošanas izgrieza uz jaudas stenda,tad ielika vienu failu(nomērija jaudu),ielika citu failu(nomērija jaudu),rezultāts bij nedaudz labāks nekā bij norādīts viņu mājaslapā.
Auto brauc un problemu nav.
Viņiem ir arī kantoris Dubaijā
Offline
kkas
20. Jan 2025, 19:11 #1370

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9697

Braucu ar: Alfu

pirms gadiem 7, tad cenā bija jaudas stends, kamēr citiem pa to cenu tikai čips. subjektīvi nepatika, it kā rāviens mēmākais, bet super īsu brīdi un ja atlaida pedāli rāviena pīķī, tad kārba ar ātrumiem kko stragloja. nekādu citas problēmas ganrīz 100k km laikā neizlīda.

nākamo auto čipoju pie Kaross. ar tādu pašu dzinēju un kārbu. konstanti labi griezās visā apgriezienu diapazonā un kārbai nebija wtf.
Tikko atkal nočipoju auto pie Karosa, ir ļoti ok.

pa lielam cik saprotu visi čiperi vnk copy paste čipu no kāda piegādātāja. kā custom kko gribi, tā papildus izmaksas + jaudas stends
Online
jonii
20. Jan 2025, 19:56 #1371

Kopš: 21. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: E61


20 Jan 2025, 18:56:27 @karro rakstīja:
Par cenas labumu grūti spriest, nezinot auto/cenu/jaudas pieaugumu

Auto Bmw F11 2.0 dīzelis, pie viņiem čipošana 150 eur, citos kantoros 200-250-un pat 300
Offline
Corey
21. Jan 2025, 09:24 #1372

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2449

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

200-300€ pat čipu,kas darbojas no cilvēka,kas saprot,ko dara ir pilnīgi normāla cena
Offline
Kaross
21. Jan 2025, 12:42 #1373

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja man kāds piezvana un pirmais jautājums ir cik maksā, tad uzreiz varu atbildēt, ka pie manis lētākais cipars nekad nav bijis un nebūs. Ja tas ir viss, kas interesē.
Nesaukšu nevienu vārdā, bet jau iepriekš nosauktās lietas arī veido to cenu atšķirību. Daudzi strādā ar faiļikiem, steidžiem un citām muļķībām, kur testē kāda cita darbu un attiecīgi paņem kaut kādu starpību par darbu. Viss notiek pēc konveijera principa.
Es programmas taisu pats, pērkot definīciju failus vadības blokiem (DAMOS) un funktionsrahmen (aprakstus). Sīki un ļoti detalizēti vadības bloka stuktūra un funckijas tiek aprakstītas. Mūsdienīgiem blokiem tās ir 10000+ lapas.
Auto dati tiek logoti, ierakstīti slodzē pirms un pēc tuninga. Pēc kā var analizēt kā viss uzstādītais izpildās uz auto. Viss tas kopums arī sastāda kvalitāti, izmaksas.
95% gadījumu tie kupi/prodai varianti nemaz nevar uztaisīt neko vairāk par standarta tuningu jeb Stage 1 kā to mēdz saukt. Un bieži vien tās jaudas līknes arī ir smieklīgas. Uz papīra Nm pieaugums ir liels, bet ļoti īsu momentu. Parāda klientam max ciparus un viss, bet klients reizēm nesaprot uz ko vispār jāskatās.

Te, piemēram, viens labs auto. BMW 3.0 benzīns B58.
Griezes moments praktiski visā diapazonā ir pamatīgi pieaudzis un ir ļoti vienmērīgs. Ja skatamies uz max cipariem, tad standartā 337zs un 470Nm, pēc tuninga 444zs un 550Nm. Griezes momentam max pieauguma starpība nav liela, ap 80Nm, bet paskatamies, kas notiek pie 6000 rpm. Tur ir 120Nm starpība. Pie 6000Rpm ir +100Zs un +120nm.



Te viens Audi A6 C6 3.0TDI.
Griezes momenta līkne arī praktiski taisna, vienmērīga, nekādu rāvienu. Pie 4000rpm +160Nm Nav tur kaut kāds iedomātais mega jaudas pieaugums startā ar baigo rāvienu un beigās paātrinājums beidzās pie 2500rpm.



Pavērojiet dažādu darboņu jaudas stenda līknes (kas nu vispār tās izliek publiski, ne tikai nosauc no pirksta izzīstus ciparus), padomājiet un salīdziniet. Attiecīgi varēsiet izdarīt secinājumus, kas sastāda tās izmaksas un kapēc.

Gari sanāca, bet cerams doma ir saprotama.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
casivupi
21. Jan 2025, 12:59 #1374

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 285

Braucu ar:

Es brīnos, ka kāds tomēr čipo 1.4/1.5 110kW matorus. Tur jau tā 150zs/250Nm no ražotāja. Izklausās ka droši, bet tā pat būtu mīzīgi + ja vēl DQ200
Offline
Mixzzz
21. Jan 2025, 13:33 #1375

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2912

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Jan 2025, 12:59:02 @casivupi rakstīja:
Es brīnos, ka kāds tomēr čipo 1.4/1.5 110kW matorus. Tur jau tā 150zs/250Nm no ražotāja. Izklausās ka droši, bet tā pat būtu mīzīgi + ja vēl DQ200
100zs/l tipa ir daudz? Kādreiz to arī dabūja ārā no NA motoriem. Kaut vai tie paši S50B32 un S54B32 kur ir vairāk kā 100zs/l. Tas viss ir huinja. Kad no rupnīcas tagad no 3.0l motora spiež ārā tuvu 200zs/l, tad neviens neko, viss ok, bet nedod dievs no 1.5 izspiest 200.
Offline
RaL
21. Jan 2025, 13:51 #1376

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3799

Braucu ar: kruīzu

nezinu, cik zs, bet man Kaross nočipoja audi 1.8t (177zs standartā laikam) ar Multitronic. Pagaidām esmu nobraucis no 130 līdz 185k km, viss ok. Bez čipa bija galīgi švaki ar dinamiku, ar čipu daudz maz ok

par motoru bail nebija, bet par kārbu sākumā gan. Bet, ņemot vērā, cik daudz, manuprāt, jau esmu nobraucis, tad nav pamata satraukumam.

[ Šo ziņu laboja RaL, 21 Jan 2025, 13:52:48 ]

Offline
casivupi
21. Jan 2025, 22:47 #1377

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 285

Braucu ar:


21 Jan 2025, 13:33:10 @Mixzzz rakstīja:

21 Jan 2025, 12:59:02 @casivupi rakstīja:
Es brīnos, ka kāds tomēr čipo 1.4/1.5 110kW matorus. Tur jau tā 150zs/250Nm no ražotāja. Izklausās ka droši, bet tā pat būtu mīzīgi + ja vēl DQ200
100zs/l tipa ir daudz? Kādreiz to arī dabūja ārā no NA motoriem. Kaut vai tie paši S50B32 un S54B32 kur ir vairāk kā 100zs/l. Tas viss ir huinja. Kad no rupnīcas tagad no 3.0l motora spiež ārā tuvu 200zs/l, tad neviens neko, viss ok, bet nedod dievs no 1.5 izspiest 200.


ko tu gribēji pateikt? EA888 stage 2 ir 400zs no 2.0tsi
Offline
badmoon
21. Jan 2025, 23:12 #1378

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8576

Braucu ar: Braucu ar

Pie kā Fitnesa kanāls savu BMW M4 COMPETITION (vnz LFK) vedīs tūnēt? Būšot mid pipe, down pipe, bloku kkur sūtīs atbloķēt un no 510 Zs cels uz 650...700 Zs

[ Šo ziņu laboja badmoon, 21 Jan 2025, 23:13:35 ]

Offline
Jonjis
21. Jan 2025, 23:19 #1379

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1510

Braucu ar:

Nezinu par kādu fitnesa kanālu ir runa, bet unlockot - gan jau pie krieviņa Somijā.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas) un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
Offline
badmoon
21. Jan 2025, 23:21 #1380

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8576

Braucu ar: Braucu ar

https://www.tiktok.com/@fitnesakanals/video/7462309511194348822?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7447254278551848480
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo